Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

pasatul meu are apa tot timpul pe podul pedalier am efectuat servis reprezentanta dar iarasi a aparut. ca este de la.... inapoi la servis iar zic ca au rezolvat in primavara au zis ca este de ploaie iar servis as ca mam linistit si fara gluma am mers in piata am luat 2 rasaduri de rosii am si bonul fiscal si le -am pus linga ambreiaj si le spun la toti ..daca doriti sa cumparati vw priviti ce va asteapta. la nici 3 luni sa infudat filtru de particole, prin gropile astea sau dus bucsele si sau dus cauciucurile la 2luni distributia pompa apa si filtrle cu manopera servis 500euro la 3luni frina elastica servis schimbat lichid functionat 4 ore acum elastica iar acum sainfundat filtru zic eu de particole dar nu mai trage am alimentat numai de la petrom am toate bonurile cind am verificat uleiul am pus 1litru dar atrbuit sa merg la servis deoarece em pus alta norma de ulei acum este peste nivel 1 cm m-am ingrozit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No offence - dar tine si de cel care utilizeaza masina - DPF-ul se colmateaza datorita mersului subturat si mod preponderent in oras. Treaba cu completatul cu ulei cu norma diferita si peste nivel, vina iti apartine. Incearca cu un furtun subtire de perfuzie sa mai scoti din ulei astfel incat macar sa-l ai la nivel. Ce norma ai completat? Ce norma aveai? (banuiesc ca trebuia completat cu 5w30-norma 507.00 si ai completat cu 5w40 norma 505.01). Si folosirea unui ulei cu alte specificatii atrage dupa sine probleme si la DPF, ca sa nu zic numai la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: Cred ca ar fi oportuna adaugarea unei alte optiuni: "Probleme la sofer"

Sa acordam dreptul la replica si saracei masini...

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa pe care o ai in masina e posibil sa fie de la conducta de condens. Aceasta probabil este infundata din cauza acumularii de gunoaie...praf transformat in noroi. Ai un dop de noroi format acolo. Mergi la un electrician si spune-i sa dea jos conducta, sa o sufle si treaba e ca si rezolvata. Asa am patit eu. Sper sa fie lucrul asta si nimic altceva mai grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu informatii noi in legatura cu ceea ce se petrece cu passatul meu.

Astazi,dupa cum am spus intr-un comentariu ieri,am fost la reprezentanta VW Bistrita.

I s-a facut un diagnostic cica si drept urmare tot ceea ce au facut "meseriasii" a fost sa puna un vacuum pe rezervorul de lichid de frana si sa aeriseasca,din nou,instalatia.ATAT! :banghead: :banghead: :banghead:

Si colac peste pupaza,nu vreau sa le creez o reputatie proasta celor de acolo,poate chiar sunt buni(la altceva,nu la asta!),acum NU MAI INTRA NICI INTR-O VITEZA SUPERIOARA VITEZEI a 2-a!!!! :censur:

Faza cea mai ciudata a fost ca atunci cand am testat masina,totul mergea CA NOU,nu imi venea sa cred!

Dupa ce am ajuns sa merg un timp mai indelungat cu masina am constatat ca era din ce in ce mai rau! Cireasa de pe tort am lasat-o la final,cum se cuvine..cand deschid capota,ca tot omul sa imi mai bag eu nasul sa vad ce mai e pe la motor,vad ca acel capac de pe rezervorul de lichid de frana era DESCHIS!!!!(asta dupa ce am ajuns acasa cu un pachet de nervi)..probabil ca din cauza asta nu mai intra in nici o viteza,ca probabil a primit aer din nou!

Pentru moment,cam asta mi s-a mai intamplat.

Va tin la curent cu ce se va mai petrece cu toata treaba asta.

Pana atunci,va urez sa aveti un sfarsit de saptamana cat mai bun si fara evenimente neplacute! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi voi asuma eventualul warn...dar , Pronet, ca si Valentin, sunteti prea eleganti, totusi. Propun un curs de limba romana pe forum si un eventual tutorial legat de folosirea corecta a semnelor de punctuatie precum si a sintaxei in fraze.

Ca sa nu raman dator, ma plang de un vajait al cauciucurilor, din nou. In primavara am achizitionat 4 cauciucuri noi. Cele vechi (michelin primacy) ma urcasera pe pereti cu uzura neuniforma si un uruit ca de tir. Am mers si am facut si geometria rotilor pentru fata, iar acum dupa 2-3000 km parcursi iar incepe sa se auda zgomotul ala ca un vajait asa in mers, deocamdata in surdina. Nu imi pot da seama ce e. Cand am fost la service, inainte sa le schimb, mi s-a spus ca am un cauciuc defect, ca nu stiu ce uzura in dinti de ferastrau (nu stiu si nici nu mi-au spus de unde a aparut) pe celelalte, ma rog, am inteles sa le schimb si sa revin dupa ce fac geometria. n-am mai ajuns, ca dupa ce am schimbat cauciucurile si am facut geometria, nu s-a mai auzit. acum incepe din nou. cer si eu o parere, pana voi ajunge din nou la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cauciucurile sunt de vina. Vezi daca sunt montate corect (daca au sens de rotatie), presiunea si calitatea gumei, pe unde e facuta.

Geometria banuiesc ca este buna. La fel si presiunea, cand este mai mica face uzura pe extremitatile cauciucului.

Vezi ca sunt si cauciucuri fara sens de rotatie, acelea pot fi schimbate si in x.

Sunt multe marci de cauciucuri cu problema asta, vorbesc de cele de marca dar mai ieftine (model, profil, indice de viteza, e.t.c).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... NU MAI INTRA NICI INTR-O VITEZA SUPERIOARA VITEZEI a 2-a!!!! :censur:

...cand deschid capota,ca tot omul sa imi mai bag eu nasul sa vad ce mai e pe la motor,vad ca acel capac de pe rezervorul de lichid de frana era DESCHIS!!!!....

Este normal sa nu-ti mai intre in viteza - daca ai avut rezervorul de lichid deschis. Ai pierdut din lichid, in mod normal intai ramai fara ambreiaj, apoi fara frana. Completeaza cu lichid si vezi cum se comporta. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pierdut din lichid,e adevarat,dar nu atat de mult incat sa se cunoasca.

Mai devreme am sosit de la service cu masina.Nu de la reprezentanta,pentru ca acolo o duc doar luni.

Mecanicul a constatat,dupa alta aerisire, ca e de vina cilindrul de la ambreiaj,care primeste aer pe undeva si ca aceasta piesa o am in garantie de cand am schimbat kitul ambreiaj si ca nu merita sa lucreze el la ea,pentru ca s-ar pierde garantia si mi-a recomandat sa merg in reprezentanta cu masina.

Cam atat pentru sfarsitul asta de saptamana. :Driver:

Toate cele bune! :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu raman dator, ma plang de un vajait al cauciucurilor, din nou. In primavara am achizitionat 4 cauciucuri noi. Cele vechi (michelin primacy) ma urcasera pe pereti cu uzura neuniforma si un uruit ca de tir. Am mers si am facut si geometria rotilor pentru fata, iar acum dupa 2-3000 km parcursi iar incepe sa se auda zgomotul ala ca un vajait asa in mers, deocamdata in surdina. Nu imi pot da seama ce e. Cand am fost la service, inainte sa le schimb, mi s-a spus ca am un cauciuc defect, ca nu stiu ce uzura in dinti de ferastrau (nu stiu si nici nu mi-au spus de unde a aparut) pe celelalte, ma rog, am inteles sa le schimb si sa revin dupa ce fac geometria. n-am mai ajuns, ca dupa ce am schimbat cauciucurile si am facut geometria, nu s-a mai auzit. acum incepe din nou. cer si eu o parere, pana voi ajunge din nou la service.

Salut!

Asa ceva am patit si eu.

Cand te duci sa reglezi unghiul de fuga roaga-i sa verifice si "caderea pe rotile din spate"

Eu asa am rezolvat problema "dintilor de fierastrau"!

Numai bine.:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ theo: cauciucurile sunt tot michelin primacy hp (am eu o dambla cu michelinu'), 215/55/16/93v, umflate la 2,1 bar, cum scrie la carte. asa au fost si alea de le-am stricat, si am fost atent la montaj, ba chiar m-am uitat de multe ori la sens sa vad daca sunt montate bine. Sunt.

@ceaunic: ma parca am auzit de o treaba din asta. sa stii ca o sa ma duc sa imi verifice si caderea asta. nu de alta, dar nici nu stiu de la care roata se aude, ca inauntru reverbereaza sunetul. mai vorbim si multumesc de pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pronet -buna , multumesc pentru informatie trebuia ulei norma 507.00 rezolvat inca o data multumesc problema 2

am hotarit sa dau jos filtrul de particole a m ridicat masina pe chituci am intrat sub ea si am trecut la identificarea dpf .am luato din spate am gasit toba de esapament ,pe la jumatatea masinii un cilindru de aproximativ 50 cm lungime dar cind am lovit cu o cheie in el suna a otel si sunetul se prelungeste de parce ar fi gol,mai in fata pe linga motor tot ceva cilindric dar are niste nervuri pe el iar linga motor aproape de turbosuflanta ceva oval cu niste conducte pe el.vreau sa-l identific ,sa-l dau jos, sa-l ard,am vazut pe youtube acum stau cu masina ridicata ci nustiu carei dpf ajutor

am incercat sa dau jos maf dar m-am lovit de doua suruburi in stea cu 5 laturi si un timburuc in centrul surubului

cum pot gasi si unde chei speciale

am inteles ca maful merge curatat cu alcool

momentan masina porneste dar nu tureaza

daca mai stiti vreun pas ajutatima sa vedem ca se intimpla iar daca nu da nici un rezultat o urc pe platforma si la servis cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

View Postobsess3d in legatura cu cauciucurile uzate in forma de dinti de fierastrau daca ai acea forma in v asa zise de apa o trag si eu este inexplicabil cum poate sa se toceasca o nervura da si una nu fiind pe aceeasi circumferinta fiind noi am mers la reprezentanta am facu toate unghiurile si cadere si toate cele dar degeaba acum am spart unul intr-o groapa am fost la sehas si stupoare cauciucurile in v dar cele ce au rulat pe fata au dinti de fierastrau iar cele rulate pe spate au uzura catre interior. concluzie daca eu dupa ce am facut unghirile am schimbat bucsele si dupa un concediu pe transfagarasan sau uzat in forma dinti de fierastrau si vuiet in masina ,le mai suport in vara asta si gata voi trece pe cauciucuri cit se poate cu forme fara veuri si fara multe striatiuni adica in cercuri bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ RLK - pentru ce vrei sa dai jos DPF-ul? Nu-l poti curata in felul asta - este capsulat. Daca vrei sa faci DPF delete (adica sa-l elimini nu numai fizic) va trebu sa iei legatura cu cineva care se pricepe sa faca acest lucru - anulat senzori, modificat mapa management motor, etc. Verifica intai cat e gradul de incarcare si daca merge regenerarea fortata din VAG COM.

O poza cu DPF gasesti aici, sau mai multe AICI iar mai multe despre DPF delete ai aici, aici, aici.

LE: uite ti-am scos din Elsa ceva mai concludent:

post-21426-0-36454100-1306743845_thumb.j

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pronet multumesc pentru imaginile cu filtru de particule deoarece am mers la masina am dat scutul jos si sa vazut clar filtru linga motor .nustiu cum as putea sa-l scot deoarece este cu tot cu conducta si catalizator si vine pe deasupra planetarei pina pe la jumatatea masinei problema este ca vin tirziu de la serviciu si trebuie sa-le rezolv in timp dar nu malas pina nu-l dau jos . daca stiti cumva cit costa o regenerare dpf .pasatul asta ma costat juma de miliard si reprezentanta vw ma jupuit de ba ni iare acum dupa 1 an tot nu merge asa ca- l demontez bucata cu bucata pina voi invata ce se petrece si cum functioneaza daca aveti buna vointa sa ma ajutati va multumesc. lectia de azi am inteles ca dpf are senzor inainte si dupa iar calculatorul ECU controleza tot timpul presiunea pentru ca mai are si niste conducte care nustiu ce mai fac si alea dar am sa fac niste poze mai amanuntite sa vad unde duc acele conducte subtiri cu niste furtunase pe ele . gata pentru azi. cu multumiri pentru profesionisti ca m-am inarmat cu rabdare cum pot sa pun niste poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin conductele alea se masoara diferenta de presiune intre intrarea si iesirea din filtru dpf,furtunasele duc la senzorul de presiune diferentiata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat si eu probleme la motor.

La 45000 injectorul 1 a decedat. Acu astept urmatoarele.

In rest Alte probleme pana la 66k nu am avut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nel34: Buna.Multumesc pentru ajutor ,dar doresc sa curat cumva filtru de particule jongland cumva cu acele furtunase de presiune.Am vorbit cu cineva de la un service si mi-a explicat ca imi face regenerarea filtrului de particole din mers,racordat fiind cu laptopul si anuland acel semnal. La 3 milioane. Acum intreb este posibil ca in timpul mersului sa se anuleze limp mod din laptop fiind conectat la bordul vw passat mergand constant fara frana,la 2600 ture sa se desfunde filtru de particole? Atentie fara a pune piciorul pe frana! Daca cunoaste cineva date despre aceasta problema, rog AJUTOR! Daca nu,sunt nevoit sa incerc maine si sa vad ce iese si va v-oi tine la curent!

zed : Atentie cu filtru de particule ca la 8-10 ore de acumulare funingine intra pe autoregenerare. Daca nu o ajuti cu turatia in cel mai scurt timp iti intra in limp mod si ai pus-o. Pentru ca nu poti sa mai turezi si te costa o gramada de bani. Concluzie:sa nu fii prost ca mine,mergi cu ea turata si vei avea ce-l mai scump vw din lume! Bafta.

nel34 : Te rog,doresc sa cunosc principiile de functionare al fitrului de particole vw passat,ajuta-ma cu un site,imagini cu orice. Cum as putea jongla cumva sa-l pot regenera. Mii de multumiri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca faci rost de o interfata iti poti regenera si tu filtrul, este foarte usor. Multe din ceea ce ai scris tu acolo reprezinta folclor.

Iti recomand sa incepi sa citesti de aiciȘ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.Am dus masina in service pentru ca am avut probleme cu volant.Au schimbat kit-ul ambreiaj+volant,totul bine.Cand am plecat cu masina imi aparea un martor in bord de la pilotul automat(nu mai functioneaza),pe langa asta cand inchid masina incepe sa tauie,se blocheaza singure usile cateodata.pot fi problemele astea din cauza ca a stat mult fara baterie si s-a resetat intr-un fel computerul de bord?...ati mai intalnit asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca era cazul sa deschizi un topic nou (puteai posta foarte usor aici)- pilotul automat iti semnalizeaza in bord doar daca merge. Este posibil ca datorita faptului ca a stat fara baterie sa o mai ia razna. Fa-i o scanare si vezi ce apare. La fel daca masina a stat in umezeala, aceasta poate afecta functionarea corecta a modului de comfort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dfp -filtru de particule l-am dat jos -taiat pe o laterala cu flexul, spart si golit continutul ,sudat capacul montat la loc ,efectuat resoftare dar scoate fum negru la pornire,fum negru la demaraj,fum negru la peste80km cind incerc sa urc pina la 120km si acolo daca am de urcat ,iara scoate fum negru in spatele meu parca este taifun. problema este ca mecanicul a spus ca dupa golirea dfp nu va scoate fum. banii ia luat iar eu am ramas cu furnalul. am intrebat de ce scoate fum caci testerul nu dadea nici o eroare .si acum incepe calvarul meu. raspunsul nr 1.datorita dfp-ului infundat 71la suta gazele ar fi fortat semeringul din turbo si pe acolo ar intra ulei si -l consuma.am plecat spre mecanic cu sfatul sa curete egr-ul , pe drum masina la demaraj intra in trepidatii o dirdaiala de zici ca danseaza motorul ,deci mecanica dar daca reduc si accelerez usor dispare dar urmeaza treapta urmatoare ,demaraj si iar apare ,cu cit accelerez mai tare se amplifica si acea zdruncinatura de zici ca sare motorul. nr2. mecanicul nu curata egr-ul si zice ca este de la injectoare. intr-un final o urca pe elevator sa vedem tampoanele dar nu am reusit sa ne dam seama daca este rupt ca sunt ingramadite. si asa am plecat suparat. si va cer ajutor incotro sa o apuc cu masina pentru a rezolva cu fumul si cu trepidatiile cu multumiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu a fost resoftat calumea, cat a costat toata treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata cu reparatul dupa ureche ca nu merge ,si va sfatuesc sa mergeti la reprezentante cu masinile .deoarece am facut prostia si am spart dfp-ul ,resoftari ,bani cheltuiti aiurea , acum mecanicul ma pune sa cumpar injectoare, masina merje ca dracu ,scoate fum trepideaza ci toata lumea isi da cu parerea ,altul ca arfi debitmetru de aer,care este foarte fin la sesizor de nici suflat cu aer nu ai voie ca se rupe nustiu ce filament, mai nou cineva spune ca este turbina ,gataaaa ,marti imi fac programare la reprezentanta .am vorbit cu un prieten sa-mi aduca din germania dfp-ul si in functie de ce iese la diacnosticare ma hotarasc daca merita sa-l mai tin- tdi 2.0l/140cp-

nel34 treaba cu resoftatul 200euro dar chestii din alea mecanicul te trimite la un prieten care la rindul lui ,spune te costa mai mult dar o fac pentru prietenul meu , pai bine bine dar de ce nu marge bine ,pai eu atit fac ,dar sa curete egr-ul trebue mes la meca nic ,si uite asa te dispera

LACOMIA mecanicilor si nepriceperea lor ne distrug masinile forumul este foarte ,foarte bun, aici am invatat ca uleiul in interculer apare datorita uzurii lagarelor de la turbo , iar dupa ei trebue sa schib injectoerele, am facut tes la injectoare si sunt bune .-va tin la curent

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica problema sesizata acum 2 zile: comenzile pe volan s-au oprit in mers, nu mergeau nici comenzile radio/cd dar nici computerul de bord. Am oprit motorul, scos cheia, lasat 5 minute si pornit din nou, fara success. Mi-am continuat drumul cu gandul ca am de alergat dupa diagnoza si costuri aditionale de reparatie, dar, din fericire, la a urmatoarea oprire/pornire si-a revenit. Ce poate fi? Vreo siguranta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!