Jump to content

Probleme legate de temperatura apei


strepSils
 Share

Postare recomandată

Bine că s-a remediat cu costuri minime :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E as domnul lupo. Fara nici o diferenta. M-a ajutat o data si bine. Scuze de offtopic.

Si ca sa fiu on...cred ca totul se datora mufei. Numai facea contact si de acolo si problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,am si eu o problema cu temperatura apei.am incercat in toate felurile si nu pot in nici un fel sa ajung cu apa la 90 de grade,mie imi sta acul undeva la 80.mentionez ca termostatul este nou si tot asa era si cu cel vechi de acea l-am si schimbat pe cel vechi,si nici furtunul ce de jos al radiatorului nu se incalzeste.aveti idee care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate motoru merge la 90 dar senzorul iti arata gresit. pune un vag com pe el.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema..nu urca mai mult de 80,dar cred ca o fi de la frigul de afara..tind sa mentionez ca si eu am schimbat termostatul si aceeasi problema....nu urca mai mult de 80.Recunosc ca nu am incercat faza cu cartonul in fata radiatorului.

Dacro daca mai e un topic deschis arata-mi si mie link-ul ca am cautat si nimic.Vag com asta e un program sau ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Redryver nu frigul de afara este problema la tine ci mai degraba senzorul de temperatura al apei, la fel cum a spus si colegul Dacro mai sus merita sa pui masina pe vag com (tester sau diagnoza computerizata). Senzorul respectiv are 4 pini dintre care doi iti transmit informatia la ecu, iar doi pini transmit informatia in bord. Daca gresesc rog colegii sa ma corecteze. La mine indiferent ca este iarna si este ger sau este vara si este canicula afara acul sta ca batut in cuie pe 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.

revenind la problema mea de mai de sus cu temp apei vreau sa spun ca si vara tot la 80 sta acul,dar cand am schimbat termostatul ne aerisind bine motorul dupa 5 min de mers cu macina apa ajunsese la 90+ceva peste.apoi am complectat cu antigel si sa facut aerisire bine nu a mai urcat apa mai mult de 80-85.aaaa erea sa uit pe termostatul cel nou scria temp de 89,oare de aici sa am probleme si cu caldura din masinapt ca nu prea baga cum ar trebui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am ceva probleme la instalatia de racire, la Golf 3 cu motor de 1.8 benzina. Vad ca aici majoritatea au probleme ca nu se incalzeste lichidul de racire..... La mine este invers; se incalzeste foarte repede si imi arunca lichidul de racire pe supraplinul de la vasul de expansiune. In bord imi arata temperatura de 90 grade, ventilatoarele pornesc. Am curatat instalatia de racire, am schimbat termostatul, radiatorul, garnitura de chiulasa. Nu stiu ce sa mai fac. poate ma ajutati voi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am inceput sa am probleme de cand am schimbat distributia,implicit pompa de apa,de atunci nu a mai urcat la 90(ca pana atunci acolo statea)am schimbat termostatul,dar degeaba.Precizez ca eu am caldura in masina,dupa un timp(dupa ce mi se incalzeste motorul),dar am verificat si eu furtunele de la radiator si cel de sus e cald si cel de jos rece si nici nu-mi par a fi prea tari furtunele.

Si acum va intreb,asa trebuia sa fie,un furun rece unul cald?sau amandoua calde?

Oare nu am presiune calumea si de asta furtunele sunt moi?

Daca schimb senzorul de temperatura oare scap de toate problemele?(oricum o sa-l schimb si pe ala),dar mie imi vine sa pun inapoi pompa veche sa vad care e situatia.

Va rog ajutati-ma ca sunt novice intre ale masinii si chiar si pe forum..

Multumesc anticipat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat de curand passatul CL cu un vento 1,8i, motor AAM din '92. am observat ca senzorul de temperatura nu lucreaza cum trebuie si l-am schimbat cu unul de golf (inel albastru, 4 pini). relantiul este stabil la 800, dar acul ceasului de temp. la bord sta in partea dreapta la maxim (fara contact) cand merge motorul si apa se incalzeste acul urca de la dreapta la stanga, vreo 3 milimetri, deci ceva arata. dar nu stiu cum. este posibil ca acul ceasului sa fie dat peste cap, sau firele (contactele care duc la ceas sa fie inversate? nu stiti culorile firelor care duc la ceas? sau unde sunt pozitionate, inspre motor sau inspre botul masinii?

Modificat de v@sy
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi-am rezolvat problema..

am scos busonul de la vasul de expansiune si am inceput sa strang de furtune,toate prin care trece apa,si ala de sus de la radiator si cel de jos si cel ce face racirea la motor(e unul mic,de vreo 20 cm) si asta cu motorul pornit ca sa se incalzeasca apa.Si am stans sa vad daca se intampla ceva in vas...si nah...cum era normal nivelul apei crestea,indiferent ce furtun strangeam.Am ma mai scos mufa care e la ventilator si am umblat si la mufa de la termocupla cred(nust sigur ce mufa e aia,la mine e una pe la mijlocul radiatorului in partea dreapta pe verticala) si la un moment dat cand am pus mufa de la ventilator a pornit(ca eu credeam ca nici ala nu merge,imi faceam griji sa nu se supraincalzeasca motorul sa nu porneasca ventilatorul si cine stie in ce belele mai dadeam),atunci am intrat in masina si apa era peste 90.

Am asteptat putin,ventilatorul s-a oprit si a scazut si teperatura,am ambalat putin motorul si iar a urcat si a pornit ventilatorul dupa 90.Am scos masina in oras oleak si am pornit si aerul din masina,temperatura a scazut la 80.Am oprit aerul din masina si fiind multe treceri de pietoni la mine in oras o trebuit sa opresc sa pornesc etc...stiti voi 1,2 si iar 1 si tot asa temperatura iar s-a ridicat la 90 si ceva,apoi scapand de trecerile de pietoni si am mers olea la drum intins iar a coborat la 80,85.Am adus-o acasa si cred ca problema mea e rezolvata...CRED..dar o sa fac cat de curand un drum lung de vreo 350 km si va anunt dupa cum s-a manifestat.

Aaaa,din ce am mai citit pe forum,am vazut ca si antigel tre sa pui un anumit fel,la mine scrie G11,eu am pus ce am avut,ca am pe cineva care lucreaza cu masini mari si utilaje si mi-a dat vreo 10 kg de antigel si am zis sa-l folosesc,sper sa nu fie o problema asa grava si sper sa nu fie asta cauza..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul nu-i o problema de care folosesti, de preferat sa fie aceeasi culoare. In manual zice ca poti folosi si g11(albastru) si g12(rosu, roz). Daca ai fluctuatii de temperatura este termostatul. La mine sta lipit de 90 indiferent oras sau exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul nu-i o problema de care folosesti, de preferat sa fie aceeasi culoare. In manual zice ca poti folosi si g11(albastru) si g12(rosu, roz). Daca ai fluctuatii de temperatura este termostatul. La mine sta lipit de 90 indiferent oras sau exterior.

Eu am pus pana inainte sa schimb termostatul antigel incolor,dupa,nu am mai avut incolor (decat o sticla de 5 l) si m-am gandit sa nu o incep am mai completat cu vreo 100 g,poate 200 g albastru.Nu stiam ca tre sa pui aceeasi culoare.

Termostatul vechi tot asa mai sus de 80 nu urca de asta l-am schimbat si asta nou la fel.Am mai mers ieri cu masina,dar nu distante foarte mari si tot asa,a urcat pana pe la maxim 80 cu aerul din masina pornit.

Ma gandesc ca odata ce ieri dimineata cand m-am "jucat" cu furtunele si capacul scos a urcat apa la 90,nu cred ca are rost sa schimb senzorul(de care cam toti vorbesc sa il schimb).

Aaa inainte sa schimb pompa de apa,aveam termostatul vechi si mergeau foarte bine[nici nu stiu daca sa imi para rau ca l-am schimbat sau nu(mai mult ca am dat bani pe altul cand puteam sa iau alta piesa care poate chiar ma ajuta cu problema de banii aia)] dupa ce am schimbat pompa mi-am inceput problemele si aveam aceelasi antigel incolor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca la o temperatura de 70-84 de grade (de la 84 de grade incepe sa deschida termostatul) furtunul de jos e rece iar ce-l de sus e cald (e vorba de furtunele de la radiator) inseamna ca termostatul lucreaza corect, Daca la o temperatura de 90 sau peste 90 ambele furtune au aceeasi temperatura termostatul lucreaza corect. Daca una din cele 2 de sus nu este, inseamna termostat nu lucreaza corect. Daca termostatul e k ai caldura in masina kalumea iar in bord ai fluctuatii mari de temperatura e posibil ori senzorul ori ceasurile sa nu citesca corect asta se poate verifica cu o citire cu VAG COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasurile vechi (pe parghie) nu or sa arate niciodata apa la 90 grade, cele mai noi (pe motorase) stau fix la 90 grade. Am avut ambele modele de ceasuri si pot sa confirm chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai dreptate SethBv nu am luat in calcul ca sar putea sa fie ceasuri dealea mai vechi pe parghie :lol:. Daca ceasurile incepe vitezometrul de la 20 inseamna ca sunt pe parghie iar daca incep de la 0 inseamna ca sunt pe motorase parca asa erau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu exact sa-ti spun,dar ieri,furtunul de sus cald si cel de jos rece,a fost o bucata buna de timp.nu m-am uitat in bord cat indica ceasul cand a inceput sa se incalzeasca si cel de jos.

In masina am caldura,chiar dupa vreo 10 minute de mers e f cald la treapta 2 caldura pozitionata spre interiorul masinii.

iar despre fluctuatii,ce sa spun..de vreo o saptamana de cand am schimbat termostatul si pana ieri cand am umblat la furtune cu capacul deschis nu mi-a ajuns apa niciodata la 90,doar ieri si apoi o data in mers exact dupa ce am umblat pe acolo.

Cat despre ceasuri...ce sa zic la mine parca incep de la 20,sincer nu am dat niciodata importanta la asta,dar parca de la 20.Si ok sa spune ca asa e,atunci de ce pana sa schimb pompa indica 90?(pompa am schimbat-o prin septembrie-octombrie nu mai stiu exact...cand nu era asa frig afara)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un drum de vreo 350 km si nu mi-a indicat niciodata mai sus de 80.Cand am ajuns la destinatie am ambalat masina si a urcat putin peste 90,ca a pornit ventilatorul .O sa o bag pe vag-com sa vad ce spune si revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste un pic la ce temperatura incepe sa se incalzeasca furtunul de jos al radiatotului, e posibil ca termostatul ca inceapa sa deschida un pic mai repede decat ar trebui (trebuie sa inceapa sa deschida de la 84 grade). Ce marca de termostat ai luat, si cu deschidere la cate grade? Eu iti recomand pe parte de termostate firma Wahler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna..am schimbat pompa de apa si termostatul dar imi creste apa peste 90,aproape de 100 iar daca las sub 2000 de ture incepe sa scada iar furtunul de jos de la radiator este rece..nu pot face mai mult de 3 km..vreun sfat?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostat defect (blocat) sau montat incorect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut am un volkswagen vento motor 1.8 90 cp si am probleme cu racirea am schimbat pompa de apa si termostatul si tot mi se infierbanta apa ajunge la 110 grade si ventilatorul nu porneste , am pus mana in zona termocuplei si nu e fierbinte  inseamna ca ventilatorul nu porneste pt ca nu ajunge apa fierbinte la termocupla  furtunul de deasupra care intra in radiator frige rau iar cel de jos de abia se incalzeste un pic am dat si radiatorul jos si am turnat apa in el si curge foarte usor deci nu e infundat oare ce poate sa fie? astept sfaturi. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema la golful meu MK3 1.6 75CP ABU cu temperatura la motor, nu-mi urca deloc in 90 si am incercat cu 3 termostate si dupa a inceput sa piarda apa pe la radiator, de curand am schimbat radiatorul cu senzorul de temperatura si termostatul (senzorul este Hella made in Italy si termostatul Behr cu deschidere la 84) pe loc am stat cred ca 30 minute dupa ce le-am montat ca sa urce apa pana la 80-90 si la 91 cam asa a intrat ventilatorul prima treapta dupa care a scazut la 75, in mers nu trece de 75-78 si consumul a crescut f mult, cam 9 litri in 50 KM, ce pot sa fac, incerc de 1 an sa o aduc la normal cu temperatura si nu reusesc..

Modificat de AlexxerO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil este dus senzorul de temperatură al lichidului de răcire (nu ăla din radiator ci cel din blocul motor). De asta a şi crescut consumul aşa mult. Măsoară rezistenţa lui (vezi că sunt 2 senzori într-unul), adică măsoară şi între pinii 2 şi 4, la diferite temperaturi (la rece, după ce se încălzeşte motorul cât de cât şi atunci când pornesc ventilatoarele) şi compară cu tabelul ataşat. Dacă nu-i ca acolo schimbă-l.

Dacă ai pe cineva cu vagcom se poate vedea şi în vagcom dacă este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut asta, cu cel vechi original scos mi-a rezultat pe 20K cu multimetrul 2.200 ohm si cel nou Hella care este acum montat cu motorul rece am masurat 2000 fix... ideea e ca pe loc daca stau ajunge apa la 90 intra ventilatorul si se raceste pana la 80 si in mers nu trece de 75 maxim 80... cand indica 75 m-am dus sub capota si furtunul de jos al radiatorului este cald, din ce am mai citit pe aici pare a fi termostatul... cred ca cel mai bine bag un VAG-COM si aflu totul asa...

Modificat de AlexxerO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!