Jump to content

PARERI SEGMENTARE MOTOR BORA 1.6 AKL


BIG_BANG
 Share

Postare recomandată

Salut ! Detin un VW Bora 1.6 8v AKL , ieri am primit un raspuns , cum ca nu am compresie in motor , imi scoate gaze pe joja de ulei si pe sus pe la capacul de la motor . Deci cik trebuie segmentat motorul sau alt motor .... Astept pareri , iar cine stie si a avut asemenea probleme , rog sa imi spuna si mie costurile ! Imi cer scuze daca am postat gresit , sunt nou pe forum !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chinto_boss_ro

gaze pe la joja si capac motor e normal sa scoata, cati km are masina? scoate fum alb masina sau mananca ulei? cum au tras concluzia ca nu are compresie motoru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu se masoara profesional compresia nu luati vreo hotarare doar pe baza gazelor emanate in capac.Acele gaze le scot toate motoarele si cele neuzate,sunt gaze de ventilatie carter.Daca motorul nu consuma ulei excesiv,nu scoate fum este posibil sa cheltuiti banii degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă compresia este sub 9 Bari atunci chiar sunt probleme!

Daca ai consum de ulei pana la 1 litru la mia de km nu merita desfăcut motorul

Din experiență îți spun ca nu merita numai segmenti!

Daca vrei sa iasă ceva bine si de durata atunci pune pistoane la r1 cu alezare aferentă si Reparație capitala la chiulasa.

Costa mai mult dar merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea are 87.000, nu mananca ulei deloc, merge foarte bine si la fel, scoate gaze pe la capacul pe unde se pune ulei. Fa un test de compresie si vezi ce valori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi si uleiul vechi, un test de compresie e cea mai buna treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari ! 

Cand am dus masina pornea foarte greu si nici nu statea la relantiu iar pe tester nu imi dadea eroare pe nmc ... am verificat o gramada de chestii si dupa mai multe pareri de la N mecanici ... ghici ce ? am segmentat motorul am schimbat si distributia etc ... si la testul final masina nu a mai pornit decat trasa iar la relantiu nu sta decat cateva minute si se opreste , iar gazele pe joja si pe la capacul de la motor ies la fel , dar cand motorul e pornit nu bate nu tzacane merge bine ... dar porneste doar trasa la automat ii dau pana descarc bateria si tot nu vrea ...!

Am cheltuit pana acum 10mil ... si astazi s.a verificat iar distributia si cik e bn , dar mi s.a spus k imi da scanteie continua pe bujii si nu cum ar trebui ... asta mi s.a spus la final si urmeaza sa o duc la alt mecanic sa verifice aprinderea ... mi.a dat de cap mie iar mecanicii au spus ca nu li s.a mai intamplat asa ceva . 

                                                                                          ??? Oare ce sa aiba ???? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu m-am apucat de al meu,acum astept piesele ca si cost :set segmenti 80 pe piston,cuzineti biela 110,cuzineti palier 115,garnitura chiulasa 140, pistoanele 200 pe bucata.motorul meu e de 1400 dar cred ca piesele ca si pret se apropie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand n-o mai trage, ca risti sa se rupa cureaua de distributie sau in cel mai bun caz, sa sara de la punct ! Masina se porneste, daca nu mai are curent bateria ei, doar cu cabluri de la alt acumulator ! Incearca sa imprumuti alta bobina de inductie, sa vezi cum merge ! Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MS oricum RZF , dar nu m.a ajutat topicul , pe langa faptul k segmentarea s-a efectuat ! Masina o am la alt mecanic acum , dupa ce primesc raspuns o sa va anunt !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Ieri am luat masina de la service si acelasi lucru nmc schimbat .... mi s.a spus asa : NU AI COMPRESIE (tinand cont de faptul k are segmenti noi si toate cele in interiorul motorului) pe tester nu da nici o eroare la motor ... masina deabia porneste , nu sta la relanti , scoate gaze la fel de rau pe la capacul de la motor si pe joja .... am bagat 13mil in ea si nici o schimbare .... imi zice cineva, k s-ar putea sa fie blocul ovalizat si din cauza asta sa scape compresia , sau k supapele sunt blocate si nu deschid ..... Nu stiu ce anume sa mai fac , la cati bani am bagat , mai bn luam alt motor , dar am decis sa il fac pe asta k sa nu ma complic cu serie stearsa la motor etc tinand cont ca masina e pe bulgaria .... IDEI PARERi ... HELP !

Toti mecanici au zis k asa ceva nu au mai intalnit !!!!


Si mentionez faptul k o imping sa porneasca dupa care motorul pornit merge bn ... nu bate nu tzacane si trage f bn , se vede k are set nou ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa verifice electromotorul, sa vada de ce da in gol,daca nu porneste la automat...Supapele ar putea sa aibe joc mare, daca ei spun ca nu ai compresie cu segmenti noi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Ieri am luat masina de la service si acelasi lucru nmc schimbat .... mi s.a spus asa : NU AI COMPRESIE (tinand cont de faptul k are segmenti noi si toate cele in interiorul motorului) pe tester nu da nici o eroare la motor ... masina deabia porneste , nu sta la relanti , scoate gaze la fel de rau pe la capacul de la motor si pe joja .... am bagat 13mil in ea si nici o schimbare .... imi zice cineva, k s-ar putea sa fie blocul ovalizat si din cauza asta sa scape compresia , sau k supapele sunt blocate si nu deschid ..... Nu stiu ce anume sa mai fac , la cati bani am bagat , mai bn luam alt motor , dar am decis sa il fac pe asta k sa nu ma complic cu serie stearsa la motor etc tinand cont ca masina e pe bulgaria .... IDEI PARERi ... HELP !

Toti mecanici au zis k asa ceva nu au mai intalnit !!!!

Si mentionez faptul k o imping sa porneasca dupa care motorul pornit merge bn ... nu bate nu tzacane si trage f bn , se vede k are set nou ...

Inafara de faptul ca ai schimbat distributia si ai segmentat motorul nu ai venit cu date concrete, mai exact-citi km are? consuma ulei?? scoate fum?,cu ce aparat s-a facut diagnosticarea? ce anume s-a verificat?! care au fost valorile de compresie? ideal era daca postai un videoclip

 

L.E- eu cred ca pina la urma nu are problema de compresie ci mai degraba de alimentare sau aprindere

Releul de alimentare pompa benzina/pompa de benzina functioneaza in parametri? sa nu ai vreun fir intrerupt.

Senzorii g2/62 g40 sint verificati/bujiile sint ok?

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am mentionat faptul k masina pana sa o segmentez nu scotea fum albastru ... doar gaze pe la joja si pe la capacul motor .... si in momentul in care scoteam joja mergea bn motorul iar cand era bagata mergea intrerupt (pt asta s-a si decis k e setul dus fiindca scapa compresia in baie ) ... buji noi , mi s-a spus k ar fi din aprindere k da la fel pe toate bujiile , verificat ... aprindere OK , verificat inclusiv calculator OK , pompa de benzina OK ... nici o eroare de senzor pe diagnosticare decat o sonda lambda .... verificat ieri compresia si nu am inteles fb de la mecanic , dar parca zicea k pe pistonul 4 nu prea am compresie ... asta dupa ce am bagat set nou , distributiea e pusa la punct  ....  cand ii dau automat nu vrea sa porneasca ,zice ultimul mecanic k atat de multe gaze scoate incat citeste invers debitmetru ... pana mea nu sunt mecanic ... 3 mecanici am incercat ... pe toti ii depaseste ... azi s-a reintors masina in service cu motivul OARE CE ARE ???? mai zicea cineva sa nu fie pistoanele puse invers , sau sa nu deschida supapele , sau sau sau sau .... e bora ma in pana mea , nu e avion :(


aaaa pot spune k imi porneste cateodata si la automat dupa zeci d mii de chei si acceleratia la blana ... dar rar succesul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune vag com-ul pe masina si scrie aici exact eroarea/erorile gasite.mecanicii de care vorbesti cu siguranta ca au alte meserii de baza.acea sonda lambda la care faci referire iti poate crea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BIG_BANG,

 

Salut, dupa cum spune si colegul ryan, verifica senzorii de temeperatura de pe masina (temp exterioara prin spatele la bara fata, temp apa-G62). Daca senzorul ii zice la calculator ca afara sunt 50 grade si de fapt sunt 10, nu se actioneaza "socul" automat. Senzorul ii zice motorului sa functioneze la parametrii de cald, cand afara stai cu cojocul pe tine.

Sper ca m-ai inteles ce am scris pe aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot nu ne-ai specificat citi km are masina?? si daca consuma ulei excesiv adica 1L/ 2000KM, in ce a constat asa zisa segmentare?In sfirsit nu mai conteaza sfatul meu ar fi sa-ti cauti un motor sh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut?cate chei ai la masina?ai incercat sa pornesti masina cu alta cheie?ma refer aici la acel dispozitiv,de nu te lasa sa pornesti masina daca nu e cheia buna,mai exact codul cipului,am un lapsus acum ca sa-l indic :( senzorii enumerati de colegii de aici i-ai schimbat/verificat?in ce sens ai verificat ECU?sonda lambda cand o schimbi?...si dupa toate astea,la mine s-a numit ECU,l-am schimbat,remapat,si e blana masina!in privinta consumului,depinde ce ulei ii bagi!oricum consuma!am aceiasi motorizare,bloc motor ovalizat ai scris?pai,cumva s-a inrosit de ce forja i-ai dat?adica pt mine e ceva nou sa aud un astfel de lucru!iar cu motorul sh,sa nu faci cum am facut eu de am luta cutia de viteze bulita de la sh,am primit banii inapoi,dar manopera??deci,te rugam sa revii cu date concrete,valorile senzorilor ,ce ai schimbat si ce nu!bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni buni , masina asta am cump de 1luna, sa fi mers cu ia 500km , am vrut sa ii fac schimburile, si dupa ce am schimbat uleiul au inceput problemele .... RAYN am mentionat k masina nu manca ulei , asa am dedus eu in 1 sapt de plimbat si ca nu scotea fum albastru , k restul a stat in service pe tester s-a verificat tot si nu imi dau erori de senzor de temp , nu erori de ECU sau plm ... si cu toate astea s-a facut test de compresie si zice asa 1- 5,5 ,2- 5,5 3-7 si 4-iar 5 , (SEGMENTI NOI) .... s-a desfacut motorul si s-a descoperit k pe psitonul 1 la segmentul de compresia lipsea o bucatica din marginea lui si la pistonul 3 jumatate din marginea segmentului de compresie lipsea .... de aici cik si problema ... si au zis mecanici k ori l-au agatat ei cand i-a montat ori segmentii prosti , culmea am luat ce au zis ei CEI MAI BUNI .... in fine o data ce au desfacut iar motorul au verificat supapele la chiulasa inchid bn , au verificat blocul motor , sa si masurat si e ok . cuzineti ok , pistoane ok ... urmeaza sa i se monteze azi alt set de segmenti pe cheltuiala lor , si apoi au zis k daca face la fel , pot sa iau masina k ii depaseste .... masina are 210 000 km

 

Deci oameni buni pe tester s-a facut orice verificare ... si e OK ... la motor s-a facut orice verificare si e ok inclusiv piesa cu piesa masurata k sa nu gasim nmc ovalizat ... a ramasa acelasi lucru segmentii , dar a zis mecanicul k verifica injectoarele pana sa le bage sa fie sigur k lucreaza si alea corect .... ramane sa va tin la curent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,in sfirsit mai vii de ''acasa'' ,nu pot sa cred ca dupa ce s-a facut segmentarea lipseau bucati din segmenti ceea ce inseamna ca montajul a fost facut defectuos.Uite aici valori de compresie http://vwforum.ro/topic/19017-valori-test-compresie-motor/page-3  daca problema ii depaseste ar trebui sa-ti dea si banii inapoi pe manopera si timpul tau pierdut.Sa ne tii la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Pai nu mi.au mai luat bani k ma stiu cu ei si au zis k nu ma mai costa nmc o fac pe cheltuiala lor ... stiu si eu valorile de compresie , de asta am ramas masca in momentul in care mi s-a spus .... astept azi maine sa o faca speer sa porneasca !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MDA DECI AM LUAT MASINA AKS K FACE LA FEL SI NU S-A INBUNATATIT NMC ..... dupa 2 seturi de segmenti ea tot scoate gaze pe la capac motor si joja ... urmeaza sa ii dau catalizatorul jos sa vdm poate e infundat , sau sa verific pompa de ulei poate nu urca uleiul ... 2 variante mai am in rest ... totul este verificat pe masina si e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No offense, dar poți să scrii fără limbaj de chat?

Este greu de descifrat scrisul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No offense, dar poți să scrii fără limbaj de chat?

Este greu de descifrat scrisul.....

Hai ca nu am scris in chineza si nu am exagerat !  In orice caz am inteles pe viitor !

Sal ! Azi am fost cu masina si am dat tobele cu catalizatorul jos , si nu m-a ajutat la pornire ... Acum masina porneste , dar foarte greu ... Trebuie sa ii faci pedala ca la raba :( si gaze scoate la fel ... HELP ! HELP ! HELP ! HELP !   Cineva din DRAGASANI , VALCEA poate incearca sa ma ajute !

Modificat de BIG_BANG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!