Jump to content

Pompa de aer secundar


slasher

Recommended Posts

Multumesc pt info. Ati auzit si sunetul din inregistrare ?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    15

  • slasher

    14

  • mmlozonschi

    6

  • mariusmarius1978

    6

  • 2 weeks later...

da , nu imi pot da seama exact  din ce se aude  poate fi o frecare a  unei fulii sau un rulment , o poti schimba cu una de la dezmembrari cu 150 ron important este sa verifici supapa de aer secundar inainte sa o schimbi.

In general pompa se strica cand nu mai functioneaza supapa de aer secundar si lasa condesul din motor sa intre in pompa. aceasta umplanduse de apa ducand la ruginirea fuliilor sau scrutcircuit 

Link to post
Share on other sites

Am rezolvat, era un furtun scos :) (spre norocul meu )

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
On 05.08.2014 at 8:05, slasher a scris:

Am sa incep cu codul de eroare.......

17831/P1423  Bank 1: Insufficient Flow

- am verificat furtune vacum intre valva combo si pompa aer secundar

 

- am curata valva combo (se poate deteriora cumva aceasta valva? pare a fi o chestie mecanica si atat) prin care pot sufla aerul acum.

 

- am verificat sigurante + releu

 

- am alimentat pompa aer secundar direct de la baterie si cred ca este blocata/ arsa (face doar un "clanc")

 

 

Acest sistem pompa aer secundar + valva combo afecteaza in vreun fel funtionalitatea motorului (consum si altele) sau pur si simplu este pentru a elimina cat mai putine gaze?

 

 

 

 

 

 

post-61370-0-03722600-1407214665_thumb.j

Salut! Spune-mi si mie te rog ce nr are releul de la pompa de aer secundara si unde se gaseste, eventual daca are si vreo siguranta. Mersi mult!

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
mmlozonschi

Salut, m-i sa descarcat bateria la passat 1,6 ALZ 2004 din cauza pompei de aer secundar care a pornit stand in parcare este a doua oara cand se intampla iar vara trecuta cand a descarcat bateria am schimbat catalizatorul si sondele lambda .Daca schimb pompa de aer secundar si supapa combo se rezolva sau e altceva,eroare in bord nu am.A mai patit cineva asa ceva ? Multumesc.

Link to post
Share on other sites

verifica /schimba releul de actionare.

Link to post
Share on other sites
mmlozonschi
în urmă cu 1 oră, Al Bundy a scris:

verifica /schimba releul de actionare.

Salut cum dau de releu e cumva J 299 ? Multumesc

Link to post
Share on other sites
mmlozonschi

In ECU am o siguranta de 40 si doua relee 373 si 429 care din ele comanda pompa de aer secundar ? pun o poza

2 minute în urmă, mmlozonschi a scris:

In ECU am o siguranta de 40 si doua relee 373 si 429 care din ele comanda pompa de aer secundar ? pun o poza

 

IMG_20180321_161400.jpg

siguranta pare buna nu e intrerupta dar releul cum il verifi si care din ele ?

 

Link to post
Share on other sites
mmlozonschi
în urmă cu 18 ore, mmlozonschi a scris:

Salut cum dau de releu e cumva J 299 ? Multumesc

Am fost la vw sa cumpar cele doua relee si siguranta si nu a stiut ce sa- mi dea , cica sa le demontez si sa vin cu ele ca lui ai apare releu de cinci sute si ceva acolo .

Link to post
Share on other sites

ala este J299 releul 373.

Link to post
Share on other sites
mmlozonschi
On 21.03.2018 at 15:36, mmlozonschi a scris:

Salut cum dau de releu e cumva J 299 ? Multumesc

Am fost la vw sa cumpar cele doua relee si siguranta si nu a stiut ce sa- mi dea , cica sa le demontez si sa vin cu ele ca lui ai apare releu de cinci sute si ceva acolo .

 

în urmă cu 8 ore, mmlozonschi a scris:

Am fost la vw sa cumpar cele doua relee si siguranta si nu a stiut ce sa- mi dea , cica sa le demontez si sa vin cu ele ca lui ai apare releu de cinci sute si ceva acolo .

Le-am comandat le am luni cele doua relee si siguranta , merci mult.

 

Link to post
Share on other sites

Salutare,

Am si eu probleme cu pompa de aer secundar. Tot motor 1.6 alz doar ca e pe Audi.

Am schimbat pompa si supapa de aer (erau total degradate) dar ceva tot nu functioneaza cum trebuie.

Sa zicem ca la pornirea la rece, pompa porneste 1 din 10 ori (verificat iarna asta). Citind postarea asta, m-am gandit sa incerc sa schimb si eu releul 373 si siguranta.

Nu am desfacut inca compartimentul unde este situat ECU pentru ca am inteles ca acolo e releul, insa intrebarea mea era ce fel de siguranta e. Se pare ca sunt 3 feluri: mimi, mari si maxi. Cele mini si mari sunt folosite la panoul de sigurante din interior. Asta de langa releu este de tip maxi?

Multumesc.

Legat de problema in general, in Vag Com imi da eroare "insuficient flow".

Link to post
Share on other sites
mmlozonschi

Salut eu am in ECU un releu 373(ai poza mai sus ) care am inteles ca comanda pompa secundara aer , un releu 429 care nu stiu cu ce are legatura si o siguranta mare de 40 .Le-am schimbat toate am reconectat pompa de aer dar am bateria pe redresor ca mi-a descarcat- o pompa de aer.

 

Edited by lupo_bv
Quote+eliminare offtopic
Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

Salut. Am si eu o problema cu pompa de aer secundar. La pornirea la rece se aude un fluierat de aproximativ 1 min dupa care se opreste.

Supapa de la pompa de aer avea ceva mizierie in ea, motiv pntru care am inlocuit-o cu uina noua.

Problema este ca nu am nici o eroare pe vcds, doar ceva despre amestec bogat, dar masina nu trage si consuma mai mult. Merge doar pana la 120 km/h si pare sxa nu aibe putere.

Sa fie de la pompa de aer secundar care huruie? Sau alta sa fie cauza?

Am schimbat sonda lambda 1 pentru ca aveam o eroare, dar tot nu trage cum ar trebui motorul. 

Mentionez ca la pornirea la rece, masina merge in socuri, pana se decupleaza pompa de aer secundar. Mi-a spart  de doua ori furtunul care vine de la supapa la pompa de aer. Care sa fie cauza? Am desfacut pompa de aer secundar, dar nu avea apa in ea, si pare sa functioneze, chiar daca fluiera la pornire.

Link to post
Share on other sites

Incearca sa transmiti coerent informatia ....nu ai absolut nici o eroare ori "doar ceva despre amestec bogat"

Link to post
Share on other sites

Scuze, m-am grabit. Eroarea pe care o am uneori este urmatoarea:

16556 - Bank1:adaptare amestec 
            P0172 - 007 - prea bogat - intermitent - MIL aprins
             împrejurari cod:
                    viteza: 36.2 km/h
                    factor lambda: 0.977
                    tensiune: 0.760 V
                    lambda: -14.8 %
                    viteza: 98.5 km/h
                    factor lambda: 1.016
                    tensiune: 0.300 V
                    lambda: -14.5 %

Link to post
Share on other sites

16556/P0172 - System Too Rich, Bank 1 

Possible Symptoms 

Irregular behavior

Possible Causes 

Fuel system

Excessive fuel pressure

Leaking or contaminated fuel injectors

Leaking fuel pressure regulator

Low fuel pressure or running out of fuel

Vapor recovery system

Air leaks after the MAF

Vacuum leaks

Improper seated engine oil dipstick

Stuck EGR valve

Oil overfill

Cam timing

Cylinder compression

Exhaust leaks before or near HO2Ss.

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...
On 05.09.2014 at 9:09, slasher a scris:

am rezolvat definitiv problema.... era intradevar o siguranta de 40 A care la prima vedere nu avea nimic, nu era intrerupta doar un pic indoit "filamnetul".

Salut,revin dupa 5 ani cu aceeasi problema (sper sa raspunda cineva care stie exact sau chiar tu :) ) . Unde este amplasata aceasta siguranta??? Am fost la cineva,mi-a verificat supapa aia(am pus alta noua) , am verificat pompa (este functionala) , am verificat releele si sunt ok ,dar siguranta nu imi aduc aminte sa o fi verificat.Astept un raspuns,ms! (Am eroarea de aproape 2 ani si nimeni nu a stiut ce sa imi zica) 

Link to post
Share on other sites

Siguranta de la ce?

CE masina, ce an , ce cod motor ?

 

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Buna băieți.

Am și eu o întrebare dacă nu schimb pompa de aer secundara ce se poate întâmpla?Ce consecințe are...Mă doare sufletul sa dau 2000 de lei pe pompa,supapa de combinare și manopera.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Daca ai si  pompa  si supapa duse,nu se strica nimic,doar ca o sa-ti aprinda becul galben,iar cat e ala aprins nu prea ies noxele.Daca pompa inca merge,deconecteaz-o  din furtunul gofrat sa nu se stranga apa in ea.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • andrusel
      By andrusel
      Deschid acest topic pentru a vorbi exclusiv de intercooler la Sharan.Am si eu ceva pierderi de ulei la o imbinare (plastic cu aluminiu).Acum 10 ani un mecanic l-a dat jos de pe masina,a decapsat plasticul de metal,a curatat bine,l-a lipit cu o solutie si l-a capsat la loc si m-a tinut pana in prezent.Nu m-ai am contactul cu mecanicul si as avea 3 optiuni:
      1.Sa iau unul nou(360 lei pe Ava Quality Cooling(habar nu am ce calitate au) sau original vreo 1400 lei);
      2.Unul sh dar bun momentan,vreo 200 lei aproximativ;
      3.Sa-l demontez si sa incerc sa-l lipesc inca odata pe al meu.Ca solutie de lipit am auzit de silicon de lipit de la Victor Reinz reinzosil care rezista la temperaturi si uleiuri(vreo 20 lei tubul),sau daca stiti altceva mai bun...
      Daca cineva l-a dat jos de pe masina sa-mi zica si mie cum il demontez cel mai usor.Trebuie data bara jos ?In cate suruburi e prins ?
      Astept sugestii.Multumesc
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept