Jump to content

Sfat achizitie Fabia 2


Marcelin
 Share

Postare recomandată

Daca in momentul cumpararii ambele masini se prezinta bine, eu as merge pe golf 1.4 (sau Fabia 1 - 1.4, dar nu au climatronic - ). Nu e diferenta la consum intre ele (depinde de stilul de mers) dar bila neagra pentru 1.2 cand pornesti A/C s-a terminat cu "puterea" aia care o are. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf IV categoric.Ai alt confort,alta calitate a materialelor si este un pic mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit unul breck 1.4.Nu ma intereseaza puterea sa fie mare,dar sa fie cat de cat...

Ce ziceti merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut
vreau sa cumpar o fabia 2 din 2007-2008 1.4tdi.
vreau neaparat sa aiba maxim 100.000km, stare generala buna si sa nu fie revopsita.nu vreau decat luate din Romania de noi si aiba carte service. parerea mea ca masinile din Germania aduse de samsari nu au km reali.

in afara de un clasic drive test si o verificare facuta de un mecanic ce sfaturi imi puteti da?
care sunt problemele cele mai des intalnite la acest model?
ii rog pe cei care detin acest model sa imi spuna ce reparatii majore au efectuat si la cati km.
multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

megamotoreta

     Pai din cauza unora ca tine dau samsarii bordul inapoi. Ce tot ii dai inainte cu maxim 100 000km? Daca masina a fost intretinuta corespunzator si are 148.000 km nu o mai cumperi, si o iei p-aia alergata si descheolata, cu uleiul schimbat la 30.000km dar care indica-n bord 99.000 km. O masina buna rezista sute de mii de km, daca a fost intretinuta corespunzator.

    Un sfat ar fi sa te duci sa vezi masina de 2-3 ori inainte sa o cumperi, in felul acesta iti dai seama de eventualele nereguli, te mai uiti pe colo-colo, proprietarul mai iti spune una-alta,se mai da de gol daca a lovit-o...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o masina din 2007 este IMPOSIBIL sa nu fie lovita! Si nu ma refer la accidente, ci la bara impinsa prin parcari, aripi si usi zgariate sau atinse. Cine zice ca masina e impecabila dupa 8 ani e un mare mincinos. La o masina de genul asta inchizi ochii la dungile de pe exterior, pe care oricum nu le vezi cand conduci. important e ca masina sa functioneze corect, sa nu zdrangane ca o roaba.

 

stiu masina ca a mea facuta praf, la pornire ziceai ca se darama....al km jumate cat a mea (150mii / 2006 )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa revenim, de regula aeroterma de interior capata joc in bucse si ptr a o schimba trebuie demontat bordul.

in rest cele normale...flanse de amortizor, bucse la bascule...si poate un ambreiaj.

Sunt operatiuni normale si nu iti dau bugetul peste cap.

Ca si exemplu eu am cumparat Fabia 2 cu

127000, masina duce 500000 km...

Bafta si sa ne tii la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as merge pe o masina luata de la un proprietar si daca se poate de undeva din localitate de aproape de la tine. Acela e sigur ca o cunoaste si o stie si totodata tu ai vazut maisna si evolutia ei in timp (daca e din fata blocului sau de pe strada ta) . Insa daca vezi prima data masina nu te arunca, mai du-te si a doua zi...

Si important vezi sa nu fie pregatita pentru vanzare (silicon peste tot, spalata de zici ca e nou-nouta, polisata penru a ascunde zgaraieturi, ... ) ca iti ia ochii.

Motorul e o componenta care daca este intretinuta (ulei, curea de distributie, filtre... schimbate la timp) duce multe sute de mii de Km. La caroserie e mai dificil daca a dat rugina. 

E o decizie destul de grea de luat, in conditiile in care ai de ales intre multe masini, dar totodata peste ani trebuie sa fii convins ca la momnetul respectiv ai luat decizia in cunostinta de cauza.

Sa nu iti para rau.

Chiar daca ai observat un mic defect sa fii tu cel care la-i acceptat stiind despre el.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problemele mai costisitoare si care apar mai des cam care ar fi?

despre acest motor diesel cu 3 cilindri ce imi puteti spune? este fiabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul in trei cilindri este 3/4 din motorul 1.9. Practic au taiat un cilindru din patru, au mai adaugat un ax antivibratii, a iesit un magarus in trei.

Personal nu am ce sa ii reprosez, nu este ca unul in patru cilindri dar imi fac treaba cu el.

Alternativa este de 1.6 in patru cilindri de 90 hp, dar vb de alta masina, alt bord, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Vreau si eu pareri pro si contra despre fabia 2 (07-09) motorizari 1.4TDI sau 1.4mpi.Vreau sa achizitionez una pentru sora mea si as vrea sa aud + si - ma modelul respecti precum si la motorizari.Mentionez ca mai am 2 Skoda in familie de care sunt mai mult decat multumit si sincer as merge mai departe pe aceiasi gama (octavia 1 1.9tdi alh si octavia 2 1.6fsi).costuri taxa de inmatriculare aveti idee?(poate gasesc ceva interesant in strainatate)

Modificat de Laurwentiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm..ti-am raspuns si in topicul celalalt..ai cerut pareri despre 1.2 ; acum sa-ti zic si despre motorizari, ca eu le-am avut pe toate cele mici pe ibiza si sunt identice ; cel mai ok este cel de 1.4 86 cp ; e silentioasa, se misca bine, consuma..decent spre mult, ca toate benzinarele ; in orice caz, consuma cat 1.2 sau mai putin o idee ; 1.4 tdi este chiar economica..eu la asta m-am oprit acum ; este o diferenta de ~ 2.5 L/ 100 km din combustibil..se incalzeste repejor pt un diesel, dar e foarte galagios ! Daca nu te deranjeaz asta..e ok ; trage f bine pt un tdi de 70 cp, eu am si resoftat-o si e diferenta imensa intre ea si benzinara..intretinerea este cam la fel ca la benzinara ; nu are volant cu masa dubla, dpf, probleme cu injectia sau alte nebunii, turbina e cu geometrie fixa, tine lejer 200.000 daca e exploatata cum trebuie ; doar din diferenta de consum economisesti ~ 13 lei/ 100 km -> 130 lei /1000 km ; fa-ti tu socotelile si vezi daca renteaza ;;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vb de economie diferenta fiind de un pachet de tigari la 100dekm.Am intrebat si despre motorul de 1.2 mai mult informativ personal crezand ca este destul de mic pentru o masina de genul.Acum ma apuc sa caut pe net in prima faza in zona mea sa vad niste modele ca sa stiu cum ma orientez.Despre costurile de inmatriculare ai vro idee?Multumesc frumos pentru raspusuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costurile de inmatriculare..la ce te referi ? Daca masina e inmatriculata in RO cu taxa platita ai de platit ~ 100 lei taxa la cec + administratia financiara, identificarea vreo 120 lei si numerele 40 lei sau 80 lei daca le vrei preferentiale, plus RCA ; ~ 300 lei inmatriculatul + rca ; cel mai ok e 1.4, si pt mersul in oras si afara ; e motor de generatie mai noua, fiabil, silentios, se incalzeste foarte repede iarna, are cuplu destul de bun pt o benzinara mica si nu e scump la achizitie ; cel mai ieftin e 1.2-ul la achizitie dar si cel mai slab ; o sa-ti doresti sa nh pornesti AC-ul vara sau sa ma iei 2 persoane in masina pt ca le simti din plin..dieselul mereu a fost scump si ai sansa sa-l iei cu km multi ;

P.s : nu renteaza sa aduci una de afara ; gasesti la noi la preturi destul de ieftine, chiar mai mici ca afara ; apoi mai ai de platit adusul in tara care implica asigurare, numere, combustibil, dupaia timbru de mediu, carte pe RO, etc..

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la timbrul de mediu cat ar costa cu tot cu rar la 1.4tdi.Am gasit una draguta adusa din strainatate si as vrea sa imi fac o idee la cat m-ar ajunge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am platit la 1.4 tdi euro4 (127gr co2) in octombrie 2013 suma de 760 euro (3420 roni) avea 4 ani si vreo 9 luni masina atunci. Cu cat o iei mai veche ca si an de productie o sa scada valoarea taxei. La RAR mai platesti in jur de 100 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare .

Nimeni nu pomeneste de 1.2 TSI. Pareri ? Eu cred ca e potrivit pentru greutatea caroseriei, cuplul de 165Nm (parca) 86 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta turbinica si cuplul o fac foarte placuta la condus iar motorizarea ar trebui sa fie perfecta pt ea ; dar sunt cam scumpe si se gasesc mai greu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Si cum se comporta masina? Vreau si eu sa stiu mai multe despre 1.2 TDI. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Mai recomanda cineva Fabia 2 1.2 sau 1.4 MPI in 2019? :) sau mai sunt si alte variante?

Ma uitam dupa un motor simplu si fiabil pt oras.  In bugetul de 3000 E mi se pare tentanta o Fabia 2 2008-2009.

Am condus un CityGo, 1L MPI, foarte sprinten pt oras, dar e alta masina, ma intreb daca si Fabia e aproximativ la fel de sprintena? Ceva pareri?

 

Cat costa o revizie la 1.2 sau 1.4? Dar un kit de distributie si la cati km se schimba? Inreb pt ca vin de pe TDI.

Oscilez intre c1.2 sau 1.4  pt ca in Cluj sunt multe  strazi in rampa, unele si cu 14%.

 

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motorul de 1,2 in 3 cilindri 60 de cai putere. E binisor... dar daca pornesc aerul conditionat... s-a terminat, pierd vreo 10 cai. Trebuie sa am grija cum dau drumul la ambreiaj. E la limita minima, puterea motorului, mai jos de atat nu se poate. Recomand 1,4. Nu stiu cum e cu 1,2 cu motorul de 70 de cai putere. Aaa ... pe motorul de 60 de cai nu ai ESP si nici computer de bord. La motorul de 1,2 indiferent de care, 60 sau 70 de cai, ai distibutie pe lant. Fiind in 3 cilidri cam tremura caroseria la relanti... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am eu 1.2 70cai ,motor BZG.(fabricatie 2008).Pentru oras consuma cam mult(8-10l-in Bucuresti).Pentru 2 persoane e ok,ca si spatiu.Cu 4  parca nu mai ai loc de bagaj si e cam lenesa.Pana in 80km/h consum 4.5-4.8, apoi sare la 8-9 pe la 130km/h. Fata de motorul in 4 ,la Fabia simti vibratiile(nu rau,dar le simti.) In rest ne intelegem bine la revizii(e ieftin).Problema spatiului am rezolvat-o cu o cutie exterioara.Iar consumul ,cu Gpl de vreo 20.000km.Are Abs,Esp,Ac,geamuri electrice,maxidot,navi.Acum lucrez la scaune incalzite, si dupa montez si cotiera. Ca si concluzie-eu sunt multumit de ea.

@playonlcd am condus cu ea prin Cluj  anul trecut(la Untold), si e fasneata.Dar sa nu fie incarcata full(persoane si bagaj).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 1.6 16V 2008 motor BTS , consuma aprox 9-10 in oras , iasi. pe exterior 5.5 -6 - 7, depiunde de cat de incarcata e masina, viteza..etc. Modelul break. Are putere tot inainte si incarcat cu 4 persoane fuge si se infinge bine. Fiind in 4 pistoane nu are probleme de trepidatii la relanti.

Facand comparatie cu un ford ce am avut inainte tot de 1.6, skoda trage mai bine pe turatii joase ceea ce consider un plus. Are cama de admisie variabila.

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri.

Ma uit macar dupa un 1.4 cu climatornic in zona (ideal si cotiera, dar se monteaza usor si ieftin), dar nu prea sunt la vanzare, ideal un 1.6 dar deja cam mult pt oras, desi va fi folosita si pe exterior de vro 10 ori/luna, desi sotia nu se infinge la depasiri, dar cam intimidant cand te depaseste tirul. :)

 

Pana la urma, cam cat e o revizie? Aproximativ, nu neaparat preturi fixe.

Presupun ca majoritatea sunt euro 4, adica ~500/an taxe.

Cu garda la sol, desi are rotile mici din ce observ sta mai bine decat golf 6. Urcati borduri fara stres?
Nu am gasit pe nicaieri cam cat ar fi inaltimea fata de sol, daca puteti relata.

 

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!