Jump to content

Canyon Red MKIV


guppster

Postare recomandată

Salutare din nou.

 

Weekendul trecut am făcut o plimbărica de ~ 800Km (Tg. Mureş - Bucureşti cu escale prin Harghita, Covasna şi Câmpina). Sunt foarte mulţumit de cum merge maşina singura problemă ar fi că pe spate nu am suspensie şi puntea îmi e îndoită  :sly: , dar încet încet se rezolvă toate :).

Cam aşa arată caucicurile mele spate după aprox. 5.000km:

post-106635-0-06507700-1407240477_thumb.post-106635-0-58044000-1407240497_thumb.

 

Cu ocazia asta am luat o punte spate de o1 vRS

post-106635-0-80244500-1407240537_thumb.

care se va monta când permite şi bugetul :blush: . Înainte să o pun pe maşină vreau să o recondiţionez puţin, să o rigidizez şi eventual vopsită în câmp electrostatic (în funcţie de preţul cerut voi vedea dacă se va vopsi sau nu). Etrierii de vRS sunt verzi şi cu siguranţă nu vor fi montaţi înainte de vopsire (încă nu m-am decis la culoare cu siguranţă nu vor fi roşii sau verzi).

 

Şi ceva pozuci de pe drum şi celelalte VAG-uri din familie

post-106635-0-92055400-1407240509_thumb.post-106635-0-79834800-1407240521_thumb.post-106635-0-42034600-1407240781_thumb.

 

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Wow...dar puntea cum de s-a strambat?

Daca tot ai puntea de VRS in fata uite-te cum e cu bara stabilizatoare...

Link către comentariu

Păăăăi... Long story short: G4 versus Bordură => Bordura wins!

Spoiler faţă franjuri, amortizor faţă drepta rupt, intercooler aplatizat, braţ dreapta  :blackeye[1]: , două jante pătrăţite, un cauciuc tăiat, coafura rezistă :rr: !

post-106635-0-53646800-1407245887_thumb.

Momentan sunt la partea spate, pentru care am comandat deja bucşele de la Fabia vRS.

Urmează suspensia reglabilă şi trecem şi la faţă. În plan sunt bucşele de R32, bară stabilizatoare susperioară şi inferioară S3, bară antiroliu+bucşe R32, Bucşe amortizor (nu ştiu cum se numesc) de cupra.

 

Laurenţiu, dacă te referi la bara antiroliu spate... nu văd aşa ceva... mai cercetez. Bara stabilizatoare pe spate cel puţin, ştiu că se montează tot la capătul superior al amortizoarelor, trebuie găurit şi maşina nu mai poate fi folosită pe post de autoutilitară :D

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Asa...la antiroliu ma refeream...ti-am scris si pe topicul dedicat...nu ai ce bucse sa schimbi :) si daca tot ai puntea te uiti sa vezi de ce...e mai simplu decat sa te bagi sub masina sa vezi la puntea ta :)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Sa produs şi inevitabilul... în minunata Românica e ok dacă ditai bucata de bordura (dinaia frumoasa veche si jumate măcinată) e ieşită cu 3 cm mai în afară faţă de surate ei (la fel de colţuroase şi abrazive) :(

post-106635-0-15982000-1408623064_thumb.

Era ceva întreg pe maşină... dar cum am spus, era  :tuktuk:

Partea financiară nu mă prea ajută în această perioadă, puntea etrierele şi apărătorile de noroi sunt înca la vopsit în câmp electrostatic şi cauciucul dreapta spate a ajuns la aţe pe interior, când o să pot sa-mi bag degetul prin el îl schimb, dar înainte de a schimba puntea şi suspensiile îl schimb doar ca sa mai distrug unul şi parca nu mă lasă inima.

Modificat de guppster
Link către comentariu

pana sa bagi degetul prin ate, fa un drum pe autostrada pana face explozie si apoi chinuie-te sa redresezi masina fara sa lovesti ceva :))

Link către comentariu

Tg. Mureş - autostradă - doar dacă o desenez! :RO flag:

Cauciucurile sunt Run On Flat nu-mi fac mari griji, oricum nu am programat mai mult de 2-300 Km până remediez situaţia. Mergem încet încet şi cu grijă :bom: , am pus şi rezerva la locul ei pentru orice eventualitate.

Link către comentariu

care e treaba cu bucsele de Fabia Vrs ? vorbim de bucsele de la puntea spate ?

Link către comentariu

Este vreo diferenta dintre cele normale(puntea spate) si cele de fabia vrs?

Link către comentariu

@florinpbv şi redline1619

Da şi Da. Bucşele de fabia vRS ca şi cele de Cupra sunt pline (interesant ca octavia vRS are tot bucşe standard pe spate). Pe Golf 4/Bora au fost puse oem doar cele standard, indiferent de ediţie. (aici nu intră r32 care este 4x4)

Ataşez şi o poză cu bucşele de fabia vRS (stânga) vs G4 standard (dreapta)

post-106635-0-69267700-1408950449_thumb.

Modificat de guppster
Link către comentariu

Vad ca arata putin diferit, se potriveste fara probleme? Adica daca merg la mecanic care nu a mai montat asa ceva se descurca cu montajul?

Link către comentariu

Din câte ştiu e chiar mai simplu!

Cele standard au poziţie de montare în funcţie de cum pică golurile din ele, cele pline nu contează, partea de ghidaj e mai bine definită.

Pentru upgrade bucşe spate există două variante OEM, Skoda fabia vRS (cum am făcut eu) cod - 6Q0501541E sau cele de Seat Ibiya Cupra/FR cod - 6LL501541din câte am înţeles sunt cam la fel.

Şi cam atât pe tema asta, mai pun poze/detaliez după ce le şi folosesc să pot avea o impresie pertinentă.

Dacă aveţi nevoie de alte informaţii nu ezitaţi sa trimiteţi pm sau tele sau sms sau ce vreţi voi :)

 

L.E. verificaţi ce dimensiune de bucşe aveţi pe spate, pot fi de 69 sau 72mm, cele "upgrade" sunt de 72 (parcă)

Modificat de guppster
Link către comentariu

Salutare din nou!

Săptămâna trecută mi-am făcut puţin timp să demontez 'noua' punte şi etrierele spate (cele de O1 vRS).

Treaba a mers relativ uşor până am ajuns la partea din spate a etrierelor care nu ştiu să o demontez (nici nu am habar dacă se poatepost-106635-0-66409800-1409561433_thumb.)post-106635-0-21686100-1409560189_thumb.

post-106635-0-71571700-1409560181_thumb.

 

Vă rog dacă ştie cineva cum se desfac să-mi comunice şi mie! 

 

Dacă tot aveam un set de faruri DEPO (sticla spartă la farul dreapta) m-am apucat să le recondiţionez şi să le fac pe placul meu. post-106635-0-71909700-1409560173_thumb.post-106635-0-89568100-1409560167_thumb.post-106635-0-23564500-1409560162_thumb.

Ce nemulţumiri aveam?

- luminau ca nişte felinare jegoase - lupa era foarte afumata/murdara, atât la exterior cât şi la interior, oglinda avea pe ea un strat considerabil de jeg/afumătura le-am curaţat temeinic şi sper sa fie mai ok acum.

- partea de angel eyes e... un cerc de dispersie şi 5 becuri chioare, 5 bulinuţe luminate într-un cerc afumat/jegos (ce să mai zic că se ard la marea veselie şi trebuie demontată jumate din masină pentru a le schimba) - am comandat două inele de led smd cu o luminare mai intesă si mai uniformă pe cerc.

- cablajele de la proiectoare s-au topit de la bord la far (maşina mea nu a avut proiectoare ceaţă din fabrică, după 15 ani de nefolosinţă au cam la prima folosinţă) - am montat în proiectoarele de ceaţă becuri H3 led, slăbuţe dar cu consum redus şi le-am legat să meagă concomitent cu poziţia (angel eyes) - nu deranjează deloc, sunt ca un fel de drl :) - voi încerca să fac un sistem care să stingă proiectoarele când pornesc faza scurtă, mai studiez!

Şi cam atât deocamdată, săptămâna asta sper să găsesc timpul necesar să recondiţionez şi triplele led post-106635-0-76829800-1409561744_thumb.ce zac uitate pe balcon şi să pot uita liniştit poziţia aprinsă fără griji de baterie :P

Link către comentariu

voi încerca să fac un sistem care să stingă proiectoarele când pornesc faza scurtă, mai studiez!

 

Cu un releu ai rezolvat problema :D.

Link către comentariu

Vreau să fie în far, ceva foarte compact, caut ceva mic.

Chiar nu vreau să mai trag 1723 de fire de la faruri în bord, când le schimb totul să fie plug and play!

Modificat de guppster
Link către comentariu

Sistemul de stins proiectoarele exista ca OEM insa pentru faza lunga. Cu mici diferente se poate lega pe faza scurta. Schema se gaseste in manualul service si pe net.

 

Nu merita pus sistemul in far - lasa-l cum l-a gandit neamtul, frumos sub bord, cu restul releelor, ferit de umezeala si jeg ;)

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Triplele sunt vopsite, aşa am luat maşina cu ele, vor fi curăţate de mizeria de pe ele si infoliate cu ceva mai discret/roşiatic.

Eu vreau sa păstrez îngeraşii în faruri, îmi plac, am eu piticii mei, semnalizare dublă nu vreau, pe viitor probabil că îmi voi dori să se aprindă proiectoarele pe post de cornering lights în plus semnalizarea ar trebuii lipită, în şuruburi nu se potriveşte de nici o culoare.

Proiectorul e legat împreună cu poziţia deci releul trebuie legat între proiector şi poziţie, poziţia să rămână activă şi cu faza scurtă. Voi pune câte un releu la fiecare far, voi vedea cum le fac când am toate componentele, inclusiv xenon H7 pentru faza scurtă.

Ce modificări aduc n-au nici o legătura cu OEM sau alte idei, le fac că îmi plac, vreau să fie unică, full OEM sunt mai multe :)

Modificat de guppster
Link către comentariu

mentionarea schemei OEM pentru proiectoare nu este in spiritul pastrarii originalitatii - ci pur si simplu pentru ca mi se pare o schema buna, mai buna decat propusesei tu ;)

Link către comentariu

mad_kat - explică-mi te rog cum e mai simplu să trag fire din ambele faruri la un releu sub bord decât să fac sistemul integrat în far?

Proiectorul meu nu mai e chiar proiector! nu mai e legat cum era, e legat la poziţii - IN FAR - şi are rol de... DRL? - vreau să-l fac să se stingă când pornesc faza scurtă, fără însă să se oprască pozţia (îngeraşii). Complicăciunea vine din faptul că pe faza scurtă va fi xenon... cred ca trebuie să leg releul înainte de balasturi şi balasturile să le integrez cumva în partea din spate a farurui (OEM style  :icon_idea: ) pentru a reduce cât mai mult căblăraia în zonă.

Neamţul la gândet el acu' 17 ani un sistem pentru farurile standard dar nu prea mai e valabila aceeaşi terie cu farurile taiwaneze nodificate de piticii mei româneşti.

Legat de etrieri nu aveţi păreri legate de demontarea pârghiilor de la frâna de mână?

Link către comentariu

Blocul optic are un fir special pt DRL, atunci cand nu este aprinsa nicio faza sau pozitie, adica comutatorul pe 0, pe acel pin vei gasi 12v, asa am facut eu DRL.

Link către comentariu

Nu vreau să se aprindă la contact, am reflex să pornesc luminile înainte să pornesc de pe loc, exact cum îmi pun şi centura, cred că nu mai e conştient o fac mecanic.

Tot ce vreau să fac e să se opreasca proiectorul de ceaţă când pornesc faza scurtă, să nu fie aşa încărcată cu lumini, singurul considerent.

Am dus etrierii la vopsit să vedem ce iese...

 

P.S. Caut un "S" de la scrisul de passat sau whatever de pe spate, ofer un "T" mă încântă ideea de SDI ce şuiera din turbină  :ninja:. Maşina nu va fi niciodată "badgeless" nici pe faţă nici pe spate, nu îmi e ruşine nici cu golf nici cu vw :salut:

Modificat de guppster
Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
  • Rave a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!