Jump to content

 Funcționarea acestui site este susținută de cele 3-4 firme ce afișează bannere între posturi. Ar fi o plăcere pentru noi dacă ar fi adăugat site-ul nostru în lista de excepții ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult susținerea acestei comunități. Promitem și veți vedea că nu avem reclame intruzive și nici deranjante. Mulțumim! :) 

liviutz

Segmentare

39 postări în acest subiect de discuţie

liviutz

Buna ziua.

Este vorba de un PASSAT VARIANT 1.6i - 1595 cmc, 101 CP, AHL, 1998.

Masina are 215.000 km, consum ulei 1L / 1000 km, consum lichid racire 1L /1000 km, consum benzina: ~11-12 % in oras 9-10% afara (media vitezei intre doua orase 75-80 km/h), la unul dintre cilindri i se tot ancranseaza (nu stiu daca e corect temenul - pe bujie apar depuneri masive de calamina) bujia; pt turatia de pana la 1000 rpm, noxele corespund limitelor RAR, la turatia de peste 3000 rpm, nu mai corestund; pe toba de esapamnt iese foarte mult abur si fum (este "neagra" la interior).

In timp, au fost schimbate bijiile, fisele, filtrele (aer, benzina), pompa de benzina verificata, supapa N8O verificata, senzori aer verificati, MAF curatat, la turatie mare (~3000 rpm) "lambda correction" (engine, grupul 10, campul I) ajunge la - 20% iar la relanti variaza intre 8-15 %.

In aceste conditii va intreb ce parere aveti: are rost sa segmentez motorul asta sau sa nu ma mai agit?

ps: segmentarea asta m-ar costa doar piesele care trebuie schimbate (segmenti, garnituri, ulei, etc), nu si manopera, sau alte cheltuieli.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Laurentziu83

Ce merita intr-adevar este sa scapi intr-un fel de ea si sa-ti iei alta.

La ce consumuri ai intr-adevar trebuie sa faci ceva urgent la ea. Orice constructor recomanda reparatia capitala daca un motor consuma 1 litru de ulei la mia de kilometri. Problema e ca niciun motor nu mai e la fel dupa ce a fost demontat, mai ales in cazul motoarelor de generatie noua. Un motor nu se poate repara "pe genunchi" si apoi sa mai ai pretentia sa mai fie ca nou. Nu zic nu, poti sa faci o treaba foarte buna, numai ca recomand sa faci operatia asta intr-un service ce dispune de toate materialele necesare manoperei.

Recomand solutia asta doar daca posibilitatile financiare nu-ti permit schimbarea masinii.

Sorry de vestile proaste dar asa e.

Modificat de Laurentziu83

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
liviutz

:offtopic:

de acord ca ar fi o solutie buna...sa scap de ea, dar momentan nu stau stalucit cu banii (in sensul ca vreau ceva mai bun si nu pot acum), si parca as prefera sa mai "trag" putin de rabla asta ceva vreme, timp in care as putea sa adun ceva bani cu care sa trec "la alta categorie" - ceva dupa 2003...(daca scap de ea, am multe sanse sa ma aleg cu alta la fel de proasta.. :D )

acum...mai ramane sa ma hotarasc ce inseaman "trasul" asta... sa continui cu ea asa completand pe aici pe colo cu "consumabile" :blink:, sau sa incerc sa o repar ...

daca merge totul bine, luni o sa fie jos motorul :( si "facut bucati" ... daca are cineva ceva documentatie, mi-ar fi de mare folos, daca nu asta e ... ma descurc eu cumva....va tin la curent oricum.

Salutare

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
reader

In primul rand verifica injectorul din pistonul care iti face probleme, e important sa pulverizeze benzina la toata turatiile, si sa nu o picure. Asta ar explica consumul crescut, fumul, ancrasarea bujiilor (amestec prea bogat si ardere incompleta).

In al doilea rand, verifica chiulasa, au mai fost cazuri in care adaugarea unor solutii-minune de astupat si destupat au distrus chiulasa (am patit-o chiar eu, apa din racire se ducea pe esapament, traseele celor doua canale (evacuare si racire) sunt destul de apropiate pe chiulasa. Prin asta s-ar putea explica aburii de pe esapament si scaderea lichidului de racire.

Tot cu corodarea chiulasei sau cu arderea partiala a garniturii de chiulasa se poate explica si consumul de ulei. Masurarea compresiei pe fiecare cilindru in parte iti va aduce noi raspunsuri.

Daca ai una sau mai multe din posibilele probleme descrise mai sus, nu te va ajuta cu nimic segmentarea motorului.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
liviutz

injectoarele au fost verificate, pulverizeaza toate la fel, curatate de mai multe ori, si schimbate intre ele, - functionarea a fost aceeasi.

m-am apucat de treaba.

azi am demontat motorul de pe masina, maine revin cu poze.

am demontat motorul cu cutia de viteze si cu tot "trenul" din fata.

maine o sa le separ si tot maine o sa aflu cum se prezinta segmentii, ciuloasa, scaunele supapelor, si asa mai departe...

salutare

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
liviutz

Salutare

Desi cam tarziu revin cu detalii.

Am terminat de segmentat motorul.

Uzura segmentilor era intre 0.9 si 1.2 (segmenti pusi in cilindru, distanta fantei), ovalizare 0.1 (limita 0.15 in diametru).

interesant a fost discul de ambreiaj, la care unul dintre ferodouri era atat de uzat incat aproape ca au inceput sa se toceasca niturile, placa de presiune era uzata conic. schimbat ferodourile si rectificat placa de presiune.

am rectificat scaunele supapelor care , erau arse pe evacuare.

printre altele am mai gasit un suport de la motor rupt ;)

dupa montare, a pornit la prima cheie, datele obtinute cu vag-com-ul, in principiu arata mai bine decat inainte, valoarea knock senzor e mai mare pe toti cilindir , comparativ cu valoare dinaintea reparatiei, valoarea din grupul 0 campul 6 acum a ajuns l a16, inainte era 6.

Acum urmeaza o scurta perioada de rodaj dupa care o sa revin cu concluziile (care sper sa fie bune : )

In cazul in care cineva vrea sa stie cum am dat jos motorul...

am ridicat fata masinii cam 60 cm deasupra solului, am demontat bara plastic fata, bara aluminiu fata, radiatorul de clima, pe care l-am lasat in partea dreapta (conductele lui nu au fost demontate), dupa care am demontat toata masca din fata (pe care e si radiatorul motorului)

sub motor am pus o platforma hidraulica cu roti, am desfacut suruburile (parca 8 distribuite in 4 puncte) care tin jugul pe care e prins motorul, cutia de viteze si bratele rotilor, desfacut suruburile care tin telescopul si arcul in partea superioara, prinse de masina (3+3), demontat etrierele de pe discuri, fata. demontat tijele schimbatorului

tot ansamblul a ramas pe platforma, pe care am lasat-o in jos, partial. am ami demontat, cabluri electromotor, senzor de explozie, cabluri alternator, rampa injectoare, admisie aer, conducte ambreiaj, conductoare de la cutia de viteze (2 mufe), etc.

in cele din urma am coborat tot ansamblul, motor, cutie, brate roti, planetare, etc, si l-am tras de sub masina....apoi l-am facut bucatele :(

cam atat deocamdata.

sal'tare

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
s_c

Excelent!

Valoarea knock sensor e normal (si bine :( ) ca e mai mare.

Ce indica grupul 0, cp. 6?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
andREI

Sunt foarte curios de durata operatiunii si preturi (piese respectiv manopera). Cand ai timp si chef, spune-ne te rog.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
georgem

Scuze pentru off-topic, dar si eu sunt foarte interesat sa aflu detalii despre operatiune, daca ai rectificat si blocul motor, ce cota de segmenti ai folosit, daca ai pus segmenti originali VW sau nu (si daca nu, atunci ce marca si de unde luati, si ce pret), daca ai schimbat si cuzinetii - caz in care sunt interesat si daca ai rectificat arborele cotit - si ce alte detalii consideri ca merita stiute. Si bineinteles cat a costat operatiunea.

Ai spus ca te-ar costa numai piesele, nu si manopera. Daca ar fi fost sa platesti si manopera, cat ar fi fost?

Cer atatea detalii pentru ca ma bate gandul sa fac si eu operatiunea asta si vreau sa stiu daca merita sau nu.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
JOHN250
Salutare

Desi cam tarziu revin cu detalii.

Am terminat de segmentat motorul.

Uzura segmentilor era intre 0.9 si 1.2 (segmenti pusi in cilindru, distanta fantei), ovalizare 0.1 (limita 0.15 in diametru).

interesant a fost discul de ambreiaj, la care unul dintre ferodouri era atat de uzat incat aproape ca au inceput sa se toceasca niturile, placa de presiune era uzata conic. schimbat ferodourile si rectificat placa de presiune.

am rectificat scaunele supapelor care , erau arse pe evacuare.

printre altele am mai gasit un suport de la motor rupt :(

dupa montare, a pornit la prima cheie, datele obtinute cu vag-com-ul, in principiu arata mai bine decat inainte, valoarea knock senzor e mai mare pe toti cilindir , comparativ cu valoare dinaintea reparatiei, valoarea din grupul 0 campul 6 acum a ajuns l a16, inainte era 6.

Acum urmeaza o scurta perioada de rodaj dupa care o sa revin cu concluziile (care sper sa fie bune : )

In cazul in care cineva vrea sa stie cum am dat jos motorul...

am ridicat fata masinii cam 60 cm deasupra solului, am demontat bara plastic fata, bara aluminiu fata, radiatorul de clima, pe care l-am lasat in partea dreapta (conductele lui nu au fost demontate), dupa care am demontat toata masca din fata (pe care e si radiatorul motorului)

sub motor am pus o platforma hidraulica cu roti, am desfacut suruburile (parca 8 distribuite in 4 puncte) care tin jugul pe care e prins motorul, cutia de viteze si bratele rotilor, desfacut suruburile care tin telescopul si arcul in partea superioara, prinse de masina (3+3), demontat etrierele de pe discuri, fata. demontat tijele schimbatorului

tot ansamblul a ramas pe platforma, pe care am lasat-o in jos, partial. am ami demontat, cabluri electromotor, senzor de explozie, cabluri alternator, rampa injectoare, admisie aer, conducte ambreiaj, conductoare de la cutia de viteze (2 mufe), etc.

in cele din urma am coborat tot ansamblul, motor, cutie, brate roti, planetare, etc, si l-am tras de sub masina....apoi l-am facut bucatele ;)

cam atat deocamdata.

sal'tare

Din operatiile pe care le-ai facut reiese un singur lucru:esti un nene cu un buget mai mic decat ZERO.Chiar nu puteai sa pui un ambreiaj nou???Rectificarea placii de presiune cred ca se facea sau se mai face pe la vreun garaj obscur,situat undeva in varf de munte.Iar ceea ce ai facut tu cu motorul acela nu se numeste reparatie ci CARPEALA.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
gicu

Si uite asa John250 mai facu' un post...inutil.

Man ar fi bine la unii dintre noi sa ne mai iasa fumurile din cap. Eu il admir pe om, si-a impartasit experienta cu masina lui, a facut ce multi de pe acest forum nu fac. Good work man.

O fi buget sarac dar nu asta era ideea thread-ului. Era vorba de un entuziast VW care face totul pt masina lui.

Dar ca de obicei unul altul se gaseste sa arunce cu o caramida....foarte urat.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
liviutz
Din operatiile pe care le-ai facut reiese un singur lucru:esti un nene cu un buget mai mic decat ZERO.Chiar nu puteai sa pui un ambreiaj nou???Rectificarea placii de presiune cred ca se facea sau se mai face pe la vreun garaj obscur,situat undeva in varf de munte.Iar ceea ce ai facut tu cu motorul acela nu se numeste reparatie ci CARPEALA.

pt: "jhonny"

:( in primul rand nu vorbeam aici despre bugete, ci despre motoare; in al doilea rand, a rectifica o piesa a unui motor este o operatie pretentioasa care se realizeaza pe masini speciale si care este la ordinea zilei, dar dupa cate imi dau seama, tu fiind paralel cu lucrurile astea nu ai cum sa stii, la fel cum se pare ca habar nu ai ce se face intr-un service auto. O zi buna iti doresc draga JOHN250. ;)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
liviutz

Si acum sa revenim la lucruri serioase... o sa raspund pe rand:

s_c:

dupa aproximativ o jumatate de ora de mers la relanti in grupul 0, campul 6 aveam valoare 16 (la inceput a fost o valaore mai mica, apoi a crescut) innainte de segmentare valaorea era 6 (cu 10 mai mica). o sa revin in cateva zile cu valorile tuturor campurilor.

andrei:

timpul operatiunii il aproximez cam asa: demontat ansamblu motor cutie suport roti - 1 zi (8-10 ore) (asta ar insemana: demontat bara faruri, masca, admisie aer, galerie evacuare, senzori, etc...; demontat motor, cutie, chiulasa, rectificat scaune supape - 1 zi; montat segmenti, chiulasa, asamblat motor cutie - 1 zi - montat totul pe masina -1 zi - as zice in total 4 zile pline:)

(pentru situatia mea a durat in total 2 saptamani, am lucrat doar dupa masa (16:00-22:00), mai putin 4 zile lucratoare (plecat in delegatie), o zi am asteptat dupa piese...).

manopera a fost "0" :D pt ca am lucrat singur, si preturile pieselor au fost cam asa:

segmenti R1 - GEOTZE - 970.000 /cilindru - deci ~4.000.000

Garnitura chiulasa: - Victor Reintz - 1.170.000

garnitura galerie evacuare - VR - 170.000

garnitura galerie admisie - VR - 100.000

filtru ulei - MAN - 220.000

Filtru aer - Clean - 260.000

Bujii - 680.000 (cu 3 electrozi de masa - date de catalog- nu mai stiu firma :P )

disk ambreiaj: unul nou ~ 4.000.000, - eu l-am folosit pe cel vechi la care au fost inlocuite ferodourile de o firma specializata, ferodouri+manopera+rectificat placa de presiune (datorita unei uzuri usoare conice) 1.200.000

curea distributie - ~ 1.100.000

intinzator - ~1.400.000

in total am ajuns cam la 10.000.000 - a mai trebuit silicon pt baia de ulei, lichid de frana pentru ambreiaj, ulei si alte cateva nimicuri...

georgem:

nu am rectificat blocul motor, dupa ceva discutii avute cu mai multi mecanici am inteles ca o rectificare trebuie facuta daca uzura "camasii" (a cilindrului din bloc) e mai mare de 0.15 ori fata de cota nominla (in cazul meu 81 - nominal) pe diametru. La mine era de 0.10 cea mai mare, deci nu era neaparata nevoie de o rectificare, deasta nici nu am facut-o, daca o faceam trebuiau schimbate si pistoanele (ar fi durat mai mult, pana rectificam, si ar fi aparut si costuri suplimentare). am pus segmenti R1, in ideea de a acoperi uzura, segmenti pe care i-am polizat putin la fanta, distanta fantei trebuie sa fie de 0.20. Segmentii au fost alesi dupa catalog pt tipul de motor pe care il am (AHL) sunt GEOTZE - nemtesti, - toate piesele le-am luat de la un magazin din sibiu speializat pe vanzarea de piese auto import (Roll Fast). La cuzineti de la arborele cotit nu am umblat , pt ca nu prea aveam de ce, (nu se auzeau sunete anormale de la arbore in functionare), iar la cotele de la biele, nu era ovalitate - pe parte de cuzineti nu am facut nimic - nu era nevoie.

Costul operatiunii nu il stiu, dar m-am gandit cam asa: la TESS sibiu (reprezentanta VW - despre care cred ca au cei mai prosti mecanici (dpdv profesional)) ora tehnologica e ~18E., in cazul fericit in care ar fi terminat in 3 zile (desi nu cred), presupunand 8 ore pe zi, ar insemna 8*3*24 =576 euro, doar manoperala care s-ar fi adaugat valaorea pieselor care ar fi fost mult mai mare, pt ca de la magazinul respectiv, am obtinut si cateva procente reducere. Pe total ar fi iesit la ...576+285 (piesele)=861 euro - un calcul aproximativ , ffacut in graba, oricum, mi se pare o doferenta destul de insemnata.

Cu privire la detalii, nu stiu exact ce ar fi interesant, dar daca apar intrebari o sa raspund cu cea mai mare placere, - puteti sa ma intrebati si pe mail sau prv.

Daca a meritat sau nu, asta o sa pot spune abia mai incolo, dupa ce voi face ~ 1000 km, atat am aproximat ca ar fi suficient un rodaj (avand in vedere ca e vorba doar de segmenti, nu si de cuzineti), timp in care voi putea trage anumite concluzii - sper eu favorabile :D.

Si o mica precizare, am segmentat eu motorul, pentru ca mereu m-au pasionat masinile si motoarele, am segmentat si motorul daciei , cand aveam dacie, nu neaparat din cauza bugetului, iar daca prin asta am economisit niste bani, cu atat mai bine. De fiecare data cand am avut de-a face cu service-ul, fie pt VW, fie pt dacie, mereu am fost dezamagit de superficialitatea cu care s-a lucrat, deasta prefer sa fac eu ceea ce e de facut..

Salutare tutror. :P

niste poze....

vw

vw

vw

vw

vw

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
georgem

Felicitari! Sper ca rezultatul sa fie cel asteptat.

Ma bucur cand aud un coleg ca a facut o asemenea operatiune singur la masina lui. Si eu sunt pasionat si as face asta singur, numai ca nu am unde (garaj adica - stau in Bucuresti la bloc) si nu am nici toate sculele necesare. Totusi nu cred ca as putea reusi fara ajutorul a inca unei persoane. Si nici nu stiu ce m-as face cateva saptamani fara masina...

Nu inteleg clar daca ai dat jos blocul motor de pe masina sau nu. Cred ca nu e necesar, daca nu umbli si la arborele cotit (ma insel?).

Later edit: acum dupa ce au aparut si pozele e clar ca ai dat jos motorul complet de pe masina.

Modificat de georgem

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
sinucigasu

john250 sincer nu cred ca ai saltat capota la masina aia decat sa pui lichid pt stergator si cam atat !esti offtopic!cat despre 'carpeala' lui liviutz are dreptate decat sa ma duc in service unde se lucreaza la repezeala si de cele mai multe ori ...stim noi cum !mai bine fac acasa ...daca ma simt bazat !felicitari liviutz sper sa te mai tina cateva zeci de mii :D

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vlad MHL

Nici o problema. "Bugetul" lui john s-a ridicat la 20%. Adica john250 are un warning pentru aflare in treaba si limbaj neadecvat.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
liviutz

Salut

Revin cu datele din grupul engine (fisierul atasat).

:D

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cipos

si mai zicea lumea ca eu sunt nebun ca mi-am dat turbo jos, uitativa la omula asta cat curaj a avut(felicitari mestere) nu ca eu nu as mai fi segmentat vre-un motor pana acuma, dar nu stiu daca as fi avut curaj sa ma bag la unul cu asa multi senzori pe el(cum ai tinut minte toate pozitiile cablurilor? poze?) si inca ceva: de ce nu l-ai segmentat pe masina? scapai de f multa munca

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
liviutz

:D

pozitia senzorilor am stiut-o din minte :D, pe bune, ii stiu pe toti si stiu fiecare cam pe unde trebuie sa fie, deci nu a fost asta o problema..

Nu am segmentat motorul sus pe masina dun mai multe motive: unul a fost pentru ca motorul este montat pe un fel de jug, care trece pe sub motor, si din cauza lui nu prea puteam sa dau jos baia de ulei (fara demontarea ei nu se poate ajunge la biele...), nu puteam nici sa dau jos doar motorul, din acelasi motiv, nu puteam sa desfac 3 suruburi dintre motor si cutia de viteze, in comparatie cu cat m-as fi chinuit sa desfac baia (nu stiu daca as fi reusit), am preferat sa dau totul jos (cum am mai spus, pentru tot ansamblu a trebuit sa desfac cam 12 suruburi principale... - 6 care tineau jugul respectiv pe masina, si cate 3 la fiecare telescop), in plus m-a ajutat platforma hidraulica pe care am avut-o si cu ocazia demontarii motorului de pe cutie am avut acces la discul de ambreiaj, ceea ce a fost foarte bine, avand in vedere ca pe una din fete, frecau putin niturile :D - apropos, de ambreiaj, dupa ce am schimbat ferodourile la el, prinde mult mai repede (inainte prindea in ultimii 30% din cursa, acum incepe sa prinda in primii 20-30%), si se apasa si pedala mai usor ca inainte.

Mai vorbim..

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
georgem

Ceva impresii dupa ce a trecut si perioada de rodaj?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
liviutz

Dupa perioada de rodaj pot spune urmatoarele:

consumul in afara orasului a scazut (as aprecia cam cu 1l/100km), toba este curata, se simte ca motorul trage mai bine, demareaza mai bine (nu s-a transformat intr-un V8 - dar o imbunatatire se simte). pornirile sunt mai ferme (inainte parca oscila turatia imediat dupa pornire, pana cand se stabiliza pe la 860 rpm - asta dura intre 1-3 secunde). Consumul de ulei si apa de racire s-a redus simtitor.

Per total, pot spune ca nu imi pare rau ca am facut segmentarea asta, singurul punct sub asteptari, este reducerea consumului :winter: (este posibil sa fie si stilul de condus, cel putin asa imi spun toti cunoscutii)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
DArtagnan

Sunt fascinat de ce-ai facut! Eu sunt omul care este gata sa plateasca decat sa se murdareasca (numai in cazul ca nu stiu un lucru) insa in cazul asta, despre masini vorbind mi-ar fi placut sa te urmaresc pas cu pas.

Respecte :winter:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
georgem

Spui ca s-a redus simtitor consumul de ulei. Cam cat consuma acum la 1000 de km sau inca nu ai apucat sa faci un calcul?

Sunt foarte curios pentru ca mie imi ia aproape 0.5 litri la 1000 km in oras (turatii scazute, pana in 3000 rpm), dar daca merg in afara consumul de ulei creste simtitor (din cauza turatiilor in jurul a 3500 RPM la viteza de "croaziera"). Si ma gandesc daca merita sa faci doar o segmentare sau sa faci si o rectificare a blocului motor si sa schimbi si pistoanele din punctul de vedere al consumului de ulei (banuiesc ca daca faci rectificare si pui si pistoane de cota 1 consumul scade mult mai mult).

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
liviutz

Un consum de ulei de 0,5 litri la suta de km mi se pare exagerat de mul (de exemplu un ulei oarecare e recomandat 10000 km, si pui in motor cam 4 litri...dupa consumul tau, ar insemna ca in 10000 km consumi 5 litri de ulei !!!! - ori nu am inteles eu bine, ori e o gresala undeva... :blink: :huh:

Maine o sa ma uit la ulei si o sa iti pot spune exact cat ulei mi-a consumat la 1000 km.

Depinde cat de uzat este blocul motor, poate e suficienta doar o segmentare, fara rectificare blocului (my case)...

Revin maine cu noi detalii..

O zii buna.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
georgem

Ai inteles bine, inseamna 5 litri de ulei la 10.000 km. Asta in oras, ca in afara consuma mai mult. De fapt consumul mai mare in afara orasului este pierdere pe la filtrul de aer, uleiul e aruncat pe la capacul de sus si ajunge deasupra filtrului de aer. Teoretic acolo ar trebui sa ajunga presiunea scapata pe langa segmenti, dar ajunge si ulei, probabil din cauza uzurii mari.

Inainte sa schimb simeringurile de la supape uneori vedeam fum si la esapament, acum nu mai vad decat atunci cand e motorul rece si il turez. Cand e cald nu. Si merge destul de bine motorul.

As vrea sa scap de consumul de ulei. Cel mai mult imi displace uleiul pe filtrul de aer cand fac un drum in afara Bucurestiului si pata de ulei de sub filtrul de aer. Ma tot gandesc sa segmentez motorul, dar as vrea sa fac eu operatiunea asta, nu la un service. Insa nu am unde, nu pot sa desfac motorul in fata blocului...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×