Jump to content

Benzina in ulei


SoimiiPatriei
 Share

Postare recomandată

Cand prostia merge pana la paroxism e mai bine sa tragi pe dreapta si gata! Sau atunci cand te mananca in zone sensibile mai bine te scarpini!

Intr-o zi la o plimbare am ramas in drum de se uitau toti la masina mea ca la ozneuri. Am rams in 3, 2 si mai apoi de loc pistoane evident. Si gata! Nu mai pornea! Vag Com - ceva cu lighting limited exceded sau ma rog p'acolo..... pana la urma am bagat alte bujii si a mers....

Foarte bine cateva zile .... dupa care am inceput sa ma trezesc cu benzina in ulei si benzina peste tot...in filtru de aer... ma rog....peste tot...gaze nearse...mai nou imi scoate si fum negru pe eshapament....

Curatz bujiile merge foarte bine catziva km dupa care iar ishi pierde din putere.... Merge dar nu trec de 3000 de ture nici cu ordin de la prefectura....

Intrebare ...mai are vr'o shansa mashina asta.....?

Si n-are decat 110.000 km.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Cu riscul de a invia o discutie care a murit din fasa la acea vreme, ma adresez voua in acest topic deoarece respecta ca si titlu problema mea.

Astazi am descoperit in timp ce masuram nivelul lichidelor,ca uleiul motor este cu cca 1 cm peste nivelul maxim al jojei. Schimbul de ulei l-am facut acum 5000 km si cu tot cu filtru a intrat cca 3,5 l si nu depasea nivelul max. Antigelul este la semn de cca 3 luni fara nici o oscilatie, singura explicatie ar fi ca a intrat benzina in ulei si de aici normal se naste intrebarea: pe unde ?

Intr-o discutie privata cu moderatorul RAZVAN acesta a tras concluzia ca ar putea fi segmentii dusi, lucru cu care si eu sunt de acord, insa as vrea sa mai aud si alte pareri daca printre noi sunt posesori care au patit ceva asemanator.

Bujiile le-am schimbat acum 1 luna, pornirea este cam lunga, poate de aici si surplusul de benzina care se duce in baie.

Dupa ce am facut constatarea am scos din baie 1l ulei si acum acesta este la partea superioara a zonei punctate de pe joja.

Rog un moderator, daca este posibil, sa schimbe titlul discutiei in -benzina in baia de ulei-tinand cont ca initiatorul discutiei initiale nu a mai continuat subiectul iar eu nu am inca voie conform regulamentului sa deschid o discutie noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

Intre timp a aparut si acest cod

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum ar fi segmentii, tot nu ai putea avea atata benzina in ulei.

Motorul functioneaza normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Motorul functioneaza normal, din cate am inteles la ralanti. Dar avand pornirea mai lunga asta duce si la ideea cu scurgerea benzinei in cantitate mai mare in baie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am scris si pe topicul cu coduri de eroare motorul porneste cateodata balbait si se opreste ca si cum nu ar primi benzina sau se inneaca, in final porneste cam la a 5-6 cheie si merge frumos nu e zgomotos nu vibreaza nu da rateuri ba chiar are si demaraj bun. De cele mai multe ori insa porneste de la prima cheie insa aceasta este mai lunga. Aseara facandu-i o scanare am gasit acel cod aratat mai sus ceea ce ma duce cu gandul ca nu ar primi aer din cauza acelui debitmetru si se acumuleaza prea multa benzina in cilindri.

Modificat de CATYON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar bujiile ce culoare au ? este un indiciu foarte important !!

Cand au fost schimbate ultima data ?

Prezenta benzinei in baia de ulei se datoreaza in principal

nearderii complete a benzinei sau a unui amestec bogat

in benzina si care apoi neputand fi eliminata

toatal din camera de ardere ...incet incet se

prelinge in baia de ulei.

Deci e nevoie de mai multe masuratori......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile s-au schimbat acum 1 luna

Dupa ce am schimbat bujiile am constatat ca cea de la cil 1 este uda, celelalte 3 erau uscate dar afumate, innegrite

bujiile vechi erau Champion cu 3 electrozi cu distanta dintre miez si electrozi de peste 1mm iar cele pe care le-am pus sunt Beru conform cu ce a fost initial pe masina, tot cu 3 electrozi insa acea distanta intre miez si electrozi este de sub 1mm.

Ca si completare vreau sa spun ca la cil 1 vine curent pe fisa deoarece am scos-o in timpul functionarii si se simt impulsurile la mana.

Faptul ca benzina se scurge in final in baie inseamna ca segmentii trebuie schimbati sau chiar si la un motor nou, ipotetic, daca s-ar umple un cilindru cu benzina aceasta s-ar scurge in final in baie ? cred ca trebuie sa lamurim acest aspect dupa care ar trebui gasit motivul pentru care intra prea multa benzina.

Modificat de CATYON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara facandu-i o scanare am gasit acel cod aratat mai sus ceea ce ma duce cu gandul ca nu ar primi aer din cauza acelui debitmetru si se acumuleaza prea multa benzina in cilindri.

Eroarea "16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean ", nu se refera la ceea ce gandesti tu ceva mai sus ci, la un amestec, sarac in benzina.Informatia este furnizata de catre sonda lambda care, depisteaza un exces de oxigen (o ardere incompleta). Cantitatea de aer nu este reglata de sistem/ECU; cantitatea de aer care intra in admisie este determinata doar de deschiderea clapetei. In functie de cantitatea de aer admisa, sistemul/ECU "dicteaza" cantitatea de benzina care trebuie injectata. Cam asta ar fi o prezentare sumara/generala a realizarii amestecului carburant, care sa-ti ofere o imagine corecta a functionarii sistemului. Ceva mai multe detalii, poti gasi IN ACESTE PAGINI.

Surprinzator este si faptul ca, ai gasit o bujie uda. Acest lucru indica o problema legata de arderea/aprinderea la cilindrul cu pricina, fapt ce ar fi trebuit (de regula) sa duca si la o eroare de "missfire". O bujie uda, are ca si cauze, fie un injector cu probleme, fie o scanteie "lesinata" (lipsita de energie) sau, chiar lipsa scanteii. Parerea mea este, sa mergi cu masina la cineva care se pricepe, daca un service ti se pare prea scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xxnelu, interesante paginile, ai dreptate amestec sarac, se refera clar la lipsa benzinei, de aici si pornirile cateodata de 1 sec dupa care motorul moare si porneste abia la a 5-6 cheie. Astazi am fost la un service local unde s-au demontat injectoarele si au fost masurate pe banc, acestea inchid si deschid perfect si atunci cand deschid pulverizeaza gen ceata, nu pisha vorba unor colegi, concluzia pentru benzina in ulei a fost 1. benzina proasta, 2. presiune scazuta in rampa datorata pompei sau regulatorului de presiune, iar cantitatea ajunsa in cilindri la rece nu s-a aprins si in urma pornirilor lungi benzina in exces s-a scurs in baie.

Vineri ma duc din nou sa masuram presiunea pompei si presiunea la care deschide regulatorul de presiune, daca acestea ies ok si nivelul nu mai creste in baie urmeaza sa schimb uleiul depreciat si sursa de benzina :icon_thumright:

Modificat de CATYON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17811/P1403/005123 - EGR System: Regulation Deviation

EGR-ul la 1,6 ALZ se poate curata sau este capsulat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

xxnelu, interesante paginile, ai dreptate amestec sarac, se refera clar la lipsa benzinei, de aici si pornirile cateodata de 1 sec dupa care motorul moare si porneste abia la a 5-6 cheie. Astazi am fost la un service local unde s-au demontat injectoarele si au fost masurate pe banc, acestea inchid si deschid perfect si atunci cand deschid pulverizeaza gen ceata, nu pisha vorba unor colegi, concluzia pentru benzina in ulei a fost 1. benzina proasta, 2. presiune scazuta in rampa datorata pompei sau regulatorului de presiune, iar cantitatea ajunsa in cilindri la rece nu s-a aprins si in urma pornirilor lungi benzina in exces s-a scurs in baie.

Vineri ma duc din nou sa masuram presiunea pompei si presiunea la care deschide regulatorul de presiune, daca acestea ies ok si nivelul nu mai creste in baie urmeaza sa schimb uleiul depreciat si sursa de benzina biggrin.gif

 

Salut, ce ai gasit defect? Regulatorul de presiune sau pompa de injectie?

Modificat de dcap
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Mii de mulțumiri domnului xxnelu pt link. Foarte util. Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare domnilor, am o mare problema cu masina mea. E un golf 4 1.6 8v din 2000 si am avut asa de multe probleme incat nici nu stiu unde sa postez pt ajutor. Am cumparat masina in 2015 cu motorul praf in sensul ca papa ulei si uda bujiile. Am fost la segmentat au refacut si chiulasa.. totul ok.. acum insa consuma 20% si ma trezesc cu benzina in baia de ulei. La relanti are o mica fluctuatie si vad aprins in bord Epc si check engine doar cand pornesc, la plecare de pe loc se stinge tot. La tester au acuzat sonda lamba, am schimbat sonda dar nu e nici o diferenta. Bobina e noua, bujii noi, filtre noi, consumabile ,sonde lambda noi. Singurul lucru de verificat ar mai fi partea cu injectoarele. Are cineva o parere sau idee daca injectoarele sunt vinovate pt scurgerea benzinei in baie? Nu as vrea sa mai bag 10mil manopera inutil... motorul suna rotund si urca in 6000rpm dar da impresia de o mica întârziere la accelerare de parca se gandeste ce pedala ai apasat inainte sa execute. (Sunt din Galati in cazul in care cineva are timp de a arunca o privire). Cum spunea colegul de mai sus.. cand te mănâncă. . te scarpini, am vrut masina sh si asta am nimerit. Un gunoi. :( ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
Pedal to the metal

Va salut,

Dupa cum spune si titlul, de curand am inceput sa am o problema grava cu masina, si anume benzina in ulei. Nivelul uleiului creste destul de rapid as spune: intre 20-40 km creste cu aproximativ jumtate de joja (calculand intre minim si maxim).

Am schimbat pompa de inalte de 3 ori ( o data originala SH, o data cu una Hitachi Hugo noua si ultima data cu una originala noua) si am verificat si injectoarele(toate au acelasi model de pulverizare si nu pare a fi de la ele). Mentionez ca masina pare ca merge normal, trage normal, porneste normal ( zic "pare" pentru ca nu am fost cu ea pe dyno sa verific, dar din experienta mea cu ea, pot spune ca e bine din punctul asta de vedere). Are compresia peste 10.5 pe toate pistoanele (doua au ~10.6, iar celelalte doua 11 si ceva).

Masina a avut parte de pistoane noi originale cu segmenti, scaune supape, garnituri supape, reparat turbina, schimbat distributie imediat dupa ce am cumparat-o ( consum excesiv de ulei). Timp de un an si ceva ( 10-15 mii Km) nu am avut nici o problema cu ea, nu a consumat pic de ulei, a mers bine, pornit bine ( ca si acum, inafara de nivelul uleiului care creste ).

A mai avut cineva probleme de acest gen? Are cineva idee ce ar trebui sa mai verific?

Eu unul am ramas fara idei si sunt la capatul rabdarii. (imi trece prin gand sa o duc la dezmembrari)

 

P.S. Mentionez ca de cand am descoperit problema si pana acum, a avut perioade bune, poate de sute de Km cand nu a crescut nivelul deloc. Spre exemplu, dupa ce am facut verificarea injectoarelor + pus pompa noua originala, am mers aproximativ 600 km fara sa fi bagat benzina in ulei, dupa care a inceput iar. De asemenea, cand am pus pompa Hitachi Hugo, am mers doar 15 km si deja nivelul uleiului era mult peste maxim, dupa care masina a stat nefolosita cateva zile. Am fost la un service sa imi scoata din ulei, dupa care am reusit sa fac aproximativ 150 Km fara sa creasca nivelul, iar apoi a inceput din nou sa creaca. Nu am observat diferente in mersul masinii intre momentele in care crestea nivelul si momentele in care nu crestea.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut . Am avut si eu aceasta problema prin decembrie si  ianuarie.La mine s a rezolvat prin schimbarea pompei de inalta presiune la sfarsitul lunii februarie.De atunci nu am mai avut probleme.Sper sa ajut cu aceasta informatie .Masina este un Seat leon 1.2 tsi. CBZB. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine intra benzina in ulei, nu foarte mult si cred ca se datoreaza mersului exclusiv in Bucuresti. Daca o scot la drum in 5 - 600 km uleiul scade cam unde e normal si acolo ramane-cam 200ml mai jos pe joja, banuiesc ca se evapora benzina. Ca solutie schimb uleiul de doua ori pe an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la mersul in oras.Asta ar insemna sa ai amestec extra bogat si sa scape in baie pe la segmenti,de unde ar rezulta anomali in functionare plus eroare de amestec bogat,eroare pe injectoare ,etc. Daca ai peste 120000 km sfatul meu e sa schimbi pompa de inalte,este la fel ca la 1.2 tsi. Scapa benzina in special la rece si dupa oprirea motorului atunci cand presiunea in rampa creste datorita acumulari de caldura.  Totul se intampla aleatoriu ca asa e la VAG. Daca ti la motor  asculta sfatul .Pompa este 1100 lei pe original, o sa cheltui mult mai mult altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu contest ce spui dar asa se comporta de la 150tkm de acum 4 ani si 42 tkm de cand am masina, probabil daca pompa era cu probleme se agrava cumva, sau macar dadea ceva erorii, sau baga si mai multa benzina nu 200ml in 4 5000 km....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ti se pare putin 200ml plus ce se mai arde,ce se mai evapora,probabil motorul consuma si ulei.E moartea lenta a motorului un ulei diluat cu benzina. Faci ce vrei  ,sunt exact simptome de simering uzat  la pompa de inalta.Nu are ce sa se aprinda pt ca presiune face in rampa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
drescanumarius

Salutare

Eu am intalnit de doua ori aceasta problema cu benzina in ulei, de fiecare data a venit cu martorul rosu pentru motor aprins in bord si cu avertizarea presiunii scazute la ulei STOP motor. Prima data am crezut ca ar fi de la distributia recent schimbata (octombrie 2019) care ar fi sarita de la punct. S-a rezolvat problema, am mers inca 200-300 Km si iar s-a aprins martorul in bord impreuna cu avertizare cu presiune scazuta la ulei. Verificand joja, uleiul era lichid, nivelul ridicat, mirosea a benzina. Si dupa 48 de ore de stationare si nemers cu masina, aceasi situatie. Mentionez si ca bujiile sunt negre unde se produce scanteia iar pe tester imi da eroarea cu Sistem too rich/Bank 1.

Din ce am mai citit problema ar fi segmentii pistonului. Din ce citesc aici ar fi de la pompa de inalte. Cine s-a mai lovit de acest lucru a gasit o rezolvare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci test de compresie si stii sigur daca ai probleme de compresie. Amestecul bogat poate avea mai multe cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
florescu denissa

buna ziua , audi a1 motor 1.4 tfsi, am o mare problema uleiul miroase a benzina, si atunci cand merg mult cu ea in trafic imi apare martorul rosu ! atunci cand motorul este rece tremura in jur de cateva minute pana de incalzeste motorul ! scoate mult fum alb si miroase ciudat , iar consumul este mare ! tester apare eroare sistem too rich/ bank 1 ! am schimbat distributie , chiulasa , bujii, sonda lambda , credeti ca trebuie sa se schimbe segmenti sau pompa de inalta ? ma puteti ajuta cu in sfat daca ati avut aceasta problema ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!