Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Mie imi este frica de pompa de inalta presiune. A picat pe capete in SUA, iar pretul reparatiei face ca banii scosi din buzunar pentu un injector de bkp sa para maruntis.

Sper sa fie doar legata de acea piata, in Europa sunt foarte rare cazurile si, probabil, se datoreaza motorinei de acolo cu proprietati scazute de lubrifiere. Aveti mare grija la motorina cu care alimentati

Din pacate a patit-o si cineva de pe forum. Sper sa nu ajungem sa ne dorim sa dam CR-urile la schimb cu un BKP...

http://vwforum.ro/topic/90351-de-schimbat-pompa-tandem-5700-ron/page__pid__1826540#entry1826540

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorașul de frana de mana (deget) de pe spate (dreapta) a avut cineva probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, ai gasit ceva ? Grila pe care se prind butoanele de actionare?

Tks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu, dar nu cumva e cu fata de usa .... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu stiu daca este cu tot cu fata de usa. Problema este ca eu l-am gasit crapat in 3 locuri (fortat probabil sa fie scos) si l-am lipit cu superglue. Chai nu stiu daca estye cu toata fata de usa. Daca este asa......mai matre daraua decat ocaua. Mie mi se pare normal ca acea grila (capac) sa se prinda prin cleme ca orice capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Hai ca l-am gasit - 3C1868157D - pret - in jurul al vreo 12 euro la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am pe passat navi + magazie de cd`uri, as vrea sa aflu unde pot gasi mufa de aux, am desfacut navigatia si in spate nu e, pe langa magazie nu am vazut-o, are cineva habar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In interiorul cotierei te-ai uitat ? Parca era pe acolo ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici acolo nu e, este ceva parca tot pentru telefon dar ceva mufe pentru aux nu sunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine in cotiera exista o mufa pe care scrie aux in dar pe casetofon nu imi apare buton de aux . Cum pot face sa mearga? Trebuie facut ceva anume sau ceva nu e bine .

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grecu george

eu am avut probleme cu coloana de directie calculatorul de confort

si la frana de mana scimbat etrieri plus de cateva ori butonul de actionare

in rest consumabile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am intanlit si eu azi o problema la masina si anume portbagajul se ridica foarte greu dintr-o data, tin sa mentionez ca l-am inchis mereu cu grija fara sa il trantesc, acum dabea il mai ridic, presupun ca mi s-a dus pistonasul acela de ridica! daca a mai avut cineva problema asta va rog sa imi spuneti si mie cat va costat reparatia ca nu am de gand sa las asa porbagajul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca nu ai cumva amortizoarele scurse si din cauza asta sa nu mai tina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap asta era problema .. merci frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grecu george

si am uitat sa trec si caseta de directie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu probleme:

1. posibil caseta directie: la relanti cand misc volanul mai rapid stanga-dreapta se aude un cloncanit metalic destul de puternic - se simte in special la temperaturi mai scazute: poate fi caseta sau rulmentul din capul amortizorului, ramane de vazut in service. Am simtit asta si in sezonul rece (se simtea si o bataie in podul pedalier) dar odata cu incalzirea vremii nu am mai sesizat, azi de dimineata au fost 4 grade si se aude foarte bine.

2. lipsa putere: la sfarsitul saptamanii trecute m-a terminat, se simtea o lipsa de putere la accelerari. Cum sa descriu, cand acceleram se simtea ca parca nu are putere suficienta, destul de lenta accelerarea, insotita de zgomote sub capota, ca un fasait sa-i zic, dupa care ma baga in scaun ca si cum nu s-ar intampla nimic. Lipa de putere se simtea pana ajungea la 2500 de ture dupa care totul revenea la normal. Nu am limitare de viteza, a ajuns fara probleme la 200km/h. Nu se aprinde niciun martor in bord. In plus, la intrarea in frana de motor lasa o mica smucitura insotita de un scartait usor din compartimentul motor.

Ce suspectez: furtun crapat/sarit/nestrans bine. Parca se aude un huruit infundat in zona de sub carcasa filtrului de aer - se aude si pe la roata stanga fata. totul e insotit de noxe- fum nu scoate dar in schimb se simt noxe in spatele masinii, chiar si cu motorul incalizit (in conditiile in care am DPF). Astazi de dimineata am facut plinul de motorina (mai aveam cam un sfert) iar cat am condus pana la munca ~5km mi-a dat impresia ca si-ar fi revenit, ceea ce ma duce cu gandul la o regenerare DPF. Ramane de vazut cum se comporta in seara aceasta.

3. Climatizarea nu mai raceste suficient: vineri au fost cam 30 de grade si aerul din gurile de ventilare nu e suficient de rece sa faca un climat placut inauntru - am facut autotestare pe unitatea climatronic - I.O. in ambele. Filtrul de aer e nou dar trebuie sa il schimb din nou - am cumparat de la un magazin un filtru AM- diferenta e enorma fata de cel OEM: ca si material e mult mai tare avand marginile intarite, cel AM e mult mai subtire si mi-a dat impresia ca la montare ramane strans, nefiltrand in totalitate fluxul de aer) - urmare ca pornirea ventilatiei ma umple de praf.

4. La cuplarea/decuplarea ambreiajului se aude un scart scurt din compartimentul motor. Daca raman cu pedala in pozitia in care cupleaza ambreiajul se simte un tremurat destul de puternic in pedala - posibil volant?!? In ianuarie, acum 2000 de km am schimbat kit de ambreiaj + volant. Posibil sa fie un montaj incorect sau piesa defecta.

Masina asta ma termina psihic, o am de 14 luni si am deja 10 vizite la service cu ea (niciuna nu a fost revizie), Mai am garantie la ea pana in martie dar sincer m-am saturat, pana acum a avut noroc pt ca e frumoasa si ii place si fiului meu, am sperat ca toate se termina odata cu schimbarea kitului de ambreiaj si volantei dar vad ca nu vrea sa inceteze, sincer sunt hotarat sa incerc sa vad ce variante am pentru un buy back.

Mult succes tuturor si masini fara probleme!

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Juliaen am acelasi tip de motor ca si tine,si vreau sa spun ca nici la mine nu scoate fum dar se simt noxe si destul de puternice! In urma cu o saptamana am pus masina pe tester asa de curiozitate ptr. mine ca de cand o am de 1 an si 3 luni nu am verificato deloc.Treaba cu noxele nu e de la DPF ca la mine numai ce am venit din germania si s-a facut regenerarea si DPF era incarcat doar 6%,de la injectoare iarasi nu este ca lucreaza in parametri normali si nu mi-a aparut absolut nici o eroare pe la motor.Poate sunt si alti colegi pe forum care au idee de unde ar proveni noxele intepatoare la miros.Precizez ca masina nu mananca ulei deloc deci se exclude treaba cu mancatul uleiului si miros de ulei ars

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@manu82: la mine mirosul noxelor e foarte intepator, parca iau un pumn in nas.

Deci, revin cu detalii:

Cum am precizat, ieri de dimineata am facut plinul de la alta pompa - am schimbat AGIP pe OMV. Dupa un drum de ~50 de km prin oras pot spune ca masina si-a schimbat comportamentul radical, nu e 100% cum ar trebui dar e muuuult muuult mai bine: puterea in accelerare e aproape ok (nu chiar ca in zilele bune dar e destul de bine), zgomotul de sub capota s-a mai redus, la intrarea in frana de motor nu mai scutura (decat in cazul in care turatia motorului e peste 3000 ture - se simte usor) iar Climatronicul ma baga in boale - raceste de rupe, m-a luat stranutul in cateva minute, estimez ca temperatura la gura aeratoarelor ar fi ~4 grade si nu se mai simt noxe.

Ce s-a intamplat e un mister total, diferenta fata de saptamana trecuta fiind temperaturile: saptamana trecuta 30 de grade, aseara 18. Regenerare DPF? Un senzor defect? Calitate motorina? EGR infundat? Am sunat la reprezentanta pentru a pune masina pe tester - trebuie sa astept 3 saptamani, sunt nebuni astia cu service-urile lor, incerc sa caut un service non-reprezentanta cu VAG COM sau incerc sa ajung in alt oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Juliaen...anul trecut am patit-o si eu cu clima, adica avea personalitate proprie - baga cand si cum vroia ea. Nu aparea nimic pe nici un tester, totul ok...pacientul mort. Asta pana am dat de un mecanic mai priceput care mi-a spus sa schimb filtrul din radiatorul climatizarii. Scuze pentru jargou, probabil ca in termeni tehnici de specialitate se cheama in vreun fel, dar ce pot spune este ca are forma de cilindru, de vreo 2-3 cm grosime si vreo 20 cm lungime :icon_redface: ...si are rolul sa adune impuritatile de prin compresor sau instalatie. Cand l-a scos, avea intr-adevar partea de jos, de vreo 4 cm neagra de depuneri. Dupa schimbul acestuia si bineinteles refacerea gazului din instalatie, totul a revenit la normal. Spun si eu din experienta mea, ca poate nu toti cunosc amanunte de genul. Si scuze inca o data pentru limbajul de "profan"... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de info!

Filtru din radiatorul climatizarii care e? Nu te referi la filtrul de polen (cel de sub torpedo - loc pasager)? E nou, are 1 saptamana, astazi il schimb din nou cu unul oem pt ca cel aftermarket e degeaba - foarte subtire si fie se pliaza in locas la instalare fie nu filtreaza suficient (climatizarea ma umple de praf).

Dar daca ar fi de la un filtru nu e explicabil cum de si-a revenit, acum astept din nou vremuri mai calduroase pentru a vedea cum se comporta, deocamdata in Germania e perioada calendaristica iceheilige (sfintii de gheata) - temperaturile au scazut brusc de la 30 de grade ziua, 20-25 noaptea undeva pe la 3-4 grade dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, e vorba de radiatorul din compartimentul motor, care pe o laterala a lui are filtrul de care vorbeam. Nu are nici o treaba cu filtrul de ambient, sau de polen, ma rog... Cel de care ti-am spus face ca climatizarea sa functioneze de capul ei, cand foarte rece, cand deloc. Asa cum am spus, prin vara anului trecut, in timpul mersului, cu toate ca nu umblu la setarile de temp...adica 22.5 C constant, dupa ce am coborat dintr-o zona muntoasa, s-a incalzit treptat in masina,- fara sa umblu la nici o setare. Intr-o parcare am oprit, am deschis capota si pe teava de A.C. ce intra in masina era gheata de juma de centimetru...ca in congelator,dar in masina f f f cald. Am sunat imediat la mecanic, mi-a spus sa o las pe Econ, un timp...si dupa 15 min si-a revenit, cu precizarea ca am fost chemat sa schimb filtrul cu pricina. Dupa schimb...totul ok :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. A aparut si la mine o buba. Dupa scanare la Midocar, se pare ca la motorasul care blocheaza si deblocheaza volanul s-a uzat/stricat. Cand pun contactul (nu mereu) imi apare pe CB: Engine fault sau failure, nu mai stiu exact. De asemenea se aprinde intermitent si martorul de la injectie, dupa manualul masinii, si anume un resort galben. Ce nu inteleg eu este faptul ca atunci cand misc volanul...nu e blocat, deci motorasul functioneaza. Daca incerc sa pornesc motorul cat e martorul aprins, sta pornit 2 secunde si se opreste (isi intra in rol protectia anti-furt). Problema se rezolva temporar daca scot cheia din contact si o bag din nou. Daca nu merge din prima incercare, mai fac o data manevra, si inca o data, pana merge.

Ati avut probleme asemanatoare? Va intreb pentru ca reparatia nu e tocmai ieftina.

Modificat de Radhoozzz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea spira este aprinsa sau martorul de volan (culoare rosie)? Dupa simptomele prezentate s-ar putea sa fie vorba de coloana de directie. Care este codul erorii citite pe VAS sau VCDS? Pentru problema cu coloana de directie vezi aici, cu toate ca eu cred ca nu de acolo ti se trage acea spirala aprinsa. Vezi sigurantele din compartimentul motor - daca ai vreuna arsa. Fa o scanare si posteaza codurile de eroare in aria dedicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spira este aprinsa. Nu stiu codul pt ca scanarea a fost facuta la Midocar. O sa verific si sigurantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si cu cealalta cheie, vezi ce se intampla. La mine s-a rezolvat, astfel :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!