Jump to content

Montare / Demontare EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Avand in vedere ca tu esti femeie poate imi spui si cum. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr. egr:

Ignition ON

Engine OFF

Battery voltage at least 11.5 V

[select]

[01 - Engine]

[Meas. Blocks - 08]

Select Group 074.

[Go!]

MVB 074.1: Min Position in Volts

MVB 074.2: Max Position in Volts

MVB 074.3: Potentiometer voltage

MVB 074.4: Adaption status: (Run/OK/etc)

[switch to Basic Settings]

MVB 074.4: Adaption status: (Run) then it should change to (ADP OK)

[switch to Measuring Blocks]

[Close Controller, Go Back - 06]

ptr. partea cealalta ma abtin :icon_redface: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am rezolvat si EGR-ul, am curatat si clapeta pt ca tot eram la capitolul curatenie, am reusit sa rup si bulbul de ulei, mi-a ramas filetul inauntru si am stat cateva ore bune pana am reusit sa-l scot si pana imi cumpar altul am pus unul mai vechi (stricat) pe post de dop, le-am readaptat pe toate si mi-a disparut martorul motor. Parca merge ceva mai bine, e un pic mai sprintena

La o prima scanare mi-a mai ramas doar o eroare de care nu stiu cum sa scap:

1 Fault Found:

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Lean

P1151 - 35-00 - -

Readiness: 1000 0000

Am facut aseara vreo 70 km si pe langa martorul de ulei care era normal sa faca scandal imi mai aparea si EPC-ul din cand in cand. Daca inchideam si reporneam masina se stingea. Urmeaza sa-i fac o scanare si sa vad ce are.

Dar atunci cand am scos EGR-ul am vazut ca are un ... senzor - cred ...., un furtunas de 2,3 cm cu o chestie rotunda de plastic la capat. Furtunasul ala mi s-a parut fisurat. E posibil ca din aceasta cauza sa apara EPC-ul sau eroare de mai sus? si ce reprezinta acea chestie?

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si eu azi sa demontez valva EGR. Dar nu am reusit sa desfac cele doua suruburi de 13. La voi tot greu s-au desfacut? Nu am avut tubulara, doar cheie normala de 13, si mi se pare ca sunt cam mari, adica nu intra la fix pe suruburi.

Eu am o eroare legata de sensorul MAP care imi apare doar in anumite conditii, si am gasit pe net ca poate aparea din cauza valvei blocate partial.

De pornit porneste usor, am doar usoare oscilatii de turatie la ralanti. Deci as dori s-o desfac. Doar ca nu stiu cum sa fortez suruburile incat sa nu le rotunjesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cu cheie tubulara e greu, e c-am aiurea tare pozitia aia. piulita din stanga a iesit mai usor dar ce-a din dreapta a trebuit sa intorc cheia tubulara cu cot si sa o misc cate 2,3 cm

eu intai am desfacut un pic teava de la clapeta apoi am scos bulbul de ulei, mufa EGR si apoi incetul cu incetul am reusit sa desfac cele 2 suruburi

si la mine au iesit acele piulite cu tot cu suruburi, asa ca am tras un pic si a iesit EGR-ul. mi-a cazut o garnitura pe sub masina dar am recuperat-o.

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,apoi am scos bulbul de ulei" prin ruperea lui, asa l-o scos Crish... :lol: povesteste-i mai la om toata aventura ca poate el a folosi o inelara cotita de 13 :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bulbul l-am rupt cand am vrut sa-l pun inapoi, l-am strans pana am ramas cu bulbul in cheie iar filetul in motor

partea misto e ca azi am primit bulbul nou dar nu am reusit sa scot mufa :mad:

parca era lipit acolo ... nimic nu mi-a mers azi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma trebuie cheie de 12 sau 13? Caci nu pot sa-mi dau seama. Cel de 13 mi se pare mai mare, iar cel de 12 nu intra pe surub. Adevarat ca am si rugina acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cheie de 13 tubulara cu cot te poate ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac operatiunea de curatare EGR. Desi nu mi s-a parut foarte murdar.

Dupa readaptare am observat ca voltajul minim a scazut cu aproape 0,5V. Inseamna ca era acolo ceva depunere?

Cu inelara cotita era sa distrug surubul, apoi cu tubulara de 13 am reusit sa desfac. Maine vad daca de aici mi s-a tras eroarea.

Dsigur am curatat si clapeta de acceleratia cu aceasta ocazie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil cel mai usor ar fi cu o tubulara impreuna cu o cheie cu clichet; eu m-am chinuit cu o inelara

eroarea banuiec ca trebuie s-o stergi si apoi sa vezi daca mai apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea reapare. Doar daca ii dau pedala brusca cu motorul rece.

Se poate sa fie defect ECU. Ar fi cineva dispus de o incercare? Adica schimb ECU motor AUA? si sa vedem daca migreaza si eroarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi intai care e eroarea, poate e vreo garnitura de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off-topic:

Eroarea este:

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal

P1158 - 35-10 - - - Intermittent

Am cautat de m-am saturat, dar nu am gasit nici o rezolvare, nimeni nu a revenit cu elucidarea problemei. Nu e din sensor, cablajul este in regula. Deci ramane ECU. Am gasit pe net pe un A2 aceeasi eroare unde s-a rezolvat cu resoftare. Acelasi motor AUA.

Prima data mi-a aparut eroarea pe in toamna 2010. Cu venirea acestei ierni, s-a instalat la fiecare pornire. Deci tot mai frecvent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti dispus de un drum la Cluj, te ajut cu mare placere daca nu gasesti pe nimeni mai aproape. Macar esti sigur daca problema e din ECU. Daca nu e, luam tot de pe a mea pana ii dam de capat jagomane :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De Marti pana Sambata voi fi la Cluj. Am avea nevoie de urmatoarele: codurile pin ale IMMO, interfata, si cineva preferabil coleg forumist care a mai facut adaptari de ECU.

Eu am plasticul la cheie pe care este (dupa cate stiu) si codul IMMO din 5 cifre. Deci partea mea se rezolva.

Oricum eroarea apare doar la prima pornire cu motorul rece. Deci ar trebui s-o pastram schimbate cateva zile si sa urmarim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o Fabia cu motor AUA si imi introduce ulei in clapeta de acceleratie si in carcasa filtrului de aer.

Uleiul intra prin conducta care pleaca de la EGR si intra sub clapeta de acceleratie.

Sa fie de vina EGR sau altceva?

Nu am niciun martor aprins in bord.

Daca ma poate ajuta cineva cu informatii as fi foarte recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul intra de la epuratorul de ulei prin carcasa filtrului de aer si nu de la EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am crezut si eu la inceput dar la o analiza mai amanuntita am observat ca furtunul de la epurator este curat, iar clapeta este foarte murdara in partea de jos, adica spre capatul in care vine conducta de la EGR.Aceasta conducta se vede ca este murdara de ulei si mizerie in interior.

Totodata in interiorul carcasei filtrului de aer se vad urme de ulei in partea dinspre clapeta, nu in cea dinspre conducta de la epurator.

Concluzia este ca uleiul este aruncat dinspre conducta valvei EGR si ajunge pe clapeta de acceleratie si in carcasa filtrului de aer.

Intrebarea mea ar fi daca este vina EGR sau altceva este de vina pentru uleiul care ajunge acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La EGR sunt gaze de evacuare, nu-mi pot imagina cum sa arunce pe acolo cu ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine clapeta este un pic murdara, nivelul uleiului e OK, am desfacut si filtrul de aer si are o pata micuta intr-un colt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are o pata micuta intr-un colt :lol: in coltul din stanga sau dreapta? Crish este important fiindca daca e in stanga e bai mare :lol:

Cataline: furtunul de la epurator este curat: (trec doar vapori )

clapeta este foarte murdara in partea de jos (pai p-acolo se intampla actiunea, ca acolo e admisia) :icon_cheesygrin:

spre capatul in care vine conducta de la EGR: (pe acolo circula doar gaze de evacuare, normal ca ai vazut si ulei care a ajuns prin corpul de clapeta) daca gaseai ulei sub clapeta de la furtunul care vine de la N80 ziceai ca si p-acolo iti scapa ulei?

Totodata in interiorul carcasei filtrului de aer se vad urme de ulei in partea dinspre clapeta, nu in cea dinspre conducta de la epurator: vaporii de ulei condenseaza pe acea teava de plastic care este in filtrul de aer, iar daca vei pune palma deasupra corpului de clapeta vei simti cum iti trage palma, n-ar fi oare normal ca si urmele de ulei sa fie inspre clapeta, fiindca ea ,,absoarbe" acei vapori de ulei? Acest traseu trebuie sa arate ca intrarea in mina, altfel se surpa intrarea si nu mai poti intra in ,,sut" :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Epuratorul l-am curatat in urma cu 6 luni, este o simpla cutie de plastic, nu am vazut altceva in el.

De ce totusi arunca asa mult ulei pe acolo?

Cam cat de mare ar fi baiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat joja? e ceva semnificativ? cat de des completezi uleiul?

in mod normal e doar usor murdar, sunt urme de ulei - explicatia cred ca ti-a dat-o carmina - nu ar trebui sa fie ceva de speriat

carmina - da, in partea dinspre clapeta are usoare pete de ulei

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!