Jump to content

Costuri Si Service-uri Revizie Passat B6


dintzauru
 Share

Postare recomandată

Eu abia l-am schimbat - lichidul de frana. La service au o pompa ce "absoarbe" lichidul din bidon si-l pompeaza direct in vasul de la frana impingandu-l pe cel vechi afara prin aerisirile fiecarei roti...pe rand. Operatiunea dureaza cam juma de ora si nu e nevoie de aerisire, pedale sau altceva. Iar lichidul folosit a fost TRW. Opeartiunea a costat 100 ron include manopera si lichid... 2 bidoane de TRW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Pronet" imi poti spune pasii de aerisire cu VCDS-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: 2800Ron (TVA) inclus pentru un kit volant bi-masa + kit ambreiaj, marca Sachs este un pret ok ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam pe aici se invart preturile pt un kit Sachs destinat unui Passat B6 2.0, un prieten a cumparat un kit Sachs pt un Audi A4 2.0 (pretul evident mult mai mare) si prin negociere a mai scazut pretul. Merita sa vezi daca vanzatorul negociaza.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci frumos. Eram curios daca e un pret ok, am inceput sa strang oferte.

Mi s-a prezentat 2800Ron ca fiind super-mega-giga oferta, etc, bla bla.

Luk ar fi la 2100Ron, dar nu prea m-as baga la asa ceva.

Interesant ar fi ca, mai nou, se discuta despre 1 kit volant+ambreiaj = 100 000km, normat. Ca un fel de consumabila, sa-i zicem.

Am 87 000km si o simt ca in 20 000 va cere inlocuire. Pufaitul ala la demaraj e din ce in ce mai prezent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai corect ar fi: 1kit volant cu masa dubla + ambreiaj = 100.000 km ...

Eu cand o sa schimb kitul, o sa imi pun un kit Luk.

Pot sa il cumpar pe firma unor prieteni asa ca va fi mai ieftin cu cca 20-25% si ajung astfel undeva la 1500-1600 lei (un coleg pe forum vindea kitul complet Luk cu 1800 lei +-.).

La pretul asta nu o sa ma oftic daca imi pica in 100.000 km, in plus am inteles ca pedala este mai moale la kitul Luk deci condus mai usor in oras si ar rezista la un cuplu marit (dupa ce scap de niste nemultumiri la motor o sa urmeze o crestere usoara de putere).

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca aveti noroc........eu am cerut oferta de pret pentru masina din semnatura, iar pentru BlueMotion cu sistemul START/STOP, cea mai buna oferta a fost de 3600lei si se pare ca doar OEM se poate.......de la reprezentanta nu va spun, ca dati pe spate si poate va loviti la cap.

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mars: chiar ar fi interesanta o discutie pro-contra Sachs vs. Luk, alte motive decat pretul, evident.

Ai dreptate, volant bi-mass + kit ambreiaj, asta am vrut sa spun. Teoretic, 100k km face un utilizator obisnuit in 5 ani. Eu ii fac in 3 ani. Daca tin masina si ajung sa o schimb, trebuie sa am grija sa o vand < inca 90 000km....

@cridaia: Pai OEM nu e Sachs ? Mie asa mi-au spus la reprezentanta in BV.

Apropo de cost la reprezentanta: 6500Ron (cu TVA) pentru piese (Sachs) + montaj. Era sa cad de pe scaun cand am auzit....

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da, insa la varianta cu START/STOP, volant este mai speciala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: 2800Ron (TVA) inclus pentru un kit volant bi-masa + kit ambreiaj, marca Sachs este un pret ok ?

Eu am 180k si abia iarna asta am inceput sa-i aud bataia la rece, tu deja ai probleme la km tai?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@valentin:

Dap, la 70k km am auzit-o prima oara: la demaraje in forta de pe loc, sau in panta, se aude "pufaitul" ala specific. Dupa 1 zi in service, stat langa ei, facut 5-6 probe ca sa le demonstrez ca nu am inchipuiri, mi-au confirmat ca e inceputul sfarsitului volantei.

Acum, la 88k km s-a mai amplificat o idee, dar noutatea e ca se aude si cand schimb din 1 in 2 si din 2 in 3.

Se manifesta numai la demaraje in forta, la mers obisnuit, pasnic e ok.

Totusi, nu mi-am luat 2.0 tdi ca sa merg la fel cum mergeam cu 1.9 sdi acum 10 ani.

Zgomot metalic nu este inca, doar "pufaitul" de care pomeneam, dar care e documentat in programul de service ca zgomot specific de problema de volant.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cutie DSG 6 ,se schimba ambreiaj ceva la mine?

Cred ca e pe duca volant ,la frinare mai puternica cind ajung la viteza mica parca simt un tremurat la masina ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ajuns la una din cele mai importante intervale de service:

120.000km inlocuit kit distributie+pompa apa 1025ron piese originale +manopera 300ron (un baiat de la midocar care lucreaza in particular)

inlocuit lichid de frana 100ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am speranta ca in scurt timp sa apara si varianta aftermarket pentru varianta cu start-stop cu un pret mai rezonabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Lichidul de frana original de la reprezentanta de cine este facut? Ce marca este ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arsinel esti sigur ca distributia se schimba la 120 000 km?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arsinel esti sigur ca distributia se schimba la 120 000 km?????

150k pentru motoarele 1.9 dupa 2007 (din cate stiu eu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia se schimba sigur al 120000 dar in Romania se revomanda schimbarea la 4 ani.Am intrebat in Germania si la ei.exista doar recomandarea la nr de km.Ba mai mult la 120000 ar trebui sa se schimbe cureaua si la 240000 tot kitul.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

?

Eu am cutie DSG 6 ,se schimba ambreiaj ceva la mine?

Cred ca e pe duca volant ,la frinare mai puternica cind ajung la viteza mica parca simt un tremurat la masina ....

>?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am un passat B 6 din 2008, 1.9 TDI Trendline, 105 CP, 77 KW, trebuie sa fac revizia de 50.000 de km, as vrea sa stiu ce schimburi de filtre trebuie sa fac si ce tip de ulei sa folosesc, nu am gasit in actele de la masina (garantie, proces verbal de predare, carte de identitate) informatii ca masina ar avea filtru DPF.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BXE-ul nu are DPF. Ca sfat, pentru filtre mergi pe Mahle. Pentru ulei mergi pe norma 505.01 (vezi acum si cu ce a venit masina - daca a venit cu LL sau normal).

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BXE-ul nu are DPF. Ca sfat, pentru filtre mergi pe Mahle. Pentru ulei mergi pe norma 505.01 (vezi acum si cu ce a venit masina - daca a venit cu LL sau normal).

LL ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!