Jump to content

Ventilator ventilatie - probleme


netplay
 Share

Postare recomandată

buna ziua,am si eu o problema cu aeroterma,nu a mai pornit dupa ce am pornit motorul...am verificat motorul si merge...siguranta am schimbat si tot nu merge...stiti cumva de unde ar putea fi problema?? multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici pe treapta 4 nu merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu...o sa incerc sa vad daca-i vine curent la mufa de la motor,ca ma gandesc sa nu fie de la panoul de control.mersi      

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna. Am un Golf4 benzina 1,4. Am observat de cateva zile, pe ventilatie normala (econ), deci nu clima, nu mai baga aer rece, doar pe ce mai joasa temperatura, Low, si doar dat la maxim. La orice temperatura setata, chiar si urmatoarea, 18 grade, deja baga aer caldut, nu foarte cald, dar nu e rece. In rest functioneaza totul perfect, am facut diagnoza la climatronic, nici o eroare pe display.

Ceva solutii, eventual cine se pricepe, la ce sa ma uit, unde sa o duc? Sunt din Cluj-Napoca. Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil servomotoras reglare temp defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau parghia care merge de la motoras la clapeta este cazuta problema frecventa

 

cel mai probabil ai problema asta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms pt raspunsuri, am inteles de pe google,  ca ar fi vorba de servomotor clapeta de temperatura -V68. La o diagnoza VAG ar trebui sa imi apara eroarea? Se poate repara home sau daor inlocuit la service? Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este defect servomotorul se vede la diagnoza,daca este cazuta parghia de pe clapeta nu se vede la diagnoza, se poate repara home fixand cu o lamela metalica parghia.                          in filmare ai o metoda de rezolare,la mine a functionat. .                             

   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo este o bucata de panza bomfaier...se putea ceva mai profi dar na fiecare dupa nevoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 14.05.2007 at 9:47, Sorinelu' a scris:

Azi dimineata am constatat ca ventilatorul (vorbesc de cel ce asigura climatizarea in interior, am si AC) nu functioneaza decat pe pozitia 4. Adica la maxim. Ieri l-am folosit toata ziua fara probleme cu si fara AC.

Ati mai patit? Ceva idei?

Salut si eu am aceeasi problema ,doar ca la mine functioneza doar pe treapta 1, alti spun ca e de la rezistenta ventilatorului din habitaclu. Nu stiu ce sa cred, oare daca o schimb dupa o sa merga, ma ajuta cineva va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună, aceasi problemă cu vitezele 1,2 și 3 am avut-o și eu dar în urma ajutorului vostru am rezolvat prin înlocuirea termorezistentei cu una de 10A temp 214 grC, dar acum dacă dau pe vit 4 îmi arde siguranța de 25A. Vreau vă rog un sfat, menționez că am curățat și gresat aeroterma bună cu ulei de mecanisme fine. Se poate ca atunci când dau pe 4 să intre în scurt din cauza lichidelor cu care am curățat?! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

In teorie, nu. Poate merge greu... Și consumul mare, arde siguranța

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba aeroterma cu una noua Hella sau Valeo, pierzi vremea cu curatat gresat , nu tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Datorita sfaturilor de aici, dar si cu ajutor youtube, am rezolvat problema functionarii doar pe treapta 4 a ventilatiei habitatului.

Am cumparat blocul cu rezistenta arsa (50 lei), la Service am platit inca 50 lei, cost in care a intrat inlocuirea corpului rezistentei si curatarea/gresarea ventilatorului.

Acum functioneaza ventilatia pe toate treptele de viteza, cu foarte putin zgomot.

Voi schimba rezistenta arsa de la piesa demontata si voi avea astfel piesa de schimb, la nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e rezistenta, este o siguranta termica de 10A si 210 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O.K. ... Nu asta era esential, ci modalitatea de rezolvare...

Just now, un_ardelean said:

O.K. ... Nu asta era esential, ci modalitatea de rezolvare...

Multumesc,oricum de completare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare, 

 

Am o mica problema cu ventilatia la un model similar cu Golf 4. Aer conditionat manual. 

Problema e doar in sezonul rece si cand dau pe caldura. 

Mentionez ca radiatorul de caldura din bord a fost schimbat de mine personal exact acum 1 an cu un produs nou. 

Antigelul schimbat in primavara odata cu schimbul distributiei. 

Filtru de polen schimbat de nici 1 luna (carbon activ).

Tubulatura curata cand am schimbat caloriferul din bord si recent igenizata cu spray special cu spuma, apoi cu un puf de apa cu domestos si cu aburi.

 

Se manifesta in felul urmator, pornesc motorul(rece), rozeta pe caldura, ventilatia pe zero si astept sa creasca apa la 90 grade. Dupa ce ajunge la 90 de grade, pornesc ventilatia pe 1(indiferent cum directionez aerul) si pentru 1 secunda imi vine miros de ars. Dupa secunda asta sufla aer curat( stau cu nasul de gura de ventilatie si e cat se poate de curat).

Daca opresc ventilatia pt 10 min, spre exemplu, si pornesc iar, revine pt 1 secunda mirosul. 

 

Am testat si altfel, am pornit motorul(rece), am dat rozeta pe cald si treapta 1 de ventilatie pana a ajuns la 90 de grade apa si a inceput sa dea caldura. Miros zero. 

Am oprit pt 10 min ventilatia si am pornito iar si surpriza, pt 1 secund iar miros de ars. 

 

Mentionez ca e un miros de ars combinat cu miros de domestos. 

 

Cei care stiti principiul de functionare al sistemului de incalzire, ce as putea sa curat sa scap de mirosul asta? Ceva punctual. 

Probabil e vina mea ca am folosit solutia de domestos dar vreau sa-mi repar greseala. 

 

PS: Pe aer conditionat nu vine mirosul.  

PS2: Antigel nu pierde si nici geamurile nu raman uleioase. Stiu cum se manifesta problema ca am trait cu ea ceva timp.

PS3:  Am incercat din nou sa curat doar cu aburi, fara puf de domestos dar persista mirosul. Probabil daca insist curat tot dar imi este frica sa nu stric altceva. 

 

Modificat de smecs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare...am si eu o problema putin mai altfel decat restu'.

Imi scoate burete pe grilele de ventilatie...

Aveti idee ce se descompune pe acolo?Macar sa demontez si sa curat eu sa nu tot iasa asa bucatele?large.IMG_20211124_200326.jpg.9f0c8c0aec9e4843e602648fce0cae15.jpglarge.IMG_20211124_195945.jpg.5be676869d3cc11feb57e89600d1fa02.jpglarge.IMG_20211124_200133.jpg.6942cc678960fb30f605e39e1c71ca60.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Am demontat la un Toledo 1M bordul si toata tubulatura sistemului de climatizare. 

Buretele ala e pentru izolatie ( fonica?) cred. 

Tubulatura aia nu o poti demonta fara a demonta bordul. Coaja bordului vine peste ea. 

Imagineaza-ti tubulatura ca o palnie iar buretele e undeva la jumate.

Parerea mea e sa dai drumul la ventilatie si sa-l scoata pe tot. 

 

Mai verifica si in locasul unde sta ventilatorul de habitaclu. Daca demontezi filtru de polen ai acces la el fara a demonta torpedoul. Acolo inainte de ventilator mai e un burete care seamana cu ce ai tu.

Modificat de smecs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca poate nu am inteles corect...tubulatura este imbracata pe interior cu burete?

Sper ca nu am inteles bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toata tubulatura. Cel putin la Toledo nu. 

Undeva mai jos pe tubulatura e o zona capitonata cu tipul ala de burete. Nu mai tin minte exact dar cred ca e o imbinare ceva acolo. 

Daca ai timp cauta pe youtube clipuri in care autorii au demontat bordul pentru a inlocui caloriferul de caldura. Posibil sa arate secvente si cu tubulatura. 

 

PS: Sper ca la Bora, fiind VW, sa nu fie tubulatura toate capitonata. Nu m-ar mira totusi. La Seat sigur nu e toata capitonata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!