Jump to content

Probleme injectie 16V PL


acid
 Share

Postare recomandată

Salut !

Am un golf 2 cu PL. De cand l-am luat nu a vrut sa stea niciodata la relanti, cel putin nu cat era motorul rece. Dimineata trageam capota, invarteam surubul de amestec si era cat de cat ok. Dupa cativa km cand se mai incalzea motorul  trebuia iar sa trag capota si sa mai iau din benzina ca ramanea relanti-ul pe la 2000 de ture.

 

Am schimbat regulatoare de relanti vreo 3 si degeaba, am schimabt si al 5-lea injector si tot la fel. Releul pt relanti isi face treaba ca se aude cum tzacane. De o vreme a inceput sa mearga si prost (intrerupt in ture mici pana in 2000) si consuma si mai mult. Mers lejer imi ia in jur de 17L/100km dupa  MFA. Mai ciudat e ca are toane in sensul ca uneori isi regleaza el relanti-ul si nu mai sta turat. Am incercat sa urmaresc daca atunci cand merge bine e cald afara dar nu e asta motivul.

 

I-am verificat compresia si am intre 14 si 16, injectoarele pulverizeaza ok, bujiile sunt ok asa ca am cam ramas in pana de idei. Ma mai gandesc la 3 posible variante: ori pompa de benzina nu baga presiunea care trebuie, ori e dereglata injectia ori WUR-ul. Mentionez ca in blana masina merge fara probleme.

 

Ah, si am mai observat ca atunci cand stau la relanti  si sta turata ridic un pic piciorul de pe ambreiaj ca si cum as da sa plec, coboara relanti-ul si ramane asa daca nu accelerez. Are vreo cineva vreo idee? Daca nu, astept oferte de pret pt o inkectie completa de pe o masina care se stie ca statea la relanti si avea si consumul cat de cat ok pt ca e masina mea de zi cu zi si ma omoara cu zile, si la psihic si la buzunar. MS

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tine de WUR poti sa elimini cele doua site care daca le ai sigur arata asa:

20564865_z.jpg

20565094_z.jpg

 

Le intepi cu un ac si le scoti afara. In unele cazuri asta a ajutat la stabilizarea relantiului. 

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spui ca la cald functioneaza bine. Ai verificat sonda de apa? Ai doua, una este pentru ceasurile de bord, una ii zice calculatorului ca e motorul rece sau cald, si functie de asta .... deschide mai mult clapeta......... la rece, la relanti ar trebui sa stea pe la 1100 de ture ca sa tina relantiul (asta din ce stiu eu).

Aveam noi un tehnician de 10, eugen, dar ...... nu prea mai sta cu noi pe aici, daca ai cum ia legatura cu el, nu strica o intrebare. (doctorul in pl , kr)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat azi wur.ul si am fost dezamagit pt ca nu avea nici o sita. Am sa incerc maine sa masor rezistenta la sonda de apa.

post-11708-14023291010376_thumb.jpg Asa arata al meu. Sub surubelul din mijloc se afla un reglaj fin cu cap de imbus. Pe scurt. Am pus wur.ul inapoi exact cum l.am scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu va referiti la ceiasi piesa, wurul de care se refera cypor este model generatie veche, si tu ai pus poza cu o piesa de pe cantar.

nu mai stiu daca la ce ai tu, s-a inlocuit cu wurul clasic.

https://www.google.ro/search?q=wur+vw&espv=2&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=YAaWU72cGMqo4gSivIGQBA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1280&bih=709

asta ar fi ce zice cypor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am mentionat in primul post ca wur ul meu se afla pe injectie. Si da, piesa de pe cantar e regulator de presiune dupa codul de pe el. Stiu si celalalt model ca am avut si un kr vreo cativa ani. E ala de.l gauresti sa modifici presiunea nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!