Jump to content

Codari VCDS [Passat CC]


Sonny31
 Share

Postare recomandată

Rezolvat problema cu cele doua blink-uri la dezarmare din telecomanda alarma: bifat bitul 0 (Unlocking Confirmation (Blink) via Door Locks) cu o interfata vero si totul este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, se pare ca interfata ta nu mai este ok, nu salveaza codarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, asa este, interfata a fost de vina. Desi imi aparea mesajul "code accepted" nu se salva setarea respectiva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare . 

 

Detin un passat CC 2011 ( BCM): 

Am nevoie de ajutorul vostru pentru a coda doua lucruri .

US.STYLE se poate pe passat CC 2011 (BCM) si cum ?

Pentru franare , se poate aprinde si cerculetele mici ? sau la luminile de ceata spate sa se aprinda tot cercul ( cercurile eventual) 

Am gasit in optiuni pentru senzorul de ploaie sa inchida si geamurile ( trapa nu am ) am bifat dar nu functioneaza . ceva idei ?

Am activat CH/LH pe proiectoare ( Am bi-xenon) si am vrut sa evit folosirea lor mereu . Ceva idei de activat ? ( Eventual cand bagi in R sa coboare oglinda ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 31.03.2015 at 7:06 PM, Al Bundy said:

E descrisa de cateva ori pe forum, in centrala electrica , la long codding.

Salutare... Aceeasi curiozitate o am si eu.... caut sa aprind turn signal front left/right in parking lights front left/riight...(american lights style)....nu gasesc in vag aceasta optiune....trimite-ma te rog catre topic sau link unde gasesc pe ce bit treb sa intru si ce valori treb sa bag....multumesc anticipat.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pana sa intrebi ai cautat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Neavand ce face, am incercat o serie de codari.. si anume:

-drl pe proiectoare ca la b6, dar nu a mers. in loc sa se aprinda proiectoarele se aprinde corneringul din far (tip far normal; montat lupe si xenon AM dupa.. nu stiu daca are legatura, dar de cand am facut asta am obs ca nu mai facea cornering pe proiector ca inainte, ci din far).

-pozitii us style, la fel. in loc sa se aprinda ele, se aprinde corneringul din far..

 

Apoi, inca o chestie ciudata mie (poate e normala si nu stiu eu).. atunci cand comutez butonul de lumini sa aprind proiectoarele, se aprinde si corneringul din faruri.. stand aprinse concomitent odata cu proiectoarele.

 

Poate ma lumineaza si pe mine cineva sau poate ca asa e la cc?! avand b6 pana acum..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie ce ai codat tu pe acolo sau ce modificari sunt la instalatia electrica.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificari la instalatia electrica nu sunt. Masina abia iesise de pe leasing cand am luato eu si era de la cineva cunoscut (persoana matura care nu si-a bagat nasul). Cat despre codari, am facut asta mereu pe b6-uri.. la cc e putin diferit, bitii si toate alea.. dar in teorie e la fel. Daca as face intr-o zi poze la toti bitii de pe centrala electrica crezi ca ti-ai putea face o idee?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NImic modficari, doar acele csenoane AM, lupe, etc, nu ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosesc un kit profesional. Ma indoiesc sa fie asta.. Oricum iti cam stiu parerea vis-a-vis de xenon AM, dar acelasi tip de xenon il am si pe b6 de 3 ani de zile fara nicio problema. Ideea era ca montajul lupelor morimoto a fost facut profesional. Improvizatii la instalatia electrica nu sunt.. In fine, o sa incerc sa imi dau seama singur.. Ms :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna kit profesional ?

oricum, sunt foarte multe kit-uri care nu fac probleme.... dar si cand fac, e suficient de costisitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 17/11/2015 at 6:24 PM, puya_vali said:

Buna seara, in primul rand vreau sa le multumesc lui Florin si Bundy pt ajutor.

In al doilea rand cu ajutorul celui din urma am reusit sa schimb nr de tel de la cele 2 butoane de la trapa.

A reusit sa-mi activeze si CHome.

Singura "problema" ramasa este cu meniul bluetooth, mai exact cand sunt conectat cu telefonul la masina la orice notificare primita pe tel(msj,what's up, mail, facebook...) imi iese din sursa pe care sunt in momentul respectiv si imi intra in bluetooth.E chiar foarte enervant sa asculti muzica la radio sau cd si cand primesti o notificare sa intre in MEDIA/bluetooth.

Incepusem sa cred ca e ceva normal, insa acum inclin sa cred altceva pt ca Bundy impreuna cu altii baieti mi-au spus ca ei nu au aceasta problema, sper sa o pot rezolva.

Multumesc.

Cum a reusit sa comuteze CHome sa mearga fara a da Flash inainte?

 

Merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, l-am setat sa mearga atunci cand deschid portiera de la sofer.. dar la fel de bine puteam sa-l pun sa mearga si la oprirea motorului pt N secunde dorite. Codezi cu vcds, cauta acolo ca e simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In urma unei verificari de rutina mi-au aparut aceste 2 coduri de eroare:

Address 01: Engine (CBA)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
   Part No SW: 03L 906 022 QD    HW: 03L 907 309 
   Component: R4 2,0L EDC G000AG  3733  
   Revision: 13H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000078
   Shop #: WSC 83968 288 403688
   VCID: 77E5FCF79FCDB1BA2ECAF51-8022

2 Faults Found:
004197 - Fuel Pressure Regulation 
               P1065 - 000 - Regulation Discrepancy - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 174646 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.01.12
                    Time: 13:02:56

             Freeze Frame:
                    RPM: 3105 /min
                    Speed: 43.0 km/h
                    Lambda: 18.9 %
                    Pressure: 824.0 bar
                    Pressure: 784.0 bar
                    Pressure: 728.0 bar
                    Temperature: 13.5°C

009754 - Coolant Pump 2 
               P261A - 000 - Open circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 174646 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.01.12
                    Time: 13:02:15

             Freeze Frame:
                    RPM: 782 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 12.24 V
                    Lambda: 79.7 %
                    Bin. Bits: 10011111
                    Bin. Bits: 00000000
                    Temperature: 31.5°C

 

De coolant pump 2 mi-a mai aparut in iarna trecuta dar a disparut. Prima cu  Fuel Pressure Regulation e ceva nou si chiar am cautat ceva amanuntit si nu am gasit nimic ce sa ma ajute. E grava treaba? Masina la relantii tremura usor dar tremuratul acesta e si vara si iarna fara sa apara o eroare. Poate cineva da un sfat? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fuel Pressure Regulation - cauza tremuratului la relanti

Verifica presiune rampa actual specificat si diferenta.

In problema sunt implicate urmatoarele piese: senzor presiune rampa,regulator debit pompa,regulator presiune rampa,pompa de inalte.

90% e de la regulator presiune rampa.Atentie la oring si la cuplu de strangere

 

009754 - Coolant Pump 2 -pompa din fata motorului trebuie inlocuita ,sunt doua marci Pierburg si Buehler,vezi care din ele e pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns EEXCALADE. M-am uitat de curiozitate la cat m-ar costa toate piesele scrise de tine si m-a luat durerea de cap. Am sa verific maine presiunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Control difference iti spune stabilitatea presiunii din rampa

IMG_8548.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile astea le-am gasit. sper ca am scanat unde trebuie :P Am atasat si Cilindri sa vezi daca e prob si acolo

 

Untitled.jpg

Modificat de Wily91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti urmareste valoarea de la high presure control deviation,cu cat valoarea fluctueaza mai mult cu atat motorul trepideaza mai tare.

248bar - 214 bar = 32 bar o deviataie destul de mare

Partea electronica de la injectoare arata ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci in concluzie e o problema regulator pompa debit ? Se pot ajusta valorile sau trebuie schimbat ceva? In schimb azi nu mi-a mai aparut nici o eroare la scanare si am batut ceva km 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar inlocuita o piesa din cele enumerate mai sus,greu de spus fara o investigatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se poate activa sa mi apara si mie viteza pe BC? M am uitat azi sa vad daca mi apare, insa n am gasit.

Exemplu 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Codari VCDS [Passat CC]

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!