Jump to content

Diferente intre monopunct si digifant


CV03XCM
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Am si eu o intrebare - cine are 1.8 monopunct - cat de ok e dpdv al performantei fata de 1.8mpi digi? Stiu ca are cu 17 caluti mai putini dar poate are mai putine bube si eventual o caracteristixa mai placuta a motorului (reactie la pedala, cuplu la ture mai mici, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are mai putine potentiale probleme dar e de cacao in rest, nu incerca sa-i gasesti vreun avantaj d-asta magic, ca strici masina cu ea.

Mai repede as arunca injectia mecanica pe el decat monopunct  :lol:.

 

Acum offtopic dar relevant la masina ta, ori ia toata injectia de pe o masina la fel care se dezmembreaza dar poti sa mergi cu ea, dar cu timpul tot o sa faca figuri SAU ia odata un 2.0 8v cu tot cu injectie de pe un G3 si aia e, injectia aia e super fiabila si le gasesti pe toate drumurile.

Modificat de ment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aia m-a pus pe gand varianta de mai sus, pentru ca oricum la mine bottom end e de ABS, mk3, de 1.8 monopunct (Bosch motronic, parca)

Am posibilitatea de a face rost super ieftin de chiulasa + injectie + electrica + ecu de ABS, motoare care inca nu prea am auzit rele despre. Stiti cumva e oare mare diferenta intre 1.8l 90 CP monopunct de pe mk2 si cel de pe mk3 (Stiu ca cel din urma e cu catalizator si e euro2)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te deranjeaza cu nimic. ambele au sonda lambda pana in catalizator. daca era euro 3 sau 4 si avea 2 sonde lambda atunci era mai greu.

problema apare la bobina. mk2 are bobina si aprindere separate , mk3 are modul care e si bobina si aprindere si o sa ai probleme la turometru. o sa iti trebuiasca ori ceasuri de golf mk3 ori un traductor ca sa functioneze ceasurile tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,8 Monopunctul de 90 de cai, ...... poate singura chestie sa fie mai ..... cu ceva cuplu, pentru ca primeste multa benzina, si compenseaza cu uzura lui ( sunt un pic IRONIC)

Acel motor nu are NIMIC bun, poate doar ceva rezistenta. Pe langa ca consuma mult, nu va trage in veci ca un multipunct, poate si din cauza ca dozarea pe fiecare piston se face, PE FIECARE PISTON, SUB PRESIUNE, vorbind acum de injectia multipunct, ca e electronica sau mecanica.
Revenind la ce probleme ai cu PF-ul, el e un mtor bun, dar cu multe batai de cap, pana-l pui la punct, cu toate sondele lui, sonde CARE DOAR LA PF CONTEAZA TOATE. una daca nu merge, sau e in afara parametrilor, se comporta haotic. 

Dupa cum ai mai primit recomandari....... poti opta pentru trecerea la injectia mecanica, care e mult mai simpla, si mai fara batai de cap, si care odata reglata, nu mai ai treaba cu ea, sau , chiar si varianta injectiei  de pe 2000 8V g3, cel de 115 cai, chiulasa, CU TOATA INJECTIA SI INSTALATIA ELECTRICA COMPETA A PARTII DE MOTOR, care e plug and play direct pe G2.

Ambele variante sunt bune, pentru a scaa de problemele PF-uli, dar in nici un caz nu trece la monopunct - care consuma mult si inutil.

Ca o parere personala, as opta pentru injectia de pe 2000 direct pe motorul tau, fara a mai schimba chiulasa, ci doar schimbata electrica, cu tot cu senzorii, si cu rampa de 1,8PF, dar in rest toate firele, si senzorii ia-i de la 2000 8V. Si, daca ai Electric 2 pe masina, nu trebuie sa faci nici o alta schimbare, poti lua inclusiv bobina de G3 de pe instalatia motorului, si-ti va merge fara probleme turometrul.

Mie asta mi se pare cea mai simpla solutie, si ieftina, si care te scapa de ulterioarele probleme. Injectia de pe 2000 8V este mult mai simpla decat cea a PF-ului, si este sora mai mica, deci........ plug&play

Mai asteapta sa vezi ca mai zic si altii de pe aici, si ....... fa-ti o opinie, si eventual, mai studiaza si forumurile de pe la nemti (mai fura idei si de pe acolo).

Pentru oricare din cele 3 variante vei opta, (4 daca te decizi pana la urma sa pui la punct injectia pf-ului), te pot ajuta cu orice sfat (atat cat stiu , si mi-au trecut prin mana) vis-avis de problemele ce pot aparea, sau ce-ti trebuie exact exact pentru a-l face sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atasez un link pentru cei care cred ca functioneaza direct cu ceasurile de golf mk2 ce2 pe bobina de golf mk3. sunt patit cu 1.8 monopunct si cu abf. scrie in link ce trebuie facut ca sa functioneze turometrul.

 

http://www.edition38.com/forums/index.php?showtopic=428255

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici daca ai 2E nu va merge turometrul?

Am crezut ca turometrul se bazeaza pe semnalul de la delcou cu hall la digi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge fara modificarea din link-ul acela. cumnatului meu iam pus toata instalatia electrica ce2 de golf mk3 si rezervorul si am vrut sa punem ceasurile de golf mk2 ce2 1.8 8b gti pb si instalatia de sub bord. turometrul doar palpaia. doar am pus ceasurile de golf mk3 si a functionat fara probleme. am zis ca poate nu am bagat mufa bine in ceasurile de mk2 si am incercat din nou. acelasi lucru, m bagat mufa si la mine la passat de curiositate (passat b3 2.0 2e motorul, acum e sb) si la fel doar palpaia turometrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atasez un link pentru cei care cred ca functioneaza direct cu ceasurile de golf mk2 ce2 pe bobina de golf mk3. sunt patit cu 1.8 monopunct si cu abf. scrie in link ce trebuie facut ca sa functioneze turometrul.

 

http://www.edition38.com/forums/index.php?showtopic=428255

 

Am mai scris si vad ca ma repet. Te-ai mutat de la aria de tehnic, unde ai ban, la aria de discutii generale, unde iar vorbesti prostii.

Io ti-am mai zis, cand scriu ceva 99% din cazuri, AM FACUT DEJA ASA CEVA, si nu vb din discutiile altora, sau din testele nemtilor.

Cand nu stiu nu o sa ma vezi ca scriu tampenii, doar pentru ca am auzit undeva, sau am vazut ca a scris cineva.

MERGE TUROMETRUL PLUG AND PLAY DE LA G2 LA G3 PE INSTALATIA ELECTRICA DE GOLF 3 A MOTORULUI, SI PE CEASURILE ORIGINALE DE GOLF 2.

Am facut asa ceva, si MERGE. Ca sa-ti mai demonstrez ceva simplu nu din auzite sau citite, mergi pe a2resource.com, si vezi daca nu cumva cele doua instalatii CE2 SUNT IDENTICE SI PE G2 SI PE G3, DIN 90 LA G2 SI PANA LA FINALUL CONSTRUCTIEI DE G3.

Nu merge intr-adevar CU CALCULATORUL DE ABF CARESI IA SEMNAL PE 2 FIRE NU PE 1, VORBEAM DE MOTORIZARI 8V, CA ASA A CERUT OMUL.

Nu ar trebui in schimb sa-ti spun CUM MERGE, ca se pare ca, pe langa ca nu stii, nici nu testezi, si nici nu stii sa citesti o schema.

A..... si apropo.... vezi pentru cunostintele tale generale, cauta ca avem user din bucuresti crangasi, CARE A PUS 2000 8V, PE INSTALATIA ORIGINALA DE G2 CE2, asta ca nu mai sustii ca numai eu am facut asta.... (aka sickboy)

 

Deci ce am scris mai sus am testat, si ....... si electrica CE2 demonstreaza ca am dreptate.

Modificat de Archanghel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara suparare dar macar ai citit ce am scris eu acolo? ai citit cand am scris ca am probat ceasuri de mk2 ce2 pe passat 2.0 care este tot ce2 si nu au functionat. le-am vandut cuiva care are mk2 1.8 monopunct de golf mk2 si functioneaza perfect. te rog sa nu te mai iei de mine mai ales cand aduc argumente clare si mai ales nu mai scrie cu capslock(nu impresionezi prin asta)


ca sa fi tu fericit am inchis toate topicurile si nu mai intru pe aici (sper deloc) ca mam saturat sa te iei de mine si cand aduc argumente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Archanghel si Alin, se pare ca oricum voi 2 aveti ceva in comun.

Am sa studiez personal problema, si am sa revin cu o solutie.

Alin, nu e o solutie sa inchizi totul, dar e alegerea ta.

Archanghel, te-am rugat de atatea ori sa ai grija la limbaj, formulare respectiv caps-lock.

 

topicul se inchide momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!