Jump to content

Golf 7 GTI


cris.g

Postare recomandată

In interior sigur nu, in afara nu imi dau seama foarte clar, n-am avut ocazia sa o aud de afara in mers.

Link către comentariu

Mi s-a spus si mie ca din afara nu se aude mai nimic, nici macar cand plec mai sportiv... E drept ca eu am O3, dar cred ca evacuarea e cvasi-identica.

 

@cris.g, cum ai dezactivat, fizic sau din VCDS?

Link către comentariu

@George: sa stii ca nu e chiar asa puternica disocierea dintre sunetul tdi-ului si sunetul evacuarii. Daca urci 10 persoane legate la ochi si care nu sunt "cunoscatoare" in masina si le dai o tura cu modul sport activat cel mai probabil majoritatea nu va stii ca se afla intrun diesel. Si iti spun asta pentru ca am mers cu masina, am condus-o si cutia face un lucru minunat din a masca faptul ca e diesel. ( czr-ul are dsg)

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Disocierea este din exterior. Langa botul masinii se aude sunetul de CR, iar din spate mai ales la demaraj se aude un sunet gros ce nu mai are nicio treaba cu un diesel.

Suntem off topic totusi :D.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

@Tudor: fizic,

. Are doua mufe, una mai mare si una mai mica, se poate deconecta oricare. Azi cred ca-l pun la loc, cat nu-l suport dar parca fara el e prea liniste totusi.
Link către comentariu

Un mic preview. :icon_cheesygrin:

post-8399-0-74682600-1413365383_thumb.jp

Anvelope am ales pana la urma Conti TS850, pe dimensiunea asta cel putin nu prea au rival, in special pe zapada.

Modificat de cris.g
Link către comentariu

Arata bine Conti + OZ :)

Eu am ales Michelin Alpin 5 , dimensiunea 205/55/R16 91H ( mai ales pentru ca sunt cele mai silentioase din gama premium)

Modificat de DDoc
Link către comentariu

Aceleasi anvelope le-am cumparat si eu(Continental), am facut o iarna cu ele..si se comporta surprinzator de bine pe suprafete alunecoase...la partea de franare ma refer :)

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

N-o sa fii deloc dezamagit de optiune, zic eu. Acum sa asteptam frigul sa le vedem pe masina. :)

 

Pt actuator, ai mai izolat cumva mufa aia desfacuta sau ai lasat-o asa?

Modificat de TudorM
Link către comentariu

Mufa am bagat-o la loc, nu imi place cum urla pe Sport, dar pe Normal mi se pare ok, fara Soundaktor chiar n-are niciun farmec.

 

Am montat astazi una din rotile de iarna pe masina, pe fata, si am constatat ca plumbii sterg putin etrierul - ating foarte putin. :( Va trebui sa merg la vulcanizare cand le schimb, sa lipeasca plumbii in alta parte. Intre janta si etrier nu raman mai mult de 2-3 mm, sper sa nu fie probleme.

Am vazut acum si anuntul unui coleg ce vinde BBS SR 17", daca punea anuntul cu 2 saptamani mai devreme...

Link către comentariu

Depinde de modelul jantei. Unde sa lipeasca in alta parte daca roata cere echilibrare pe exterior? Sa foloseasca plumbi mai slim desi tot e prea la limita.

La OZ-urile pe care le-ai luat se vede ca au buza si in interior si de aici problemele.  

 

Spre deosebire de jantele stock sau de SR-uri care nu mai au buza si rezulta inca cativa mm liberi.

206652706-w988-h739.jpg

Link către comentariu

Se pot lipi mai in exterior, pe urmatoarea buza, intre spite. Nu e prea estetic, dar asta este.

Asa ochiometric, comparand cu poza cu jantele stock pe care ai pus-o tu, cred ca tot cam atata loc imi ramane si mie. N-am fost inspirat sa fac o poza, eram prea bosumflat si nu m-am mai gandit la asta. :)

In cel mai rau caz, le schimb si asta este, desi sper sa nu ajung acolo.

Link către comentariu

Am fost azi la vulcanizare si am rezolvat problema, am mutat plumbii mai in interiorul jantei cu vreo 3-4 cm, pentru ca etrierul are pe mijloc (de-a lungul discului cum ar fi) o curbura/scobitura si ramane suficient loc pentru plumbi. Intre janta si etrier am masurat si sunt cam 4,5 mm, deci ar trebui sa fie ok. Sper sa nu mai am si alte surprize. :)

Link către comentariu

Ar trebui sa fie ok, m-am documentat zilele astea si am vazut ca e o distanta care se regaseste in multe cazuri stock, si nu doar la VW.

Link către comentariu

Eu cu Dezent-urile mele de iarna de 17" cred ca nu am nici acei 4,5mm. Fata de poza de mai sus, eu sigur am "ochiometric" si mai putin spatiu. Si am facut o iarna fara absolut nicio problema.  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Ce-ti mai poti dori mai mult de-atat?S-o stapanesti sanatos si fara evenimente rutiere.

Link către comentariu

Pana la urma, lumea merge pe TS850 si ignora GY Ultra Grip 9 sau Nokian-uri (WR A3/D3/G3) ? Intreb ca trebuie sa-mi iau si eu :)

Legat de sunetul din fata (ca se aude CR-ul), daca comparati cu un 2.0 TFSI de Golf 5 n-ar mai fi asa diferenta :)

Link către comentariu

Ieri mi-am pus Michelin Alpin 5 205/55/R16, 700 RON cu jante de  tabla, cu montaj cu tot. Foarte multumit deocamdata, am facut un drum de 150 km.Zgomot ca la cele de vara, adica ffff putin. In rest se simte diferenta de la Pirelli Cinturato P7 de vara de 225/45/R17...manevrabilitate, stabilitate in curbe la viteze mari...nu mai merg asa viteaz, ca in timpul verii.. :)..

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!