Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Sergiuk - ai folosit functia search inainte de a posta?

Ai citit topicul de aici?

Banui ca nu!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Am si eu o problema,poate ma ajuta cineva.Aseara,in timp ce asteptam la un semafor,mi se opreste masina din senin.Am incercat sa pornesc de vreo 2 ori si nu am reusit.Pe bord i-mi aparea un mesaj ceva de genul;masina-service-lipsa presiune ulei;Am impins-o in parcare pe dreapta si am lasat-o acolo peste noapte.Azi am incercat iar sa o pornesc,fara succes.Demarorul invarte motorul,dar nu vrea sa porneasca.Pe bord i-mi apare acum mesajul ;afs inoperative;.Aveti idee ce poate fi?Va multumesc si va doresc Sarbatori Fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand nu mai incerca sa pornesti masina! Ti-a picat pompa de ulei - problema des intalnita la B6!

Sper ca incercarile tale de a reporni masina sa nu fi afectat ceva grav in motor!

afs inoperative - este de la xenon, nu are treaba cu uleiul!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ADY12345: Beculde ulei ti s-a prins ca ai dat mult la automat si motorul nu a pornit. Cauze posibile pentru problema ta: pompa de combustibil din rezervor sau injectoare. Daca ai cum, pune motorina pana treci de jumatatea rezervorului si vezi daca o ia ( trebuie sa dai ceva mai mult la automat). Daca porneste e pompa de combustibil.

Modificat de bysus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are datul la automat cu presiunea la ulei? Daca dai mult la automat ti se duce presiunea la ulei ?!

Nu este normal ca atunci cand computerul sesizeaza o problema mai grava (lipsa presiune ulei) sa previna pornirea motorului?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ar fi normal, dar nu o face. Dany du-te la masina, scoate mufa de la injectoare sau fa cumva sa nu porneasca, da lung la automat si o sa vezi ca ti se va aprinde martor de presiune de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare si craciun fericit am intrat azi k ma gandesc ca as gasi pe cineva,in leg cu o probl poate ii aflu natura ei pana maine cand se deskid serviceurile. azi dim mergem la un drum relativ lung eram in treapta a 4 si am vrut sa o duc pana la 100 si putin peste si la 100 in cap a avut o senzatie din aia ca si cum ar fi fost limitata electronic aveam pedala la blana si nu schita nimik am dat tr a 5 la fel i se reduceau turatiile,am o oprit-o am pornit-o am plecat iaarasi la drum i-am dat cu a 3 lla 3000 am dat a 4 si cand a ajuns iarasi la 100km/h acelasi lucru doar k de data asta mi-a aparut si martorul de motor la bord si atat,precizez k dupa ce mi-a aaparut martorul a trecut de limita de 100km/h ziceti=mi impresii si pareri \

va multumesc si un CRACIUN FERICIT

aaaa si am uitat knd am oprit si am pornit mi-a aparut pe comp emision workshop si nu stiu cum sa interpretez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Aici ai citit?? Emissions Workshop

Craciun Fericit!

Modificat de simplu_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ar fi normal, dar nu o face. Dany du-te la masina, scoate mufa de la injectoare sau fa cumva sa nu porneasca, da lung la automat si o sa vezi ca ti se va aprinde martor de presiune de ulei.

Confirm cele spuse de colegu'

La mine, dupa revizie cand s-a oprit masina subit la ultimele verificari, s-a dat la automat pana cand a aparut martorul rosu pt ulei si mesaju' "Oil pressure!" pe BC.

@D@ny: Passatu' are mai des probleme cu pompa de motorina decat cu pompa de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ADY12345: Beculde ulei ti s-a prins ca ai dat mult la automat si motorul nu a pornit. Cauze posibile pentru problema ta: pompa de combustibil din rezervor sau injectoare. Daca ai cum, pune motorina pana treci de jumatatea rezervorului si vezi daca o ia ( trebuie sa dai ceva mai mult la automat). Daca porneste e pompa de combustibil.

Ai avut dreptate.Injectorul era

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am o mica problema, si m-ar interesa daca a patit cineva asemanator sa imi dea un sfat. Am problema la pornire. cand apas cheia sa porneasca, porneste pentru o fractiune de secunda, urca la 900 de ture(relativ) dupa care mi se aprinde spirala pt bujia incandescenta si imi moare. Face chestia asta cand vrea ea doar, o data de 2 ori dupa care porneste normal. Am fost la mecanic mi-a pus`o pe tester si nu imi da nici o eroare de bujie sau de releu. Mi-a spus sa schimb bateria de la telecomanda ca poate fi de la aia. am schimbat`o aceeasi chestie. Any help?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza sa-ti moara unul dintre injectoare,mai mult ca sigur, asta-i siptomul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passaturile cu motorizarea de 1.9 nu prea au probleme la injectoare! Totusi este curios ca nu a inreg nici o eroare, pe vag-com!

Posibil sa fie si de la modulul coloanei de directie ( 400 - 800 ron ), asa imi facea si mie, acum nu imi mai face pentru ca am schimbat cheia, cu cea de rezerva!

Incearca sa respecti pasii de pornire:

cheia in poz 1 pana se stinge pictograma cu volanul galben

cheia in poz 2 pana se stinge pictograma de airbag (de regula este ultima care se stinge)

apoi pornesti motorul!

Mie imi facea asa, din cand in cand, mai ales daca nu respectam pasii de mai sus!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dany am probleme cu blocaju volanului da nu prea inteleg legatura intre bujia incadescenta si alte erori :)) dar voi incerca

Modificat de Sergiuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma ca de acolo este!

Tine minte cati km ai inreg. in mom cand iti face figuri si la prima scanare o sa vezi eroarea Steering column lock aparuta in aceeasi zi, la acelasi nr de km!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D@ny s-ar putea sa functioneze :D, de 2 ori am pornit-o astazi dupa cum ai spus si nu a mai facut nici o figura, voi mai incerca sa vedem daca chiar nu mai face, ca facea doar cand vroia ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Respecta pasii aia si schimba cheia, cu cea de rezerva! La mine a functionat si mai sunt colegi care au procedat asa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM o problema: nu se mai deschida usa de la rezervor din buton. Se aude click, dar nimic. Cum pot sa o deschid manual? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este inghetata. Am pus lichid pt dezghetare si am tnut si feonul juma de ora si nimic. cred ca mi s-a blocat mecanismul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deschiderea se poate face din interior doar ca trebuie sa desfaci capitonajul portbagajului din partea dreapta! Mai multe detalii nu iti pot oferi insa sigur gasesti pe aria passat b6, nu esti singurul care a patit asa ceva!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu cu capacul de la rezervor. Afacerea a costat 35 lei la service (Cardinal, ca era cel mai aproape si eu nu prea mai aveam gaz...) si a durat 20 minute. Individul mi-a zis ca eram a 5-a masina cu problema asta pe ziua de azi (si eu am fost la 10:30 acolo...). Mi-a zis ca daca ingheata mecanismul, cand incerci sa deschizi usita, sare nu stiu ce tija si trebuie repozitionata, cum a spus si D@ny, prin portbagaj, dand la o parte capitonajul, etc etc. In fine, dracia aia trebuie tinuta cat mai uscata pe vreme de-astea (asta a fost sfatul tipului de la service).

PS si oarecum off: Am patit-o pe 31.12. la ora 20:00 cand plecam la Revelion si de-atunci am mers cu ce mai aveam. La multi ani! :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de info. Si eu tot asa am patit (joi seara trebuia sa merg la Oradea si nu am putut alimenta) . Sunt din Satu Mare. Maine am sa incerc sa desfac capitonajul sau sa merg la un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Daca "teava mai mica...." arata asa

inseamna ca ai incalzire stationara si ar trebui sa citesti aici

bafta

Modificat de simplu_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am un b6 si de ceva timp imi face probleme la pornire dupa o stationare mai lunga (de ex dimineata dupa 12-14 ore),porneste apoi imediat se oreste ,este car ca se dezamorseaza,scapa pe undeva presinea de combustibil ,astept pareri: oringurile la injectoare sau garnitura la pompa tandem ???

Modificat de FloFlorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!