Jump to content

leon ST 1.2tsi DSG


bogdan lungu

Postare recomandată

Covorase sunt destule modele, cele mai ok sunt urmatoarele:

 

http://www.bestautovest.ro/covorase-cauciuc-vw-golf-7-2012-seat-leon-2013.html

http://www.bestautovest.ro/covorase-cauciuc-vw-golf-vi-08-skoda-octavia-ii-05-vw-golf-v-03-seat-leon-06-vw-jetta-05.html

 

Mai este un model de la Petex, insa nu am un link, am primit o oferta de la un membru vwforum, la 120 RON.

Link către comentariu
  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogdan lungu

    72

  • Cristian

    19

  • TudorM

    14

  • bbogdanmircea

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Recomand cele de pe forum daca e vorba de RIMI, sunt de calitate foarte buna.

bestautovest cam au chestii ieftineala.

just my 2 cents

Link către comentariu

Petex am avut pe Ibiza 2 seturi, acum am si pe Leon, au doua probleme: nu se potrivesc prinderile si se tocesc foarte repede in zona calcaiului stang, acolo unde sta piciorul in repaos intre pedala de acceleratie si frana.

As incerca cele din primul link, insa nu am referinte despre ele, pare ca s-ar potrivi prinderile de la covorasele de vara.

Link către comentariu

astazi am mai vazut un ST alb cu numere rosii in Crevedia. am impresia ca era 4drive.

 

incet, incet incep sa apara mai multe.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Dupa o saptamana de mers exclusiv in oras am 8.8l/100km la o viteza medie de 15km/ora. Săptămâna asta e prima saptamana când folosesc masina zi de zi in oras si am parcurs cca 150 km. Asta înseamnă cam 7500 km/an. Plus câteva mii in concediu si ceva deplasari in afara bucurestiului înseamnă maxim 15000 km/an. La asemenea rulaj nu merita cumpărat diesel.

Link către comentariu

buna,

 

de cateva zile am constatat ca am un vecin langa parcul floreasca (zona garibaldi) cu un leon 5f FR alb. este cumva printre noi pe forum?

 

L.E. de unde fac si eu rost de un sticker vwforum?

Modificat de bogdan lungu
Link către comentariu

update consum dupa prima ninsoare.

 

pana acum am folosit exclusiv benzina de 95.

 

luni am incaltat-o cu bf goodrich g-force pe 16 inch.

post-18539-0-14980800-1414586937_thumb.j

post-18539-0-43652900-1414587024_thumb.j

Link către comentariu

update consum 

irelevant dupa 4km, la 4 grade. ai si tu o viteza medie de "invidiat"!

Link către comentariu

Foarte bun consumul, si este relevant, ptr ca consumul incepe cu unul mare si scade pana la consumul corect in timp...intrebarea este daca motorul era rece sau cald.

Link către comentariu

motorul era relativ cald. se incalzeste cam dupa 3-4 km.

oricum in utimele zile dupa ce s-a racit vremea am constatat ca e similar daca nu un pic mai mic decat cand era cald afara. oricum diferentele nu sunt majore.

Link către comentariu

Consumul pe frig nu e NICIODATA mai mic decat vara, deobicei este mai mare. Oricum si cu motorul cald e un consum super.

Link către comentariu

Te contrazic: eu am consumuri mai mici iarna decat vara. E drept, preponderent drumuri in afara localitatii si nu-i mai dau talpa precum vara.

Link către comentariu

Daca e in exterior si nu ii dai dalpa, cu ce ma contrazici? :) vorbim de drumuri identice, si un drum de 4km banuiesc ca este in interior...banuiesc...

Link către comentariu

Este un consum super pe cei 4km. Asa cum spune Mumus, consumurile initiale la rece pt orice motor sunt mult peste cele cu motorul incalzit. Eu in aceeasi situatie, distanta, viteza medie, motor rece, pot sa scot fara mult efort un consum dublu. :)

Link către comentariu

da cred ca aveti dreptate. azi dupa acelasi traseu dar bara la bara consumul a crescut cu jumatate de litru. am constatat ca start stop nu te ajuta in mers bara la bara. este eficient doar daca stai mai mult pe loc. altfel consumul creste. incerc sa merg pe cat posibil mai eficient cu franari cat mai putine si accelerari line.

ce parere aveti de anvelope? oricum le-am primit cadou de la dealer asa ca nu prea am ce sa comentez......

Link către comentariu

Am avut eu 2 ierni, foarte bune, chiar daca sunt din gama medie, dar o parere foarte buna o am si despre debica frigo1, din gama low cost, acum am conti ts850, dar nu am prins inca zapada.

 

Parerea mea ar fi bine sa nu o dai deoparte, deoarece am de urcat zilnic rampe de peste 10% :)

 

Bf-urile nu mi-au placut la franare pe drum inghetat, (intra des abs-ul) dar in rest, la urcat, la stabilitate nota 10 ! (pentru mine)

 

Si ca sa iti faci o idee cat de bune este consumul tau, eu cu cutie de viteze normala(lunga in 5 trepte), la viteza medie de 25km/h am consum mediu de 7.8  pe vreo 300 km, sacele-brasov

Modificat de Mumus.
Link către comentariu

Mumus, eu consumul acesta il am in bucuresti.

 

si totusi nu inteleg de ce ai consumul asa mare. la mine la drum lung consumul este de cca 6 l/100km.

 

 

post-18539-0-69323400-1414665548_thumb.j

Link către comentariu

La mine la drum lung am maxim 6, minim 4.4 dar mosnegeste, normal in exterior am 5.

6 a fost in regim de autostrada, cu minim 130 pe toata autostrada dus intors, bv-ct-bv.

Iar consumul de 7.8 la viteza medie de 25km/h atata timp cat coincide viteza si km, nu conteaza orasul, conteaza in schimb daca motorul este rece sau nu, si in cate reprize scoti aceasta medie.

Eu plec dimineata merg 6 km, stau 10 minute, mai merg 3 km, stau 1.5 ore, merg 3km stau 8 ore, merg3 km stau 30 minute, si mai fac 6 km pana acasa. Asta 5 zile pe saptamana. Si nu uita ca tu ai dsg, eu schimb mereu peste 2500rpm.

Colac peste pupaza am doar 5 trepte etajate lung, ca idee cu tr 1 ajung cred la 50, cu 2 ajung la 100, cu trei la 150, cu 4 teoretic la 190, cu 5 daca e vale lunga probabil peste 230 :)

Tu cate trepte ai la dsg si unde este limitarea la ele?

Eu la 130 in tr5 am 3000 rpm, la 150 tot in tr5 am 3500.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu

scuza-ma. am inteles eu gresit. am crezut ca acel consum este in afara orasului intre sacele si brasov dar m-am uitat acum pe harta si am constatat ca sunt lipite.

 

eu am 7 trepte iar limitarea este in functie de stilul de conducere.

 

daca conduc linistit schimba primele trepte la 2000 rot iar urmatoarele la 1800. daca conduc mai agresiv schimba la 3000-3500 rot. in depasire cand am nevoie de putere schimba chiar si la 4500-5000. pana acum mai sus de 5000 nu a mers. nici eu nu prea il forjez desi se simte in largul lui pe la 3500-4000 rot. pe manual oricum nu am mers decat 2-3 km de proba. in modul S schimba la 3500 rot dar nu prea imi place pentru ca devine zgomotos. 

 

eu pot merge si cu 1400 rot in treapta a 7-a la 60 km/ora. la drum lung am 2000 rot la 100 km/ora in treapta a 7-a. la 130 km/ora se duce spre 2500-3000.

 

am constatat un comportament ciudat la cutie. cand urc o panta abrupta trece intr-o treapta inferioara (de obicei 2) si tureaza motorul cat ai nevoie ca sa urci dar cand ajungi la capatul rampei si mergi drept continua sa pastreze treapta si sa tureze motorul ca sa mearga cu viteza. atunci trebuie sa iau piciorul de pe acceleratie pentru 2-3 secunde si isi revine.

Link către comentariu

Nu, se cheama fuzzy logic, cutia invata ca tu ai nevoie de mai mult cuplu si atunci iti tine motorul mai turat. Asa face si la masina noastra, eu o vad ca pe un feature, nu un bug.

La fel se intampla cand ai nevoie de reprize mai rapide, cutia schimba mai rar, dar schimbarile se fac mai repede. Are nevoie de un anumit timp de acomodare, de aceea nu revine imediat la modul anterior de a schimba vitezele.

Pentru mai multe detalii despre modul de functionare a DSG7 si pentru a nu polua topicul asta inutil, va recomand topicul corespunzator: Jurnal DSG7

Link către comentariu

Nu prea aveti cum sa comparati consumurile, sunt masini, motoare si cutii cu totul diferite.  

Link către comentariu
  • 1 month later...

salut.

 

in week-end am facut un drum pana la braila. la intoarcere am scos 5.2% la un stil de mers linistit. 100 km/ora in afara loc si 60 in loc. de la buzau am mers aproape numai cu pilotul automat fara sa ating pedalele. reduceam viteza din maneta si cresteam tot de acolo. 

post-18539-0-85654300-1417502947_thumb.j

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

impresii dupa prima zi de iarna adevarata:

 

masina se comporta foarte bine. am mers cu ea si pe strazi necuratate si am bagat-o si in zapada afanata prin locuri de parcare pline de zapada. combinatia cutie automata cu anvelope de iarna nou-noute este extraordinara. practic nici nu trebuie sa apas pe acceleratie. doar iau piciorul de pe frana si motorul genereaza suficient cuplu la turatii mici astfel incat sa te scoata din zapada fara sa faca rotile sa alunece. mi-a fost teama ca nu voi putea face balans ca sa ies din zapada dar am constatat ca practic nici nu am nevoie. inca o data sunt foarte multumit de alegerea facuta.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!