Jump to content

Canyon Red MKIV


guppster

Postare recomandată

Da....la mine e cam pe duca cutia...am schimbat uleeiul si nimic...ma gandem ca daca trebui schimbata sa pun una in 6 trepte...Codul cutiei de pe masina mea este ebv ...credeti ca trebui schimbate planetarele cu totul? Sau doar capetele dinspre cutie mai trebui altceva in afara de electromotor? Timoneria se potriveste de la a mea la cea cu 6 ,dar suporti de la cutie?

Link către comentariu

Cutia ”nouă” e DRW

Ultimul lucru la care m-am gândit a fost consumul!

Ambreiajul de 6 mult mai rezistent ambreiajul la putere/cuplu.

Personal imi pare mai comodă cea în 6... diferența o face cel mai mult a 5-a, în depășiri urcă ușor de la 90 la 1xx fără să forțez, la cutia în 5 era mai puturoasă, trebuia retrogradat în a 4-a și peste 105-110 trebuia iar urcat în a 5-a.

ioanidis, s-a discutat, este și un topic pe tema asta, modificările sunt listate și aici în topic. Eu am achiziționat componentele în timp, nu am simțit neapărat investiția și nici nu am făcut-o pentru că cedase cutia veche.

Link către comentariu

Temperaturile scazute au facut-o sa se crape asa, sau ai lovit tu destul de tare? Nasol, banuiesc ca nu era originala prelungirea.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Într-un final am reușit să trec la 312 pe față...

Ate power, ate ceramic, rulmenți skf totul nou.

Din păcate fuzeta dreapta e deformată :( oricum am ”reglat” la ce am putut regla, roata freacă în amortizor, am fost nevoit să improvizez un distanțier din șuruburi pentru a putea mișca mașina. Se vede și ochiometric că roata e înclinată :(

 

post-106635-0-16871200-1451302959_thumb.post-106635-0-48767400-1451302970_thumb.post-106635-0-33038400-1451302977_thumb.post-106635-0-69550700-1451302991_thumb.post-106635-0-77157900-1451302997_thumb.

 

M-am apucat de lucru și la volanul de scirocco, am descoperit cum funționează butoanele, cum să le iluminez etc. Am nevoie de un electronist bun care să deșlușească și partea din unitate, pe mine mă depășește :(

post-106635-0-62722800-1451303113_thumb.

 

Ieri, 27.12.2015 la Comarnic erau 18,5 grade... la Tg. Mureș după 4 ore erau 1,5 o.O

post-106635-0-08295500-1451303125_thumb.

Încă una cu agregatul jegos :D

post-106635-0-36329700-1451303118_thumb.

 

P.S. mă poate îndruma cineva de unde să iau furtune metalice pentru frână?

Link către comentariu

naspa cu fuzeta... e posibil sa trebuiasca alta. Nu stiu daca iese ok indreptata...

 

cu furtunele, ai mp :)

Link către comentariu

Spalam si noi masina? :)

 

Bafta cu fuzeta,ai facut investitii bune pana acum,nu te zgarci la indreptari.De cand e deformata pe dreapta?

Link către comentariu

Mersi mad!

Alex: de când am montat-o :))

ALH-ul meu avea fuzetă cu portetrier, (disc 280) ca să trec la 312, am schimbat tot.

Fuzete, portetrierii și tablele sunt de pe un seat cupra, Etrierii sunt de passat, furtunele sunt o improvizație de dacie, va trebuii să pun furtunele de golf 4 R32, doar acelea se potrivesc, de cauciuc simplu sunt ~ 300 lei ambele, metalice pe la 400.

Nu am cum să îndrept nimic... nu am cum o să iau alta, o vopsesc, iau alt rulment, alt butuc, alt senzor abs, altă manoperă...

Am găsit fuzetă nouă de la ”vika” la 180, altă opține ar fi oem dar e de 10 ori mai scumpă...

Rulmentul 150, senzolrul abs 30, butucul 150-250, se adună și am sărit de mult din buget.

la anu' deocamdată sufăr în liniște...

E foarte greu de controlat mașina, se simte efectiv în volan că ia curbele ”în două direcții” era să bag o piruetă prin pădurea bogății... am prins-o și am mers mai moale :)

Anul ăsta nu cred că o mai spăl... sau poate... nu știu :)

Link către comentariu

Ai intrat bine in modificari,cam da,modifici una automat trebuie si cealalta samd.Grija la condus numa pana sa pui toate la punct iar cu spalatul,stai linistit...cautam ceva sa bag de vina :P

Link către comentariu

Trimurile arata exact ca la Bora meu AXR. Cat te-a costat toata partea cu schimbatul cutiei? m-ar interesa si pe mine sa pun pe ASV cutie in 6.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Revenind, la o mică verificare am constatat că am joc în roata stânga, rulmentul fiind nou, am ajuns la butuc... alți bani altă distracție.

Am comandat (a și ajuns azi trebuie să o ridic) fuzeta dreapta nouă, încă doi rulmenți SKF, doi butuci pe OEM.

Planetare sunt obosite ambele... stânga spre roată, dreapta spre cutie, iau alte planetare și din 4 fac două bune.

 

Pentru că am umblat fără carenaz pe dreapta față, tot noroiul și apa am aruncat-o pe farul dreapta... Ca rezultat nu mai mergea faza scurtă, din fericire era doar mizerie pe mufă, cu o curățare temeinică am remediat problema. Dacă tot am dat farul jos, l-am desfăcut din nou și am refăcut angel eyes de pe faza lungă să fie de dimensiunea potrivită.

post-106635-0-52981400-1453977280_thumb.post-106635-0-29154500-1453977362_thumb.post-106635-0-54078100-1453977390_thumb.post-106635-0-23382600-1453977398_thumb.post-106635-0-93871500-1453977411_thumb.

Fiindcă lupele D2S sunt mai lungi decât cele cu soclu h7 originale la depo, am prelungit capacul farului să pot regla calumea farul fără să atingă.

post-106635-0-68436700-1453977831_thumb.post-106635-0-98628400-1453977843_thumb.post-106635-0-54369000-1453977852_thumb.post-106635-0-62024300-1453977862_thumb.post-106635-0-10646400-1453977877_thumb.

 

Fiindcă într-un final s-a hotărât și Bogdamn să-și ia cotieră față și deoarece avea un capac oribil din piele crem, am retapițat-o.

post-106635-0-35543500-1453978005_thumb.post-106635-0-63458300-1453978578_thumb.post-106635-0-76197600-1453978019_thumb.post-106635-0-81357300-1453978026_thumb.

Sunt mulțumit de rezultat, sper să o copolească bucuros :)

 

Și cam atât deocamdată, mai multe update-uri... pe luni când ajung din nou în service.

post-106635-0-93873700-1453978147_thumb.post-106635-0-06590300-1453978781_thumb.post-106635-0-25370000-1453978162_thumb.

Modificat de guppster
Link către comentariu

Butoanele vor face exact ce vreau eu, voi canibaliza niște spire de volan și butoanele pe direct până unde vreau :)

 

pe partea asta ai mai avansat?

Link către comentariu

Da, am făcut spira cu 10 fire și strâng din buci până îmi permit mai mult. Doar cât le-am luminat, încă stau fără airbag... mă concentrez pe tehnic/mecanic, după jucăriile.

post-106635-0-28641000-1453984107_thumb.

 

Link către comentariu

Inchide geamul la sofer ca intra frigul de afara :)

 

Stiam ca ai schimbat fusta (de 10 ori) nu si bara.Volanul arata ok,dar vroiam sa vad cum se imbina cu restul.Cotiera a iesit bine (capacul) ai putea deschide un atelier ;)

Mergi cu ea la doctor sa fie pe picioare ca vine caldura si incep proiectele de mk4 :D

Link către comentariu

Interesant ce faci cu volanul. Eu ma gandesc la un volan de mk5, posibil tot cu comenzi, si daca le-as vrea functionale, tot pe calea ta ar trebui sa o iau...

Link către comentariu

La fel ca tine ... si eu m-am concentrat pe alte probleme tehnice/mecanice amanand achizitionarea cotierei in detrimetrul celorlalte probleme. Dar intr-un final i-a venit randul si ei :D

Multumesc foarte mult pentru retapitarea capacului, a iesit foarte bine si cusatura merge perfect cu cea de pe Recaro 2 fiind tot cu gri.   :wub:

Cea de piele crem arăta in ultimul hal, nici nu o cumparam daca nu m-ai fi ajutat cu retapitarea ei .... mai trebuie sa vopsesc capacul si e gata de montaj.  :beerchug:

Frumoasa treaba si cu farurile, e bine ca ai refacut cu un drum si angel eyes-ul de pe faza lunga.

 

cxr2test - ideea cu atelierul nu e rea, Silviu mi-a refacut si cusatura la un scaun Recaro pe care croitoreasa n-a fost in stare sa o faca cum trebuie, a montat cotiere in banchete spate si si-a schimbat la  scaunele lui centrul cu alcantara ....  :icon_thumright:  :salut:

Modificat de Bogdamn
Link către comentariu

Frumoasa masinuta ta ! :D

Ai muncit mult la ea iar rezultatele sunt pe masura ! Felicitari pentru perseverenta ! Sunt tare curioasa ce mai urmeaza ...

P.S - Ai neaparata nevoie de un scut metallic ! Serios ! :))

 

Frumoasa masinuta ta ! :D

Ai muncit mult la ea iar rezultatele sunt pe masura ! Felicitari pentru perseverenta ! Sunt tare curioasa ce mai urmeaza ...

P.S - Ai neaparata nevoie de un scut metallic ! Serios ! :))

 

Link către comentariu

Mulțumesc, e work in progres, spre norocul (sau ghinionul) meu la platforma asta posibilitățile de ”upgrade” sunt aproape nelimitate.

Am achiziționat scutul metalic (Octavia 1 OEM) din toamnă, am montat deja suporții, nu am montat scutul pentru că amomentan probleme trenul față și nu avea rost să-l pun doar să-l demontez foarte curând.

Cam atât deocamdată... asștept să am loc la service să o pot pune pe linia de plutire!

 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

 

 

Modificat de guppster
Link către comentariu
On 1/7/2015 at 10:59 AM, mad_kat said:

Decat volane din alte poveste - nu pui tu un multifunctional oem de G4? E in 4 spite, e de piele, si se potriveste bine cu interiorul...

tot mai bine de scirocco 3 :D

Link către comentariu

bai, nu stiu, e decent pana la urma :)

chestia faina e ca volanele mai noi au mai multe functii - care, daca mergi pe calea HU non-oem le poti exploata.

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
  • Rave a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!