Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Am si eu o mica problema/intrebare. Azi dimineata cand veneam la sv, am observat ca se aude un scartait mic la maneta de viteze, ca si cand ar freca un cauciuc de ceva. Acesta se aude doar cand actionez maneta in tr I si tr a II-a, in rest nu se aude. Pana acum nu se auzea, eu fiind maniac cu greierasii si descoperirea lor. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un coleg de pe forum a avut aceiasi problema si cand s-a dus la service cei de acolo cica au uns acea garnitura de cauciuc cu niste ulei si nu a mai facut, dar nu mai tin minte pe ce topic am citit asta, oricum ceva grav nu este sigur, doar ca este suparatorzgomotul produs :)

Modificat de Alinushu2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea garnitura e situata sus in consola centrala, sau sub masina. Stie cineva cum ajung la ea? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi de suferinta am "infrant"cum se zice....Passat-ul meu va redeveni masina de care m-am indragostit si ne vom continua relatia de tip LOVE-HATE.Diagnoza vag facuta cu simt de raspundere de nu spun cine a relevat dereglarea distributiei cu cateva grade(sper ca am zis bine),iar prin inspectie vizuala s-a determinat existenta unei mari uzuri a tachetilor.IN concluzie reglat distributie,schimbat tacheti,si ceva care se cheama tararea injectoarelor au rezolvat problemele...am scapat fara sa schimb turbina si volant asa cum am fost sfatuit cu multa bunavointa in cadrul a TREI diagnoze efectuata intr-un service de renume in Bacau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off .... am avut numai probleme cu aceata masina noua luata de la "PBN", sa le enumar:

- 30.000 km - pompa ambreiaj

- 45.000 km - ambreiaj, valant

- 50.000 km - 1 injector

- 70.000 km - 1 injector

- 90.000 km - 1 injector

- plus ca am schimbat bucsele la 35.000 km.

Imi pare tare rau de aceasta marca dar practic ea este fabricata in Turcia (jante, bucse, etc), m-am saturat.

Modificat de dm76ro
Post dublu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu un B6 1.9TDI BXE 2008 cu ~9.000km.

Nu l-am mai pornit de vreo 2 luni si azi dimineata cand l-am pornit mi-a scris pe bord emissons workshop si sa ma duc la service. Stiti cumva ce ar putea fi? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa ii faci un plin cu motorina de calitate si sa ii dai o talpa zdravana, eventual pe autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are tot timpul peste 3/4 din rezervor plin..

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primu rand fa-i o scanare cu un vag, pe urma du-te pe autostrada si da-i o talpa. Probabil s-au imbaxit filtrele pe la motor, ceea ce e si normal. Nu e ok sa nu pornesti chiar si pentru putin timp o masina. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu e ok sa nu o pornesti?Mi se pare absurd sincer,din punctul meu de vedere cu cat o masina e mai noua cu atat trebuie sa fie mai buna,nu cu cat e mai noua trebuie sa ai mai multa grija sa nu rugineasca in garaj dupa 2 luni. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cei 214.000 km am o problema la un senzor de parcare spate centru stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan am urmatoarea ciudatenie:

- la viteze mici, pana in 30 km/h simt ca si cum as avea ceva in roata de pe dreapta, parca o galma ceva. M-am tot uitat..nimic, nici pietre, nici altceva.

Masina e curata, deci nu exista posibilitatea sa existe mizerie pe interiorul jantei.

Aveti idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai merge asa incet!

Poate ti-au sarit de la atata spalat plumbii de echilibrat janta... La viteze mari peste 160 cum face?

Si cu gropile astea nu e nimic de mirare eu la maxim 10k fac un service de roti cu reechilibrare si apare ba o janta stramba ba unghiuri... MOR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la viteze asa mici nu poate fi vorba de probleme la echilibrarea rotilor. Gaseste o portiune mai buna de asfalt si incearca sa depistezi acolo sursa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La viteze mai mari nu se mai simte nimic.

Sper sa scap de asta cand voi face trecerea la cauciucurile de vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa facea si la mine la fosta masina...pe la 30-40 parca aveam o roata patrata...la viteze mari nimic. m-am dus sa imi fac unghiul si ..surpriza! aveam o galma pe interiorul cauciucului. daca ai posibilitatea, du-te undeva la o vulcanizare. poate nu e asta...dar macar elimini posibilitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica problema : vasul de lichid pt spalat parbrizul este plin, iar martorul de la bord isotit de mesajul "low topwash liquid" (sau ceva de genul asta) mi se aprinde la fiecare pornire si ata aprins acel martor. Sa fie din mufa sau acei electrozi din interiorul vasului sa aiba depunere de piatra si sa nu mai detecteze lichidul din vas...ideea este ca trebuie sa desfac foarte multe piese pt a ajunge la "domnul" vas. Voi ce credeti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am constatat ca dupa ce am golit tot lichidul din vas, acel martor de avertizare nu se mai aprinde :D . Curios...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod sigur folosesti o solutie de spalat parbrizul de iarna cu o concentratie mare - asta e cauza care iti face senzorul respectiv sa nu inregistreze corect. Dilueaza respectiva solutie si mai mult ca sigur ca nu vei mai avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare... am si eu o problema cu masina mea ..vw passat b6 2006 1.9tdi 105cp. am observat ca atunci gand o turez, de la o anumita turatie are .. un svac.. .. se spuceste : d ex in treptele 1 2 daca o accelerez,incepand de pe la 2700 rpm se simte cum svacneste.. ca si cum ar primi mai multa putere de la turatia aia in sus..parca ar intra turbo.. in celelalte trepte nu cred ca face.. cel putin nu am simtit eu... bunAm fost cu ea la tester.. au iesit cei 105 cai.. dar cuplul este mai mic decat cel dat de prducator.. ~230..fata de 250.. iar cuplul maxim este la vreo 2500 ture.. nu 1900 cum spune producatorul... in rest masina merge bine.. dar parca are un consum cam mare. .d ex am mers constant cu 120.. iar consumul med nu a scazut sub 5.7.. 5.8.. Care sa fie problema?? va rog ajutati-ma!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod sigur folosesti o solutie de spalat parbrizul de iarna cu o concentratie mare - asta e cauza care iti face senzorul respectiv sa nu inregistreze corect. Dilueaza respectiva solutie si mai mult ca sigur ca nu vei mai avea probleme.

Ai dreptate, asa este. Am folosit o solutie pt spalat parbrizul foarte concentrata, nu mi-am dat seama...am pus solutie de vara si totul este ok. Multumesc pt sfat, a fost de mare ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme cu navigatia....mfd2....orice cd bag imi apare ''wrong dvd'' ....ma poate ajuta cineva sa aflu cum pot asculta si eu muzica????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fiu sarcastic...dar cred ca ti-ai raspuns singur...Wrong DVD, tu zici ca incerci sa-i dai CD!

Din cate stiu eu MFD2-ul nu "vede" decat DVD-uri de navigatie si doar CD cu audio...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Poate ma ajutati cu un sfat...am o vibratie destul de tare in schimbatorul de viteze numai in treapta a 4 intre 1800-2700 rpm, in rest trepidatia este mai usoara.Problema e ca in panta sau daca incerc sa accelerez brusc de la 2000 de turatii in trapta a 4-a, trepideaza de parca mai are putin si sare din viteza.In celelalte trepte nu misca.Ma puteti ajuta cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!