Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

tin sa impartasesc o problema mare celor care detin noua generatie de motoare CR.......astazi am desfacut filtrul de motorina pentru ca de la ultimul schimb de filtre imi "picura" putina motorina si am vrut sa remediez problema.....stupoarea a fost in momentul in care am desfacut capacul de la filtru sa gasesc "pilitura".

In concluzie, se pare ca problema de la vechile motoare nu s-a remediat nici acum.............ce se poate face acum, pana sa apara "marile probleme" ???

Auzeam ca s-ar baga magneti in rezervor pentru a aduna aceasta pilitura?!!!!

Naspa rau.... nu ai ce sa faci cu magnetii....

Solutia - cred - alta pompa de inalte, curatat tot sistemul de alimentare - rezervor, conducte, etc - pana nu-ti infunda injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, tu spuneai ca masina ajunge sa se opresca din cauza injectoarelor (pompa incepe sa se degradeze, creaza şpan si merge pana in momentul in care se defecteaza injectoarele..).

La o scanare nu se vede ca injectoarele incep sa se "infunde" cu şpan? Daca am depista, oarecum din timp, faptul ca e pe duca pompa de inalte, am mai limita din paguba valoarea reparatiei fata de cazul in care se merge cu masina pana nu mai porneste?

@cridaia: Cati km are masina ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu se vede nimic pe injectoare.....

limitarea pagubei - alta pompa de inalte, curatat tot sistemul de alimentare - rezervor, conducte, etc

Ca idee - se recomanda folosirea filtrelor de carburant OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajungem oare si noi sa punem ulei 2T pentru prevenire?

Am vazut ca unii cu motoare CR si filtru particule, deja il folosesc, dar eu unul inca sunt in dubii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ma gandeam la ulei in motorina. Ideea e ca DPF-ul il poti anula daca se strica si oricum mai bine pica DPF decat pompa... Ma rog, cel mai bine sa nu pice niciuna :)

Uleiul in motorina ar afecta dor DPF -ul la CR sau mai implica si altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am incercat - deci, nu ma pronunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pareri pro si contra pentru utilizarea ulei 2T in motorina, aici. Pe mine m-au convins.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp, mi-am amintit de aditivul Keropur folosit in motorina Evo Plus de la Mol. Eu ultima data am inceput sa bag de asta.

Acesta ajuta si la lubrefierea motorinei. Am gasit ceva info:

Keropur DP 4510 is a multipurpose additive which is used to

improve the quality of diesel fuel. At the recommended dosage

Keropur DP 4510 provides diesel fuel with the following

performance features:


  • Removal of existing injector deposits and keeping the injector nozzles clean

  • Protection of the fuel system against corrosion

  • Significant reduction of the foaming tendency of the diesel fuel Excellent water separability

Recommended treat rate: 175-250 ppm

Ma gandesc sa inventam o reteta utila pentru noi toti. :icon_confused:

Pareri pro si contra pentru utilizarea ulei 2T in motorina, aici. Pe mine m-au convins.

In ce sens te-au convins, PRO sau CONTRA ? Ai tot motor CR?

BASF_Ludwig.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor PD fara DPF (BKP) Euro 4 si am cumparat deja 1 litru de ulei 2T norma JASO C de la un Petrom. La primul plin o sa adaug cei 280mL (pentru 70litri motorina).

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine, e alta poveste.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, la masina din semnatura trebuie sa schimb volant, si as vrea sa schimb si kitul de ambreiaj, iar volant vine doar pe original, si e facuta de cei de la SACHS asa mi s-a spus,ca asa zice programul respectiv, dar ma gandesc........pot sa pun kitul de ambreiaj de la LUK sau VALEO, avand in vedere ca volant e originala si o fabrica SACHS???? multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..am si eu o problema,am un passat b6 si de curand am intampinat o problema la radio..il deschid se aprinde normal si merge normal doar ca dupa 5 minute se stinge :| iar se aprinde iar apare welcome to volkswagen si merge 5 min iar se stinge..daca apas orice alt buton in afara de radio scrie system is loading..ce are ?? ce ii pot face ?? am nevoie de ajutor urgent

Salut..am si eu o problema,am un passat b6 si de curand am intampinat o problema la radio..il deschid se aprinde normal si merge normal doar ca dupa 5 minute se stinge :| iar se aprinde iar apare welcome to volkswagen si merge 5 min iar se stinge..daca apas orice alt buton in afara de radio scrie system is loading..ce are ?? ce ii pot face ?? am nevoie de ajutor urgent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au cazut pompe de inalta presiune (la VW, nu ma refer la altii) care au vazut de la prima alimentare aditiv de ungere in motorina, asa ca...

Cristi, ceva poze ai?

Pilitura neferoasa este de la pistonul pompei, aceasta va afecta cama si "culbutorul", pilitura lor fiind feroasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, la masina din semnatura trebuie sa schimb volant, si as vrea sa schimb si kitul de ambreiaj, iar volant vine doar pe original, si e facuta de cei de la SACHS asa mi s-a spus,ca asa zice programul respectiv, dar ma gandesc........pot sa pun kitul de ambreiaj de la LUK sau VALEO, avand in vedere ca volant e originala si o fabrica SACHS???? multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca nu am citit din prima postul initial?

Nu ti se raspunde pentru ca s-a mai discutat. Citeste regulamentul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa spun inca cu certitudine, insa tind sa cred ca este pilitura feroasa si neferoasa....am pus magnet si a tras ceva pilitura, dar parca a si ramas ceva.....voi schimba filtrul de motorina si voi verifica dupa un timp.

poze nu am, dar voi face data viitoare daca este cazul.

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot stii ca s-a mai discutat, da-mi un link ceva!!ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e si feroasa si de la aluminiu - avand in vedere ca, pompa de inalte are cama- axul de otel - sau ce material este.... si corpul de aluminiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am si eu o problema.. daca ma poate ajuta cineva. Am cumparat un passat 2008 2.0 140CP DSG acum o saptamana si aseara mi-a aparut in bord mesajul "SERVICE NOW" in conditiile in care revizia trebiue facuta in 2700 km si nu am s-a aprins in bord nici un martor.Momentan nu circul cu ea urmand ca maine sa ajung cu ea la service vw. multumes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a scurs intervalul de timp pana trebuie schimbate consumabilele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k ms. deci toretic nu ar fi problema grava si nu as avea de ce sa ma alarmez? pot sa ma deplesez cu ea asa la service sau sa o duc cu platforma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi linistit, mult si bine.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti merge cu ea pe roti linistit.......insa fa-o cat mai repede si sti de-o treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult pentru ajutor. Maine ajung cu ea la PBV. Multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Stiti cumva unde as putea gasi un set de clips-uri pentru parasolarul de la luneta spate? Are sistem automat de ridicare/coborare si unul din clips-uri s-a rupt si evident nu mai tine parasolarul si sistemul este cam degeaba momentan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!