Jump to content

Golf 7 GTI


cris.g

Postare recomandată

Presupun ca un scurt, era un cablu de iPhone original, dar vechi. Ce-i drept cam avea izolatia bulita la un cap. Nu am mai luat altul pentru ca fix cu 2 zile inainte i-a venit sotiei 7-le nou si am considerat ca nu mai are rost... Facea probleme si daca nu era telefonul la incarcat, ci doar conectat in portul USB.

Link către comentariu

Teoretic sistemele astea sunt independete si cu protectii. Chiar daca faci scurt pe iesirea USB n-ar trebui sa conteze. Pare ca le-a scapat ceva. :banghead: Dar in asa hal incat sa paralizeze toata masina, nu-mi explic cum.

Link către comentariu

Chiar ieri ma intreba un coleg de ce am luat un cablu nou pentru ca celalalt avea doar plasticul ala alb rupt la un capat. Asta e un motiv foarte bun sa nu se zgarceasca nimeni la 50 de lei... :)) 

Link către comentariu

Doar plasticul ala alb era rupt si la mine. Se putea mai rau, se putea buli vreun calculator... asa ca zic Doamne ajuta ca am scapat cu doar atat!

@toni La ultima scanare dupa ce m-am prins si am facut clean-up erau o gramada de erori de low voltage si implausible signal pe diverse module. Greu de spus ce s-a intamplat, tehnic vorbind. Insa si pe mine ma mira foarte tare ca nu exista o protectie pentru asa ceva.

@Bebeee: clar e de bagat la cap, de asta m-am si gandit ca ar fi bine sa povestesc.

Modificat de cris.g
Link către comentariu

Nu e normal asa ceva - trebuia ori sa sara o siguranta, ori sa dea eroare sa opreasca alimentarea pe acest modul - nu sa foota tot canul masinii

portul de usb e doar de incarcare sau si de pus muzica/ date? ca atunci ar fi o explicatie - plusul din cablu a atins un fir de date si i-a dat electrosocuri la "creier"

Link către comentariu

In opinia mea tot nu ar trebui sa aiba legatura datele de la USB cu restul masinii... Foarte ciudat..(Bad testing VW)

Link către comentariu

Asta este, da. Poti s-o iei direct de pe site-ul lor, cred ca iesi mai ieftin.

Modificat de cris.g
Link către comentariu

M-am grabit sa rasuflu usurat... dar in seara asta m-a lasat in drum. Totul a fost perfect de duminica pana acum. Azi am venit de la serviciu si apoi am plecat sa o spal. Dupa spalat am mers vreo 4 km si m-am oprit la un bancomat, iar cand am vrut sa plec mi s-a facut bordul iarasi toate culorile si nu a mai pornit, erorile reapar si la revedere. Maine sa vad cum fac sa o duc la service.

Ori cablul ala a bulit ceva, ori e cu totul alta problema care nu are legatura, desi cam mari coincidentele. O sa va spun deznodamantul.

Link către comentariu

Partea cu cablu pentru usb nu cred ca ar afecta masina fiind izolat usb, de electronica masinii.

Stiu si eu sentimentu cand dai cheie si nu mai porneste. Am patit si eu ceva de genu insa din cauza parbrizului care nu a fost lipit bine, am toate detaliile in masina mea.

Spor la rezolvarea problemei cat mai rapida. 

Modificat de blordc
Link către comentariu

Am citit patania ta la momentul respectiv si chiar mi-a ramas in memorie. Urate rau momentele astea...

Am dus-o vineri cu platforma la VW, au zis ca abia pe la mijlocul saptamanii viitoare se uita la ea, pentru evident sunt full. VW e acelasi peste tot... Acum sper doar sa nu ma coste un sfert din valoarea masinii. Poate reusesc sa apelez la kulanta in caz extrem.

Link către comentariu

M-au sunat de la service ca cica trebuie inlocuit corpul clapetei de acceleratie. Ok, dar atunci ce e cu erorile pe modulele de abs/esp si steering? In fine, treaba lor, sper sa nu se trezeasca apoi ca au inlocuit piese degeaba. :|

Link către comentariu

O eroare pe un modul se propaga in multe alte module care interactioneaza intre ele. E normal.

Link către comentariu

Merci! Mi-au raspuns si astia de la service azi si au zis cam acelasi lucru. Cica ar fi gata in urmatoarele 2 zile.

Link către comentariu

Am luat masina, s-au miscat rapid oamenii, era gata de ieri. Deocamdata e totul ok, m-au asigurat ca toate erorile aveau ca si cauza corpul clapetei - technical malfunction.

Pentru mine ramane totusi intrebarea legata de cablul ala - daca n-a avut nicio influenta, atunci a fost cea mai mare coincidenta ever la cum s-au desfasurat lucrurile. Plus ca prima data cand nu a mai vrut sa porneasca, la prima incercare dupa ce am scos cablul a pornit si apoi 4 zile n-au fost probleme. Asta este, fiare. :)

Am facut programare cu ocazia asta si pentru schimbul de ulei, peste 2 saptamani. Iar a trebuit sa duc munca de convingere ca eu nu tin uleiul 30k in motor, a venit cu mine sa imi arate ca bordul zice inca xx.xxx km, eu nu si nu - revizie. :))

Link către comentariu

Ueiss, bine ca ai rezolvat... Electronica naste monstri :lol: asta e realitatea prezentului si probabil a viitorului.

Nu poti sa o treci pe interval fix de service? Eu asa am facut, acum imi arata in bord countdown de la 15.000km

Link către comentariu

Pot, dar daca trec pe interval fix o sa-mi spuna sa torn norma 502, ca asa scrie la carte. :) Nu ca ar mai fi in garantie sau ceva, dar astia nu prea ies din ce le zice VW, ceea ce nu e neaparat un lucru rau.

Link către comentariu

Bine ca ai rezolvat.

Stii cumva ce ulei iti pun aia peste doua saptamani? dar daca ai trece pe 502, ce ti-ar pune ?

La mine nu si-au batut capul sa-mi zica ca e prea devreme sau ceva. Au pus un "Customer Requests service" si gata :)

 

Screen Shot 2018-04-12 at 7.59.17 AM.png

Modificat de Iulian M
Link către comentariu

Pai stiu ce pun, ca il duc eu. :D Mno, aici se poate, si nu de alta dar e la juma' din cat costa la ei. 

Aici fiecare dealer pune ce vrea in functie de parteneriate, doar sa respecte norma. Oricum pe clienti ii cam doare in dos. Am vazut prin reprezentante pana acum asa: Castrol, Mobil 1, Motul, Valvoline, Vapsoil, Shell. De obicei 504/507 e 5W30, dar Shell-ul a scos acum 0W30 iar Vapsoil pe care il folosesc astia unde merg eu e tot 0W30 - de fapt umbla vorba ca e acelasi ulei. Daca nu ma insel, parca @toni zicea ca a pus Mobil 1 507 0W40. 502-ul e de obicei 5W40.

Link către comentariu

Cosmarul devine din ce in ce mai negru, in seara asta m-a lasat iar in drum cu fix aceleasi simptome / erori. Deja mi-e groaza de ce va urma si de costuri. Sper ca nu coste cat nu face. :(( 

Modificat de cris.g
Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!