Jump to content

Jetta 1K - "Cici"


Iulian C.

Postare recomandată

Salut,

 

Vă prezint şi eu mândra mea, o mică Jetta 1K “născută” în 16.07.2005 şi echipată cu un minunat 1.9 TDI BKC şi o culoare, părerea mea, foarte frumoasă:  pearl effect blue graphite. :D

 

Dintre dotările ce merită menţionate: senzori parcare spate OEM, senzor presiune roţi, CD changer în cotiera centrală. Restul sunt standard echipării Comfortline.

 

Surprize neplăcute:

  1. Jantele au dispărut ca prin minune, probabil au fost vândute separate (a venit în echipare cu jante aliaj pe 16).
  2. Claxonul nefuncţional; primul diagnostic – mufă ieşită; al doilea şi cel corect: spiră volan stricată şi mufă deconectată de vânzător (nice, trăiască sămsăria).
  3. Uşa spate-stângă nu se deschide întotdeauna (probabil o problemă pe la cabluri, trebuie umblat şi curăţat pe acolo).
  4. Senzorii de parcare nu funcţionează corect când plouă – iarăşi, tind să cred că e o problemă la cabluri / mufe pe sub bara spate.

 

Surprize plăcute: motorul de 1.9 e superb şi consumul genial; am scos şi 4.2%

 

Planuri de viitor:

  1. Volan îmbrăcat în piele – checked
  2. Vopsit consolă centrală, mânere portieră, grile aer-condiţionat în negru lucios;
  3. Instalat RCD 510 (cel mai probabil trebuie să schimb can gateway-ul);
  4. Schimbat volan cu Golf/Jetta Mrk VI (eventual cu comenzi pe volan, dacă tot schimbăm can gateway-ul);
  5. Instalat ceasuri cu maxi-dot – să vedem ce găsim pe la dezmembrări;
  6. Folie pe geamuri (maxim am spus  :lol: ) şi jante pe 17’
  7. Şi piticul cel mai mare: schimbat plafonul; se pare că a început să se dezlipească şi “fostul boss” s-a gândit să-l lipească cu prenandez şi a făcut o treabă de toată, da’ absolut toată mântuiala… Nici nu ştiu cum să procedez mai bine: dezmembrări sau retapiţat integral?

 

Până una-alta suntem la capitolul reparaţii şi întreţinere de rutină: filtre, ulei de motor, bucşe, bielete antiruliu, ş.a.m.d.

 

  

post-50783-0-95206200-1400855120_thumb.j

post-50783-0-38688800-1400855127_thumb.j

post-50783-0-17391700-1400855184_thumb.j

post-50783-0-27064800-1400855191_thumb.j

post-50783-0-71139300-1400855196_thumb.j

post-50783-0-84504900-1400855200_thumb.j

Link către comentariu

Felicitari pentru masinuta ! Arata fain,usor usor o aduci la preferintele dorite.Este o masina buna care tine cu ,casa in orice situatie,consum,spatiu,costuri intretinere,este f.placuta si confortabila la condus.

Link către comentariu

Ziceai ceva de consum?:p

In alta ordine de idei, sa o stapanesti sanatos. Ca sfat, daca imi permiti, incearca sa faci intretinerea cu piese de calitate, chiar daca initial ti se va parea ca sunt cam scumpe. Crede ma, e cea mai buna varianta.

In rest, numai drumuri bune si..spor la...retrofituri:))).

post-47000-0-52993400-1400860190_thumb.j

Link către comentariu

Clar numai piese de calitate... Am facut revizia completă: filtre MANN, ulei Castrol Magnatec

 

Urmează bucşele şi bieletele care vor fi Lemforder sau Febi...

 

Referitor la consumul tău: doar "în cădere" de la Sinaia am reuşit un astfel de consum pe 2.0 TDI BKD :))

Link către comentariu

As schimba uleiul sincer sa fiu...adica eu nu mai merg pe castrol de 2 schimburi.

Mioveni-Pitesti, 80-90 kmh tr.6 :d.

Link către comentariu

Sa ai noroc de masina si drumuri bune! :)

Link către comentariu

m-au atacat şobolanii :tuktuk:  “daună totală” la capitonajul capotei :(

 

post-50783-0-31618500-1401345602_thumb.j

Link către comentariu

Ai noroc daca au ros doar capitonajul si nu s-au bagat la cablaj.

Eu si inca 2 vecini din parcare am avut cabluri roase, unul cel mai grav are si acum probleme electrice dupa ce a fost si a reparat-o.

Link către comentariu

La mine s au cazat in capitonaj la duster.

Verifica de pasageri clandestini. :))

Link către comentariu

Nu par a mai fi prin preajmă.. Sper să nu fi “degustat” şi din cablaje :biggrin:  sau să se fi mutat permanent “în vilă”…

Link către comentariu

Cred ca soboloanii mei sunt urmasii celor care au calatorit pe corabiile spaniolilor ca daca nu i-am plimbat prin toata tara pana cand sa imi dau seama ca merg fara "bilet". :))

 

Cred ca cel mai simplu ar fi sa faci un test cu VagComu, o scanare pt eventualele erori. 

Link către comentariu

Ce consumuri...aveti si panze sau pedale? ;))

Link către comentariu

în “apărarea” mea, consumul e obţinut la 2:00 noaptea şi cu viteză constantă pe tempomat :) mai frânam din când în când la curbe sau gropi, da’ răruţ...

 

uite un consum mai realist, pe TM – B pe timpul zilei:

 

post-50783-0-82753500-1401349298_thumb.j  post-50783-0-07819500-1401349317_thumb.j

Link către comentariu

Salut,

 

Vă prezint şi eu mândra mea, o mică Jetta 1K “născută” în 16.07.2005 şi echipată cu un minunat 1.9 TDI BKC şi o culoare, părerea mea, foarte frumoasă:  pearl effect blue graphite. :D

 

Dintre dotările ce merită menţionate: senzori parcare spate OEM, senzor presiune roţi, CD changer în cotiera centrală. Restul sunt standard echipării Comfortline.

 

Surprize neplăcute:

  1. Jantele au dispărut ca prin minune, probabil au fost vândute separate (a venit în echipare cu jante aliaj pe 16).
  2. Claxonul nefuncţional; primul diagnostic – mufă ieşită; al doilea şi cel corect: spiră volan stricată şi mufă deconectată de vânzător (nice, trăiască sămsăria).
  3. Uşa spate-stângă nu se deschide întotdeauna (probabil o problemă pe la cabluri, trebuie umblat şi curăţat pe acolo).
  4. Senzorii de parcare nu funcţionează corect când plouă – iarăşi, tind să cred că e o problemă la cabluri / mufe pe sub bara spate.

 

 

 

 

1. Problema se rezolva usor, vezi site-urile de specialitate.

2. Banuiesc ca stiai ca ala de la care ai luat-o era samsar.

3. Este de la broasca. Am avut si eu problema la usa dreapta fata insa intre timp si-a revenit.

4. Si eu am aceeasi belea doar ca la mine se manifesta asa cand e cald. Suspectez un contact imperfect la senzorul centru stanga.( via vagcom). Cand o sa dau bara jos sa schimb fusta o sa verific si treaba asta.

 

In rest hai cu lista aia de modificari actualizata. :))

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am schimbat astăzi bucşile de la basculă şi bieletele antiruliu; am mers pe Lemforder.

La prima impresie puntea faţă pare mult mai “închegată” şi direcţia mult mai precisă; vedem acum cât mă ţin.

 

În altă ordine de idei, cu ce curăţ mai bine cromul de pe grilă? Pare pătat şi murder :)

Link către comentariu

E bun consumul. Daca apa sta asa tot timpul probabil termostatul e obosit.

Link către comentariu

Găsesc aşa ceva pe la vreun user wvforum? W5W CREE şi P21W CREE:

 

post-50783-0-30371400-1402400728_thumb.jpost-50783-0-63638900-1402400748_thumb.j

Link către comentariu

sa o stapanesti sanatos ! multi km fara probleme !

 

cauta in aria Anunturi, avem colegi care comercializeaza becoleduri.

Link către comentariu

ştiţi vorba aia “când te mănâncă-n … MS-DOS” ? sau pe aia cu “tichie de mărgăritar"? :lol: ei bine, m-am apucat de treabă să schimb poziţiile la maşină cu nişte led-uri CREE… numa’ bine că vechile W5W erau înţepenite acolo iar "mânuţele" mele, delicate de altfel, nu prea încăpeau p-acolo… ce e de făcut? dăm jos grila, bara şi farurile… zis şi făcut:

 

post-50783-0-50874700-1402764985_thumb.jpost-50783-0-49320000-1402764996_thumb.jpost-50783-0-28210300-1402765002_thumb.j

 

dacă tot eram aici, zic să o dăm şi cu puţin “ruj”:

 

post-50783-0-70780700-1402765009_thumb.jpost-50783-0-06622300-1402765017_thumb.j

 

numa’ bine ca minunea a ţinut doar două ore că deh… led-urile sunt impecabile, cele mai bune, excepţionale :biggrin:  totuşi partea bună este că mă voi specializa pe dat bara jos în faţa blocului :biggrin: 

 

post-50783-0-57712500-1402765154_thumb.j

 

mama ei de treabă (românească)… fără să dau jos farul nu prea am cum să-l scot, nu? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu

Eu le-am schimbat fara sa demontez bara,nu stiu cum de nu iti incape mana prin spatele farului ca are gaura destul de mare.

Link către comentariu

ştiţi vorba aia “când te mănâncă-n … MS-DOS” ? sau pe aia cu “tichie de mărgăritar"? :lol: ei bine, m-am apucat de treabă să schimb poziţiile la maşină cu nişte led-uri CREE… numa’ bine că vechile W5W erau înţepenite acolo iar "mânuţele" mele, delicate de altfel, nu prea încăpeau p-acolo… ce e de făcut? dăm jos grila, bara şi farurile… zis şi făcut:

 

attachicon.gif20140613_170159.jpgattachicon.gif20140613_170357.jpgattachicon.gif20140613_175300.jpg

 

dacă tot eram aici, zic să o dăm şi cu puţin “ruj”:

 

attachicon.gif20140613_195446.jpgattachicon.gif20140613_202705.jpg

 

numa’ bine ca minunea a ţinut doar două ore că deh… led-urile sunt impecabile, cele mai bune, excepţionale :biggrin:  totuşi partea bună este că mă voi specializa pe dat bara jos în faţa blocului :biggrin:

 

attachicon.gif20140614_193136.jpg

 

mama ei de treabă (românească)… fără să dau jos farul nu prea am cum să-l scot, nu? :vaidecapulmeu:

Ai putea sa incerci cu un prelungitor flexibil cu gheara care se deschide si apuca, prin gaura de la becul de faza lunga.

Presupun ca becul are doar aluminiu, altfel ai pute si cu un prelungitor magnetic.

Se gaseste pe la Brico.

Cum vine numarul pus direct pe plasticul nichelat? Pune o poza.

Modificat de florin r.
Link către comentariu

Clean number plates :)

post-50783-0-11372200-1402899397_thumb.j

post-50783-0-08808300-1402899405_thumb.j

Modificat de Iulian C.
Link către comentariu
  • 11 months later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!