Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Ai ratat cel mai esential lucru.

 

1.4 are DSG7 iar 2.0 are DSG 6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ratat cel mai esential lucru.

 

1.4 are DSG7 iar 2.0 are DSG 6

Am observat si asta, dar din ce mi-au zis la dealer inteleg ca dsg in 7 trepte nu face fata la  cuplul motorului diesel. Oricum banuiesc ca e mai economic dsg in 7 trepte.

Modificat de emix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e mai economic - problema e alta - e mult mai putin fiabil.

Citeste pe forum despre ce e vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai este vb si de noroc aici. Sunt oamebi care au probleme si oameni care nu au... oricum ar fi, eu am dsg 7 si sunt f multumit de alegerea facuta... masina are 10.000 km si pana aqma a mers perfect. Sa vedem in continuare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

DSG7 este uscat (vorba vine, are vreo 2L de ulei și asta parca) iar DSG6 este "umeda".

Nu exista o legătură între numărul de viteze ale cutiei și economia, cele ude țin parca 450Nm și sunt dedicate dieselurilor iar cealaltă e pt benzinare, tolerand un cuplu maxim mai scăzut.

Găsești în aria Tehnic destule topic-uri pe subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la motorizare, merita oare 2.0 tdi peste 1.4 tsi? Alcantara are cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ce întrebi tu duce la un izvor nesecat de discuții fără finalitate și flame-uri... Unii vor lua benzina pentru ca le place senzația deși nu ies din oraș cu lunile, alții aleg diesel deși fac 10k pe an.

Alegerea fă-o tu, funcție de nevoile tale și plăcerile pe care le cauți la volan. Afla ce ai nevoie obiectiv vorbind și vezi dacă e aceeași alegere ca cea subiectiva sau cât de mare e diferența pana la motorizarea dorita.

Orice ar fi, un versus nu își are locul aici. Sunt destule de citit în aria dedicata, inclusiv 90 de pagini de Benzina vs Diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad un topic benzina vs diesel, plus ca nu e prea relevant daca nu se refera la Octavia 3, fiind vorba de alte motoare cu totul. Oricum nu vroiam sa isc o discutie benzina vs diesel, acum imi dau seama ca n-am pus problema foarte bine, eram curios ce au mai optat altii in situatia asta, pentru ca daca diferenta de consum e asa de mica intre ele nu merita diesel, pe mine ma intereseaza sa primesc cat mai mult de banii pe care ii dau, nu e personala alegerea masina fiind pentru tatal meu. De asemenea am intrebat de interior, daca rezista in timp alcantara si daca se incinge rau la soare. Are cineva interiorul cu alcantara?

Modificat de emix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Orice interior din piele se va încinge la soare iar asta nu o poți controla decât foarte puțin prin Sunset sau folii puse ulterior.

Ca și rezistenta, as clasifica Alcantara pe ultimul loc, după textil și piele, cu atât mai mult cu cât spui ca aceasta mașină vă fi utilizata mult timp. În plus îți dau exemplul tatălui meu care, după o vârstă și-a pierdut interesul în conservarea în condiții impecabile a interiorului mașinii.

Dacă 1.4 consuma cam la fel ca 2.0, îți place, intra în profilul dorit și e cu 2000 mai ieftin, nu mai înțeleg de unde atâtea păreri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sperind ca scap de diesel si trec pe benzina eram aproape hotarit la 1.2 sau 1.4 TSI cu DSG7 uscat pina am citit (nu numai aici) despre problemele avute peste tot prin lume (e adevarat ca dupa citeva patch-uri a mai scazut nr. plingerilor) asa ca sint aproape hotarit in momentul in care am strins toti banii sa iau ceva cu DSG6 'umed' ...

 

din pacate insa DSG6 se pune doar pe 2.0 TDI sau 1.8 TSI 4x4 asa ca dpmdv intrebarea se pune daca vreau iarasi DPF + injectoare si pompa CR scumpe cind imbatrinesc (turbo au amindoua) sau ~2.5-3l / 100km in plus la consumul mediu (si daca pun doar benzina de 98-100 e ca si cum as mai adauga 1l / 100km) si autonomie redusa cu 250-300km la un plin (mai sint si alte pros and cons evident) ...

 

ca fapt divers 1.2-ul nu ajunge la limita de cuplu a DSG7-ului (cum se intimpla cu 1.4 TSI, 1.6 TDI sau 1.8 TSI-ul de pe FWD care intentionat e tras in jos la 250Nm ca sa nu depaseasca limita), s-ar putea sa fii mai linistit in combinatia asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca un test drive cu ambele te-ar ajuta sa te hotarasti. Daca esti interesat de consum fa-l in Bucuresti si ai sa te convingi ca realitatea este alta. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum ca sa-ti faci o parere eu am 1,6 tdi iar in bucuresti mers zi de zi cu ea am un consum mediu de 7l/100 ceea ce este aproape dublu de ceea ce spun ei in fisa tehnica. Scuze daca sunt offtopic dar am vrut sa-l ajut pe colegu sa-si faca o parere despre consum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca a declarat skoda ca in conditii de utilizare in mediu urban aglomerat, cum e Bucurestiul, masina ar consuma 3.5 l/100km. Iar tu daca faci drumuri scurte de pana in 10km, niciodata nu o sa vezi sub 7 in timpul zilei, doar noaptea cand e lejer poti scoate aproape de 5l/100km.

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu consumul tine si de bocancii fiecaruia. Oare cand iti cumperi masina o cumperi pentru consum? Oricum daca iti cumperi 1.2 sau 1.4 cu cutie dsg ai si modul eco care te ajuta mult la consum , dar daca tu accelerezi chiar dacă ai vazut ca semaforul este rosu si cu 5 m inainte pui frana... cel mai bin3 este, cum a zis si un coleg mai sus, sa mergi sa faci un test drive si cu benzinarele si cu cele diesel si nu o sa mai ai aceste dileme. Oricum in romania benzina este cam la același pret cu dieselul ( chiar o idee mai ieftin)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut testdrive cu ce era disponibil in momentul ala, adica un 1.2 TSI si un 2.0 TDI DSG, venind de pe un diesel mic de 90 CP, vechi de 7 ani, mai greu cu cel putin 100kg si de care n-am fost in general nemultumit ca performante dinamice (ca altfel il vindeam mai repede) si 1.2-ul tragea mai bine, nu mai zic de 2.0 TDI ... asa ca pe linga spatiu si confort, odata ce ma apropii de 100 CP / 1 tona ma intereseaza fiabilitatea si costurile

 

am un coleg cu 1.4 TSI si unul cu 2.0 TDI (ambele O3 manuale), amindoi scot consumuri in Bucuresti de 8-9 si afara 5-6, stil de mers similar la aceleasi ore ... un 1.8 TSI cu 4x4 (ca sa iau DSG6) e mai mare (evident) si masina mai grea cu aproape 200kg (fata de 1.4 TSI) asa ca un consum mediu in Bucuresti nu cred ca scade sub 10-11 si sub 7 afara ... deh, sintem (unii dintre) noi pretentiosi, alte masini din generatia Astrei mele aveau consum de 11-12 cu 1.6 aspirat de 100-120 CP si n-a murit nimeni de foame

Modificat de Fyl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice interior din piele se va încinge la soare iar asta nu o poți controla decât foarte puțin prin Sunset sau folii puse ulterior.

Ca și rezistenta, as clasifica Alcantara pe ultimul loc, după textil și piele, cu atât mai mult cu cât spui ca aceasta mașină vă fi utilizata mult timp. În plus îți dau exemplul tatălui meu care, după o vârstă și-a pierdut interesul în conservarea în condiții impecabile a interiorului mașinii.

Dacă 1.4 consuma cam la fel ca 2.0, îți place, intra în profilul dorit și e cu 2000 mai ieftin, nu mai înțeleg de unde atâtea păreri.

De curiozitate, pareri in plus nu strica. O sa las interiorul de stofa, cred ca e cel mai bine asa, mai ales ca trebuie sa fie musai negru. Pe bej era mai ok, eu am piele bej in masina mea si nu am cine stie ce reclamatii de facut pe tema asta, taica-miu e mai sensibil, am tot citit pe internet, alcantara e destul de pretentioasa.

Cred ca un test drive cu ambele te-ar ajuta sa te hotarasti. Daca esti interesat de consum fa-l in Bucuresti si ai sa te convingi ca realitatea este alta. Bafta

Nu am foarte mult timp la dispozitie, oricum cred ca o sa merg pe 1.4 tsi pana la urma.

 

Multumesc.

Modificat de emix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

 

Orice interior din piele se va încinge la soare iar asta nu o poți controla decât foarte puțin prin Sunset sau folii puse ulterior.

Ca și rezistenta, as clasifica Alcantara pe ultimul loc, după textil și piele, cu atât mai mult cu cât spui ca aceasta mașină vă fi utilizata mult timp. În plus îți dau exemplul tatălui meu care, după o vârstă și-a pierdut interesul în conservarea în condiții impecabile a interiorului mașinii.

Dacă 1.4 consuma cam la fel ca 2.0, îți place, intra în profilul dorit și e cu 2000 mai ieftin, nu mai înțeleg de unde atâtea păreri.

De curiozitate, pareri in plus nu strica. O sa las interiorul de stofa, cred ca e cel mai bine asa, mai ales ca trebuie sa fie musai negru. Pe bej era mai ok, eu am piele bej in masina mea si nu am cine stie ce reclamatii de facut pe tema asta, taica-miu e mai sensibil, am tot citit pe internet, alcantara e destul de pretentioasa.

Cred ca un test drive cu ambele te-ar ajuta sa te hotarasti. Daca esti interesat de consum fa-l in Bucuresti si ai sa te convingi ca realitatea este alta. Bafta

Nu am foarte mult timp la dispozitie, oricum cred ca o sa merg pe 1.4 tsi pana la urma.

 

Multumesc.

 

good call! :D

 

Conteaza de asemenea si de pe ce motor (ca tip constructiv) vine tatal tau... daca vine de pe diesel, va scoate consumuri record (in sens pozitiv) cu TSI-ul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va anunt cu bucurie ca dupa o saptamana de framantari si explorari, am lansat astazi comanda pentru masina. 

 

Cu ajutorul lui mariusd4 (caruia ii multumesc inca o data) si incurajat de comentariile voastre am comandat pana la urma masina la Metrotehnica, unde am primit un discount de 5% + un set complet de roti de iarna (care cf. catalogului ar fi vreo 470 EUR) si de care as fi avut oricum nevoie. Pe scurt ar iesi un discount de 7.1% cu care sunt mai mult decat bucuros... mai ales gandidu-ma ca acum o saptamana eram la 3.7% :-)

 

Scriind acest mesaj mi-am dat seama ca nu v-am spus niciodata ce configuratie am ales de fapt... Ei bine, am luat motorul 1.2 TSI 105CP (M6) pentru ca e arhisuficient pentru drumurile pe care le planuiesc in urmatorii ani (care nu trec de 15.000 km/an) in conditii in care nu am nevoie de mai multa putere. 

 

Optionalele sunt mai mult orientate spre functional decat spre estetic:

  • Faruri Bi-Xenon > pt. ca voi fi confruntat cu destule drumuri noaptea
  • Parking Assistant + Hill Hold Control > pt. ca vreau sa o conduca si sotia masina (plus cei 4 senzori suplimentari sunt utili si la parcarea manuala)
  • Front Assistant > pt. ca traiesc mereu cu obsesia ca intr-o clipa de neatentie m-as putea trezi "pupandu-l" pe cel din fata (desi nu mi s-a intamplat niciodata)
  • Scaune fata incalzite / Duze stropitoare parbriz incalzite > pt. ca iarna sunt minunate
  • Bolero + GSM/Bluetooth/USB/AUX + Volan (radio & telefon) > pt. a avea confortul unei cat mai bune conectivitati
  • Afisaj Maxi-DOT color > din deformatie profesionala ... nu suport ecranele care imi aduc aminte de anii '80-'90; in plus ar fi contrastat cu eleganta display-ului Bolero
  • Stergator de luneta > l-am luat mai putin pentru a curata mizeria, cat burnita/zapada/ploaia cand vremea e oribila
  • Elemente suplimentare protectie sasiu > pt. ca traim in Romania ;-)
  • Protectie spatare scaune fata > pt.ca stiu ce poate face fiu-miu cu picioarele
  • Priza 230V > ca sa isi incarce fiu-miu iPad-ul cand mergem la drum lung
  • Iluminare spatiu pentru picioare > pt. ca tot timpul scap ceva pe jos si innebunesc cautand
  • Detectare oboseala sofer > pt.ca era ieftin si sunt curios cat de destept e
  • Alarma > pt. ca m-au sfatuit calduros toti prietenii (desi eu am in continuare indoieli ca ajuta cu adevarat)
  • Simply Clever > pentru covorul de portbagaj cu 2 fete
 

Asadar de azi am intrat in cubul celor care isi exerseaza rabdarea asteptand "masinuta" si sperand desigur ca va veni mai repede decat a fost estimat :-)

 

Va multumesc inca o data tuturor celor care m-ati ajutat cu sfaturi, si care m-ati incurajat sa nu imi limitez cautarea la dealerii locali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari, domn profesor :)

Frumoasa configuratia, desi cred ca pentru junior ar fi utila si optiunea Sunset (geamuri laterale spate si luneta in nuanta inchisa), care are un pret decent si utilitate ridicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comandat (in 26.08.2014) : O3 combi, moon white + onyx, ilias,  2.0 TDI 150 CP M6, elegance + clever pack elegance, maxi dot color, adaptive cruise control + front assistant, parbriz + duze incalzite, iluminare sub scaune, plastic dedesubt, volan cu 3 spite + comanda vocala + Bolero, plase + clever pack podea portbagaj.

 

Termen de livrare: propus plus infinit, confirmat saptamana 48.

 

Regrete: Kessy (352 euro), Canton (426 Euro), piele(1378 Euro) - in ordinea asta.

 

Asteptare usoara "colegilor de suferinta"!

Modificat de adig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce stiti despre tipul/brandul cauciucurilor cu care vine echipata O3? Se poate influenta in vreun fel?

Modificat de adig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iou.paul: m-a tentat destul de mult Sunset dar pana la urma citind cateva review-uri am renuntat. In plus, m-am gandit ca daca si asa e destul de proasta vizibilitatea prin luneta poate nu ar fi o idee buna sa o mai si intunec :) ... In alta ordine de idei: sa inteleg ca ne cunoastem? ;-)

 

@Fyl: termenul de livrare este 8-10 saptamani ... cred ca e standard, desi daca am inteles bine "standardul" s-a redus cu vreo 2 saptamani in ultimele zile, intrucat atunci cand m-am interesat prima oara era 10-12 saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!