Jump to content

Pierdere antigel fara urme


Walker83
 Share

Postare recomandată

@toni S-a inspectat si radiatorul, nu pare sa curga nimic nici de la el. O sa caut Stop Leak ala de care ziceai, nu stiam ca exista asa ceva, thanks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu producatorul nu recomanda utilizarea respectivelor produse. It's up to you.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa- ca pe urma o sa desfaca bordul sa curete caloriferul cand o sa inghete de frig iarna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am mai descoperit o chestie f interesanta. Masina fiind pe loc si tinuta cateva minute turata, a inceput sa curga destul de mult antigel din partea de sus a vasului, practic am inteles ca e un fel de supapa de prea-plina acolo. In acelasi timp, mi s-a parut ca din partea de jos a vasului veneau bule... any ideas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau fisuri in chiulasa. Oricare din ele ar fi, trebuie demontata chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Multe probleme fac racitoarele alea... Si eu care voiam sa montez chiar daca nu am din fabrica.

Am renuntat demult la idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut,

 

Sunt nou pe forum si scriu din cauza unei probleme asemanatoare pe un GOLF 6 1.6 TDI , fabricatie 2012 - l-am achizitionat in urma cu 3 luni - 54.000 km.  

 

Pe scurt pierderi de antigel - completez cam 300 g in 100 km. Pierderile nu sunt la fel de mari la drum lung pe autostrada .  

 

Pana acum: - verificat instalatia + verificare vizuala la reprezentanta Nurvil Rm. Valcea si PBN - nici o urma. 

                    - in istoricul de service apar anul trecut in februarie schimbate atat racitorul de gaze cat si pompa de apa. 

 

Cei de la PBN au spus ca este putin probabil sa fie tot racitorul din motivul ca este deja schimbat anul trecut si o ultima solutie ar fi schimbarea garniturii de chiulasa ( insa nu imi pot demonstra ca de acolo este problema - "o schimbam si vedem daca mai curge ") - costuri - aprox 2200 RON din care 1500 doar manopera. 

 

Pentru o eventuala verificare a racitorului manopera de demontat este 1000 RON - si mi s-a spus foarte clar " fiind nou, exista sanse sa nu gasim nimic si sa alegi - il schimbi si pui altul nou sau il punem la loc si te costa 1000 RON doar demontarea lui ". 

 

Chiar este posibil ca intr o reprezentanta in 2015 sa nu iti poate face cineva o constatare exacta sa ti se zica - piesa X este defecta si trebuie schimbata ? 

 

Parerea mea este ca tot racitorul de gaze EGR este vinovatul si ar fi bine ca este in garantie - ins anu mi confirma nimeni asta :) . 

 

Aveti vreo idee cum as putea identifica exact factorul ? 

 

Multumesc frumos 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nurvil e foarte bun si constiincios in executii simple, gen revizii si montat piese (odata ce ai diagnosticul), ca sa nu zic mai mult. La mine de ex. a fost radiatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi garnitura de chiulasa, ar trebui ca in vasul de expansiune al lichidului de racire sa iti bolboroseasca sau macar sa ai bule de aer care sa vina dinspre fundul vasului. De asemenea ar trebui sai ai o presiune mai mare pe instalatie. Mi se pare ca normal este 1.2 bari . La reprezentante au un manometru pentru a masura presiunea din circuitul de racire.

 

Exista un fel de tester pentru gazele venite de la motor; este un cilindru ce se insereaza in vasul de expansiune iar lichidul din cilindru se coloreaza in alta culoare daca intra in reactie cu gaze de evacuare.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este asa de usor nici in 2015 sa diagnostichezi o pierdere, mai ales variabila in functie de niste conditii cum se afirma mai sus....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce trebuia postat in 2 locuri...

 

Nimeni nu-ti va putea confirma daca e sau nu garnitura sau chiar chiulasa decat prin inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

           Salutare, am si eu aceeasi problema pe care a semnalat-o Walker83. Am un motor de 2 l, 177 cp, tdi , passat b7 alltrack din 2014. Nu se vede curs antigelul pe  nicaieri, chiar daca  au facut test de presiune cu motorul la rece si pierd cateva sute de grame de antigel la 200-300 km . Problema a aparut dupa ce am schimbat distributia dar pe la pompa de apa mi-au spus cei de la service ca nu curge .

           Inteleg din topic ca poate fi din cauza garniturii de chiulasa sau a unei garnituri de la racitorul de gaze , adica asta e EGR-ul ?

De la service mi-au spus sa merg la ei sa faca un test chimic , cu motorul turat la 3000 de ture prin care isi dau seama daca e din garnitura de chiulasa sau altceva.

Mai aveti ceva sugestii ?

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut problema de acest tip . Am verificat toate locurile clasice si nimic . La mine a fost problema senzorul de temperatura a apei de pe blocul motor. O piesa mica ,ieftina ,dar cu garnitura uzata si pierdea lichid de racire mai ales pe autostrada. Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/22/2019 at 2:46 PM, dragos_u said:

buna, dar iti crestea temeperatura la apa? in cazul meu masina se comporta normal , nu incalzeste apa

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara .Am o problema și nu știu de unde este. îmi scade apa din barcan ,cînd desfac capacul revine ..am mers cu capacul mai slab și sta  normal .mașină este vw Touran 2.0 140 cp 2005 ,bkd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
AlexandruGalati

Salut ! 
Passat B8 2015 - Pierde apa din vas , nu are scurgeri nicaieri nici pe furtune nimic , nu bolboroseste in vas , nivelul uleiului la normal , pe oras scade apa la cca 2 sapt iar pe autostrada  sa aprins nivelul apei in bord ! Ce sa mai verific la ea oare ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Salut ! Am fost azi la alt service pt a testa daca e chiulasa defecte cu acea solutie care se pune la gura vasului de expansiune si daca se inverzeste indica prezenta gazelor , nu sa inverzit si verdictul a fost ca nu e chiulasa sau garnitura , nici nu ma asteptam sa fie ! Acum incep alte verificari .... de ce sa ma apuc sa mai verific ? Apa in vas scade in ceva zile insa dand drumul la capac apa este la acelasi nivel observ , ca si cum nu ar arunca apa nicaieri si ar fi tot in circuit cumva , imi da cu virgula tare si as vrea sa ii dau de cap ... ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Salut ! Nu stiu cand a fost schimbat antigelul deoarece masina e de 1 luna jumate in posesie si nu i-am schimbat nimic ! 
O mare rugaminte pt colegul care a atasat linkul cu rezolvarea aceea , ma bate engleza sincer , pe scurt imi poti spune ce anume spune acolo care a fost rezolvarea ? Multumesc mult ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una din probleme ar putea fi caloriferul de habitaclu putin infundat. Cand iti pierde antigel, ti-l da afara pe la vas? Sa verifici sub vasul de antigel daca este umed. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Am gasit umed vasul dedesubt la supraplin cum ar venii , l-am gasit umed si dadea uneori pe acolo 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge vasul si verifica inainte si dupa o regenerare scurgerile respective. Daca e dupa regenerare, e ft posibil sa fie de la caloriferul de habitaclu.

Caldura in masina este ok? Difera temperatura dintre gurile de pe stanga fata de dreapta?

Modificat de minu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!