Jump to content

Montare / Demontare EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

salut ! am si eu o skoda fabia 1.4 16v , AUB , 101 cp si aceeasi problema cu egr-ul acesta nenorocit . Am intrebare daca il anulez imi afecteaza ? Sau sa-l curat ? De obicei e bn sa cureti si clapeta de acceleratie ? ms !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai cum sa anulezi egr la benzinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
Astazi am primit garniturile comandate si m-am apucat sa curat egr-ul...

 

 Am intampinat cateva probleme:

-cele doua piulite care prind egr-ul erau corodate,m-am chinuit 20min ca sa le desurubez

-suruburile cu cap imbus ce prind piesa dintre motor si egr nu le-am putut desface nicicum

-nu am putut scoate tija dintre egr si clapeta e acc. chiar daca nu mai era prinsa in nici un surub :scratch:

-dupa ce am curatat egr-ul si l-am montat la loc,am strans toate suruburile, am pornit motorul dar relanti nu cobora sub 900rpm , dupa investigari observ ca am montat intr-o ureche garnitura de din capatul tijei si tragea aer fals

 

Concluzie: nu recomand la nimeni sa se apuce sa curete egr-ul daca nu are simptome de functionare defectuasa.

 

Mai bine curatati clapeta de accelerartie,aia chiar se murdareste si e mai simplu de curatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

concluzia ta e oarecum buna, adevarul e ca nu prea ai ce curata la egr-ul benzinarelor, la modelele mai vechi se infunda intrarea in galerie fiindca era diferita - era vorba de o teava cu deschiderea sub clapeta de accelereatie ex. motoarele aua si aub

 

teava de legatura nu am putut sa o scot nici eu chiar daca am desfacut-o, am acelasi cod motor ca si tine bby

 

piulitele le-am cumparat noi de la reprezentanta, cele inbus de la piesa de legatura nu le-am mai putut desface si eu, sunt prea "coapte"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna seara ,scuze daca am postat gresit ,azi am fost la mecanic cu fabia 1.4 16 v motor aua si am pus-o pe tester si am primit urmatoarea eroare "16785 p0401 003 /sistem recirculare gaze arse /detectat insuficienta/defect permanent" motivul ptr care am fost la mecanic este ,cand e frig afara porneste greu motorul trebuie sa amorsez pompa de mai multe ori cu contactul pun-iau contact ,cand e cald porneste repede .CARE CREDETI CA AR FI PROBLEMA?.Mecanicul mi-a zis ca ar putea fi egr blocat si sa schimb filtrul de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are legatura eroarea de pe EGR cu pornirea motorului, EGR poate doar in cazul in care e blocat pe deschis dar din eroarea e cam opusul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba cele 2 garnituri de la regulatorul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din cate stiu (nu sunt mecanic) eu am filtru de benzina cu regulator de presiune incorporat.

Pai din cate stiu (nu sunt mecanic) eu am filtru de benzina cu regulator de presiune incorporat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci mergi la un mecanic care stie unde se afla aceste garnituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai putea sa fii mai explicit care sunt acele garnituri,caci m-as fi dus la toti "mecanicii" si nu as mai intreba pe forum (ptr ce mai e forum?) daca se pune o intrebare iar raspunsul il primesti SEC dute la mecanic ,oricum multumesc ca m-ati trimis la mecanic caci eu m-as fi dus la doctor cu masina  :)

Modificat de manacata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU astept nimic pe "tava ", dar daca vreti sa dati informatii ,dati-le corect, nu la intamplare .CE TREABA ARE RAMPA DE INJECTOARE DIN LINK CU REGULATORUL DE PRESIUNE DIN FILRU DE BENZINA? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informatia este corecta. Tu ai vazut doar rampa injectoarelor, dar nu si regulatorul deoarece la motorizarea ta, altfel stau lucrurile.

Colegul Al Bundy nu are de unde sa stie ce cod motor ai tu, deoarece nu este trecut in semnatura ta.

Uite:

http://www.bestautovest.ro/regulator-presiune-combustibil-skoda-octavia-1-fabia-vw-golf-bora-passat-seat-leon-037133035c.html

Ce zici? Esti de acord ca acolo este locatia regulatorului de presiune la motorizarile prezentate?

Pentru problema pe care ai mentionat-o tu, va trebui sa masori presiunea in rampa injectoarelor. Desfiletezi capacelul care il vezi in imagine, montezi un manometru, daca presiunea este sub 3 bari, vei inlocui filtrul de benzina. Daca filtrul de benzina este cu regulatorul incorporat, notezi codul...problema rezolvata.

Daca filtrul de benzina are regulatorul de presiune detasabil de filtru, atunci vei achizitiona doar regulatorul, sau daca doresti il achizitionezi complet.

EGR-ul va trebui demontat, si verificata tija din interior. In acest moment ea este blocata, sau pur si simplu EGR-ul nu este functional. Curata/deblocheaza tija, si il testezi la acumulator: pinul 1 la + bateriei, pinul 5 la -.

vhtir4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil EGR sa fie bun si sa fie dus senzorul MAP, se mai intampla, si da tot eroarea de debit EGR insuficient.

Poti testa EGR direct la 12 v sa vezi daca se misca tija. Sau basic setting pe canalul 73 parca, si te uiti in timpul asta daca se misca tija

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, sunt membru nou pe forum si totodata si primul post , detin o skoda fabia 2001 de 2 ani , am inceput cu schimbatul celor mai importante piese , distributie , pompa de apa , filtru de benzina ( avea numa mocirla in el ) , cu unul MANN, FILTRU DE POLEN , intre timp sa aprins si check engine , am fost pe la cativa mecanici , fiecare si-a data cu parerea in felul lui , nimic sigur , chiar daca nu am nicio postare pe forum am urmarit indeaprope postarile voastre  si m-am apucat de unu singur si am demontat corp clapeta , am luat cateva chei , un WD 40  SI M-AM APUCAT SA O CURAT , TOT UN PAMANT ERA IN EA ,  nu stiu cum de mai mergea masina , am lustruit-o bine , am verificat si sonda lambda, cea liniara ( bank 1) , vizual arata ok, putin afumata , mentionez ca nu am cunostinte de mecanica , dar imi palace sa surubaresc cu rost , am montat tot incepand cu , clapeta , sonda lambda  si am schimbat si filtru de aer, la fel era imbacsit , ceva de genu pamant amestecat cu cv ulei , probabil nu a fost schimbat niciodata .

Am uitat sa mentionez , la demontarea clapetei sub ea am gasit ulei , este normal ?, cateva post-ri mai sus un membru mentiona lucrul acesta , am verificat si epuratorul , nu are pic de ulei in el , in schimb are mizerie .

Am mers cu masina la un prieten care detine un aparat de diagnoza  si mi-a gasit urmatoarele erori , ( imi pare rau nu pot sa atasez dar o sa scrie eu erorile )

1- LINIAR O2/TENSIUNE DE REFERINTA ( MEM)

-SONDA lambda LINIARA/TENSIUNE DE REFERINTA NEPLAUZIBILA

2-SENZOR lambda 1 BANC1 (MEM)

-BANC 1 SENZOR 1 CIRCUIT INCALZIRE ( INTRERUPERE)

3-SISTEM DE RECICLARE A GAZELOR DE ESAPAMENT ( ATT)

- NIVEL SEMNAL SUPAPA DE RECICLARE GAZ DE EVACUARE  "EGR" ESTE PREA COBORAT

Acestea sunt erorile , le-a sters si nu sa mai aprins check engine , as vrea sa curat si vana EGR , CE MA SFATUITI  ??multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, bunt venit in club! Nu cunosc raspunsul pentru pentru erorile cu sondele lambda (e bine totusi ca nu mai da erori dupa ce le-ai sters) dar, pot sa-ti zic de EGR ca este destul de dificil de dat jos. Este prins cu 2 piulite ce se corodeaza in timp, trebuie mult spray degripant si cheie tubulara cu crichet, pozitia e mai dificila si.. nu am observat vreun beneficiu dupa curatare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Multumesc ,azi m-am uitat si la EGR , intradevar sunt 2 piulite corodate am dat cu degripant mult , in zilele urmatoare sa pot umbla la el , as mai avea cateva intrebari poate ma ajutati cu niste raspunsuri , am depistat ca imi curge ulei pe la capacul culbutorilor , din ce am citit eu pe forum nu exista garnitura la capac, ce tip de mastic ma sfatuiti sa folosesc ??

 
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La EGR merita sa il ti la inmuiat in decarbusol (doar partea metalica) apoi clatit din ambundenta cu spray de curatat franele. Eu l-am si frecat de o bucata de smilgher pe  o placa de sticla (pentru a ii reda planeitatea, era oxidat in ultimul hal) mare grija  ca are de-o parte si de cealalta 2 garnituri din metal, garnituri ce sunt compuse fiecare din cate 2 foi de tabla lipite pe margine. Cand le scoti sa ai grija sa nu se dezmembreze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Aveti idee din ce cauza AIR-BAG-ul pasagerului este dezactivat si din cate am inteles nici nu poate fi activat , exista sigruanta  sau vreun comutator pt el , nnu apare martor in bord ( imi cer scuze ca am postat despre air-bag pe alt topic )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut prieteni , azi am reusit sa demontez EGR-ul dar am reusit sa rup unu dintre suruburile ce tine valva EGR prinsa de bloc, am dat timp de o saptamana cu degripant pe ele dar degeaba .

Se gaseste acel suport sau daca stie cineva denumirea lui ca sa pot cauta la sigur , pe internet n-am gasit nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta la dezmembrari, dar nu cred ca il poti demonta de pe motorul tau, si eu am incercat dar s-a rotunjit un surub fiind oxidat puternic si nu am mai incercat la celalalt, l-am lasat asa. Tu poti incerca sa sudezi o bucata de fier indoit la 90 de grade sa poti sa desurubezi suruburile blocate sau rupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

 

Se gaseste acel suport sau daca stie cineva denumirea lui

 

 

Pozitia 25: adaptor.

http://www.partsbase.org/skoda/fabia-fab-eu-2007-6y-7-000-001-13325-intake-system-activated-carbon-filter-system-exhaust-gas-recirculation/

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
 

Salut ,am gasit o rezolvare cu acel suport pt EGR   si nu a mai fost nevoie sa merg la dezmembrari , indrumat de un prieten am mers la un mecanic si mi-a scos acel bolt rupt la cald din suport , in locul celui vechi am infiletat un surub mai lung si l-am taiat la dimensiune , gata treaba .Am remontat tot asa cum am demontat, si am pornit masina , o pornire foarte usoara , pe moment n-am sesizat nimic, totul mergea chiar ok .

La cateva zile fac un drum mai lung in primii km in turatie masina avea un comportament ciudat , intrerupea , dadea in nas , fara putere la acceleratie , ma puteti ajuta cu ceva sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!