Jump to content

Vine un miros urat in masina


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

se poate ca motorasul de la ceva clapeta sa fie obosit si de aceea nu iti vine aer indeajuns la partea ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate ca motorasul de la ceva clapeta sa fie obosit si de aceea nu iti vine aer indeajuns la partea ta

De la clapeta? Nu inteleg :offtopic: te referi cumva la clapetele care inchid gurile de aerisire in interior?... m-am uitat la ele si sunt in regula, se deschid la max la fel ca cele de pe partea dreapta... dar oricum la mine sunt actionate manual, sau poate nu am inteles eu bine la ce te referi :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am citit cu atentie tot ce ati scris despre aceasta problema. Numai ca nimeni nu a pomenit nimic despre efectele secundare care apar dupa folosirea sprayului cu spuma.....

Sa va povestesc din proprie experienta. Am avut aceeasi problema cu miros neplacut in interiorul masinii. Am citit pe forum ca exista un spray cu spuma care rezolva problema. Am cumparat unul si cu ajutorul furtunasului l-am pulverizat pe gurile de aer. Totul bine si frumos. Mirosul a disparul. DAR....... A venit toamna, au inceput ploile, a inceput sa se abureasca parbrizul. Am crezut ca este o probleema cu recircularea aerul ..... cu clapetele... Se aseza pe parbriz o abureala grasa care nu puteam sa o sterg nici cu carpa...

Dupa ce a trecut iarna (adica fenomenul a durat vreo 5 luni), totul s-a restabilit la normal....

A fost foarte nasol... nu stiam ce sa mai fac, nu vedeam nimic afara

Concluzie: cred ca este mult mai buna chestia aia care se pune jos si se da drumu la recirculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai descris tu nu are nici o legatura cu folosirea spray de curatare A/C

Pe ploaie, parbrizul tinde sa aiba temperatura picaturilor de ploaie cu care intra in contact , deci mai rece decat temperatura mediului ambiant. Plus ca aerul este mult mai saturat cu abur/apa in perioada de ploaie, deci e sansa mult mai mare de a avea "material de condens".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

badnick

Ce tip de spuma ai folosit?

am si eu aceleasi temeri pentru la toamna.

Ma linisteste totusi faptul ca dupa operatie sub masina a ramas o balta destul de mare.

cred ca tot ce a ramas lichid din spray a curs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat filtrul de polen. Aveam si inainte tot cu carbon activ dar era imbacsit tare. Am pus tot Mann cu carbon activ. A mai mirosit vreo doua zile dupa care .....aer proaspat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o legatura cu temperatura picaturilor de ploaie. Pur si simplu se umplea parbrizul de o substanta grasa. Cel mai bine se observa seara la lumina farurilor. Parea ca tot parbrizul este aburit.....

Nu mai stiu ce spray am folosit. Am gasit pe undeva pe la un magazin de piese si nu prea am luat seama de firma.... trebuia neaparat sa bag ceva pentru ca nu mai suportam mirosul. Era un spray cu miros de levantica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa imi iau si eu inima-n dinti si sa ma apuc de curatat instalatia, ca mirosul este foarte deranjant mai ales ca a venit caldura.

Am desfacut sa vad ce e in locasul filtrului de polen, si spre surprinderea mea a fost curat, doar ceva praf. filtru nu are mirosuri dubioase.

Am citit topicul cap-coada si tot nu am inteles unde naiba se depun bacteriile alea si cum poate 250 ml de solutie sa curete metrii de conducte de la filtrul de aer pana la gurile de aerisire ale pasagerilor?? pe vaporizator sa fie bacteriile de fapt?? si unde anume e vaporizatorul asta?? am inteles ca daca introduc furtunul sprayului printre palele ventilatorului din compartimentul filtrului de polen solutia ar ajunge pe vaporizator. gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... da, pe vaporizator si in jurul acestuia se strang bacteriile. Este un bactericid puternic, de aici si eficienta lui (gandeste-te ca antibioticele se iau de ordinul gramelor pentru o infecite). Eu am folosit spary lichid, dar nu spumant si am scapat de un inceput de miros. Acum nu mai am probleme. Spre toamna o sa repet operatiunea preventiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am testat si daca mirosul urat vine din cauza filtrului. Am pus pe recirculare si chiar sub filtru s-a inchis o clapeta, astfel aerul nu mai trece prin filtru. acelasi miros. In concluzie trebuie sa "spal" vaporizatorul? :lol:?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumparat azi spray de curatat instalatia de climatizare (45 RON) de la ProMotor (Calea Sagului). acum merg sa incerc :soare: sper sa dea roade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie incepuse sa-mi vina un miros de ciorapi cand lasam oprita clima sau cand era pe ECON. Am scuturat filtrul de polen, am deschis geamurile, am lasat clima pe AUTO - LO si, surpriza, a disparut mirosul. Asta e un sfat pe care l-am primit de la un sofer profesionist care conduce masini de directori de peste 15 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Daci, nu ne spui si noua ce rezultate ai obtinut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#hbogdan,treaba asta am patit-o si eu,la mine insa disparea pt.a reapare dupa o zi.rezolvarea a fost simpla:evacuarea apei care statea sub baterie si care avea sanse mari sa dezvolte un intreg ecosistem...era mirosul in masina precum cel de pe marginea unei balti cu alge putrede :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact acelasi lucru mi se intampla si mie de cateva zile. Am citit pe aici ce pot face, dar am dificultati in a gasi LOCTITE. Imi poate spune cineva de unde sa il cumpar? Sunt din Buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un Audi A4 Avant TDI si am problema cu mirosul urat insa numai 10-20 de sec dupa ce porneste Clima, dupa care dispare lent. Am citit aproape toate solutiile de pe acest thread insa nu am apucat sa aplica nici una (nici nu prea stiu la care sa ma opresc). As avea totusi o intrebare: exista posibilitatea sa am 2 filtre de aer/polen? (unul in carcasa de plastic din partea stanga si unul undeva sub prinderea stergatoarelor?). Eu am schimbat doar filtrul de polen din carcasa de plastic insa am o banuiala ca mai este unul care se ocupa de aerul care intra in interiorul masinii prin instalatia de climatizare.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Calin_bm: pe deasupra ai facut 'operatiunea' sau trebuie umblat pe sub masina,dat scut jos..etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie scoasa beteria,lucru ce se poate face in mai multe feluri.daca esti singur si nu ai pe nimeni sa te ajute si nu vrei sa iei alimentarea de pe masina,legi in paralel cu bornele cate un fir izolat ca sa ramana alimentare pe masina.scoti apoi conducta de la vacuumul franei,tragi bateria afara cu grija si ai sa vezi sub suportul de fier al bateriei locasul pe unde se scurge apa.bagi o surubernita si treaba e rezolvata.daca nu te intereseaza sa ai alimentare ope masina,toata treaba asta dureaza 10 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@calin_bm....pai cred ca o sa dureze 10 minute ... ca nu vad d c as avea nevoie de alimentare in alea 10 minute ;) ... sau am cumva nevoie si eu nu stiu? astpt un sfat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... ca nu vad d c as avea nevoie de alimentare in alea 10 minute ;) ... sau am cumva nevoie si eu nu stiu? ...

... o nevoie este pentru codul de la casetofon, care daca nu il stii e nasol, daca e alt model de cas trebuie setat again frecventele radio, setarile personalizate, apoi mai e alarma daca e aftermarket ca o zapacesti si mai era ceva care nu-mi vine acum in minte ;)

Modificat de Obsy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un Audi A4 Avant TDI si am problema cu mirosul urat insa numai 10-20 de sec dupa ce porneste Clima, dupa care dispare lent. Am citit aproape toate solutiile de pe acest thread insa nu am apucat sa aplica nici una (nici nu prea stiu la care sa ma opresc). As avea totusi o intrebare: exista posibilitatea sa am 2 filtre de aer/polen? (unul in carcasa de plastic din partea stanga si unul undeva sub prinderea stergatoarelor?). Eu am schimbat doar filtrul de polen din carcasa de plastic insa am o banuiala ca mai este unul care se ocupa de aerul care intra in interiorul masinii prin instalatia de climatizare.

Mersi

filtrul care te intereseaza pe tine (in problema asta) este cel din partea dreapta sub stergatoare (asa e la passat, sper ca si la A4).

la fel ca si tine pateam. la inceput cand porneam venea un miros foarte urat cateva secunde. am folosit spuma pentru curatat (motip - airco cleaner). a fost ok. asta era vara trecuta. acum iar a aparut mirosul deci trebuia repetata operatiunea.

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca si o completare la postul meu anterior,de-abia dupa ce am spalat cu apa sub presiune tot noroiul si mizeria de prin zona bateriei-cilindru de frana-cutie ECU,se poate zice ca mirosul e mai slab...poi la ce ecosistem era pe acolo,nu e de mirare ca venea miros de balta in masina,chiar am fost surprins sa vad cata mizerie s-a scurs sub masina cu ocazia asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a dat roade spray-ul de la Wurth. Cei de la service au dat clima pe minim si au dat jumatate din tub pe vaporizator. Dupa circa o jumatate de ora au repetat operatia cu restul de spray. In plus am schimbat si filtrele de aer si polen (carbune activ). Vad ca de 4 zile nu se mai simte nici un miros in masina.

Am luat si eu spray-ul de la Wurt.Pe instructiuni arata ca se introduce furtunul care-i aproximativ de75cm lungime in teva de scurgere a condensului de la vaporizator.M-am uitat sub masina dar nu am gasito.Stie cineva exact unde este? :) Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 - Evaporator water drain valve,Behind bulkhead insulation

post-5813-1182016939_thumb.jpg

Modificat de calin_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca si o completare la postul meu anterior,de-abia dupa ce am spalat cu apa sub presiune tot noroiul si mizeria de prin zona bateriei-cilindru de frana-cutie ECU,se poate zice ca mirosul e mai slab...poi la ce ecosistem era pe acolo,nu e de mirare ca venea miros de balta in masina,chiar am fost surprins sa vad cata mizerie s-a scurs sub masina cu ocazia asta...

Mersi frumos de raspuns. O sa incerc maine sa fac curatenie acolo. Este totusi cazul sa schimb acel filtru? Si mai e nevoie de spary-ul de la wurth?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!