Jump to content

Vine un miros urat in masina


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Multumesc alc2, insa la octavia capacul filtrului este intr-o pozitie "pe tavan" in spatele torpedo-ului, si filtrul se scoate prin tragere in jos. O sa caut prin acea zona partea metalica de care zici. Ar trebui sa fie rece daca merge ac-ul, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa fie rece daca merge ac-ul, nu?

Da , si usor umed de la condens ( cu cat e mai cald afara o sa ai mai mult condens ) . Bafta in explorarea din spatele bordului . :icon_cool:

P.S. Nu uita de orificiul de scurgere a condensului . Mai intai verifica daca nu este obturat . Ia in calcul si o posibila varianta de introducere pe acolo a spumei ( de jos in sus )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut

aceeasi problema am avut-o si eu

am folosit AIRCOCLEANER luat din Selgros

un tub intreg pe toate orificiile, inclusiv dat jos grilele de pe bord si introdus spuma cat mai adanc

dar tot mai vine putin miros cand dau pe ventilatie cam 1 min

e drept tubul folosit il am de peste 1 an cand am mai folosit un tub

atunci nu a mai persistat mirosul, acum probabil fiind vechi tubul asta sa fie cauza

asa ca recomand si eu AIRCOCLEANER

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alicumircea

Eu nu am problema cu mirosul, insa din cauza ca nu imi merge clima vroiam sa scot vaporizatorul sa vad daca nu are scurgeri. Am cautat pe passatworld un DIY dar cu putin succes. Insa problema voastra era rezolvata de americani simplu: se da jost torpedoul. Are 5 suruburi usor de desfacut. Dupa ce il dati jos aveti acces la motorul care antreneaza ventilatorul. Il dati jos usor si pe acela, are doar 3 suruburi. De acolo este acces spre vaporizator. Acolo ei baga ceva spray cu spuma si lasa asa cateva minute. Spuneau ca rezultatul e garantat. Musai trebuie curatata si scurgerea care vine prin partea stanga la picioarele pasagerului. Acest lucru este valabil cu siguranta pentru passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune si tu niste poze cu vaporizatorul ala..

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alicumircea

hehe... pai bineinteles ca dupa ce am citit pe net ce necesita aceasta operatie de scoatere a vaporizatorului, am inteles ca mai bine imi trag un glont decat sa ma apuc sa-l dau jos.... asa ca poze nu-s.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, nu stiu cum dar am si un mondeo 2006, am fost singurul proprietar si la mine miroase a otet, la 6 luni cam dupa ce l-am luat de la BDT. A rezistat o iarna dar chiar o sa-i intreb la garantie mai am cam 900 Km pana la revizia de 30000 KM... Si o sa va anunt ?!

Modificat de florin08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Octavia 2 am certitudinea ca teava de condens iese deasupra esapamentului, sub masina, in asa fel incat nu se poate ajunge fara masina pe elevator, pentru a doza spuma pe acolo (sunt unele sprayuri care sfatuiesc asa).

Alternativa e acelasi procedeu, se baga mustiucul sprayului in caseta filtrului de polen pana intra cu totul vreo 30-50cm, si astfel se spera ca e pe evaporator. Se inunda cu spuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde ati cumparat airco-cleaner ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul mai aveam in sprayul de anul trecut, luat de la un magazin de duzina. Pe el zice ca-i facut de ctp-gmbh.de , si l-am regasit si pe site, deci nu cred ca e contrafacut.

Dupa aproape o saptamana (din care 3 zile stat inchisa in plin soare masina) inca miroase vag medicamentos la prima pornire, dar nici urma de duhoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca masura temporara, pana selectezi un spray bun mergi 30 min cu aerul pe rece la maxim, apoi lasa masina pornita pe caldura la maxim inca 30 (pe caldurile astea nu cred ca vrei sa fii in ea) si tevile ar trebui sa se usuce suficient cat sa nu mai ai probleme mari o vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unu am avut probleme pentru ca mirosea parca a ulei in masina (motorina). si cu putin noroc am reusit sa ajung la filtru.

am incercat chiar sa spal filtru(mare pierdere de timp) se vede in poza 4 cum arata un filtru nou si cum arata unul vechi dar spalat.

oricum nu am gasit sprey sau spuna de care zic cei mai de sus . am cautat la metro , praktiker, real magazine auto si nimic. asa ca am luat un oust pentru eleimnarea BACTERIILOR si mirosurilor si l-am golit tot (vezi poza 3).

acuma miroase in masina a detefernta parca... sper sa treaca in curand mirosul si sa vad ce iese.

post-25876-1213254940_thumb.jpg post-25876-1213255028_thumb.jpg

post-25876-1213255037_thumb.jpg post-25876-1213255062_thumb.jpg

Modificat de qAdrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anunta-ma si pe mine cand ai rezolvat ceva, am si eu o problema la masina din semnatura. Cand e clima pe AUTO, nu miroase nimica, dar cand o pun pe ECON miroase a ceva foarte dulceag, nu e un miros deranjant numa ca e prea dulceag catedotata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Sa fie miros de antigel ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat filtrul de polen si acum...nix miros neplacut...cred ca am avut noroc :( OT : dupa ce am oprit masina am observat scurgeri de condens in 2 locuri sub masina(nu departe unul de altul, cam la 50 cm). e normal? stiam ca acel condens se duce doar printr-o conducta :( masina: Golf 4 1.9TDI-2001

Modificat de b82bog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-25876-1213255062_thumb.jpg

Aia din poza e diferenta dintre un filtru cu carbon activ si unul banal, nu e mizerie. Mizerie e ce ai scos dintre pliurile filtrului de pe fata dinspre aerul exterior.

Voi cu Passat&co sunteti oricum fericiti ca aveti mai lesne acces la vaporizator, poti s-o faci si daca ai 130 kile si daca ai 50. La G5, O2 & friends e mai nasoala situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intentionez sa fac zilele astea schimbul de ulei si filtre (inclusiv cel de polen... mi-am luat cu carbon activ). Problema e ca am si eu mirosul acela foarte neplacut in masina si vreau sa curat instalatia. Intrebarea este: sa curat instalatia de AC inainte de montarea noului filtru de polen sau dupa ?... sau nu are importanta acest aspect. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acestr produs l-am folosit eu astazi

l-am achizitionat din REAL cu 49 RON

sper sa nu mai am neplaceri

scuze calitatea pozelor(e naspha aparatul)

post-9400-1213813598_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia din poza e diferenta dintre un filtru cu carbon activ si unul banal, nu e mizerie. Mizerie e ce ai scos dintre pliurile filtrului de pe fata dinspre aerul exterior.

Si mai pare si curat, ala gri :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie proaspat scuturat. Oricum, daca e fata dinspre interior, pe unde iese aerul aia nu prea e jegoasa drastic niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_antonio

Exista un spray la magazinele auto care omoara bacteria rezidenta in sistemul de circulare a aerului.si trebuie schimbat si filtrul de polen.

Sprayul este de marimea unui tub spray de vopsea si are pe el un panou de climatronic vag ,( alb cu capac rosu - AIRCLEANER).- 40 lei.

Eu am curatat saptamana trecuta si operatia ,facuta conform instructiunilor de pe tub,dureaza in jur de o ora - se foloseste tot tubul.

numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ingrijireauto.ro

salut, stiti cumva daca masina mea are filtru de polen? si daca da, unde? cordoba 2001 aer cond. manual, motor aud. In autodata 2004 nu am gasit nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia din poza e diferenta dintre un filtru cu carbon activ si unul banal, nu e mizerie. Mizerie e ce ai scos dintre pliurile filtrului de pe fata dinspre aerul exterior.

Voi cu Passat&co sunteti oricum fericiti ca aveti mai lesne acces la vaporizator, poti s-o faci si daca ai 130 kile si daca ai 50. La G5, O2 & friends e mai nasoala situatia.

TE asigur ca nu aveam fltru de carbon

uite aici poza mai mare

post-25876-1213874009_thumb.jpg

Nu stiu dece era de culoarea asta. Cred ca de la anoxe. Mie imi mirosea in masina parca a anoxe(ulei ars) pana am chimbat filtrul. Filtrul cel gri din poza avea zone unde era si el alb pe margini in unele locuri. Deci sigur nu era de carbon.

Adevarat la passat e usor de accesat. Desi mecanicul pe care l-am sunat si l-am intrebat cum sa-l schimb mi-a zis ca trebuie sa dau jos stergatoarele .... blablabla.

Uniii mecanici asa sunt . Se tem sa te lase sa-ti faci tu ca apoi iti dai seama ce simplu e si nu te mai duci la el sai dai 30 ron pentru 5 minute de lucrat. Urmeaza sa-mi schimb si uleiul in zilele ce vin. Ceea ce fac fac din pasiune si nu din lipsa de bani. Cred ca ce-si face omu cu mana lui e lucru bun facut! Daca aveti sfaturi despre schimbu de ulei astept PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!