Jump to content

Canyon Red MKIV


guppster

Postare recomandată

Salutare tuturor!

Desi citesc Forumul de ceva vreme... nu am deschis un topic pentru tractorasul meu  :Driver:

 

Ca sa nu mai lungesc degeaba, e vorba de un Golf 4, Fabricatie 1998 (1999 in talon)

Motorizare 1.9 TDI (alh)

Culoare Canyon Red pearl (LC3K)

Hatchback, 4+1 usi

Ca dotari... Climatronic +4 geamuri eletrice... in rest cred ca toate cam au.

Masina am luat-o in 2010 (sau 2009? nu mai stiu) si am facut cu ea ~120k Km. cand am luat-o Masina avea folie pe toate geamurile (neomologate=>picat la ITP), Stopuri led pe spate (Fostul proprietar le-a vopsit fumurii=>picat la ITP), Faruri Depo cu lupa si angen eyes (frumoase de felul lor dar extrem de chioare), Oglinda anglia pe dreapta, frumoasa dar inutilizabila. Roti pe 15 (tabla) cu slickuri de iarna (am mers cu ele ~10k Km din motive legate de buget).

Am luat masina ca e practica si economica(avea si un pret bun), + am eu un fix cu masinile "mecanice" ce nu necesita mecanic nu informatician.

Masina a fost intretinuta si nu prea... adevarul e ca la varsta ei... oricum era tot se "ponosea".

De cand e la mine... sunt la al 2-lea set de jante pe 17, la 3-a varianta de suspensii, la a 2-a cutie, la a 2-a aripa dreapta fata si a 2-a bara fata (urmeaza a 3-a asta am luat-o gata rupta)

De cate ori imi permite timpul mai bibilesc cate ceva la ea si 90% din tip e demontat cate ceva de pe ea pentru cosmetizare  :icon_redface: .

Ce a facut eu la capitiolul "imbunatatiri":

- injectoare de pe un volvo V70 (Motor AEL facut de Audi)

- Turbina de ARL (GT1749VB)

- Cutie de viteze de pe un AJM (6+1)

- Kit ambreiaj de ASZ/ARL

in rest mici modificari de ordin estetic,

Inlocuit volanul (standard in 4 spite) cu unul de G6, imbracat in autocolant carbon toate plasticele din interior (care am putut), inlocuit stopuri+faruri cu unele OEM, inlocuit bratul oglinda dreapta cu unul EU (luat de pe o oglinda mica a.m.), incaltat cu Jatne PDW 17', 205/50/17 fata // 225/45/17 spate vara si tabla 205/55/16 iarna (totul ROF, mu mai vreau sa tin roata de rezerva in portbagaj).

Momentan masina e "stock" cu turbina si injectoarele originale, in asteptarea bugetului pentru distributie, fmic si un soft. Ce se mai face anul asta... Suspensii reglabile FK, fmic, interior recaro 2, reconditionat plasticaraia cu vopsea si scapat de autocolant pe unde se poate, probabil si volanul de g6 R, Vopsie faruri interior in culoarea masinii (posibil o tenta mai inchisa), facut un soft si remontat turbo+injectoare (vreau 150HP), montare kit frana spate octavia vrs. si alte cele toate la randul lor si in limita bugetului.

 

Poze:

post-106635-0-34430400-1400156939_thumb.post-106635-0-51703800-1400156949_thumb.post-106635-0-93143000-1400156968_thumb.post-106635-0-34447300-1400156983_thumb.post-106635-0-87412500-1400156994_thumb.post-106635-0-75673600-1400157014_thumb.post-106635-0-20554600-1400157042_thumb.post-106635-0-12183700-1400157054_thumb.post-106635-0-74515100-1400157068_thumb.

Si inche una cu roatele de iarna (vechile roti de iarna)

post-106635-0-16769900-1400157123_thumb.

 

Link către comentariu

Stiu ca am spus recaro 2... dar azi am comandat recaro 1

post-106635-0-00017000-1400248958_thumb.

:blah: am gasit la pret decent.

 

P.S. nimeni n-are nimic de obiectat la tractras?

Link către comentariu

Turbina aia ar trebui sa reziste la 200de cai cu injectoarele si pompa de motorina aferenta...

Daca vrei fmic o sa ai nevoie si de traseu intercooler custom.

Inaintea franelor spate as face upgrade la cele de pe fata, vei observa o diferenta mai mare.

Bafta la modificari!

Link către comentariu

Fain golfu, felicitari pt modificarile facute pana acum si spor la cele care urmeaza  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Mersi.

@puputavi - etrierii spate is dusi deci spatele a devenit prioritate, va fi facuta si fata cu 312 inainte de softare.

pasii care ii fac sunt in ordinea necesitatii si bugetului, nu au neaparat o logica clara :)

Link către comentariu

pune mai multe poze cu exteriorul....imi plac mult jantele dar nu imi place culoarea lor

 

bafta la modificari  :icon_thumleft:

Link către comentariu

P.S. nimeni n-are nimic de obiectat la tractras?

Sa fiu primul carcotas : volanul nu are legatura cu interiorul, carbonul nu imi place.

(Iti lipseste un capac sub volan sau nu ai apucat sa il pui inainte de poze?)

Link către comentariu

Sub volan lipsesc doua plastice, is la 'imbracat'.

Volanul va pierde cat de curand ornamentul cromat si dungile de pe airbag, in rest il prefer celui de g4.

Tot 'carbonul' zboara anul asta, dar pentru asta trebuie reconditionata toata partea de jos a bordului... asta nu stiu cum si astept sfaturi.

cu exteriorul poze... de departe doar sa nu se vada cat e de varza... octombrie e luna caroseriei, dupa si poze :)

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Cam asa arata torpedoul:

post-106635-0-31208500-1400486093_thumb.

are cineva vreo idee cum sa-l fac sa arate cat de cat decent fara sa-l imbrac in piele?

 

si asa arata fetele de usi

post-106635-0-57477100-1400486412_thumb.

Asta teoretic se retapiteaza la toamna mai repede... n-am fonduri :/

 

P.S. @luckyyy jantele sunt PDW Alpina, Bronz mat cu banda rosie, au un aspect "stealth" si imi place culoarea cum se potrivesc cu restul masinii.

post-106635-0-27680500-1400492455_thumb.

Modificat de guppster
Link către comentariu
Publicat (modificat)

In weekend BBP-ul meu a primit interiorul şport!

Se prezintă decent ca stare, va fi putin recondiţionat pe ici pe colo dar in mare e ok mai ales la preţul setului. (450 lei)

post-106635-0-96948800-1400751913_thumb.post-106635-0-95062800-1400751931_thumb.post-106635-0-25220000-1400751921_thumb.

De confort nici nu vorbesc, e cerul şi pământul! mult mult mult mai bine! (understatement)

 

Ieri am spalat-o pe dinţi şi arată decent acum, începe sa prindă contur :)

post-106635-0-85061400-1400752031_thumb.post-106635-0-41592400-1400752045_thumb.

 

P.S. A se obseva balta de ullei de sub maşină, da, e de la mine, am avut baia de ulei spată... am rezolvat-o ieri ;)

Modificat de guppster
Link către comentariu

nu te scuza Florine, am edidat doar dupa ce ai intrebat ;)

Link către comentariu

Cred ca toate Golfurile 4 au  aceeasi problema cu plasticele si acea vopsea cauciucata care se zgarie usor de pe plasticele de sub bord, manere etc. Sunt si eu curios daca se poate face ceva sa se mai imbunatateasca ceva la ele.

 

Si pe mine ma tenteaza cutie in 6 trepte de AJM. A trebuit sa faci ceva modificari sa o poti monta?

 

Cam cati cai crezi ca ai castigat in plus cu modificarile acelea? Merita? stiu ca parerile sunt impartite din acest punct de vedere.

 

Aaaa ... era sa uit. Sti cumva un pret pentru tapitarea fetelor de usi? 

 

Noroc ca ai climatronic si geamuri electrice, la mine acelea sunt in plan momentan :)

Le-am achizitionat, mai trebuie sa le montez ... deaia intrebam de fetele de usi.  

 

 

Bafta la modificari!  

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Legat de tapiterie... nu am nici cea mai vaga idee.

Azi sau maine vine Vopel, dupa o spalare riguroasa voi incerca sa vopsesc toata poartea de jos a bordului.

Voi incerca sa renunt si la folia de carbon, vopsire toate trimurile dein plastic.

Cutia... a fost ceva de schimbat, dar nu modificat.

.cutia

.kit ambreiaj+volant

.suporti cutie

.planetare

.timonerie

.electromotor

.ceva furtunase la ambreiaj si cam atat imi aduc aminte, total cu manopera undeva pe la 2500 lei.

Motivul inlocuirii e cat de cat practic, aceasta cutie cu ambreiajul de asz/arl tine la cei 150 de caluti pe care vreau sa-i obtin.

Din lipsa de fonduri si timp am 'organizat' putin modificarile.

Luna asta am schimbat interiorul, rezolvat baia de ulei crapata (si o revizie la ulei pe tema asta). Inlocuit oglinda stanga cu una neagra pentru 'simetrie'.

Iunie - faruri cu ingerasi (am eu fixul meu), montare odometru si senzor marsarier, inlocuire senzor temperatura si vopsire plasticaraie interior.

Iulie - suspensie reglabila pe inaltime, bucsaraie eventual rulmentii la toate 4 rotile daca permite bugetul.

august - evacuarea. Nu stiu cat e de utila dar imi doresc de ceva vreme 'tobe' pe ambele parti.

Septembrie - kit GTI 25.

Octombrie - spoiler fata + spate, praguri (reparatie) montare kit aniversar si alte reparatii tablaraie.

Noiembrie - soft.

Decembrie - jante+ 2 cauciucuri iarna pe 16 (vreau sa renunt de tot la tabla)

2015 - Vopsire, inlocuire instrument cluster cu immo 3, ceea ce la mine echivaleaza cu mare parte din instalatia elecrita. Kit frane octavia vRS.

cam atat .

Modificat de guppster
Link către comentariu

vopel e pt piele (trebuie sa fie absorbit in piele, apoi se da cu lacul fixator), crezi ca da bine si pe plastice?

chiar si asa, eu l-am folosit pe volan si nu rezista mai mult de un an. il vad ca pe o solutie temporara sau de aplicat pe pielea ce nu este folosita cum este cea de pe volan.

si eu am vopsit negru mat toate plasticele ce aveau vopsea cauciucata, ai ceva de lucru cu montat/demontat, curatat/vopsit dar merita.

Link către comentariu

Plasticele de "sub" bord, sunt acoperite cu textura si un fel de cauciuc/plastic moale spongios. Daca se curata ff bine cu perie si cif ramane o suprafata rugoasa, absorbanta pe care sper ca va tine Vopelul, avand in vedere ca nu sunt zone de "trafic" intens. Voi testa pe bucatile de sub volan, care inca nu am avut timpul necesar sa le colatez si daca iese ok voi face toate elementele, probabil si bordul.

Plasticele de la usi/bord/consolo imi sunt imbracate in autocolant carbon Muale, si nu am pus autocolantul peste vopseaua cauciucata, sunt curatate, toate. Vreau sa le fac cu vopsea ca m-am plictisit de carbon si in zonele unde bate soarele se tot deformeaza/dezlipeste de la caldura si trebuie demontate/corectate/bibilite etc (au imediat 2 ani).

Link către comentariu

da, plasticele de sub bord sunt tot cauciucate dar texturate. cum e si usa torpedoului. dar ele tot plastice sunt sub acel strat de vopsea cauciucata.

tu incearca si ne spui cum se prezinta...

Link către comentariu

Mai rau ca acum... nu prea cred.

vezi postul 9 in prima poza :(

Link către comentariu

plasticele de sub bord le-am curatat de vopseaua cauciucata cu detergent si burete de vase.

ca idee la torpedou mi-a luat cam o ora

arata f ok - plasticul este texturat sub acea vopsea

vopel pe volan cred ca am deja un an si mai mult de 10k km de la aplicare si se prezinta ok

Link către comentariu

plasticele de sub bord le-am curatat de vopseaua cauciucata cu detergent si burete de vase.

ca idee la torpedou mi-a luat cam o ora

arata f ok - plasticul este texturat sub acea vopsea

vopel pe volan cred ca am deja un an si mai mult de 10k km de la aplicare si se prezinta ok

Norocosule, la torpedou am "muncit" 2-3 ore lejer si ar mai iesi daca l-as mai freca, ideea e ca plasticul nu e uniform negru... arata cam aiurea zone mai gri, zone mai inchise... l-as vopsi sa-l uniformizez.

Link către comentariu

Am schimbat farurile, poze calumea diseara :)

post-106635-0-60492500-1401702690_thumb.

Link către comentariu

sunt frumoase, arata bine(chiar daca angel-eyes-urile  nu prea sunt pentru golf).... un pret?

Modificat de lucyyy
Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
  • Rave a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!