Jump to content

Probleme legate de temperatura apei


strepSils
 Share

Postare recomandată

Frate...la service iti fac manevra. Lor le convine sa te duci mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ...miam luat si eu termost nou si as vrea sal schimb ....dar nu stiu ce sa fac ?as putea sa stic ceva sau sa dereglez daca ii schimb eu?sau mai bine ma duk la un service?aveti idee cat mar costa scimbatul unui termostat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

50 de lei am dat eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
omu_negru84

Am şi eu nişte probleme cu temp lichidului de răcire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa-i faci o diagnoza sa vezi ce temperatura iti arata pe vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omu_negru84

I-am dat de capat. E senzorul de temp apa. L-am masurat si mi-o dat niste valori mult afara din parametrii. Acuma treaba e in felul urmator: pe autodata zice ca la 20 grade impedanta la pinii 1si 3 ai senzorului trebuie sa fie 2500-3000 ohmi. Pot de ex sa merg in dezmembrari cu aparatul de masura si avand in vedere temperatura ambientala de aprox 20grade sa caut la senzori impedanta 3kohmi la 1si3 respectiv 6kohmi la 2si4? (cineva zicea aici pe forum ca la pini 2si 4 impedanta trebuie sa fie dubla fata de 1si3) sau trebuie neaparat sa il bag in apa a carei temp o cunosc si apoi sa masor? Pe scurt la 20 grade afara senzorul se comporta la fel ca si in apa cu temp de 20grade?

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa cumperi unul nou. Cele din dezmembrari (ca pe maina ta) sunt defecte sau in curs de defectare. Unul nou poate ca e cu 10-20 lei mai scump ca unul SH. Daca iei nou sau sh cauta ca inelul de pe senzor sa aiba aceeasi culoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar v-ati gandit vre-unu dintre voi ca asa e normal sa stea la 70 de grade in mers, ca de...baza la VW e racirea cu aer daca imi aduc eu bine aminte...si in stationare la 90 ? fiind benzinare ?... ca aceeasi problema o am si eu...si la un LOG nu imi da nici o eroare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal deloc. Racirea cu aer nu mai are Vw de la brocute incoace :)) din anii 60' . Ori ai probleme cu termostatul, ori cu senzorul de temperatura ori cu indicatoru de temperatura din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ziggye, nu pot sa cred cat de paralel poti fi si nu o zic in sensu de rautate :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omu_negru84

Poi unul nou ar fi febi 45 lei dar am inteles ca la astea tre sa ai noroc sa le nimeresti iar hella ajunge la 140 lei. M-am gandit la dezmembrari pt ca acolo is 10-15 lei originale deci calibrate corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia e sa nimeresti culoarea inelului de pe senzor in functie de ce a avut masina si ce ceasuri de bord ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tipul (culoarea inelului) nu e in functie de tipul motorului? De ex la ABS e cu inel galben. Poate fi si altfel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Spre exemplu la ABD pana in 95 e albastru din 95 incolo e galben.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

cine imi poate spune si mie la ce temperaturi lucreaza termocupla? sa va zic si problema mea sper ca nu am postat gresit in bord temperatura la apa sta tapana la 70 atunci pornesc si ventilatoarele pe prima treapta cand merg cu ac porneste si treapta 2 cateodata dar in bord nici o schimbare tot 70 pe vag imi arata temperatura de 70 pana la 76 maxim am verificat termostatul si eu zic ca e ok pornesc motorul se incalzeste furtunul de sus iar cel de jos ramane rece pana la o anumita temperatura apoi se incalzeste si cel de jos am inteles ca problema ar fi de la termocupla si vreau niste date exacte ca am gasit termocuple care descud la 80 si ceva si care deschid la 92 mie de care mi-ar trebui pt masina din semnatura

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai ceasuri de bord tip vechi si din cuza asta nu iti indica apa bine

in mod normal termocuola pleaca la 92 grade pe tr1 si pe la 98-99 parca pe 2

eu am 3 borduri acasa(sunt strangaret)

si am asa

cu un bord nu imi sare de 80 apa

cu cel nou sta numai la 90

iar cu celalalt de e pe masina acum imi fluctueaza undeva la 90-95 ,deci cred ca asta indica cel mai aproape de adevar.

Vorba unui prieten,

toate indicatoarele din bord sunt orientative

deci nu te speria

Modificat de dragosica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) nu e vorba de speriat si nu cred ca e de la ceasuri am facut scanare cu vag-com si sta apa la 70 75 grade si pe bord imi apare 70 70 si oleaca deci ceasurile arata binisor nu perfect am facut o proba sa vad daca e de la termocupla si intradevar daca scot mufa de la termocupla creste apa a ajuns undeva la 80 si am oprit motoru pt ca vreau sa fac testul asta cu vag-com-ul pus, cum ziceam am oprit motorul si am pus mufa inapoi si au pornit ventilatoarele deci mie termocupla imi cupleaza la 75 grade ceea ce nu e ok de asta intrebam la cate grade cupleaza adik cum scrie la carte. deci sa inteleg ca normal ar trebui sa porneasca ventilatoarele la 92 prima treapta. in concluzie o sa schimb termocupla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai exact aceleaşi simptome ca mine. Ia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni eu cred ca nu ati citit tot sau nu ati inteles ce am scirs. daca era de la ceasuri cum zice dragosica nu imi mai crestea temp la apa cand scoteam mufa de la termocupla la fel si cu senzorul de care zici tu omu negru nu imi mai crestea temp la apa cand am scos mufa de la termocupla sau cand scot mufa de la senzor nu mai crestea turatia dar eu cand scot mufa creste turatia deci functioneaza e destul de logic iar cu termostatul cred ca si el are o problema sau deschide prea devreme adik cand ajunge apa in bord pe la 60. cel de la care am luat masina mi-a zis ca a schimbat cele doua adica termocupla si termostatul dar cred ca a luat ceva care deschide inclusiv cupleaza mai devreme adica la pemperaturi mai mici si de aici rezulta ca apa sta tapana la 70 indiferent cat de forjat ar fi motoru. la inceput si eu banuiam senzoru sau ceasurile dar dupa cateva teste si 2 scanari arata altceva. omu negru daca zici ca si tu ai aceeasi problema fa ce am scris eu mai sus scoate mufa de la senzor daca se tureaza inseamna ca functioneaza la fel si cu termocupla scoate mufa si vez daca creste temp in bord sau pe vag-com

toate bune si multi km fara incidente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temp are dublu rol. 1 să spună calculatorului ce temp are apa şi 2 să

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Golf 3 motor 1.8 AAM an de fabricatie 1993. Imi facea probleme senzorul de temperatura si l`am schimbat. Am avut senzor cu inel galben...am inlocuit cu senzor cu inel culoarea galbena. Senzorul nou ( producator Vemo ), este defect :| Imi indica o temperatura de aproximativ 70 grade. Am tot cautat pe ETKA , imi da ca trebuie sa montez cu inel galben. In catalogul lui InterCars (firma de distributie piese auto) imi spune ca pot monta si cu inel albastru :| Stie cineva care e diferenta ?! Daca montez unul cu inel albastru , o sa functioneze ? Nu as arunca banii degeaba , doar sa experimentez senzori :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te inapoi cu senzorul sa ti-l schimbe si sa iti dea altul tot cu inel galben. Eventual mai pune bani si ia un febi sau ceva de care ai mai auzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am revenit cu detalii:mi-am schimbat si termostatul,acum temperatura in afara orasului e la 90 de grade si in oras in aglomeratie urca pana la 100 si scade din nou la 90...e o schimbare in bine,termocupla nu mai porneste asa des :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit esti in grafic. Dupa ce se mai aeriseste instalatia mai scade temp max. Sa urmaresti in vas nivelul si daca trebuie sa mai completezi. PS. rar senzor care sa arate corect temp, toleranta minima e permisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Vreau si eu sa schimb trmostatul si nu stiu de care sa cumpar.La cate grade sa deschida si ce cod are ca nu l-am dat inca jos,si care credeti voi ca este mai bun.Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!