Jump to content

Probleme legate de temperatura apei


strepSils
 Share

Postare recomandată

Cum a zis si colegul, verifica cu vag-ul temperatura in toate situatiile: in mers, la relanti - cand zici ca apa trece de 100 grade, la forja.Daca ai valori bune pe vag atunci poti sa uiti de ceas sau daca tii neaparat poti sa probezi cu un alt bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ... recent mi-am schimbat si eu termostatul si termocontactul . Problema la mine este ca,indicatorul de pe bord imi arata 100 fix , peste 100 nu a urcat niciodata. Mai ramane cateodata intre 90-100 dar mai mereu ramane la 100. O alta idee interesanta este ca , ventilatorul porneste la 90 ... dar apa tot pana la 100 urca ...

oare sa fie pompa de apa, sau imi macina nervi acul de pe bord ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune vag com pe masina si vezi ce indica, poate e decalibrat ceasul, daca arata tot 100 e bine sa umbli si pe la pompa de apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pentru a incloui termocupla/motorasul este nevoie sa se dea toata fata jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. trebuie dat farul stang, bara + grila, armatura, radiatorul si abia apoi ai acces la motoras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Ruta Florin Cristian

Salutare lume am si eu o problema , din cele doua trepte ale ventilatorului merge doar una singura , am facut scurt intre pinul 1-3 merge dar intre pinul 1-2 nu merge care sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezistenta interna arsa. Se poate incerca desfacerea lui si remedierea.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul electroventilatorului nu se poate desface.Am incercat eu vara asta cand si-a dat duhul si solutia a fost altul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ruta Florin Cristian

Motorasul electroventilatorului nu se poate desface.Am incercat eu vara asta cand si-a dat duhul si solutia a fost altul

Bine ca mi-ai zis , o sa caut altul la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

v@sy, se desface foarte usor. pare el capsat acolo dar cu o surubelnita dreapta si un ciocanel mic il desfaci in maxim 5 minute. al meu huruia dar l-am desfacut, gresat bucsa aia textila din el si merge perfect acu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce este posibil.Am fost la mai multi electricieni si mi-au spus ca nu se poate desface.In cazul meu era ars motorasul, deci nu prea mai aveam ce face, facea scurt cand il puneam pe direct.

Nu mi-am dat seama cu dau jos elicea, poate pe urma gasem o metoda sa il desfac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare! am o problema legata de temperatura lichidului de racire.De 3 saptamani imi urca apa la relantiu peste 100 de grade chiar 110 grade,cand merg cu ea scade la 90 si mai jos nu scade...pana acuma de cand am masina de 2 ani nu mi-a facut asa cu temperatura,imi statea acul de la ceas lipit pe 90 de grade in orice conditii de mers(la relantiu,la turatii mari,iarna,vara,pe munte)...am suspectat ca mi-a ramas termostatul blocat pe inchis,astazi l-am dat jos de pe masina si l-am bagat intr-un ibric la fiert si deschide.Inainte de al da jos am verificat toate furtunele,toate ereau calde mai putin cel care intra in radiator in partea de jos,erea rece gheata...am stat cu masina la relantiu pana mi-a ajuns apa la 100 de grade si ventilatorul nu a pornit...de la ce sa fie?de la termostat sau de la termocontact?...mentionez ca furtunul de jos care intra in radiator e rece sloi iar cel de sus e cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 100 grade trebuia să fie cald şi furtunul inferior, iar cel superior cred că destul de fierbinte. Dacă zici că cel inferior este sloi este posibil ca radiatorul să fie înfundat, dar dacă nici cel superior nu este prea fierbinte atunci termostatul ori nu deschide ori este un blocaj pe undeva.

Termostatul trebuie să se deschidă 7 mm ca să meargă cum trebuie.

Ca să deschidă termocontactul trebuie ca radiatorul să fie fierbinte în special în zona termocontactului.

Dacă se încinge radiatorul verifică atât ventilatorul cât şi termocontactu. Termocontactul este uşor de verificat: scoţi mufa şi se măsoară cu ohmetrul: între 92 şi 98 grade trebuie să fie închis circuitul între firul roşu şi alb, iar peste 99 între firul roşu şi cel negru.

Dacă nu se încinge radiatorul atunci cel mai probabil nu se deschide termostatul , sau nu se deschide cât trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar,radiatorul erea rece cand apa ajungea la 100 de grade...dupa ce am fiert termostatul in ibric vazand ca deschide,l-am pus din nou pe masina,am umplut instalatia cu apa si am pornit motorul pana a ajuns la 90 de grade si a inceput sa urce usor spre 100...furtunul de sus erea cald spre fierbinte iar cel de jos erea in parte dinspre termostat caldut,calai iar inspre radiator rece...am pus mana si pe radiator si erea cald,fierbinte cred...parerea mea este ca nu deschide bine termostatul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pâi ia încearcă cu el scos şi vezi ce se întâmplă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte de a da jos termostatul furtunul de sus erea calai si cel de jos rece cand apa erea la 100 de grade,dupa ce am pus termostatul inapoi furtunul de sus erea cald spre fierbinte iar cel de jos calai doar pe jumate,restul de furtun inspre radiator fiind rece.

ok...o sa incerc si cu el scos,banuiesc ca daca il scot o sa se incalzeasca si furtunul de jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă în situaţia cu el scos apa va ajunge foarte greu la 90 de grade sau deloc atunci este clar cine este inculpatul ;) . Dacă nu se întâmplă aşa se mută problema spre radiator, dar să sperăm că nu este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se poate verifica electro ventilatorul de la radiatorul de racire? sa vad daca functioneaza pe ambele trepte si daca se poate care este diferenta dintre termocontact si termocupla? termocontactul se afla pe radiator in partea dreapta a radiatorului? si termocupla unde se afla? am inteles ca se pot verifica sa vezi daca iti functioneaza electro ventilatorul pe ambele trepte...scuze daca am pus multe intrebari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termocuplă sau termocontact este tot aia.

Ventilatorul se verifică astfel: mai întâi scoţi mufa şi vezi câţi pini are. Dacă are 4 pini se verifică astfel: aplici tensiune de la baterie cu minus pe pinul 1 şi plus pe 2, 3 sau 4. Pe 4 trebuie să aibă viteza cea mai mare (este pe direct) , pe 2 cea mai mică.

Dacă este cu 3 pini se aplică minus pe pinul 3 şi plus pe pinul 1 sau 2, pe 1 este viteza cea mai mare.

Să pui o siguranţă de 30 A în serie cu firul de plus.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care mufa?aia de la ventilator sau aia de la termocontactul din partea dreapta a radiatorului? ca asta mai am de verificat in legatura cu temperatura lichidului de racire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi dacă ai întrebat de verificarea ventilatorului, despre mufa ventilatorului am scris. Iar tensiunea se aplică pe mufa dinspre ventilator, cam aşa este logic, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersii lupo_bv,revin dupa ce remediez problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut sa-mi mearga si mie ca 'nainte temperatura.Am golit si curatat instalatia,am pus antigel nou,am dat cu niste spray de contacte pe la mufa de la ventilator,am pornit motoru' si minune...cand a ajuns apa la 90 de grade,furtunul de jos care intra in radiator sa incalzit iar ce-l de sus frigea si dupa putin timp a pornit electroventilatorul la 90 de grade...acuma imi sta acul lipit pe 90.Erea un contact imperfect p'acolo...succes la toti si multam fain Lupo_bv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!