Jump to content

Probleme legate de temperatura apei


strepSils
 Share

Postare recomandată

Pai trebuie sa cumpere in plus si senzorul ca sa astupe acea gaura,cauta in dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe un site. :p nu vreau de la dezmembrari ca sunt sigur ca ce gasesc va fi la fel de invechit ca si vasul meu..  :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe un site. :P nu vreau de la dezmembrari ca sunt sigur ca ce gasesc va fi la fel de invechit ca si vasul meu..  :(

si s-ar putea sa il iei mai scump de la dezmembrari cu celebra fraza "e original frate"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat problema cu un vas luat dupa un alt golfulet identic cu al meu..50 lei si multa chinuiala la demontare, dar a meritat.  :D 

  :offtopic:  daca are cineva nevoie de orice dupa acel golf, sa ma anunte. oricum  saptamana urmatoare ma duc iar dupa niste maruntisuri (suruburi, piulite, etc), si e la doar 20 minute de casa mea.  :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chinuaiala la un vas de expansiune? Are doar doua suruburi!   :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu dar am fost intr-o comunitate de ''minoritari'', si nu am adus nicio scula cu mine de frica sa nu raman fara ele...noroc cu un puradel ca mi-a adus un cleste(foarte mic) si o surubelnita in cruce.  :D acum vad ca dupa montarea noului vas nu mai am probleme cu incalzirea, aprinderea martorului in bord, etc.  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baieti.Alaltaieri am schimbat antigelul si am observat ca apa ajunge in ritm normal la 70 de grade apoi pana la 90 ajunge greu.A ajuns dupa vreo 4,5 km de mers in oras.De la ce poate fi?Mentionez ca inainte de asta totul era ok.O fi din cauza ca in timp de am "clatit" motorul cu apa distilata a mers cateva minute cu capacul de la vasul de expansiune scos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o treaba daca caldura a fost pornita sau nu.

Verifica daca termostatul functioneaza corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caldura a fost pornita la primul nivel si afara erau vreo 3-4-5 grade.Azi am facut un drum de 160 de km si ba urca la 90 , ba intepenea la 70 si ce e ciudat ca a scazut si la 40 uneori , chestie ce nu s-a intamplat niciodata in aproape 3 ani de cand am masina.Defapt ciudateniile astea cu temperatura se intampla de cateva zile de cand am schimbat antigelul.

 

Cum verific termostatul?Ceva nu e in regula cu el cu siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul sau senzorul de temperatura. La ora asta e mai greu cu explicatul, dar e mai eficient asa -> verificare termostat

 

Posibil sa fie pe duca termostatul si sa inceapa de deschida mai repede, dar sa nu fie stricat de tot. Cand este apa pe la 70 grade pune mana pe furtunul ce iese din radiator si vezi daca se incalzeste, asta asa ca o verificare preliminara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant filmulet.Nu stiam ca pe principiul asta functioneaza termostatul.

Astazi am observat ca antigelul e mult sub minim si am completat vreo 3-400 ml , desi atunci cand l-am schimbat am completat pana la maxim si a scazut un pic intre min si max .Am verificat toate furtunurile si nu era curs pe nicaieri si pe asfalt nu am observat sa fi curs.Maine fac un drum de 50 de km si revin cu noutati despre temperatura.E posibil aia sa fi fost cauza variatiei temperaturii , ca antigelul era mult sub minim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, acum 3 luni am achizitionat un Golf 3 din 95, 1.8 Benzina cu instalatie GPL montata, am o problema ca fierbe apa in draci, i-am schimbat garnitura de chiulasa, termostat, ventilator...... ideea e ca tot papa apa si nu se duce nici in motor, pur si simplu dispare, dar nu stiu unde :|
Posibil ca chiulasa sa nu mai fie in parametri ei normail sau sa fie pompa de apa ?

Va multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai schimbat garnitura de chiulasa ai facut si planul la chiulasa?Sigur ai chiulasa ovalizata.Posibil si cum zice v@sy pompa de apa si radiarorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri dar intre timp "I-am dat de cap", totul este pus bine la punct, problema este de la instalatia  GPL, am facut ture cu ea acum 30 de min, prin tot bucurestiul si nu am avut probleme fiind pe benzina , in schimb dupa ce am parcat, am comutat pe GPL si in mai putin de 3 minute a inceput sa fiarba apa in vas si sa arunce pe afara. Daca are cineva idee de la ce se poate intampla acest fenomen il cinstesc cu o coffe sau un ceai :)

Va multumesc inca o data si va doresc sanatate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

deci o prob asemanatoare am si eu dupa ce am realizat ca garnitura de la vas era sarita si toti colegi de pe forum ma puneau sa schimb pompe de apa si toate cele. miam dat seama ca era sarita si ca nu facea instalatia presiiune. am luato am puso la loc , am pus termostat la locu totu bine. la 90 c termocupla a pornit. in mers imi ajunge la 130  grade dar nu fierbe :-??  si cand o accelerez mai tare scade  la 90 -100 (senzoru de temp e bun ) pe termostatu vechi indica fix 90 . asta e nou nout. o mers cred ca 2 sapt dupa mio sarit garnitura de la vas si lam scos ca dadea apa afara. ce as putea sa fac? masina tot asa merge intrerupt pana in 2000 rpm. cand trece de 90c. ce imi recomandati? 


precizez ca termocupla lucreaza pe ambele trepe nu am garnitura de chiulasa dusa (prostii) si nici pompa de apa nu cred ca patineaza in gol. ca nu cred ca pompa de apa e facuta cu ambreiaj :)) daca patina pompa nu mai racea nici fara termostat.(fara termostat merge ok) si nu cred ca se fac pompe de apa alamdala asa la misto ca sa mearga 2-3 zile. axul de la pompa aia eu cred ca are un fel de pana ca sa nu isi dea drumu asa aiurea. se mai intampla si defecte de fabricatie dar rar, si rog cei care nu au habar sau doar au auzit. aberatii gen Garnitura de chiulasa dusa. sa nu ma ajute in problema. vreau un raspuns clar nu sa schimb sute de piese si sa-mi dau seama ca defapt e termostatul sau un fir. ca daca era sa ma iau dupa cei care au vrut sa ma ajute in problema ca imi dadea apa afara aiurea. schimbam jumatate de motor si de fapt era sarita garnitura de la vasul de expansiune...deci rog pe cineva care a patit la fel si a rezolvato sa-mi raspunda. Masina este cea din semnatura.

Modificat de Nyku1001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Daca ambele furtune de la radiator sunt fierbinti, poate sa aiba nevoie de curatare radiatorul. Eu mai cred insa ca ar mai putea fi de vina o aberatie, dar tu decizi daca are sens sa verifici: garnitura de chiulasa sau chiulasa fisurata, mai ales ca ai ajuns la 130 de grade cu ea. 

2. Aici e aria de Passat b5. Uite problema ta discutata pe aici: http://vwforum.ro/topic/1120-probleme-legate-de-temperatura-apei/page-11

3. Scrie si tu mai cu punctuatie, sa te putem urmari, ca mare lucru nu am inteles...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am vazut aria imi cer scuze pentru ca am postat aici. 

Garnitura de chiulasa dusa are anumite simptome pe care NU LE AM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pt ce sa curat radiatoru ? ca are depuneri? asta nu impiedica racirea apei. orice radiator are depuneri. si tot raceste.

am mers cu ea si pana mia dat avarie de ulei fierbinte si nu so ars.  garnitura. cunosc f bine simptomele. si totusi aici vb de wv nu Rover. 

promit ca va anunt imediat ce Rezolv problema si care era cauza. aceleasi rasp leam primit si la partea cand numi cupla termocupla si nu deschidea termostatu . garnitura pompa apa. etc. si surpriza. capacul de la vasul de expansiune avea garnitura sarita. ceea ce ducea la presiune 0 si instalatiile noastre lucreaza sub presiune. va anunt cand rezolv ca sa mai stie si altu ce sa faca in cazul acesta si in caz ca stie ca masina lui nu are prob cu garnituri/pompe de apa. 


si am repetat mai sus ca fara termostat totul este Ok . baga caldura raceste no probllem. ce cauza poate sa fie inafara de temostat ? atat timp cat lam pus si face figuri. si am intrebat si mi sa zis clar la un mecanic ca termostatele universale care nu sunt pe cod au alta temp de deschidere. am vazut care deschid la 107 !!!! de golf 3 nu am cumparat eu termostatul Ci taicamiu. Cel mai ieftin care la gasit ca nah are 60 de ani, am sa ma duc sa-mi iau termostat si o sa vedem simptomele dupa .dar va anunt. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. am si eu o problema cu G3ul meu din semnatura .

Deci pana sa realizez ca imi sarise garnitura de la capacul vasului de expansiune am mers fara termostat ventilatoru pe direct etc. 

Dupa ce am puso inapoi am mers fara termostat totul ok, mo mancat sa-mi pun termostatul care il aveam intro cutie (nou nout) folosit o sapt tot pe masina asta. deci merg imi sta apa la 90c constant si incepe sa urce frumos la 120-130 la ralanti, daca acclerez scade pe la 100! precizez ca apa nu fierbe. iar senzorul de temp cu vechiul termostat arata 90c totimpu. (cel vechi sa blocat pe inchis) 

NU AM GARNITURA DE chiulasa SPARTA SAU POMPA DE APA SAU ORICE ALTCV


termocupla merge pe ambele trepte. vreau un cod sau vreun indiciu pt un termostat care deschide la 84-87 pt ca am vazut ca sunt care deschid si la 107... si cred ca asta e al meu :)) e cel mai ieftin din comert. dar curios e ca apa nu fierbe la 130c .mi se si aprinde in bord martorul dar apa nu fierbe,...si motorul merge super prost la stilu ca parca intrerupe


deci totul e in parametri repet ! nu imi spuneti de ganitura de chiulasa sau alte bazaconii care nu isi au rostul. e vb de termostat care ori deschide prea putin la 90 c de ex cupleaza ventilatorul si abia cand ajunge la 120-130 incepe sa scada considerabil\vizibil, aceasi prob si in mers. sub 2000 rpm cum bag picioru in acceleratie cum scade. si plus ca nu baga caldura fara termostat baga caldura :| 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, vezi sa nu fie senzoru de temperatura defect, sau sa indice eronat,ati poti face un VAG ca sa poti vedea valoarea temperaturii al antigelului. Ce culoare are senzoru,fata de cel pe care l-ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am schimbat nici un senzor iainte mergea ok si ce am mai obs mai nou de cand miam dat seama de problema apei si ca nu facea presiune in instalatie acum cand face intro panta in a5a pur si simplu tin accelerat si o simt cum nu mai trage. decat daca bag picioru  in capat.. si nu inteleg de ce, plus ca inainte de asta tragea mult mai tare in turatiii mici, cum atingeam acceleratia cum incepea sa traga foarte foarte bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil nu pui tu bine termostatul.Eu la fel l-am schimbat si nu se rezolvase problema.M-am dus la service sa mi-l schimbe si s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare am si eu un golf 3 1.8 pe gpl si am probleme cu temperatura...cu termostatul actual apa nu urca nici la 70 grade insa daca stau pe loc urca la 90(porneste termocupla),initial am schimbat termostatul 'facet' parca si surpriza imi urca apa la relanti pana la 110 grade termocupla abea atunci pornea,practic se clocotea motorul,in mers scadea la 90 si incremenea acolo,dar mers prin oras urca la 100-110,nu inteleg de ce nu pornea termocupla la 90 ca sa o mentina la 90 cu acel termostat,am pus termostatul vechi(e originalul masinii) si la fel in mers sta apa la 50-60-70 depinde cat de frig este afara...problema este ca nu baga nici caldura,este asa calaie vine iarna si nu vreau sa il scot din uz aveti vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!