Jump to content

Da in nas la mers constant


Aurelian 6n2
 Share

Postare recomandată

Buna ziua, am o problema mai recenta la care nu reusesc sa-i dau de capat, cu atat mai mult nici carpacii - pardon mecanicii - din Iasi.

La mers constant atat ca viteza cat si turatie mi se intampla (si la depasiri cand accelerez) sa "dea in nas" dar cu o asa forta incat daca nu te tii bine dai cu botul in volan... :dry:

Am inlocuit absolut toata aprinderea - bujii, fise, bobina - cu unele noi, de calitate, am curatat injectoarele cu ultrasunete la un service specializat, curatat clapeta, toate in zadar, parca nu am facut nimic cu toate ca am cheltuit pana acum un sac de bani.

Daca stationez nu oscileaza relantiul, daca o accelerez se accelereaza normal, nu face figuri. Simtomul se petrece numai in sarcina. Daca tin apasata acceleratia pana la capat in momentul desfasurarii simtomului, masina incepe sa trepideze, se aprinde check si-mi da eroare de missfire intermitent pe cil1+2. Opresc motorul si cand repornesc totul e normal.

Cateodata la prima cheie porneste la 3-400 rpm, se stabilizeaza dupa 5 sec, merge constant inca 10-15 sec dupa care se scutura ca toti dracii si daca nu o accelerez iar imi intra check si-mi da missfire.

Ce naiba are ca deja m-a disperat !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru de benzina l-ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau pompa de benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! pai sonda lambda lucreaza in parametrii?daca nu lucreaza si raspunsul care il returneaza calculatorului nu este cel real atunci este posibil ca procesul de ardere sa nu se realizeze corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici vorba sa faca vreodata asa ceva sonda lambda,chiar daca se intrerupe total si nu mai emite nimic, ecu baga aproape la fel si fara ea, nu se simte mai nimic.

 

mai degraba ai un fir, o mufa intrerupta sau cu contact imperfect undeva pe sistemul de aprindere sau pe sensorul de pozitie al axului cu came/arbore. acolo intr-adevar. daca exista intreruperi in mers, motorul se opreste instant,smucind puternic, pentru ca ecu e total lipsit orice reper cand trebuie sa injecteze si sa bage spark.

 

chiar si daca se intrerupe pompa de benzina,tot nu smuceste asa violent pentru ca exista un timp in care scade presiunea si motorul incepe sa tuseasca intai,adica mucituri dese,slabe care sunt urmate de oprirea completa a motorului.

 

verifica si regulatorul de presiune al benzinei de pe rampa de injectie cit si furtunasul de vacuum care face legatura cu colectorul de admisie. daca e rupt sau fisurat, regulatorul taie benzina in rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am citit opiniile voastre si treaba sta cam asa :

- filtrul de benzina are cam 10000 km, urmeaza sa-l schimb cu toate ca vw recomanda inlocuirea lui la fiecare 30000 km, si oricum daca ar fi el s-ar manifesta diferit, la fel ca pompa de benzina obosita, cum descrie colegul stealth.

- cade si ipoteza pompei de benzina, e relativ noua, are 1 an si  la test a dat 3 - 3,3 bar. Faza ciudata e cu regulatorul, in sensul ca atat "cu" cat si "fara" furtunul de vacuum conectat presiunea ramane constanta, nu se modifica cu nimic parametrii, dar oricum are presiune, n-ar trebui sa dea in nas, nu ?

- sonda lambda iese si ea din discutie deoarece daca o ia razna se vede in lista de erori, ori la mine nu a aparut nimic legat de lambda, plus ca nu are astfel de manifestari.

- log in mers nu cred ca gasesc in Iasi pe cineva atat de competent si  instruit incat sa stie unde sa se uite si ce sa caute; toti dau autoscan si ce erori sunt stocate incearca sa-si dea cu parerea... asta pot si eu sa fac si nu ma dau mecanic...

- daca ar fi senzorul de la axele cu came sau cel de la volant oboiste, nu ar trebui sa dea eroare ?

Am fost la alti carpaci si au zis ca atunci cand ai eroare constanta la 2 cilindri alaturati cum e in cazul meu, e posibil sa fie garnitura de ciulasa ciupita sau arsa. Ce parere aveti de chestiile astea ?

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati. Am pus la loc bobina veche si nu mai da in nas, in schimb a ramas simtomul care se petrece la prima cheie dimineata. Ma duc zilele astea sa le dau cu bobina de cap la aia de la magazin, insa va trebui sa gasesc cauza care produce acel comportament dimineata la prima cheie, se pare ca asta e o mare necunoscuta pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi dadea in nas la mers constant din cauza la egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, revin cu "noutati" in sensul ca toti carpacii au zis ca masina e ok si nu inteleg de ce face asa...

Nu mi se pare o chestie nasoala ca o masina oarecare se defecteaza ci ma dispera faptul ca nu gasesc macar un singur mecanic auto, calificat si instruit in adevaratul sens al cuvantului. Acum toti sunt "la furat" cu meseria, eu le spun schimbatori de placute de frana si ulei ca la asta se pricep.

Sergiu, cum ai rezolvat cu EGR-ul, prin curatare sau inlocuire ? Iti dadea eroare pe egr ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar prin inlocuire am rezolvat problema, imi aduca aminte acuma ca la mine agata supapa pe inchidere sau deschidere, astfel la mers constant cand incepea o idee sa urce drumul sau sa apas eu pe acceleratie intrerupea motorul, in scurt timp nu mai puteam merge constant deloc, astfel l-am deconectat electric pana am cumparat unul nou

 

curatarile nu i-au facut nimic, poate pe moment doar... problemele la egr benzinare sunt interne nu de depuneri ca la diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am decuplat complet egr-ul si tot la fel face, plus ca nu mi-a dat niciodata eroare legata de egr - exceptie facand acum cand l-am decuplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot la fel face nu e de la egr, nici eu nu aveam eroare decat abia atunci cand nu se mai putea merge normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata in trafic m-a spart cu detonatiile aiurea stand pe loc si cu mersul trepidat in miscare. Nu s-a aprins nici un martor in bord.

Ce naibii are ca deja ma dispera, ma simt ca intr-o dacie 1300.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

test compresie.ai supape care nu inchid corect.

am patit si eu la un 1.8 adr 125cp,la fel fai aia schimba aia,aveam missfire pe cil 2 si surpriza la testul de compresie toy pe cil 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

O sa-i fac dar faza este ca daca supapele inchid bine dar nu deschid cum trebuie, acel test este irelevant.Stiu asta deoarece acum cativa ani am schimbat garnitura de la capacul culbutorilor, iar boii de mecanici cand au pus capacul la loc au reusit sa dea jos un culbutor de la o supapa de evacuare si aceasta nu se mai deschidea deloc(Cil.1). Se vedea de la o posta ca motorul nu mergea in parametri normali plus ca se auzea un tic-tic; aia au vrut sa ma abureasca ca "asa face ele" si ca nu are nimic, au facut test de compresie care atunci a iesit ok (15 bari pe 2 cilindri si 17 bari pe alti doi, nu mai stiu care). Nu m-am dat batut si inainte sa desfaca din nou capacul de la culbutori au bagat o mini-camera pe la busonul de umplere ulei si s-au convins ca era un culbutor picat langa tachet, noroc ca nu a rupt nimic pe acolo.

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!