Jump to content

Vine un miros urat in masina


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Varianta cu demontat torpedou si curatat este cea mai eficienta, insa are un dezavantaj. Se poate curata doar o fata a radiatorului. La partea din spate nu avem acces, cel putin eu nu mi-am dat seama cum, fara sa demontez jumatate din bord :)

Ultima oara cand am curatat radiatorul de AC, am bagat furtunasul solutiei de curatare si pe teava de scurgere in speranta ca ajunge ceva si pe spatele radiatorului. Pentru mine a fost usor pentru ca am folosit Wynns Airco Fresh care vine cu furtunas, altfel trebuie improvizat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cel mai bine îl cureți când îl ai în mana. Dar e cam complicat. Asa, soluția asta cred ca e mai buna ca un spray "bomba" pus pe podea sau alte metode băbești.

Radiatorul nu e foarte gros, dacă îl stropești cu câțiva litrii de apa cu biometrice sau domestos, lichidul ajunge și pe spatele lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am cam rasfoit mult acest topic si am vazut tot felul de pareri si impresii , fiecare isi lauda produsul folosit ( este normal ) , dar cel mai mult mi-a facut cu ochiul solutia domestos + apa pulverizat direct pe vaporizator. 

 

Am si eu un golf 6 si am mirosul neplacut , imediat cum pornesc masina si ma deplasez cu clima oprita ( miroase oribil ).Vreau sa ma apuc si eu de demontat torpedoul + filtru polen , in speranta ca voi ajunge la vaporizator. Am si eu cateva intrebari, daca imi puteti da un ajutor :

 

1.Aveti idee daca am acces la el direct ( cum vad in poze la golf 4 ) ?!

2.Dupa ce pulverizez aprox 5 - 10 minute solutie pe vaporizator , las un pic sa actioneze , dupa care clatesc cu apa ?!

3.Dupa ce terminam curatarea, cum se procedeaza mai departe ( banuiesc ca trebuie sa ajunga solutia si pe conducte , etc ) ?!

4.Pornim masina cu AC ON pe recirculare si lasam cu ventilatorul la maxim cateva minute ?!

 

Nu am vazut sa spuna cineva , cum se procedeaza dupa ce terminam curatarea vaporizatorului ( ma refer la solutia cu domestos + apa ) 

 

Va multumesc anticipat.

 

Stima,

Modificat de MariussBV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. Da

3. Nu (neaparat). Sursa mirosului e radiatorul, nu tubulatura.

4. Pornești fără AC, fără recirculare pt ca aerul sa usuce complet radiatorul.

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. Da

3. Nu (neaparat). Sursa mirosului e radiatorul, nu tubulatura.

4. Pornești fără AC, fără recirculare pt ca aerul sa usuce complet radiatorul.

 

Multumesc pentru raspunsuri. Revin cu detalii.

 

P.S:- Pornesc doar masina cu totul OFF  sau dau drumu la ventilatie ( evident fara AC ON ) pe modul ECO ?!

 

Stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai drumul la ventilatie fara AC si fara recirculare.

Idee este sa intre aer de afara pentru a usca vaporizatorul, insa in cateva minute se usuca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles strik3ru. 

 

Multumesc pentru informatii. Am sa ma apuc de treaba, revin cu detalii.

 

Stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am incercat si eu sa curat vaporizatorul. Dar la golf 6 ,nici o sansa sa ajungi la el. Am demontat torpedoul , ventilatorul tot ce era pe acolo...este un spatiu enorm de mic , prin care se face o curbura si deabia atunci atinci MARGINEA la vaporizator. Nu ai cum pulveriza direct pe el(ca si cum ai curata din fata ). Munca inutila si greoaie cu demontatul si fara rezultat.

Am sa incerc un spary cu spuma sa bag pe tubulatura..

Deci, care aveti golf 6 , fara demontarea bordului, nu aveti sanse sa ajungeti sa ajungeti la vaporizator.

Care este cel mai bun si eficient spray cu spuma activa , care sa neutralizeze si sa distruga bacteria , inclusiv mirosul ?!

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vizionat video-ul postat aici pe forum cu golful 6 (probabil ca si la golf 5 sa fie similar) am sa dau jos filtrul de polen vechi, si pe acolo ajutat de inca 1 persoana am sa pulverizez un spray intreg pe vaporizatorul si in tubul ala:

 

 

spray-ul folosit o sa fie asta sau unul cu spuma: 

 

Wynn's Airco-Fresh, 250 ml  

 

Spuma curatare AC, 400 ml  CRC

 

Cand pornesc aerul conditionat (Vara) vine un miros neplacut timp de 10 secunde maxim, dupa care dispare total, am tot zis ca-l rezolv insa uit mereu de el.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cel mai bine duci mașina la un service de ac-uri decât să te complici cu soluții care nu știi 100% ca vor da randament

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu prima oara am fost la service si au bagat un aparat cu ozon ... frectie la pucioar de lemn ... 250 ron aruncati degeaba. Am dat apoi un tub de spray la picioare la pasager cu aerul pornit,spuma pe la fantele de aer ... nimic nici un rezultat, pana cand am dat filtrul de polen jos , am luat un spray wynn's cu furtunas si am dat direct pe vaporizator. Deatunci au trecut vreo 4 luni si nu mai am nici un miros cand dau drumul la a/c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu va pot spune cum puteti preveni mirosul in masina de la vaporizator. In primul rand o luam logic ca oriunde exista umezeala si putina ventilatie se formeaza mucegai, bacterii, mizerie, etc. Ce fac eu si functioneaza de vreo 9 ani incoace e sa opresc climatizarea (adica compresorul) si sa las ventilatia sa mearga cu cateva minute inainte de a ajunge in parcare. Vaporizatorul fiind inca rece mai reuseste alea cateva minute sa racoreasca prin masina. Asa am rezolvat problema umezelii de pe vaporizator. In 9 ani nu am avut nici un miros in nici o masina de la climatizare.

Pentru a preveni din pacate trebuie mici sacrificii cum ar fi dat drumul la compresor manual cand plecati, oprit manual pentru uscare inainte de a parca. Sincer merita pentru ca nu mai ai probleme de curatare si ganduri ce fel de spray de curatare sa cumpar. In plus chiar daca nu merita, eu schimb filtrul de habitaclu la fiecare schimb de ulei sau cel tarziu odata pe an pentru a asigura un flux de aer destul de mare.

 

Sper ca preventia va este de ajutor :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un blocaj la creier, explica-mi si mie te rog frumos, cum adica sa opresc manual compresorul dar ventilatia sa mearga? eu am climatronic, daca opresc climatronicul, se opreste si ventilatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trece pe econ si asa trage aer de afara, uscand filtrul. Pe econ nu mai merge compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mah si vara pe canicula dai pe econ si baga cald. Stai sa te clocesti ca sa usuci vaporizatorul . Eu unul prefer sa ii dau un sprey pe vaporizator plus schimbat filtru inainte de fiecare vara !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare e liber sa aleaga ce solutie vrea. Eu i-am raspuns strict colegului la intrebarea adresata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut, vad ca pe topicul asta nu a mai intrat nimeni, dar am o problema la care sper sa-mi raspunda cineva.

Am un golf 4 tdi si de ceva timp imi baga un miros de ars la inceput cand dau la cald fie pe ECON, fie pe CLIMA, dupa care mirosul dispare ( la 4-5 min).

Ca sa nu persiste in interior deschid un geam si aerisesc sa dispara mirosul.

Banuiesc ca este de la ventilatorul de recirculare aer, sau ce poate sa fie.....??????         

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba filtrul de polen ca e imbacsit cu praf si cu umezeala asta miroase a aspirator murdar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este proaspat schimbat de o luna si este filtru cu carbon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatai vaporizatorul , dupa 2 luni de chin la mine de acolo a fost problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mirosul se ars ( ca de ebonita sau cauciuc ars) vine la inceput, 3-4 minute cand dau drumul fie pe ECON fie pe CLIMA pe incalzire, adica dau CLIMATRONICUL , la 23, 24 ...grade. Daca era doar pe CLIMA poate avea legatura cu vaporizatorul, dar la fel se intampla si cand dau caldura pe ECON.

In plus, cand fixez directia aerului pe parbriz, nu mai are forta ca la inceput. Da jetul de aer cam la 3 sferturi din cat dadea initial.

Ma gandesc sa nu fie cumva aeroterma de aer pt habitaclu, cea de sub torpedou, care are niste carbuni.Cineva zicea ca a schimbat carbunii si ca s-a rezolvat problema.

A avut cineva probleme cu aeroterma sau carbunii sa-mi spuna ce-a facut?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, revin cu problema mirosului urat care intra in masina. Am fost la mecanic care mi-a zis ca toate sunt in regula si mi-a dat si el cu spuma prin galeriile de aer.Ce nu inteleg este ca MIROSUL DE ARS S-A ACCENTUAT, desi toata cablaraia electrica e k. In mers se simte ceva mai putin chiar si cu aerul oprit, intra prin gurile de aerisire. Daca a mai patit cineva asa ceva va rog sa-mi dati un sfat ce as putea sa mai fac???    

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuma aia e fix zero. Fa un tratament cu aerosoli sau ultrasonic wynns airco clean. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai miros de cabluri arse verifica cablurile care alimenteaza  ventilatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!