Jump to content

Ventilator ventilatie - probleme


netplay
 Share

Postare recomandată

Mufa de la motoras ar trebui sa fie sub torpedou, pe aeroterma, daca ajungi la ea verifica cu o lampa de control daca iti vine curent pina la motoras. pui ventilatorul pe ori ce treapta si verifici daca iti vine curent, pe urma verifici daca ai masa la mufa

Nu ti-a facut probleme sa porneasca si sa se opreasca din cand in cand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge nici macar treapta 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergea treapta 4 era rezistenta de vina, ma gandesc sa nu aiba probleme la perile de pe motoras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica siguranta termica, daca era una din rezistente se pierdeau alte trepte de turatie.

TO marius111 : La ce sigurante de sub volan te-ai uitat ca la Golf sunt in partea stanga a bordului inspre portiera. Trebuie verificata siguranta S25 de 25A. Si completeaza locatia in profil poate gasesti un forumist din orasul tau sa te poata ajuta. M-am saturat sa scriu asta la cei care nu au orasul in profil.

ALO, moderatorii: spuneati ca o sa faceti in asa fel incat locatia sa fie obligatorie la completarea profilului.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu eu, e vb de "rezistenta seriala" ... se poate repara, se greseaza, bla, bla. Trebuie sa te duci intr-un service ca lumea care sa aiba idee si se face fara probleme. Nu stiu sa iti dau detalii sa o faci acasa.

Va rog nu va mai dati cu parerea despre scuze "avioane " .Acolo e o rezistenta ceramica , un fir de nichelina infasurat pe o ceramica si apoi vopsit cu o vopsea tot ceramica groasa .In seria mai este o siguranta termica .Nu se poate gresa .

In primul rand se verifica siguranta termica , e un fel de dioada , o piesa metalica cu varf , aceea este o siguranta termica care are pe ea inscriptionata temperatura la care se intrerupe si nu se mai cupleaza .Cu toate ca are un varf ea sa poate monta in orice sens ( nu are polaritate ). Daca e arsa rezistena ceramica costa mai mult si trebuie schimbata toata .E vorma de o rezistenta cu cateva prize pe ea corespunzatoare treptelor 1 2 si 3 .Priza a patra e ""pe direct " adica fara rezistenta ci motorul ventil;atorului de cabina e cuplat direct la baterie ( de aia merge pe poz 4 ) .

Siiguranta termica ( un cilindru metalic de 5 mm cu varf ) poate fi pusa pe direct , se pune o sarma in loc de ea pe durata testelor ,Nu folositi apoi cu sarma pe direct !

Lipirea cu cositor a sigurantei poate cauza arderea ei ( depasirea temperaturii inscrise pe ea ) .Se monteaza cu nituri suduri prin puncte sau improvizatii cu sir de cleme ( "ciocolata electrica" )

sau se lipeste cu sunt termic .

Cauza principala a defectului : folosirea in zilele caniculare pe poz mici 1 sau 2 cu FILTRUL DE POLEN Infundat .Aerul de la clima e cel care raceste si rezistenta .

Siguranta termica are rolul de a preveni topirea bordului ( & evitarea incendiului ) in caz de blocare a motorului , palete sparte , filtru polen complet infundat ( blocat )

can rezistena ar putea lumina ca un resou

Schimbati filtul de polen odata cu filtrul de ulei si cu uleuil la 8 ... 10 mii de KM ca suntem in Ro si praf e infinit mai mult decat in Germania ,

* Unii arunca filtul polen , o imensa gresala ce cauzeaza intoxicatii cu insecte si plante putrezite in galerii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu merge in nici o treapta ...e moarta pur si simplu...am verificat mufa de la motoras pare ok...am descoperit 2 chestii: filtru de polen era foarte murdar imbacsit, iar in spatele comutatorului celor 4 trepte am vazut un fir rosu ce sa uneste cu unul albastru care parea in neregula adica era un fel de lipitura intre ele carbonizata cand am atins o cu mana a cazut ceva ''praf'' verde....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat...era intradevar mufa de la motoras sarita..probabil de la drumurile noastre....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
catalin_neagu

salut

am si eu o problema cu roata cu care selectez nivelul aerotermei, cea cu 1,2,3,4, aeroterma ramane blocata mergand la nivelul 1 chiar daca roata e la alt nivel, in dreptul anumitor butoane cand e (1,2,) butonul de AC nu poate fi apasat, parca il blocheaza ceva, in dreptul 3 si 4 se aprinde beculetul si baga AC dar tot la nivelul 1, cand trec roata de la 3 spre 2 iar parcablocheaza ceva si cu greu trece.

aveti idee care e defectiunea?

sa fie doar din "panoul respectiv"? si daca da,a veti idee cam cat duce inlocuirea lui?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

am si eu o problema cu ventilatia, de ieri daca trec ventilatorul pe o treapta mai mare de 1 se aude un zgomot puternic si simt si o vibratie in bord.

un prieten mi-a spus ca s-ar putea ca o paleta sa fie slabita sau intregul sistem sa nu mai fie bine prins

astept o parere si daca se poate o solutie la problema. Unde mai exact este pozitionat ventilatorul?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In spatele torpedoului. Se poate ca paletii ventilatorului sa fie incarcati cu mizerie si sa se fi dezechilibrat dinamic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sal !

La masina din semnatura GOLF 4, ieri seara cand veneam de la intalnirea de toamna, am oprit un pic la Busteni si aveam caldura la treapta a doua si cand am vrut sa o dau mai tare, a mers mai tare in treapta a treia iar cand am dat la treapa a patra s-a auzit un zgomot in bord si s-a oprit brusc aeroterma.

Maine pe zi o sa verific siguranta, nu stiu sa am filtru de polen - Nu am AC.

Cam ce ar mai trebui sa verific, la ce sa ma astept?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai filtru de polen.

Siguranta e dusa din cauza unui consum mare de curent, deci ventilatorul se invarte greu, cauze: lagare gripate sau cu mizerie.

Desfa aeroterma si verifica.

daca vrei, suna-ma sa ne intalnim sa vedem ce si cum.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal !

Mrs mult pt info !

Azi am verificat siguranta si am avut noroc - era arsa !

Am inlocuit-o si merge acum aeroterma .

Probabil cauza e cea prezentata de tine mai sus.

Ne vedem la o intalnire si vb.

Mrs again !

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut tuturor.Am si eu probleme cu aeroterma.Dupa ce am mers ieri pe o vreme caniculara cu A/C(manual) pornit vreo 30 de km in trepta 1 am luat o pauza de o ora .dupa pauza am parcurs acea distanta fara A/C numai cu aeroterma pe treapta 2 iar astazi nu avrut sa mai porneasca in nici o viteza .CE AR PUTEA AVEA?AM VERIFICAT SIGURANTA 25 DIN TABLOUL DE SIGURANTE DAR ESTE IN REGULA.MULTUMESC ANTICIPAT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia vezi, pe treapta 4 merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.nu merge nimic nici treptele de viteza nici A/C NU SE APRINDE.TOTUL ESTE MORT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM FOST DUPA AMIAZA LA MASINA SI AM DAT ACEA FATA A PANOULUI DE COMANDA JOS AM DESFACUT CELE 4 SURUBURI DIN COLTURI SI MISCIND DE PANOU AM OBSERVAT CA SA APRINS BECUL DE LA A/C A CUPLAT A/C DAR PE ORICE TREPTA DAU MERGE CU ACEEASI TURATIE.TURATIA ESTE FOARTE MICA CRED CA TREAPTA 1 SAU MAI MIC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. NU mai scrie cu CAPS apasat

2. cred ca ai nevoie de o noua unitate de comanda AC, s-au dus contactele de la comutatorul de trepte de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc si aceasta varianta si va informez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am rezolvat prin schimbarea unitatii de comanda al a/c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De vreo 2 saptamani, indiferent daca merge climatronicul sau doar ventilatia pe Econ, se aude un zgomot - cred ca de la ventilator - care seamana cu cel care il facea ventilatorul de la Dacia. Zgomotul il percep sub bord, in partea dreapta. Cer ajutorul forumistilor si ii rog sa-mi dea niste sfaturi pentru a remedia problema. Ma deranjeaza acel zgomot - imi aduce aminte de vechea mea Dacie. Mentionez ca am dat search dar nu am gasit niciun raspuns. Multumesc

Modificat de Naomi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se curata si se ung lagarele cu ulei , nu cu vaselina . Astfel se mai prelungeste viata lui cu cateva luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Scartaitul nu este foarte tare, dar as dori sa stiu cum si unde se desface chestia care scartaie ? Eventual ce trebuie inlocuit si cam cat ar costa ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, ventilatorul cu pricina se afla in spatele torpedoului. Trebuie sa desfaci vreo 4 suruburi cu cap stelat, sa dai jos torpedoul (atentie la mufele pentru lampa si intrerupator) si apoi mai ai nevoie de o cheie tubulara de 10. Mai departe nu mai stiu asa in detaliu, dar daca ajungi pana aici, te descurci mai incolo.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!