Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Pt cei care opteaza pt DSG. Mi se pare de mare utilitate sa ai padele. Daca in primii 1000 km le am utilizat de 2-3 ori, acum la 10000 km nu as mai putea conduce fară.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Good posting. Daca tot iei dsg, e f ok sa mergi pe "all inclusive" cum zice corsi.

Lane assist cred ca nu e prea util in Ro, cu marcajele de kko omniprezente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu îl am pe Passat și pot spune ca este de mare ajutor dacă mergi mult extraurban, mai ales autostrada.

În oraș e enervant :)

Padelele le vad iar ca fiind o alegere subiectiva, depinzând de plăcerea fiecăruia. Eu le-am folosit de 4 ori cred în 10k km, o data sa vad cum presteaza, de doua ori la cererea copiilor și parca o data sa ii arat un unui prieten...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observ ca au aparut deja pe stoc 1.2 TSI 110CP si 1.4 TSI 150CP cu Euro 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si inca sunt interesat sa achizitionez o O3 in ciuda problemelor relatate. Gasesc foarte interesante si importante sfaturile celor care detin o Octavia generatie noua sau veche insa nu prea e in asentimentul meu ce ai spus.

- 1.4 sau 1.8 TSi, consum decent vs performanta. - perfect adevarat dar nu cred ca avem sosele pentru 1.8 - ca sa mergi legal in conditii mai mult decat ok un 1.4 este arhisuficient

- DSG neaparat ? de ce ? este o situatie care tine de preferinta, sunt multi carora nu le place cutia automata, eu ma numar printre ei - un mare nu dsg-ului

- xenon ? este chiar asa de vital ? parerea mea ca nu

- mai mici de 17 arata extrem de urat - ca om care cauta sfaturi de achizitie nu caut pareri personale de estetica ci de functionalitate si probleme. Cele de 17 ofera o mai buna stabilitate din cate stiu.

- sistem multimedia decent - ce intelegi prin sistem multimedia decent? ce sistem ai tu si ce recomanzi ?

multumesc

Buna ziua,

Nedorind sa pornesc o polemica, fiecare exprima aici pareri subiective, cine decide ca este obiectiva sau nu o afirmatie, argumentez cele scrise:

1. Nu este neaparat sa mergi cu viteza ca sa te bucuri de performante decente ale motoarelor. Poate fi vorba de cum demareaza, cum se aude, etc.

2. De ce DSG : schimbare mai rapida decat pe manuala si comoditate in condus.

3. Xenon: calitate superioara a iluminarii pe drum. Merg destul de mult noaptea.

4. La jante este o parere estetica personala , dar ofera si o mai buna stabilitate.

5. Minim Bolero.

Referitor la alegerea scaunelor sport am exemplificat deja motivul.

Multumesc si sper ca suntem aici si acceptam diversitatea ideilor. Este totusi un forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as propune, pentru a evita sa pedalam iar in gol, eliminarea catorva dintre legende pentru a oferi celor care doresc sa achizitioneze o Octavia 3 imaginea de ansamblu. Sa-i lasam pe ei sa aleaga "ce si cum" functie de nevoile si bugetele individuale.

Citind afirmatii precum "nu avem sosele pentru 1.8" am simtit nevoia sa ies si sa-mi mai studiez inca o data masina. Pana la urma poate ma inselasem eu si era cine stie ce "suparare" in parcare in locul unei masini cat se poate de comune. Din pacate nu ma inselasem, n-are sens sa mai verificati si voi inca o data. Skoda face masini, nu "suparari". Asta e. Deci stati linistiti, sunt suficiente sosele pentru 1.8 si 2.0 (TSI si TDI) tot asa cum sunt si pentru 1.2, 1.4 si 1.6.

Iar chestia cu mersu' legal in conditii mai mult decat OK cu un arhisuficient 1.4 desi suna a axioma, ghiciti ce? Nu este. ;) Este o gluma buna si atat. Cei care urmeaza sa considere achizitia unei Octavia urmand s-o foloseasca la potentialu' maxim dpdv cargo pot sa-si stearga zambetu' de pe fata. Vor trebui sa scoata din buzunar mai multi bani pentru motorizare caci 1.4 nu este deloc suficient. Nu acum. Cand il vor alimenta cu cherosen plus o turbina cu descarcare in azot atunci probabil va fi. Da' nu va fi pus pe Skoda asa ca tot nu ajuta.

Si n-ar strica sa eliminam si partea cu "unitati multimedia decente = minim Bolero". Nu de alta insa sunt destui impatimiti ai "jucariilor IT" p'aci si, citind afirmatii de genul asta, ar ramane cu impresia ca nu stim in ce an suntem. ;) Nu exista nicio unitate multimedia decenta la Skoda. Si nici nu cred sa fie vreodata. Sunt niste dispozitive destul de vechi ca si tehnologie dar care isi fac treaba OK (nu ca ar sti sa faca foarte multe "chestii" - las la o parte complexitatea acestor "chestii" pe care stiu sa le faca). Deci, functie de nevoi si resurse si cu maxim de subiectivism, sa lasam pe fiecare sa aleaga cati bani sa parieze pe o mana moarta. Fara a face un repros sau o rusine din asta.

Acu' stiu ca este un subiect sensibil da' nu ma pot abtine sa ma leg de o alta afirmatie care suna melodios a axioma si care, ati ghicit, nu este. :) Partea aia in care vorbim de diesel ca fiind alegerea "economicoasa". Sa nu uitam ca sunt destule cazuri cand se compara gresit tot asa cum sunt destule situatii in care un diesel nu va fi mai "economicos" in fata unui benzinar nici dupa milioane de km. Astfel incat, in loc sa ne lansam in polemici inutile, mai bine lasam loc de respirat celor care urmeaza sa aleaga.Stiu ei mai bine "ce si cum". Iar daca nu stiu, invata. ;)

Ca sa inchei o sa "ating" si subiectu' DSG fiind de acord ca schimba mai repede decat manuala. Mai repede, nu mai bine. Important poate pentru unii dintre voi. Plus buget substantial crescut si intretinere mai "dificila" atunci cand puneti in balanta comoditatea.

Partea cu xenonu' nici nu merita atentie decat din partea celor care calatoresc foarte mult noaptea. Altfel, "da bine optic". :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de laudat e motorul asta de 1.8...

Parca vad ca daca merg la o testare, o sa plec dezamagit dupaia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de laudat e motorul asta de 1.8...

Parca vad ca daca merg la o testare, o sa plec dezamagit dupaia...

Principala diferență față de 1.4, e suspensia independentă spate, deci ținuta de drum... Singurul minus pe care îl văd, e cuplul limitat. De-ar fi disponibil cu DSG6...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Principele diferente sunt cei 30cp si un cuplu pe o plaja de la 1250(teoretic)-5000 fata de 1450-3500 la 1.4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buy horsepower and drive torque...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Ce parere aveti de pretul pentru configuratia de mai jos?

Se poate si mai bine din experienta voastra?

Multumesc

post-153429-0-50569000-1432929830_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Incearca si la alti dealeri. De ex din BV sau capitala. Legenda spune ca se poate ajunge pana la 7-8%

Eu ce am primit a fost max 6%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Configuratia - aia este, probabil ca ai un buget.

 

Dar eu te sfatuiesc intai de toate sa negociezi pretul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de laudat e motorul asta de 1.8...

Parca vad ca daca merg la o testare, o sa plec dezamagit dupaia...

 

 

 

Cat de laudat e motorul asta de 1.8...

Parca vad ca daca merg la o testare, o sa plec dezamagit dupaia...

Principala diferență față de 1.4, e suspensia independentă spate, deci ținuta de drum... Singurul minus pe care îl văd, e cuplul limitat. De-ar fi disponibil cu DSG6...

 

 

@Amyd - nu are sens sa incerci 1.8 TSI, este destul de slabut...

@katada - ai condus un 1.8 TSI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amyd, daca ajungi maine la intalnirea aniversara il poti testa pe cel de pe masina mea. Nu cred sa fie chiar asa de laudat, eu unul nu recomand nicio motorizare "in orb". Iar daca Skoda m-ar lasa sa-mi configurez cu adevarat masina, platforma de plecare ar fi tot Octavia 3. Motorul insa n-ar mai fi 1.8. Ar fi 2.0 TSI. Cel de 280 CP in varianta unei transmisii 4x4. :)

 

Cat depre partea cu "buy X and drive Y" eu cred ca are si un sambure de adevar. Insa cand vorbim de masini puternice. Iar Skoda nu va fi, cred eu, niciodata acolo.

 

L.E. -> Florin, nu orice 1.8 este "destul de slabut". Doar alea cu DSG. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@frnm, in my dreams... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@katada: pai si de ce esti asa sigur de diferentele dintre cele 2 motorizari, din brosurile de la dealer? :)

@kthor: eram ironic la punctul 1 :) Sunt extraordinar de multumimt de motor, cu toate limitarile Skoda™.

Modificat de Frnm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de invitatie kthor.

As veni dar sunt plecat zilele astea.

Ps. Eu daca as putea sa aleg iar motorizarea, probabil ca, acum, as da 1k eur in plus pentru 1.8 manuala (pt. suspensie si motor mai bun).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E chiar asa derajanta suspensia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Te obisnuiesti cu ea, doar ca ai alte pretentii de la o masina noua, care nu costa 2 lei...., dar am observat ca pt unii dintre noi 17k reprezinta o suma infima si e normal sa aiba anumite hibe, ceea ce din punctul meu de vedere este inadmisibil. Dupa ce am vandut o, ce i drept din alte considerente, desi nu m am impacat cu suspensia/rigiditatea ei per ansamblu, tatal meu imi spunea ca nu este normal la o masina noua sa produca atatea zgomote pe drumuri cu denivelari...consumul in schimb era punctul forte al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian, fara a dori sa starnesc un conflict, permite-mi sa corectez putin spusele tale caci faci 2 greseli "intr-un singur foc". In primul rand nu cred ca ai intalnit opinii din care sa deduci ca pentru unii dintre noi 17k euro reprezinta o suma infima. Asta nu inseamna ca nu putem fi realisti si nu putem sa vedem in Octavia ceea ce este cu adevarat: o masina ieftina. De la pret pana la componente.

 

Ca suntem noi saraci (imi cer scuze pentru ca nu sunt politician macar in limbaj, stiu ca o formulare de genul "ca stam noi mai putin bine dpdv financiar" ar fi sunat mai dulce insa vorbele "dulci" ne-au adus acolo unde suntem acu', asa ca macar in ceasu' 12 sa renuntam la ele) nu este vina Skoda si cu atat mai putin a intregii piete auto. Acolo unde o masina cu pretentii incepe de la 50k, deci cam de 3 ori valoarea mentionata de tine. Si sa nu uitam, ca atunci cand ne vom duce sa ne cumparam o astfel de masina, va trebui sa dam dovada de bun simt si sa limitam asteptarile noastre astfel incat sa ramana loc si pentru asteptarile celor care vor dori sa cumpere una de 70k. Care la randul lor vor trebui sa "faca loc" celor care vor o masina de 90k. Si tot asa pana pe la 110k. De acolo in sus discutam de alte "jucarii".

 

Octavia este pe la 35% din ceea ce inseamna o masina "cat de cat" si, prin urmare, este normal sa aiba anumite hibe. Inadmisibil ar putea sa ti se para faptul ca esti fortat (financiar, cum altfel) sa cumperi o astfel de masina. Insa asta nu tine de sfaturi de achizitie. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se tot spune despre Octavia ca este foarte buna pentru pretul ei. Si asta pentru ca, desi costa cam cat 2 Logan-uri ( 15-20.000 ), este muuult peste din toate punctele de vedere. Comparabil, o masina de doua ori mai scumpa decat Octavia ( 30-40.000 ) parca nu e chiar atat de muuult mai buna...

Sunt foarte multi care-si iau masina asta si au asteptari de... nu stiu, cel putin vre-un S-Klasse, asa... Sa consume putin, sa stea impecabil pe curbe, sa nu se auda nimic la interior nici la 150 km/h, sa vina cu toate dotarile de pe lume, eventual toate astea si pe la vreo 15.000 asa... Hai totusi sa ne vedem lungul nasului.

 

Chiar sunt foarte curios cei care stramba din nas la masina asta, ce-si cumpara! Mai ales, ce-si cumpara la acelasi pret! Si nu ma refer la second-uri de aceeasi bani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poolshark1981

Eu chiar sunt curios cat de mare este diferenta intre suspensia de pe O2 facelift cu PDG (asta conduc acum) si O3 fara PDG cu jante pe 16?  

A pro pos Cristiansen077 sunt curios daca ai avut jante pe 17 sau cele pe 16.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din nou o dam in polemici si comparam un bostan cu un mar si cu estica unei banane...si da, bat campii....

 

Masina a iesit castigatoare in sondaje pentre raportul pret-calitate...Insa totusi vorbim despre o masina noua....Comentam de rigiditate, putem opta si pentru driving-mode-selection si suspensia spate independenta....Da, comentam ca ce audi luam cu 15-20-25k second fata de o masina NOUA....insa tot aceasta masina noua, ce costuri atrage dupa? Este in garantie, este taxa minimala, are alte pretentii la o revizie fata de un audi, are alt impozit, si pot sa continui sa bat campii....

 

Cine a spus ca 17k sunt bani putini? La urma urmei, sa aud si eu persoana care se poate lipsi de 5k € , sa nu bat campii la sume si mai mici, ca sincer ii dau adresa mea sa mii aduca....

 

Fiecare are opinii, pareri, ca detine, ca nu masina...Totdeauna sunt multumiti, nemultumiri, si pareri, ca o fi acestea subiective sau obiective...Fiecare baga de vina in curtea altuia si ia pararea deciziilor proprii...

 

Da, este o varianta de luat in considerare, da, fiecare suntem subiectivi si ne dorim sa parem cei mai "destepti"....

 

Gata, vorbeste berea din mine, @moderatori: feel free sa stergeti/editati si postul meu, mi se pare ca iara ajugem in sfaturi vs, cum a fost acu ceva timp la bezina vs diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate observ eu (poate observ prost :) ) cei care se plâng de masina nu s-au încadrat chiar in limitele de jos ale pretului pentru o Octavia : 15-17k E.

La peste 21-22k poate ca începi să ai alte pretentii.

Si Octavia nu s-a vrut niciodata a fi o masina care sa puncteze la capitolul "finețuri" (suspensie, insonorizare, interior etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!