Jump to content

Prima mea masina: Volkswagen Golf IV 1.4 Benzina (2003)


bobbyrock

Postare recomandată

Salut! Mersi frumos :) Inca nu arata foarte OK, caci nu am apucat sa le polisez, si sa le pun capacele de protectie OEM. Nici de reglat nu am avut timp sa le reglez, o voi face probabil maine si voi posta cum bat :)

 

Ca si scor, faruri cu drosere, cablu conversie xenon, cu becuri (pozitii, lunga->OSRAM Cool Blue, D2S-urile sunt Philips si au fost pe ele): undeva la 14 sute ron.

 

P.S. Are cumva cineva o schema a sigurantelor, sau anume siguranta/releul responsabil pentru Ceata-Spate? Nu stiu din ce cauza, in urma cu ceva timp, nu mi-au mai mers. Totul insa merge, inclusiv becurile de la switch, etc. Am incercat alte becuri, am inversat "placa", degeaba.

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

#flaviusmaff: Mersi! Se poate polisha insa atat plasticul cat si sticla. Insa trebuie solutii/metode diferite :)

Link către comentariu

Pai ca tot ce este frumos, implica ceva "costuri". Fie bani, fie implicare, fie ambele :) Fara nu faci niciodata nimic, sau rezultatul lasa de dorit. Eu cred totusi ca nu a fost o investitie atat de mare, la preturile care sunt acum pt. aceste faruri. Se pot gasi probabil si ceva mai ieftine insa eventual cu anumite probleme/defecte, etc.

 

Va multumesc tuturor pentru apreciere. O sa fac poze curand cu ele seara. Cel mai probabil Luni seara, caci pana atunci nu ajung sa le reglez, etc.

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

Inca nu am ajuns la service pt reglarea farurilor. Am decis totusi sa pun doua poze sa vedeti cum bat pentru moment. Prea jos Xenonul, prea convergenta faza-lunga? Pareri? (prima poza: scurta xenon; a doua: scurta+lunga).

 

Faza_Scurta_XENON.jpgFaza_Scurta_Lunga.jpg

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

Te rog sa nu mi-o iei in nume de rau ; nu scriu acest post sa instig la flame ; dar vreau sa clarificam niste lucruri ;

La inceput imi placeai, am fost printre primii care ti-au urat bun venit si nu obisnuiesc sa fac asta ; pareai ca ai idei bune, planuri de viitor frumoase, grija de masina, etc ; dar pe parcurs te-ai contrazis singur ; mi-a placut masina ta pana la " modificarea numarul IV " ; arata super, clean & oem cu modificari de bun gust pana la kit-ul ala si acea chestie de pe lunet.."eleron" ; la fel si insertiile cu rosu ; de acolo, parerea mea -> kitch ; si nu inteleg de ce le-ai pus, pt ca la inceput aveai alte idei ; spuneai ca vei merge pe clean & oem ; nu voi comenta in continuare si la ceasurile cu 300 la ora sau faptul ca ai prins 200 cu 75 cp, cu toate ca este imposibil ; dar cand ai facur afirmatia asta..mi s-a parut foarte deplasata :

nu am de gand sa vand, schimb, etc, si asta pentru am bagat de 5 ori banii ei in ea deja, si imi place mult prea mult Golf 4.

Sa inteleg ca pe tine te-a costat ~ 300€ masina? Pt ca in modificari nu cred ca ai investit nici macar jumatate din pretul de achizitie al masinii ; exceptand consumabilele ( ulei / filtre / distributie / etc) , poti face in mare, o mica lista cu pretul upgradeurilor? Nu de alta, dar mai sunt si alti colegi interesati de modificari sau vor fi peste ceva timp, si e bine de stiut ; ca de aia suntem pe un forum ; altfel, daca ai dat ~ 2500-3000€ pe masina -> ca tu ai investit ~ 15.000 euro in modificari nu?

Nu ma pricep eu prea bine, dar rotile alea pe sh sunt ~ 200€, interiorul ~ 250€, stopurile ~ 100€, ceasurile cu inelele alea si restul chestiilor de pe interior ~ 100€, farurile ~200€, si..kit-ul ala pe care nu l-as lua nici sa ma platesti ( parerea mea doar ), cat sa fie..~ 400€? Dar poate ne lamuresti tu mai exact ; intr-o perioada mi-a placut si mie golf4, si eram pe cale sa iau un Highline 1.6+gpl impecabil, dar am gasit altceva mai ok la pret ; insa daca il luam, dupa ce ajungea la mine arata cam asa :

tuning_vw_golf_mk4_d7cbd15818be09f453_0_VW_Golf_IV_R32_20090916_front.jpg

Link către comentariu

@bgb:

 

Primul attatch e Alex de pe cj.sa vezi interior acolo.  ;) PS: sper ca nu ziceai de kitt-ul de GTI anny.ca vreau si eu sa imi iau :))

 

 

Cat despre mica descriere :D in mare parte ai putina dreptate,incet incet cam deraiaza trenul.E de inteles ca topicul personal e sa iti prezinti ideile tale,nu neaparat originale,etc dar vorba lui Lawrentzyu daca tot ai forum "public" si iti prezinti masina trebuie sa iei in considerare ca multi vor vedea masina si multi isi vor da cu parerea,unii cu experienta,unii aprecieri (sau nu) fie ca iti place fie ca nu iti place.

 

Eu iti spun la cel mai sincer mod,eu imi dau cu parearea ici-colo in limita cunostiintelor si bunului simt; daca e bine primit sfatul,etc ma bucur ca am putut sa ajut persoana respectiva,daca imi iei de rau sfatul sau 10 oameni zic NU si tu BA imi pierd tot interesul de a mai citit/posta/vizualiza acel topic/forum ce o fi,fiindca daca nu esti bagat in seama ce rost mai mare?"daca omul vrea sa zboare in spatiu fara casca+costum degeaba ii zici tu ca nu e aer acolo,ca el vrea neaparat in spatiu"

 

PS: e la modul general,nu am sagetile indreptate spre nimeni,personal am vrut sa vad noile faruri cum bat si sa urez sarbatori fericite ca sunt sanse sa nu am internet :D 2 zile

Modificat de cxr2test
Link către comentariu

Multumesc pentru critici, o sa tin cont de ele in masura in ideilor, gusturilor, si pasiunii mele.

 

@bgd_b92: Da, o sa fac o lista de upgrade-uri pentru cei interesati. Nu o sa listez insa preturile. Vad ca ai o mare problema, si ma faci mincinos pe fata. Nu-i problema asta pentru mine, am intalnit ca tine, care vorbesc fara sa cunoasca in mare parte (nu vreau sa cred ca o faci rau-intentionat). Condiuta vietii mele, a fiintei si carierei mele, nu este una mincinoasa, sau "hiperbolizatoare". Deci poti sa ramai la idea ta in legatura cu preturile, caci cine nu cunoaste nu se poate convinge decat singur. Sau mai sunt situatii de oameni care vor macar si se mai familiarizeze/intereseze. Nu nu esti unul din ei, insa. Ti-as recomanda sa-ti iei un Golf 4 golas asa (avand totusi ceva optiuni: clima, incalzire scaune, oglinzi helio-incalzite ESP, si cam atat), si sa te apuci sa-l faci ca al meu :) Sau ma rog....."clean OEM". Cred ca vei avea o mare surpriza: gen, cum o sa gasesti tu interiorul meu la 200 EUR, cum sa iei tu faruri care sunt in stare perfecta atat estetic cat si functional BOSCH Xenon OEM cu 200 EUR, samd. Anyway, good luck! :)

 

@cxr2test: Daca "bgd" are impresia ca acel kit original 25 GTI Anniversary e nasol, e problema lui, parerea mea. Fiecare are parerile si gusturile sale. Spre exemplu, fara nicio exagerare de niciun fel, eu nu suport look-ul/kit-ul original de R32. Sariti-mi in cap, dar asta este.

 

Sarbatori Fericite tuturor!

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

tu faci masina cum crezi si noi comentam si ne luam de ce nu ne place.

la final ,nimeni nu se supara.

Modificat de Muale
Link către comentariu

Pai nu te fac mincinos, pur si simplu eram tare curios de preturile la upgradeuri pt golf ; in mare as stii cateva de la leon 1M, dar nu sunt un cunoscator ; de aceea am si intrebat de preturi ; si nu inteleg de ce atata secret ; ideea nu este sa ne ajutam intre noi? Poate vor si alti colegi sa isi cumpere ceva din ce ai tu si nu stiu la ce sa se astepte ;

Cuvintele tale au fost urmatoarele : " am bagat de 5 ori banii ei in ea deja " ; deci considerand ca ai dat minim 2000 euro pe masina, ai bagat in ea 10.000€ ?

Nu stiu cati ai vazut ca mine..am mai pus si eu una alta pe masina..acum daca nu am dat 10.000 € inseamna ca nu am facut ceva? Iti spun fara sa ma laud cu ceva, penultima masina a fost un astra G ; si l-am luat chel, doar cu clima fata de dotarea de baza ; cu 600€ am pus urmatoarele pe el : pilot automat, interior recaro cu sezut reglabil, ambele scaune reglabile pe inaltime, cotiera spate si acces la portbagaj, manere usi cromate si fete de usi de catifea, jante aliaj de N'joy + anvelope noi, volan cu comenzi + cd player oem + suport cd incorporat in bord + 6 boxe, ace rosii de vectra C, inele cromate in bord, puddle lights, folii fata + spate, stopuri light smoke, huse schimbator + frana de mana noi, cotiera, grila fk fara semn, si poate au mai fost mici chichitze de care nu-mi aduc aminte, gen vopsit etrieri, solutii intretinere, etc ; nu mi-a fost usor, am cautat si am umblat de mi-au sarit capacele, facut combinatii, cum m-am descurcat, treaba mea..dar eu asta am facut cu acesti bani ; altii si-au luat doar rotile si anvelopele noi de banii astia ; daca arunci un ochi pe pagina asta si pe urmatoarea, te vei convinge ca nu sunt mincinos

http://vwforum.ro/topic/104890-seat-ibiza-14-16v-2007-under-construction/page-3

Si cam asta inteleg eu prin oem ;

Astept si de la tine un rapsuns pertinent, nu afirmatii de genu ca ai fumat deastia ca mine sau ca te fac mincinosc..si alte vorbe pus in carca ;

Cxr : nu stiu, mie nu-mi place cum da pe masina asta ; poate nu se potriveste cu jantele, poate cu rosul acela din grila fata si emblema spate, ori cu bandourile negre si carligul de remorcare..pe mine ma zgarie putin pe retina ; sunt sigur ca se putea mult mai bine ;

Dupa cum am zis, nu instig la flame, nu jignesc, vreau doar sa fiu lamurit ; in cazul in care un admin va interveni si considera ca ceva nu este la locul lui ( desi nu vad ce ) imi cer scuze si probabil ma voi documenta altundeva..desi nu prea vad unde daca nu pe un forum vag si primind info de la cei ce au facut upgradeuri... :)

Link către comentariu

Body kit-ul de R32 e super tare,nu ma intereseaza ce pareri aveti,dar (exista un DAR) exceptie face bara din spate unde cred ca cea de R-Style Clean (de la SRS-Tech,etc) Link:http://srs-tec.de/cars/VW/Golf-IV/Rear-bumper-R-Style-clean-VW-Golf-IV::155.html?XTCsid=dbdkpkxr

e mult mai reusita.

 

Kit-ul de GTI 25 anny. da mai bine pe anumite culori: rosu,galben,albastru pana si gri metalizat/sobolan.Pe unele culori nu da asa de bine fiindca la prima vedere iti dai seama ca "masina asta sigur nu a iesit din fabrica cu asa ceva" pe cand in o alta situatie similara,parca se imbina totul mai perfect si stai putin pe ganduri.

 

Bobby,nu e o idee rea sa ne ti la curent cu modificarile facute,uite eu cel putin sunt unul dintre cei care ai fi interesati sa caute un interior,fete de usi,etc si sunt curios unde gasesc calitate cat de cat acceptabila la un pret rezonabil,pe mine m-ar ajuta,presupun ca si pe altii (inclusiv cei care nu posteaza doar citesc)

Link către comentariu

@bgd_b92: Nu este niciun secret bgd_b92, ci pur si simplu nu imi place sa dau detalii legate de preturi. Dar voi face detaliat mai jos lista de piese, pentru tine si cei care doresc sa aibe o oarecare referinta. Cat despre modul tau de a pune problema, a vedea lucrurile eu nu o sa comentez prea multe, caci nu am de ce. Nu sunt in conflict cu tine, nu mi-ai dat nici tu si nici altii bani pentru a ii investi in masina aceasta. Cat despre aspectul masinii mele, designer fiind, am incercat pe cat posibil sa ii dau un apect cat mai aproape de nou, cat mai clean, caci nu poti fi designer, care lucreaza la pixel si sa lasi masina cu zgarieturi, rupturi, pete la interior, si mai stiu eu ce alte neregularitati la exterior. Eu unul nu am putut, si de aceea, am ales sa customizez aceasta masina dupa bunul meu plac si simt estetic - am vrut o oarecare originalitate, asa cum am vazut-o eu. De asemenea eu nu am pe langa mine enspemii de ateliere, sau parcuri de dezmembrari, si deci a trebuit sa caut mult mai mult, nereusind intotdeauna sa achizitionez ceva la un pret mai mic, si sa arate decent, SH fiind. Nu pot totusi sa nu mentionez, ca daca ai investit 600 Eur in penultima ta masina, si ai "reusit" sa aduci atatea imbunatatiri, din punctul meu de vedere esti GURU si nu pot spune decat: Felicitari. Guru, atata timp cat piesele/upgrade-urile pe care tu spui ca le-ai bagat cu doar atatia bani, sunt originale sau sunt de o calitate superioara, si nu niste facaturi. Si aici, nu cred ca mai putin de 95% dintre membrii o sa ma contrazica, cand tind sa cred ultima parte a penultimei propozitii.

Ca sa fie bineinteles, si nu luat din context, cum ai procedat tu: NU m-am laudat, NU am facut numai de capul meu la plezneala, NU vad banii ca un pe scop, ci ca pe un mijloc. In consecinta, nu am tinut "secret" ce anume sume au costat anumite piese, etc, ci pur si simplu am ales sa nu le listez, din motive lesne de inteles din ce am scris mai sus. Insa pentru tine si voi toti:

- Masina: 3250 Eur cu adus din Germania; 200 Eur taxa de inmatriculare + alte costuri; 900 Eur piese schimbate la prima revizie tehnica - aceste costuri de approx. 4350 Eur, pe care nu i-am inclus in investitiile pe care le-am facut la masina, ci am adaugat suma la un total CU investii cand am numit suma de "peste 15.000 EUR" --- pe care am amintit-o atunci cand mi-ai recomandat sa vand masina mea cu 3000 Eur si sa iau una cu motor mai mare cu 4000 Eur --- din punctul meu de vedere, un non-sens, really. O sa listez ce am bagat in masina, ca piese, si NU preturi, ramanand ca tu si altii sa isi dea seama de costuri, implicatii. Eu unul sincer, nu sunt interesat sa trezesc conflicte legate de bani, pt ca desigur vor aparea.

EXTERIOR:
- Jante aliaj 16" (SH) + cauciucuri vara (noi)
- Capace originale jante (8 buc, noi)
- Capace ventile originale VW Aluminiu (VW)
- Capace originale VW pt Jante Tabla 15" (noi)
- Oglinzi semnalizare Golf 5 originale heliomate, incalzite, electrice (noi)
- Proiectoare ceata OEM (noi --- vor fi inclocuite cu Hella Daylight ce au fost achizitionate)
- Kit GTI 25 Years Anniversary originale: Fuste, Praguri (SH)
- Grila bara fusta fata (noua)
- Eleron (nou)
- Lampa eleron (Mini-Cooper - noua)
- Lampi bandou fata OEM (Clear, US style, noi)
- Capace aripi "Exclusive Edition" originale VW (noi)
- Flapsuri noroi originale VW (noi)
- Protectie bara spate custom (noua)
- Toba finala completa ROMCAT Borla (noua)
- Triple Magneti Marelli Ocean US (sh)
- Sigle: "GOLF", "GTI", "Exclusive" (spate), "style" (spate), "VW" (spate) "VW" (fata) - originale (noi)
- Stergatoare Aero Originale VW fata+spate (noi)
- Antena Alu OEM (noua)
- Faruri Valeo originale customizate cu dubla semnalizare (inlocuite, de vanzare)
- Faruri Xenon BOSCH OEM originale, customizate pt reglaj manual (SH)
- Protectii faruri Xenon originale (noi)
- Chedere usi originale (noi)

INTERIOR:
- Scaune Seat Cupra R (Recaro Leather+Waterproof Textile, SH -- foarte rar, cu noroc reusit sa-l achizitionez)
- Imbracare full piele fete usi
- Cotiera fata (SH, imbecabila)
- Imbracare piele husa frana de mana
- Buton aluminiu frana de mana
- Imbracare piele manson schimbator
- Imbracare piele capac cotiera
- Volan 3-pite (SH) + imbracare piele
- Schimbator viteze Sport Edition original (nou - neinstalat)
- Pilot automat original (nou - neinstalat)
- Modul semnalizare x 3 (nou - neinstalat)
- Reconditionare/vopsire plastice bord
- Manere, Consola Sofer si Trimuri Consola Bord Aluminiu R32 originale (SH)
- Manere + Consola Sofer originale negre (noi - neinstalate)
- Consola Centrala + Suport Pahare Fata + Suport Pahare Spate (SH, imbecabile)

- Consola Usa Sofer Aluminiu R32 (noua);
- Pedale Otel + Footrest OEM (noi)
- Manere usi Aliminiu originale (noi)
- Kit iluminare ambientala manere usi Rosu (nou - neinstalat)
- Guri ventilatie iluminate Bora originale (noi)
- Suport ochelari sofer original (nou)
- Plafoniera W8 originala (noua)
- Switch lumini R32 Aluminiu original (nou)
- Inel aluminiu regulator oglinzi (nou)
- Inele aluminiu guri aerisire plansa bord (noi)
- Inel aluminiu contact (nou)
- Inel aluminiu switch lumini (nou)
- Radio/MP3 Kenwood (MK4 edition, nou -- va in inlocuit cu MFD/Aux)
- Suport Auto Wireless Nokia 920 (pt navigatie)
- Presuri iarna (cauciuc) originale VW Golf 4 (SH)
- Presuri vara (textil) OEM Exclusive (nou - never installed)
- Boxe spate + twittere (SH, imbecabile)
- Ceasuri: Folii Edition Bora (benzina SH); Inele Aluminiu OEM (noi); Carcasa Edition (benzina SH); Ace Audi R8 Customizate Golf 4 (noi); Butoane Reglaj Aluminiu Customizate (noi)
- Ceasuri R32 Maxidot - (interior, fara carcasa, etc), Original (SH, imbecabil - neinstalat)

 

Nu o sa mai listez Manopere, Vopsiri, Piese de Schimb, Accesorii, Produse Intretinere si multe alte maruntisuri, sau "chichitze" cum le-a numit colegul. Sunt mult prea multe si unele nu le mai retin, altele nu-si au rostul, etc, insa ca si costuri, faceti voi calcule. Eu unul n-am pastrat bonuri, facturi, etc.

 

Daca cinevare are vreo nelamurire, sau vrea detalii referitoare la o anumita piesa (costuri, provenienta, etc), puteti oricand sa-mi dati PM.

 

In legatura cu aspectul masinii, eu sunt multumit overall si nu mi se pare deloc ca arata a masina "pusa laolalta" cu sau nu cu lopata. Este parerea mea, insa da, sunt sigur ca se poate si mai bine. De fapt, intotdeauna se poate mai bine in absolut orice. Altfel omenirea nu ar mai fi evoluat din niciun punct de vedere.

 

Multumesc si Sarbatori Fericite tuturor!

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

Multumesc.

 

De asemenea, un mic "treat", care pe mine m-a bucurat, vazand ca un alt Golfangiu din oras a adoptat sigla reflectorizanta pe haion :)

 

WP_20141222_20_18_19_Pro_1.jpg

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

Multumim si felicitari !

Da, eu alea le-am pus cu atatia bani, totul oem ; ca idee, pe minte interiorul ala recaro in stare impecabila m-a costat 300 lei cu interiorul meu la schimb ; volanul cu comenzi a fost 100 lei iar pe al meu normal l-am vandut cu 80 lei ; si multe..care nu are rost sa le spun pe topicul tau ;

Acum hai sa-ti zic ce nu-mi place mie la masina ta, daca are vreo relevanta pt tine ; in primul rand nu imi plac masinile incarcate ; insertiile cu rosu nu imi plac, supoartele de numar nici atat, eleronul de nicio culoare ; carligul de remorcare strica tot aspectul, si mi-e greu sa cred ca o masina cu kit anniversary care vreo rulota ca sa fie si util ; bandourile trebuiau musai in culoarea caroseriei, jantele ar merge unele mai de efect + niste arcuri sport ;a, si emblemele..personal nu suport stickerele sau emblemele pe masini ; ar arata foarte bine si cu folii pe geamuri 20% spatele 50% fata ; dar important este sa iti placa tie..banii tai, munca ta ; so ca sa fiu carcotas pana la capat, pt ca tot ai bagat multi bani intr-un termen scurt, de ce nu ai plusat la achizitie si nu ti-ai luat din prima GTI / GTD ?

Link către comentariu

@bgd_b92: In Ajun de Craciun vreau sa spun decat atat: tu ai gusturile si pretentiile tale. Tu mergi pe anumite pattern-uri, care sunt stabilite de altii, in proportie de 99%. Nu stiu cum ti se pare tie ca masina mea e incarcata, poate ai altfel de ochi (miram-as sa vad eu gresit lucrurile, lucrand in Design de peste 12 ani). Dar te rog intelege, ca sunt anumite gusturi, ale fiecaruira, la anumite momente, care sunt intr-un anume fel, directie. Inteleg ce spui de bandouri, de rosu, de etc. Dar eu cred ca tu nu poti vedea un ansamblu, ci doar "segmente". Si daca "segment-ul" respectiv pt tine nu e intr-un anume fel, nu e OK. Asta nu inseamna ca pentru mine sau pentru altii nu e OK. Ideea este ca daca ai vedea masina in real-life, si per ansamblu, probabil, ti-ai schimba parerea. Nici nu conteaza daca ti-ai schimba-o sau nu. Estetic vorbind, pentru mine, MOMENTAN, arata cum imi doream odata ce am achizitionat Golf-ul. Pe viitor, probabil, si de fapt sigur, va mai suferi schimbari.

 

De asemenea, anumite elemente, cum ar fi Carligul, Eleronul...pentru mine au un anumit farmec, si intr-o buna masura, de ex. Carligul, o utilitate. Asta pentru ca, dupa cum am mentionat de multe ori anterior, multi in zona mea au spatele "infundat". Intelegi? Rulota nu am, si nu planuiesc sa pun pe 1.4, insa daca poti intelege ca nu vreau sa ma trezesc cu masina infundata, fusta/bara eventual triple sparte/crapate/zgariate, treaba ta, daca nu, nu.

 

Cat despre Kit-ul Anniversary, nu e problema mea ca nu iti place tie. Este parerea ta si o respect. Mie, spre exemplu, dupa cum ti-am spus, nu imi place foarte mult kit-ul R32. Este vreo problema daca nu imi place? Poate pe viitor, 1, 2, 3 ani imi voi schimba parerea, cine stie?! Pentru Eleron, am mentionat anterior ca NU mi-a placut niciun altul, pur si simplu. De aceea am ales acest tip de eleron, chiar daca tu nu vrei sa-l numesti asa (neincardandu-se in pattern-urile stabilite de altii pt tine). Bandourile.........chiar crezi ca pe culoarea asta ar da bine? Eu am facut in Photoshop vreo 15 poze cu bandourile in culoarea masinii, si NU dau bine. Daca aveam ca si culoare acel gri mai deschis, lucrurile stateau altfel, dupa cum am mai si mentionat (dar se pare ca tu citesti selectiv:) ), si implica un cu totul alt scenariu de aranjament.

 

Jantele: sunt de acord ca se poate ceva mai elegant, mai atractiv, si in consecinta la prima-vara, sau poate chiar mai devreme, o sa cumpar Jante Originale Audi A8 pe 17" (capace VW bineinteles). Asta pentru ca acelea se vor potrivi, dupa parerea mea, cel mai bine si vor schimba in bine aspectul.

 

Si pe final...de ce nu am ales un Golf mai puternic initial? Pai initial am vrut sa iau o masina, cu care sa fac anumite lucruri. Am luat altceva, mai scump decat imi propusesem initial, si s-a aprins "flacara". Nimic mai simplu. Tin sa spun ca pana in Mai anul asta, nu am avut nicio alta masina, si abia de curand mi-am luat carnet-ul. Cu asta, haide sa punem punct tuturor disputelor (ai mentionat ca vrei sa fi carcotas), si presupunerilor referitor la investiile in aceasta masina. Nu am vrut nicidecum sa se ajunga la: - am dat atat... - ai dat pe dr**u...etc. Eu stiu ce bani castig din munca cinstita, si in ce anume i-am bagat, cheltuit, asa ca poti, tu sau altii, sa va dati peste cap ca tot banii aceia i-am investit. Asta e FOARTE PUTIN imporant. Am sperat ca important sa fie Masina in sine, aspectul, tehnicul, etc. Nu CAT?!, CUM?!, UNDE?!, DE CE?!, NU E BINE!!! --> "Arguments are clues of sanity."

 

Das Auto.

 

P.S. Am vazut postul cu masinuta ta, si reflecta, cel putin pentru mine ca avem gusturi total diferite, si intelegem aspectul estetic in mod pararel. Ca opinie pur personala: scapa de folia galbena de pe proiectoare, arata cel putin ciudat, sincer, nepotrivindu-se cu absolut nimic de pe masina. Si...in locul tau as face ceva la semnalizarile laterale (probabil mai inchise la culoare, sau le-as lasa asa in conditiile in care proiectoarele fata ar fi albe). De "fagure" in fata, ma abtin, caci e alegerea fiecaruia ce anume ii place. Winky-Wonk! ;)

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu
  • 2 months later...

Salut! Am un golf cu acelasi motor ca si al tau. Vreau sa-i pun jante de aliaj, si nu stiu ce sa aleg, de 15" sau 16"? Este motorul prea mic pentru cele de 16? Trage mai greu? Merci!

Link către comentariu

Salutare. Iti recomand cu incredere cele de 16". Nu este nici cea mai mica diferenta pentru motor, mai ales daca folosesti Benzina 100 (cifra octanica mare - care e chiar recomandata).

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare! Odata cu venirea prima-verii, am decis sa mai adaug ceva poze noi. Enjoy.

 

WP_20150306_16_33_09_Pro_highres.jpgWP_20150302_13_45_16_Pro.jpgWP_20150310_18_37_17_Pro_highres.jpgWP_20150408_15_01_48_Pro_highres.jpgWP_20150408_15_02_03_Pro.jpgWP_20150408_15_02_09_Pro_highres.jpgWP_20150326_18_39_25_Pro_highres.jpgWP_20150326_18_38_09_Pro.jpgWP_20150326_18_37_56_Pro_highres.jpgWP_20150328_18_37_06_Pro_highres.jpgWP_20150307_14_27_35_Pro_highres.jpgWP_20150311_14_26_57_Pro.jpgWP_20150408_15_00_13_Pro_highres.jpgWP_20150408_15_00_40_Pro_highres.jpgWP_20150408_15_01_24_Pro_highres.jpg

Link către comentariu

Din fata arata bine masina, fie ea si cu sigle de gti. Dar la spate trebuie dat jos eleronul, stickerele si carligul. O sa arate de milioane

 

Sa nu mai zic de efectul vopsirii bandourilor in culoarea caroseriei...

Link către comentariu

Pentru gusturile mele spatele e mult prea incarcat, stickerul de pe bandou, no comment.

Semnele de GTI arata cel putin comic... ii lipsesc tambure vopsiti rosii cu sticker brembo si parodia devine completa.

Iti inteleg "dragostea" pentru masina, faptul ca investesti in ea si adaugi elemente de calitate dar, din nou subliniez, e parerea mea, cred ca ai mers cam departe, mai ai putin si o dai in chici.

Modificat de guppster
Link către comentariu

Nu vreau sa fiu si eu cârcotaș, toate bune si frumoase in față cu faruri, spălători, proiectoare, grile, la interior la fel cu trimuri, 2DIN si piele, jante frumoase etc .... bravo! :icon_thumleft: 

 Dar cand am ajuns la spate .... e chiar prea mult ! no offence dar e manelism (cu doi de "r") deja . Eleronul ala cu al treilea stop, stickerele si sigla reflectorizantă chiar nu "dau" bine pe mașina (părerea mea), e mult prea încărcată, ca un pom de Craciun - ca să și argumentez.  Și ce e prea mult ... strică ! 

 

Este doar părerea mea, fără jigniri și alte cele, masina o faci cum iti place, dacă ți cont de parerile altora sau nu din câte se pare ... asta e. Baftă!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!