Jump to content

Golf 7 GTI


cris.g

Postare recomandată

Inca nu am ales, inca mai caut oferte. Ceva din gama premium oricum.

 

 

Ma gandeam eu ca pe un gti se pune ceva cat mai bun, de aceea am si intrebat, eu unul fiind aproape de a achizitiona primele anvelope de iarna mai de marca (pana acum am avut Debica si Barum pe alte masini)

Link către comentariu

Eu recomand cu mare caldura Conti, am fost extrem de multumit si pe Leon si pe O3 acum. Daca nu exagerezi cu nameti care sa lase masina pe burta si nu exagerezi cu comenzile masinii, nu prea o sa ai probleme pe nicaieri. Eu am luat anul trecut pe la 720-750ron/buc la R17 (daca nu ma insel! :D ). Eu atunci am primit un discount ca am luat jantele si cauciucurile de la acelasi furnizor.

Modificat de TudorM
Link către comentariu

Eu recomand cu mare caldura Conti, am fost extrem de multumit si pe Leon si pe O3 acum. Daca nu exagerezi cu nameti care sa lase masina pe burta si nu exagerezi cu comenzile masinii, nu prea o sa ai probleme pe nicaieri. Eu am luat anul trecut pe la 720-750ron/buc la R17 (daca nu ma insel! :D ). Eu atunci am primit un discount ca am luat jantele si cauciucurile de la acelasi furnizor.

 

Ma gandeam si eu la Conti.... Am ales pana la urma Michelin Alpin 5. 205/55/R16 91H- am luat la 470 RON/buc cu montaj/echilibrat inclus + janta de tabla de 16 la 260  RON/buc

Modificat de DDoc
Link către comentariu

Intr-adevar ma uit momentan la Conti TS 850 ~650 lei / buc. si la Bridgestone LM32S ~560 lei / buc. Dunlop si GY sunt cam la fel cu Bridgestone la performante, si apropiate de Conti ca pret. Conti TS850 sta  mai bine decat toti ceilalti in special pe zapada, dar pe uscat, ud si gheata sunt tot cam pe acolo. Rezultatele se pastreaza in mai multe teste. Diferenta de pret in schimb e semnificativa, si avand in vedere ca o sa stea montate pe masina 4-5 luni pe an din care probabil maxim 3-4 saptamani vor merge pe zapada, nu stiu daca merita acea diferenta fata de Bridgestone. Sa vad si ce DOT si ce tara de origine gasesc. Pana acum am avut numai Dunlop: M3 si respectiv D3 (actuale pe 207), dar pe alte dimensiuni.

@VZL: Multumesc! Din ce am inteles, inca de pe GTI 6 se folosesc turbine IHI, dar pastreaza acelasi indicativ K03. Difera modul de livrare al puterii / cuplului fata de Borg Warner: ofera cuplul mai jos dar ramane in urma la turatii mari - cel putin "asa spune lumea".

Modificat de cris.g
Link către comentariu

Am vazut ca cei de la revo dau in jur de 300 cai cu stage 1...credeam ca au pus k04 :D si au limitat la 220(230 cu pachetul sport).

Link către comentariu

Acum, nu bag mana in foc, dar eu asa am retinut. Recunosc ca nici nu m-a interesat subiectul mai mult decat la nivel de informatie, pentru ca nu planuiesc niciun fel de modificari la masina. :)

Link către comentariu

Pt +80 cai si garantie reala la toate componentele majore: motor, turbo etc nu m-i se pare scump...

 

Cam asa cred si eu....

Link către comentariu

Nu ma mai ispititi ca am zis ca nu fac modificari. Daca am zis, am zis. :lol:

 

Stiu GTI si R cumparate de la VW din Cluj si ”preparate” tot acolo cu produse MTM...deci :icon_bounce: ...

Link către comentariu

Garantie de la VW sau de la MTM? Stiam ca dealerul de casa e ABT, iar garantia oferita de ei nu e chiar o garantie de fabrica.

 

Plus ca dai 2000e si iti e promisa o garantie, dar noi suntem in Ro. Plus ca doar 2 ani iti ofera VW, apoi tine de importator.

Mai bine direct stage 2 :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Cum Autoworld este reprezentant MTM, ei monteaza, ei ofera si garantia. Eu am fost curios si i-am si intrebat.

Link către comentariu

Precum a zis si Doc...Autoworld e reprezentanta MTM...inainte de BMW cochetam cu un Touareg V8 diesel iar Lehel mi-a spus ca daca il iau o sa-mi faca gratuit "upgrade-ul" la MTM...

Link către comentariu

Precum a zis si Doc...Autoworld e reprezentanta MTM...inainte de BMW cochetam cu un Touareg V8 diesel iar Lehel mi-a spus ca daca il iau o sa-mi faca gratuit "upgrade-ul" la MTM...

 

Si mie mi-au spus ca imi dau reducere substantiala fata de pretul oficial...

Lehel si-a pus MTM pe R-ul sau...

Link către comentariu

Parerea mea ca poti si tu sa modifici masina pe barba ta...daca e noua sau o stii....altfel risti sa ai surprize  :D

Link către comentariu

Am facut o tura cu Soundaktor-ul dezactivat, s-a dus orice urma de sunet sportiv. Evacuarea asta stock e fix degeaba in privinta sunetului, pur si simplu zici ca esti intr-o limuzina, liniste totala in masina. Nu stiu ce-au avut in cap, dar cu asta nu prea au nimerit-o. :)

Da, stiu, exista variante aftermarket, dar nu ma intereseaza. Nu in viitorul apropiat cel putin, poate "peste timp".

Link către comentariu

Oricum nu doarme, si am vaga impresie ca seamana cu ta-su', ii plac turele si zgomotul. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

O fi mai silentioasa evacuarea de GTI decat cea de GTD cu boxa in teava  :)) . 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Sincer nu inteleg de ce nu au mers pe aceeasi idee si la GTI.

Nu de alta, dar la GTD e o disociere cam mare intre sunetul motorul si sunetul evacuarii.

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!