Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

 

Deci pentru coomanda data pe 15 iulie se da termen S43...Cam multe nu?

Altcineva cu vreo comanda data in jurul datei de 14 mai e?

 

LE: uite cat dureaza remontul la Skoda: https://media.skoda-...ase.aspx?ID=884

Adica, 2 sapt, S32 si S33: In Mladá Boleslav and Vrchlabí, maintenance work will be underway from 3 to 14 August.

Deci...

 

@Aditu Eu am dat comanda pe 18 mai. Termenul era de 10 saptamani. Pe 24 iulie m-au anuntat ca masina a ajuns la Curtici si am achitat restul de plata. Conform Brady, astazi sau maine ar trebui sa ajunga in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@the_andy16: cand am zis ca smarttlink-ul se poate activa ulterior, dupa primirea masinii, iata pe ce m-am bazat:

Norman,

 

 

am intrebat la brady insa cica doar Smartgate se poate activa ulterior, nu si smartlink.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa stiam si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca si eu ma numar printre norocosii a caror comanda a intrat in productie inainte de vacanta celor din fabrica. Am comandat masina pe 26 Iunie si termenul initial de livrare era de 16 saptamani. Ieri am aflat ca masina a ajuns la Curtici si urmeaza sa ajunga la dealer in jur de 17 August. Urmeaza sa primesc si factura sa o achit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aproximativ 3 luni de cand am masina, am niste dureri de spate (coloana), in partea de stânga jos si cred ca este de la pozitia de condus sau de la scaune. Sunt oare singurul ? Spătarul scaunelor este mai lat ca la Passat B6 unde intrăm fix in el. La O3 e mai lat cu 5 cm si parca joc în el curbe luate mai tare..

 

Salut Vali

 

Masina anterioara si in cazul meu a fost Passat B6. Sincer, scaunele (standard) pe O3 mi se par mai putin confortabile decat B6. Parca scaunele de pe B6 erau mai joase decat O3. De asemenea mi-au fost necesare mai mult de 3 luni sa imi imi gasesc pozitia mainilor la condusul relaxat (pe marginea cotierei si pe marginea suportului lateral)

 

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca si eu ma numar printre norocosii a caror comanda a intrat in productie inainte de vacanta celor din fabrica. Am comandat masina pe 26 Iunie si termenul initial de livrare era de 16 saptamani. Ieri am aflat ca masina a ajuns la Curtici si urmeaza sa ajunga la dealer in jur de 17 August. Urmeaza sa primesc si factura sa o achit.

la fel si eu, a ajuns la curtici comandata pe 17 iunie pana pe 14 trebuie sa intru in posesia ei:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am aflat noul termen de livrare. Comanda e pe 13 iulie cu termen inițial 14-18 săptămâni (include întârzieri de 2 săptămâni pentru concediul de vară și 2 săptămâni pentru motorul de 1.4 TSI).

Acum a intrat în proiectare și noul termen e de 12 săptămâni. Și a spus că pe măsură ce ne apropiem de livrare mai poate scădea de la caz la caz.

Octavia Style 1.4 TSI DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aproximativ 3 luni de cand am masina, am niste dureri de spate (coloana), in partea de stânga jos si cred ca este de la pozitia de condus sau de la scaune. Sunt oare singurul ? Spătarul scaunelor este mai lat ca la Passat B6 unde intrăm fix in el. La O3 e mai lat cu 5 cm si parca joc în el curbe luate mai tare..

Salut Vali

Masina anterioara si in cazul meu a fost Passat B6. Sincer, scaunele (standard) pe O3 mi se par mai putin confortabile decat B6. Parca scaunele de pe B6 erau mai joase decat O3. De asemenea mi-au fost necesare mai mult de 3 luni sa imi imi gasesc pozitia mainilor la condusul relaxat (pe marginea cotierei si pe marginea suportului lateral)

O zi buna

Salut Sorin,

Am mai discutat prin mesaje cu diversi colegi de forum si se pare ca nu sunt singurul care are problema asta.

Eu am 1.78 m si 77 kg si scaunul nu ma tine.. zici ca e luat de pe Logan. Cine nu e foarte lat sa isi ia scaunele sport. Cred ca sunt mai bune. Mie imi pare rau ca nu le-am luat dar am zis ca pe 1.2 nu imi trebuie asa ceva. M-am înselat...

Apoi suspensia e destul de dură. Dpmdv e slabă calitativ pentru o masina 2015.

Ansamblul suspensie + scaune sunt punctul negativ al masinii. Daca treci din O2 sau Passat B6 in O3 faci un downgrade la punctul asta.

In plus O3 nu e o masina noua. Poate ca exagerez.. dar eu zic ca primesti doar o caroserie, un motor si un sasiu nou, multe componente fiind la nivel anului 2000. Am avut si Golf 4 , Passat B6 deci cred ca am cu ce sa compar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie legat de efectul puntii de pe spate care nu are nicio treaba cu o masina noua a anului 2015, dar asa s-a decis la nivelul VAG, sa puna punte si pe A3 1.2TSI sau 1.6TDI. La Skoda si Seat au extins pe tot ce are sub 180cp.

Asa ca ideea de sasiu nou se aplica strict partii frontale MQB-ului sa zic, pt ca pe spate au regresat. 

skoda-octavia-14.jpg skoda-octavia-13.jpg

Punte vs multilink. Oricum s-a mai discutat acest aspect de foarte multe ori, insa s-a tras repede concluzia ca nu are niciun efect vizibil. Acum insa vad ca posesorii incep sa se planga de suspensie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego: scurta completare pentru "informarea" celor care poate citesc si revin in deruta... se poate si punte "ok" la sub 180cp daca se opteaza pentru 4x4 ;)

 

Cat despre disconfort, nu ma pot pronunta, detin scaunele sport si dupa peste 5000km facuti in 2 saptamani cu viitoarea sotie in concediu, nu ne-am plans nici unul de spate sau simtit disconfort - ca offtopic, acesta l-am simtit in scaunele de la Mazda3 din 2010 la drum lung

Modificat de ToniM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ego...poate ca ma plang eu mai mult, nu si restul. Depinde ce asteptari ai. Eu am venit de pe VW pe Skoda si am inceput sa vad diferentele dar si  asemanarile cu generatiile anterioare. Pe cand alti constructori nu au adaptat stilul asta.

 

 

Toni, eu chiar indrum pe oricine sa ia scaunele sport pentru ca dpmdv sunt mai ok ca cele stock..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce aveti voi cu puntea dar, pentru mine, e mai ok suspensia Leon-ului, sport cu jante 17", decat cea a Golf-ului 6, stoc cu jante 15"/16".

Zgomote in plus sunt in masina, dar asta vine de la insonorizarea mai slaba decat cea a Golf-ului, ca si cu ala daca mergeam cu geamul deschis auzeam sunete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la reprezentanta mi-au spus clar ca puntea semirigida produce niste zgomote pe denivelari, pe sistemul "asa face ea, nu se defecteaza nimic".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfaturi achizite? Discutii achizitie? Vad ca s-a deraiat.

Aveti idee cine face manipularile, urcat in tren, dat jos, urcat in trailer, dat jos? Respecta si ei ceva, macar de bun simt? Ca nu cred ca sunt ceva profesionisti.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt aceleasi proceduri ca la Dacia si nu vad de ce ar fi altele, luati va gandul de la experti sau piloti profesionisti care sa urce masinile pe tren. Se mai zgarie o janta, o aripa, o bara, nimic din ce sa nu iasa la polish.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar masinile sunt intrgun mod transport. Ce o insemna asta? Limitari de turatii, ceva software, mecanic... Sau risc sa o iau dupa ce au dat altii cu ea in borduri, au facut scheme cu grana de mana si su dat scârț? La cea anterioara/curenta am trait mereu cu senzatia ca cineva a facut ceva cu ea, pt ca avea scuturile longitudinale pline de pietre de noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu trebuie sa aiba peste 10 km pe bord cand o iei .

La iesirea din fabrica se fac cateva teste. Cand pleaca de la fabrica pe bord poate sa aiba pana in 5 km. Apoi restul sunt de la manevrele de incarcare / descarcare.

 

Nu e normal sa aiba pietre prin scut, trebuia sa sesizezi  dealerul la momentul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

De aproximativ 3 luni de cand am masina, am niste dureri de spate (coloana), in partea de stânga jos si cred ca este de la pozitia de condus sau de la scaune. Sunt oare singurul ? Spătarul scaunelor este mai lat ca la Passat B6 unde intrăm fix in el. La O3 e mai lat cu 5 cm si parca joc în el curbe luate mai tare..

Salut Vali

Masina anterioara si in cazul meu a fost Passat B6. Sincer, scaunele (standard) pe O3 mi se par mai putin confortabile decat B6. Parca scaunele de pe B6 erau mai joase decat O3. De asemenea mi-au fost necesare mai mult de 3 luni sa imi imi gasesc pozitia mainilor la condusul relaxat (pe marginea cotierei si pe marginea suportului lateral)

O zi buna

Salut Sorin,

Am mai discutat prin mesaje cu diversi colegi de forum si se pare ca nu sunt singurul care are problema asta.

Eu am 1.78 m si 77 kg si scaunul nu ma tine.. zici ca e luat de pe Logan. Cine nu e foarte lat sa isi ia scaunele sport. Cred ca sunt mai bune. Mie imi pare rau ca nu le-am luat dar am zis ca pe 1.2 nu imi trebuie asa ceva. M-am înselat...

Apoi suspensia e destul de dură. Dpmdv e slabă calitativ pentru o masina 2015.

Ansamblul suspensie + scaune sunt punctul negativ al masinii. Daca treci din O2 sau Passat B6 in O3 faci un downgrade la punctul asta.

 

ca fost , posesor de O2 cu scaune sport, consider scaunele sport de pe O3 ceva mai bune ca dimensiuni pt mine (1,85 / 90 kg, fara burta si chelie) dar o idee cam moi. Suportul lateral insa mai bun pe O3, mai ergonomic si anatomic. Suspensia , comparand O2+PDG cu O3+PDG, ambele in varianta independenta pe spate, as zice ca mai dura era pe O2. Una peste alta insa nu cred ca este un downgrade la suspensie daca se face comparatia relevanta, nu pune fixa vs suspensie independenta ;)

Cred ca in zona de pret in care joaca octavia nu gasesti mari plusuri pe la altii la capitolul asta. Zgomotul suspensiei clar mai mic in O3, fara nici un dubiu. Fiabilitatea ei insa ramane sa fie demonstrata de timp, O2 o simteam mult mai "tanc" pe drumuri proaste.

Si eu recomand scaunele "sport" , le gasesc mai comode la drum lung decat varianta normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este cineva interesat mai in detaliu de diesel EA288

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a venit ieri Octavia, dupa fix 2 luni de la comanda, mai deveme decat termenul initial.

Sunt incantat de cum arata (negru magic) atat la interior cat si la exterior.

Fata de optiunea Smart (care raport bun pret/pachet) recomand sa alegeti:

- sensori parcare spate, sunt 4 si functioneaza f bine cu indicatii pe display-ul central

- 4 difuzoare suplimentare, transforma masina intr-o discoteca :P nuvsunt Canton, dar este f suficient si se aud bine daca nu dai la maxim

- incalzire scaune, o sa vedeti la iarna ;)

Nu sunt convins cat de necesar e afisajul Maxi Dot. Eu l-am luat la pachet cu Front Assistant (pe care sper sa-l folosesc doar pt situatii critice). Maxi Dot iti arata clar ce usa e deschisa. In rest..

Sper sa nu am probleme cu masinuta, desi calitatea asamblarii/materialelor pare departe de premium. De ex, mie mi se inchide mai greu usa la sofer fata de cea din dreapta. Probabil se remediata usor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bun raport pret-echipare il are style

 

Echiparea smart ofera in plus fata de ambition doar:

   

    climatronic

    senzor de ploaie 

    leduri spate

 

In schimb, echiparea style, pentru inca150 euro iti ofera;

  • Instalatie de aer conditionat automata - Climatronic
  • Blocuri optice spate cu LED
  • Geamuri electrice spate
  • Volan multifunctional
  • Tempomat
  • patru difuzoare suplimentare
  • Afisaj Maxi-DOT
  • Senzor de ploaie cu Light Assistant
  • Scaun pasager reglabil pe inaltime
  • Cotiera centrala spate
  • si multe alte maruntisuri

Cel putin asa spune configuratorul.

 

Maxidot nu indica doar usile deschise. Sunt multe alte functii utile pe care le ofera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord ca si echiparea Style este OK, dar neavand reducerea de 1500e de la Smart, iese ceva mai scumpa totusi.

 

Eu mi-am refacut configuratia cu Style la care am adaugat optionalele care le doream si lipsesc si am ajuns la 18.879 euro fata de 17480 euro cu Smart. Diferenta este de 1400 euro.

Dar, de acord, poate merita diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu ma insel, varianta cu Smart nu permite farurile cu xexon

Modificat de Norman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aşa e, sunt pachete diferite pentru nevoi diverse. Cine nu are nevoie de ACC sau bixenon face o alegere buna pe echiparea smart.

Fiecare nivel are avantaje şi dezavantaje. Depinde de ceea ce îti este util

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comandat acum 2 zile O3 1.6 tdi 90 cp echipare Smart plus 2-3 dotari (masina de serviciu, nu personala). Termen 20 noiembrie. Sper sa mai scada termenul odata cu reluarea productiei in fabrica.

Modificat de Benzaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!