Jump to content

Montare / Demontare EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Din erorile postate de tine pe pagina anterioara EGR e defect si de aici problemele cu datul in nas.

 

Ai si prima sonda bulita dar aceea se vede la consum, putere si la noxe.

 

Era mai bine daca aveai codurile de eroare, mai ales cele VAG nu cele universale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Dar am verificat vana EGR cand am dat-o jos dp masina asa cum am vazut aici pe forum , pinul 1 + si pinul 5 ( daca nu ma insel ) minus, isi face treaba acel pistonas din interior , culiseaza , plus ca nu am niciun martor in bord aprins .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR e mult mai complex si de finete mai mare. Are in interior un potentiometru care spune pozitia supapei la ECU, acesta se uzeaza cu timpul, e cauza cea mai comuna de defect. Apoi ghidajul supapei se uzeaza ducand la agatare/blocare/ingreunare a miscarii supapei. EGR nu se repara, doar se schimba, din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Inainte sa curat clapeta si vana EGR  nu am avut aceste probleme , ca ultima solutie o indrumare de la voi la cineva care are VCDS  sa-mi faca o addaptare a clapetei de acceleratie si a EGR-LUI , in PLOIESTI , sau sa-mi dea  valorile care trebuie setate

Modificat de valex_19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveai probleme, poate curatarea EGR i-a grabit clacarea...

 

... intre timp sa aprins si check engine , am fost pe la cativa mecanici

...

3-SISTEM DE RECICLARE A GAZELOR DE ESAPAMENT ( ATT)

- NIVEL SEMNAL SUPAPA DE RECICLARE GAZ DE EVACUARE  "EGR" ESTE PREA COBORAT

Acestea sunt erorile , le-a sters si nu sa mai aprins check engine , as vrea sa curat si vana EGR , CE MA SFATUITI  ??multumesc

 

Poate nu ai etansat bine piesa de legatura a EGR, teava EGR, vezi ca are garnituri la ambele capete, EGR are pe ambele parti, piesa de legatura nu stiu daca are garnitura ca eu n-am demontat-o.

Mai vezi garnitura de aluminiu de sub clapeta, si garnitura de cauciuc de sub piesa in care intra teava EGR, ce e intre clapeta si galerie.

Nu recomand folosirea siliconului de etansare, e greu de curatat ulterior si nu are sens, garniturile sunt arhisuficiente.

 

Deci ori ai aer fals ori EGR e atat de bulit ca nu se mai poate merge cu el, oricum VCDS lamureste problema, altfel mergi pe ghicite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut adaptare la clapeta si egr zilele trecute  , nicio imbunatatire , nu apare eroare pe vcds , nu stiu ce sa-i mai fac , o sa scot mufa de la egr sa vad daca se modifica ceva in mersul ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate te mai uiti odata daca garniturile sunt bine la locul lor.

Daca ai cod motor AUA (sau AUB cred) trebuie sa ferifici daca nu e infundat stutul de sub clapeta pe unde intra gazele de pe teava EGR-ului.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare , am scos mufa de la EGR  si am dat o tura cu masina , sa modificat simtitor mersul motorului, pornire mai usoara si un demaraj foarte bun , nu mai da in nas , nu intrerupe , dimineata sta putin mai turata pana se incalzeste dar nu ma deranjeaza pana am sa rezolv cu alta vana EGR.Este vreo problema daca circul cu masina fara EGR activ o perioada ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e stres, dar trebuie sa-i pui EGR nou, nu e sanatos sa mearga asa, motorul e mai zgomotos in general deci si amestecul e cam brut, nu e reglat fin, corectiile lambda raman pe 0.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare ,revin cu noutati,am schimbat egr nou+ garnituri(meat&doria),am facut adaptare tot nu merge, consuma de ma inebuneste,am facut o scanarr cu VAG si imi da erorile astea:

16555 bank1 adaptare amestec

P0171-35-00 prea sarac

16786 sistem recirculare gaze evacuare

P0402-35-00 flux prea mare

Ce sa-i mai fac ????, ma tampit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistem EGR - flux prea mare... vezi ca trage aer fals pe undeva. Dar ECU nu ia in calcul o fisura sau ceva..., asa ca va da vina pe EGR.. ca din ce stie masina, doar pe acolo poate sa patrunda aer fals in motor...  

Deci nu sariti sa schimbati EGR cand apare eroarea de FLux prea mare prin EGR..... 

 

Amestec prea sarac este din acelasi motiv.. aer fals, benzina mai putina.. si un amestec prea sarac.

 

Aceleasi erori pot aparea de la senzorul de presiune din admisie. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta banui si eu ca trage aer fals pe undeva,dar pe unde ca am verificat tot, am schimbat garniturile dr la egr si clapeta cu unele noi,ce ar trebuii sa mai verific,am rasfoit toate forumurile pe tema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iei un pray degresant ( curatitor de frana) , pornesti motorul, il lasi la relanti si te apuci sa dai cu spray incepand de la clapeta, galerie admisie, conducta egr, etc... cam oriunde ar putea sa fie vorba de traseul aerului de admisie ( sa nu dai pe priza de aer ca o ia razna motorul).  intre clapeta si motor, acolo e problema.

teoretic cand nimeri fisura, motorul schmba mersul putin. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vetificat si acEl senzor MAP/MAF,FOARTE putin murdar ,cum as putea sa-l verific fara sa cumpar unul nou??

O sa incerc si varianta asta ,WD40 ESTE BUN???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incerca cu mufa scoasa la MAP, motorul va trece pe niste valori fixe si va scadea puterea motorului.

nu e bun WD40 ca ramane unsuros. brake cleaner se evapora rapid. Atentie sa nu dai cu el e esapament incins, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,azi am surubarit iar pe la skoda,am demontat corpul clapeta am verificat inca odata garnitura din tabla si acea garnitura de cauciuc,sunt in regula nu sunt rupte.

Mi-a sarit in ochii acel furtun care iese sin plosca de servofrana si intra in corpclapeta,avea pe el data niste banda izolatoare,am desfacut banda si am gasit o crapatura de 2 cm pe furtun.

Este posibil ca eroarea de " excessive flow sa fie data din cauza acelui furtun????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, pe acolo poate trage aer fals.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simte o imbunatatire dupa schimbarea furtunului de vacum de la servo,a motorului nu mai "ronțăie" ca un diesel,acul turometru-lui nu mai oscileaza.

Sper ca acest furtun sa fi fost problema si sa nu ma bucur degeaba,revin cu informatii dupa ce fac un drum catre Brasov maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca de acolo era....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mă bate gândul să confecționez garniturile pentru egr (și pentru clapeta de acceleratie) din clingherit. Întrebarea e daca rezista la temperatura din zona egr-ului. Am găsit o bucată din materialul cu pricina, îndeajuns de subțire și cred ca s-ar așeza mai bine dacat garniturile din tablă actuale. Merită agitatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca nu merita, oricum se gasesc de cumparat, pe cativa lei, acele garnituri de tabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru orice eventualitate, ai cumva codurile pentru acele garnituri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am cumparat de la reprezentanta si nu am avut nevoie, dar trebuie sa le gaseasca si alti in softurile de piese, Daca chiar vrei poti sa ceri codurile pe topicurile dedicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!