Jump to content

Probleme legate de temperatura apei


strepSils
 Share

Postare recomandată

cam asa imi arata mie temperatura dupa vreo 15-20 de km facuti prin oras

post-77351-0-14300500-1299064129_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la termostat e problema. Asa am patit si eu. Am dat 32 de lei pe termostat + garnitura cu deschiderea la 84 de grade. Nu stiu ce firma l-a produs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 15-20 km si prin oras oricat de frig ar fi trebuie sa fie lipit de 90 de grade. La mine in 5 km prin oras ajunge la 90 de grade si este motor mare si pe motorina. Stiu ca ar mai fi o problema a ceasurilor de bord pe parghii nu cu motoras ca raspund destul de greu daca nu cumva ma insel, ar mai conta si asta. Temperatura nu are voie sa fluctueze, daca fluctueaza e clar termostatul. Sunt 2 furtune care intra in radiator unul in parte de sus si unul in partea de jos, cartea tehnica spune ca "Odata cu 'incalzirea treptata termostatul deschide circuitul lung al lichidului de racire.Acesta este transportat prin radiator de catre pompa. Lichidul cald parcurge radiatorul de sus in jos si este racit de aerul care circula prin aripioarele de racire." . Termostatul nu deschide deodata la maxim, el incepe sa deschida de la temperatura de 87 de grade(valabil pentru modoare mai mari de la 1.6 in sus, cel de 1.4 daca nu ma insel incepe de 84 grade) si deschiderea completa ajunge 102 grade, din cauza asta furtunul superior este cald si cel de jos este rece, tu ai in radiator antigel rece, prin partea de jos iti iese antigelul si prin partea de sus intra antige, dureaza pana ai in toata instalatia mare aceeasi temperatura. Termostatul lucreaza continu (inchide deschide).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.ma intereseaza cum se numeste piesa din imagine care este incercuita .a mea este sparta si pierd antigel prin acel loc.multumesc si scuze daca sunt off topic

post-79726-0-77973300-1299075104_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E senzorul de temperatura a lichidului de racire daca nu ma insel. Si la mine e tot in zona aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma sa-l schimb sau nu? deci simptomele sunt : ala de jos e rece chiar si dupa ce pargurg 20-30 km, se incalzeste doar daca o ambalez pe loc 2-3 minute in 2500 rpm), acul la apa imi sta la 85-90 grade mai tot timpul, nu urca , nu coboara....celalalt furtun(de sus) e cald tot timpul, caldura am in masina maxima si repede....astept un raspuns concret de la cineva care stie, mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba-l :) nu isi face circuitul cum trebuie. a ramas termostatul intre deschis:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti da caldura masina ?

Apa sta la 90 grade ?

Daca da nu trebuie sa schimbi nimic totul este normal.

Furtunul de jos e normal sa fie mai rece decat cel de sus pentru ca apa care trece prin el e racita de radiator. (asta dupa ce s-a deschis termostatul) . Daca stai pe loc si o ambalezi se incalzeste si cel de jos mai tare pentru ca racirea nu mai este la fel de buna ca atunci cand masina se afla in miscare.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caldura da la greu, acul indica 85-90 dupa 10 min de functinare dar dupa ce rulez cu ea 20-30 km samd si pun mana pe furtunul de jos constat ca e rece rece, practic nu circula lichidul cald prin el. ms tracto, apropo', new orleans edition e si al meu :P tot 1.4 '94

Modificat de cristi III
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu schimba nimic. E normal asa, mai ales ca afara este frig si greu iti va deschide termostatul. O sa vezi ca la vara se va schimba acest comportament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti eu cand aveam termostatul belit aveam urm simptome(sper ca e corect scris)

-furtunul de jos se incalzea de cum porneam motorul(deci era blocat pe deschis)

-caldura baga indirefent de traseu(oras sau afara)

-apa era la 90 in oras

-in afara apa scadea la 70

am schimbat termostat apa sta la 90 si afara si in oras iar furtunul de jos se incalzeste numai dupa ce apa e la90(asta din cauza ca am nimerit de ala la 87 gr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragosica Tie iti trebuia termostat de 84 grade :)

post-44347-0-70137300-1299146938_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!am si eu o problema,temperatura lichidului de racire ajunge la mine pana la 100 de grade unde porneste termocupla,ajunge din nou la 90 de grade,mai merg cu ea ajunge din nou la 100 iar porneste termocupla si ajunge la 90...lichid de racire am,de ce se incalzeste asa mult si asa repede (dupa cam 4-5 km) pana acum nu am avut problema asta.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica termostatul si pornirea treptelor 1 si/sau 2 a electroventilatorului. Daca sunt in regula e normal comportamentul. Banuiesc ca se manifesta doar acum si cred ca are legatura directa cu temperaturile mai ridicate de afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am citit undeva ca as putea verifica senzorul de temperatura , daca ii scot mufa. Am scos mufa de la senzorul de temperatura si cu mufa scoasa am observat ca a scazut turatia motorului de la 940 la 840 , ce inseamna asta e defect senzorul?

ps: Am lasat masina pornita 4-5 min.In bord aveam temperatura 60 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut imi poate zike cineva daca e normal ca dupa un drum bucuresti-valcea ...sa imi indice temperatura apei in bord 75 grade??la 90 de grade temperatura urca cand merg in vitezele 1 si 2 pe drum forestier ..in rest nikiodata nikiodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai termostatul blocat pe deschis. Schimba-l si o sa stea tot timpul la 90 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu detalii,am fost la service si mi s-a spus ca sonda de la termocupla are defecta o treapta,am schimbat sonda,termocupla porneste la 95 de grade,dar imediat dupa ce porneste,temperatura ajunge la 100 si scade la 90.In afara orasului temperatura sta la 90 de grade.Am fost din nou la service si mi s-a spus sa mai merg cu ea sa vad cum se comporta si ca e posibil sa am antigelul prea concentrat sau radiatorul sa fie infundat cu praf...Nici nu mai stiu ce sa cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal cum se comporta daca ai ceasuri pe parghie. Daca aveai ceasuri cu motoras ar fi stat acul la 90 grade tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin din nou cu detalii ciudate,am fost acum cu masina in afara orasului cam 80 de km,temperatura pe drum imi era la 70 de grade(chiar sub 70) si la 50 km/h si la 80 sau 140,temperatura nu urca deloc,m-am oprit la un magazin 3 minute si am lasat motorul pornit,cand m-am intors temperatura era la 90 de grade,a urcat stand pe loc.Am plecat din nou si pe drum a inceput sa scada iar la 70 de grade.Cand am ajuns in oras,stand la semafoare temperatura oscila intre 90 si 100,termocupla pornind la 95...Deci...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-o pe tester si o sa vezi temperatura reala pe calculator nu pe ceas si o sa iti poti face o idee mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema ca' fla_wy_us 'in mers nu depaseste de 70-75grade ...doar in viteza 1si 2 urca la 90..mai astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti eu cand aveam termostatul belit aveam urm simptome(sper ca e corect scris)

-furtunul de jos se incalzea de cum porneam motorul(deci era blocat pe deschis)

-caldura baga indirefent de traseu(oras sau afara)

-apa era la 90 in oras

-in afara apa scadea la 70

am schimbat termostat apa sta la 90 si afara si in oras iar furtunul de jos se incalzeste numai dupa ce apa e la90(asta din cauza ca am nimerit de ala la 87 gr.

ce am scris eu aici vi se pare de ajutor??

deci ideea:

inainte sa schimb termostat apa era in afara la 70 indiferent iarna vara,in oras era la 90

dupa ce am schimbat termostat apa e la90 indiferent de unde se afla masina

mentionez ca am ceasuri pe parghie care lumea vb de ele ca sunt mult mai precise ca cele pe motoras

Modificat de dragosica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu luni o sa merg din nou la service sa vad ce spun astia,o sa le spun si de termostat,cu toate ca ei spuneau ca nu termostatul e problema.Revin luni cu detalii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai merge la nici un service

la abu se schimba foarte usor un termostat(am acelasi tip)

cu o cheie de 8 si ceva rabdare faci treaba mai buna ca aia de la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!