Jump to content

PARERI SEGMENTARE MOTOR BORA 1.6 AKL


BIG_BANG
 Share

Postare recomandată

Supapele  si simeringurile de supapa le-ai verificat? clapeta de acceleratie ai curatat-o/adaptat-o. Eu in locul tau i-as face plinul si as face un drum pe a1,la un drum lung iti dai seama de mai multe consum benzina/ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapele inchid sunt ok , semeringuri noi ok , clapeta acceleratie curatata si adaptata ... si daca citesti tot topicul iti dai seama k am verificat tot ... absolut tot crede-ma ca nu mai stiu unde sa o mai duc ....


... ultima parere a mecanicului : sa bag alt ulei 15w 40 si sa vedem ce se intampla , se gandeste ca ar fi din cauza uleiului , ca nu e bun si nu formeaza presiune ...


Supapele inchid sunt ok , semeringuri noi ok , clapeta acceleratie curatata si adaptata ... si daca citesti tot topicul iti dai seama k am verificat tot ... absolut tot crede-ma ca nu mai stiu unde sa o mai duc ....


... ultima parere a mecanicului : sa bag alt ulei 15w 40 si sa vedem ce se intampla , se gandeste ca ar fi din cauza uleiului , ca nu e bun si nu formeaza presiune ...

oare sa bag eu si o cutie de aditiv ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit topicul de 3 ori ,ce ulei ai pus marca/specificatii?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mobil 2000 10W 40 .... mi s-a spus de un mecanic faptul ca e foarte posibil sa fie de la ulei ca e prost ....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca uleiul este problema, senzorul g62 l-ai verificat Eu am avut o problema asemanatoare cu un 1.6 azd si cu toate ca pe tester nu aparea nici un defect pornea foarte greu si inecat basca murea si motorul la relanti in mijlocul intersectiei sau la semafor.Nici un mecanic nu i-a putut da de cap tot schimbam piese aiurea ba bujii/ba fise/ba egr /ba curata clapeta incearca sa o adaptezi dar a dreaqu nu vroia ,nu vroia ca testerul era o clona,ba sonda lambda 2 da info aiurea etc.Ultima etapa a constat in schimbarea senzorului G62 -hella si dupa care curatarea esapamentului cu motorul turat la 5000 rtm.Eu am stat la volan si dadeam pedale si mecanicul echipat cu manusi de protectie  obturase 3 sferturi din teava de esapament cu o cirpa.Dupa 30 min de chin am rezolvat-o si de atunci nu am mai avut probleme.Poti incerca si varianta asta .Daca mai imi vin idei te anunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci zici sa schimb senzorul G62 dar oare e scump ? ... Dar asta pentru pornirea proasta a masini ... dar in legatura cu gazele scoase pe la joja si pe la epurator ? iar in legatura cu esapamentul , l-am dat jos si nu s-a schimbat nimic ... M-am gandit sa nu mai dau o gramada de bani pe ulei scump , si sa iau unul ieftin 15w 40 si o cutie de aditiv ... sa vedem apoi daca se intampla vreo schimbare ...

Modificat de BIG_BANG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul este cam 140 ron oem sau hella pe masina ar trebui sa ai culoarea verde parca care a fost inlocuit cu unul de culoare negru(sau invers) Ca sa nu dai banii degeaba poate gasesti un service unde sa-ti puna unul bun de proba

Uleiul 10w-40 este gros/15-40 este si mai gros iar la iarna o sa ai mari probleme ,adevarat ca nu am ajuns niciodata cu un benzinar la 190k dar intotdeauna am pus 5w-30 sau 5w-40.Aditiv de ulei am folosit Golden Honey made in US rezultatul a fost ca in maxim 4 luni a picat turbina (diesel) mecanicul mi-a zis sa nu mai folosesc aditivi pentru ca uleiul este deja aditivat. Totusi daca reusesti sa pornesti motorul fa un drum mai lung dar neaparat sa verifici nivelul uleiului la plecare si la sosire

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul respectiv este pozitionat cum te uiti la motor in partea dreapta pe un furtun mai gros ?


ideea e ca mie in bord nu imi arata temp apei si nivelul la benzina , si ar fi descoperit un mecanic cum ca piesa defecta ar fi bordul , dar acum stau si ma gandesc ,oare nu e senzorul asta ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa si ieri am zis sa ii mai dau un automat si in timp ce invartea motorul mi s-a aprins becul la ulei si a piuit ...


la cate am facut motorului astuia am cedat ... imi e frica sa cumpar si alt motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca nu e de vina motorul, ci aceia care umbla la el care l-au " reparat ".

 

Daca ai pus segmenti noi nu inteleg de ce vor sa bage ulei mai gros, 5w40 sau cel mult 10W40.

Gaze pe la busonul de ulei scoate si a mea, si are 90.000km si merge perfect

Pornire greoaie poate sa fie de la senzorul de pe arborele cotit sau senzorul de temperatura (G2/G62) care functioneaza similar socului

Poti sa mai ai probleme si la aprindere (fise , bujii, bobina ) sau alimnetare (verifica presiunea pe circuitul de alimnetare cu benzina)

Verifica presiunea uleiului. Scoti sonda de ulei si conectezi un manometru de ulei vezi cat ai la relanti si in 3000 ture.

 

Si cel mai important pune un tester bun pe masina si vezi ce erori apar. Aici ma refer la VCDS, VAS sau alte scule bune.

 

Du-o la un service chiar si in alt oras sa o puna la punct, un service unde au scule de diagnoza si au mai reparat motoare. Nu sa puna segmenti si sa cedeze in 3 zile...

Modificat de Andrei18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...mda ai dreptate , doar k m-am cam uscat de bani ....aprinderea a fost verificata si mi s-a spus ca e buna , dar nu s-a verificat presiunea de ulei spre exemplu ....


a si alimentarea a fost verificata si baga ok


Pana intr-un final eu cred k am gasit toti pacalicii de mecanici ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...mda ai dreptate , doar k m-am cam uscat de bani ....aprinderea a fost verificata si mi s-a spus ca e buna , dar nu s-a verificat presiunea de ulei spre exemplu ....

a si alimentarea a fost verificata si baga ok

Pana intr-un final eu cred k am gasit toti pacalicii de mecanici ....

Este imposibil de crezut ca dupa ce au refacut motorul au facut diagnoza ,motorul nu porneste si lor nu le da nici o eroare :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi l-am pus pe tata sa scoata mufa la sonda de temperatura sa ii dea automat asa sa vdm daca o ia si ... nici o schimbare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand a fost scoasa chiulasa trebuia evaluata uzura cilindrilor, nu ma astept sa aiba mecanicul tau micrometru sau comparator dar macar ""cu unghia"" sa evalueze cat de cat daca e mincat mult sau putin din cilindru.

In partea de sus a cilindrului unde termina segementul cursa se creeaza un prag de uzura de cateva sutimi spre zecimi la unele.

 

 Parerea mea e ca motorul tau are cilindrii uzati ,ovalizati si e fix-pix segmentarea,ba chiar mai rau, ca cel putin segementii vechi calcau etans pe toata circumferinta,avand doar fanta putin marita, pe cand segemntii noi nici 30% din circumferinta nu etanseaza pe cilindrul tau uzat.

Ca test, se baga un segment nou in clindrul gol in 3 locuri, sus, la mijloc si jos, si se ilumineaza de jos cu o lanterna sa se vada daca scapa lumina intre el si camasa. oricat de putina lumina ar scapa,iti va da gaze la greu si compresie mica. Adica ce ai tu acuma.

 

Nu ai spus cati km are masina reali,daca stii, ai zis doar ca ai mers tu cu ea 500km.

 

Probabil masina are peste 300mii de km ,cine stie ce a vazut la viata lui motorul ala ,sau ce nu a vazut, ce uleiuri i s-au pus si la ce interval au fost schimbate.

 

Asa patesti daca o duci la un ciocanar din spatele blocului care nu masoara uzurile cu comparatorul sa decida daca segmentarea merita sau trebuie alezare la cota urmatoare ,cu pistoane si segementi cota +25, +50 sau +75 in functie de uzura.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand a fost scoasa chiulasa trebuia evaluata uzura cilindrilor, nu ma astept sa aiba mecanicul tau micrometru sau comparator dar macar ""cu unghia"" sa evalueze cat de cat daca e mincat mult sau putin din cilindru.

In partea de sus a cilindrului unde termina segementul cursa se creeaza un prag de uzura de cateva sutimi spre zecimi la unele.

 

 Parerea mea e ca motorul tau are cilindrii uzati ,ovalizati si e fix-pix segmentarea,ba chiar mai rau, ca cel putin segementii vechi calcau etans pe toata circumferinta,avand doar fanta putin marita, pe cand segemntii noi nici 30% din circumferinta nu etanseaza pe cilindrul tau uzat.

Ca test, se baga un segment nou in clindrul gol in 3 locuri, sus, la mijloc si jos, si se ilumineaza de jos cu o lanterna sa se vada daca scapa lumina intre el si camasa. oricat de putina lumina ar scapa,iti va da gaze la greu si compresie mica. Adica ce ai tu acuma.

 

Nu ai spus cati km are masina reali,daca stii, ai zis doar ca ai mers tu cu ea 500km.

 

Probabil masina are peste 300mii de km ,cine stie ce a vazut la viata lui motorul ala ,sau ce nu a vazut, ce uleiuri i s-au pus si la ce interval au fost schimbate.

 

Asa patesti daca o duci la un ciocanar din spatele blocului care nu masoara uzurile cu comparatorul sa decida daca segmentarea merita sau trebuie alezare la cota urmatoare ,cu pistoane si segementi cota +25, +50 sau +75 in functie de uzura.

A fost masurata uzura cilindrilor , OK , Masurata uzura blocului OK , masurata uzura spatiilor de segment pe cilindrii OK .... cu aparate de masura adecvate ... s-a pus cilindrul pe bloc fara segmenti si cu lumina de jos in sus si invers , nu exista fanta de lumin , s-au pus segmentii pe bloc si s-a luminat si verificat in 3 locuri pe bloc , nu exista fanta ... si pe lanag toate astea multe altele verificate ... :( cred k imi iau alt motor si gata ... alti bani alta distractie ... cred ca postul meu o sa ajunga istorie pe forum :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Saptamana asta de vine imi cump un motor si vreau sa il schimb eu , dar vreau sa mi se spuna daca operatiunea este grea oare merita sa o execut eu ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este grea daca ai tot ce-ti trebuie si placerea de a o face si o mina de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am achizitionat alt motor de la userul bpa din craiova si astept spre sfarsitul saptamanii sa il montez sa vedem ce o sa iasa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut !   Am schimbat motorul este ok functioneaza ! Acum nu mai scoate gaze pe joja de ulei si nici pe la capacul de ulei , dar inca porneste greoi , si nu prea trage , merge putin sacadat ... Dar functioneaza !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza..Citi km are motorul?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel care l-am luat 170-180 d mii , o sa ii fac si o diagnoza zilele astea...

Modificat de BIG_BANG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Scuze pentru intraziere ! masina a fost rezolvata pana intr.un final , dupa ce am schimbat motorul am mai avut probleme cu pornirea si in mers mergea sacadat , asa k a fost pus un vag bun pe masina si intradevar mi-a dat eroare pe senzor ax came asa k a fost schimbat senzorul ax came si senzorul volant iar acum merge perfect , cum ii arat cheia a si pornit si trage destul de bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!