Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Cred ca ar mai fi una... legata de pret... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi 26.05.2015 am dat avans pentru  una bucata  Skoda Octavia Style 1.6 TDI, 110 CP, Moon White.

Pana la sfârșitul lunii  iulie  cred ca  apare .

Modificat de gbrl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

- "atentie la nr. de km pentru Diesel": e treaba fiecaruia, poate unora le place sa simta forta unui motor la turatii joase, chiar daca nu fac acei kilometri anual ca sa fie si rentabil dieselul, poate nu au probleme cu costurile :)

- "DSG neaparat": poate unii prefera "mestecatul" in cutie si click-ul aferent

+999999999 la ideile astea doua, in sfarsit mai vad pe cineva care are curaj sa mai zica si asta - mi s-a acrit de cat am auzit 'ia 1.2/1.4 TeSeI' daca faci maxim 20k, e na ca unii fac 15-17-18k pe an si tot TeDeI vor pt ca le place diesel, iar DSG nu e neaparat, am condus pe Passat si mi se pare boring rau, adorm la volan.

 

Am condus si 1.2TSI si 1.6TDI. Ca si placere a condusului nu exista comparatie.Cuplul TDI-ului face diferenta. Asta zic eu insa.Poate altcuiva ii place mai mult TSI-ul.Varietate si diversitate. Insa postulate de genul DSG neaparat, benzina neaparat s.a.m.d sunt extrem de subiective. Asa pot sa zic si eu ca nu vad rostul echiparii cu Xenon in conditiile in care costa foarte mult si daca se strica il mai platesti odata.Toate astea pentru niste leduri, un aspect frumos si o lumina alba si puternica pentru 5% din timp in care merg noaptea.

Modificat de Ruiz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amundsen e Bolero cu navigație în plus.

 

Bolero MIB1 de 5,8" sau Bolero MIB2 de 6,5", asta-i intrebarea..?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma repet, are acelasi ecran ca Bolero. Daca Bolero are ecran de 5.8" atunci si Amundsen are de 5.8". Daca Bolero are de 6.5" atunci Amundsen are 6.5". 

Dupa ce vor termina stocurile de unitati cu 5.8" se va incepe livrarea de unitati de 6.5". Cand se face lucrul asta nu stiu, doar la reprezentanta iti pot spune exact, desi nici ei nu sunt mai breji.

 

In principiu cred ca tot ce o sa se fabrice dupa jumatatea anului incolo va veni cu unitatile noi. De obicei la jumatatea anului se face schimbarea de echipamente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In comanda care am dat-o  astăzi pentru o Skoda Style  Scrie MIB 2 touch screen 6.5 ".

Acum sper sa fie asa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu ma pregatesc sapt asta pentru o noua jucarie...

Octavia 3 1.4TSI style cu 

                              CleverPack Elegance (Faruri Bi-Xenon, Adaptive Frontlight System,controlul dinamic al unghiului de iluminare,instalatie spalare faruri, Day Light cutehnologie LED, Scaune fata incalzite)
                              Driving Mode Selection
                              Iluminare spatiu pentru picioarefata/spate
                              Parbriz incalzit
                              Pregatire GSM Confort cu Bluetooth
                              Proiectoare de ceata fumurii
                              Radio-MP3-player Bolero, MIB2cu touch-screen color 6.5", AUX-IN, USB, cititor card
                              Simply Clever
                              Smart link
                              SunSet
                              Volan sport multifunctional
Tot cu MIB2 de 6.5 zic astia ca o sa vina.
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa ceva trebuie sa-mi vina si mie in vreo 3 saptamani, inclusiv Bolero 2, asa ca stati linistiti @gbrl si @miliktsi. Asteptare usoara  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cate sapt ai avut de livrare?

sper sa ma multumeasca motorul si sa nu fie o tigaie puturoasa.

Modificat de miliktsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 saptamani


Eu am facut drive test cu 1.2 la 105 c.p., se misca chiar mai binisor ca cel pe care-l acum, 1.6 si 110 c.p.

 

Umila mea parere este: don't worry, be happy  :icon_thumleft:

 

Vor fi totusi 150 c.p., chiar daca sunt "dopati"   :D

Modificat de Norman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Skoda Style  cu faruri bi xenon sticla este clara sau putin inegrita ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu, sticla este clara, doar in interior are un fundal negru care da alta tenta farului. este pentru prima data cand comand o masina in necunostinta totata de cauza, nu am vazut-o, nu am mers cu ea... in reprezentante am gasit doar variante entry...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Style nu aveai oricum unde sa vezi, ca de abia saptamana asta a inceput sa se fabrice. Asa ca e la fel ca la Elegance. Singurele modificari sunt la upgradarea motoarelor la Euro 6 si la upgradarea Bolero-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici elegance nu am gasit. erau doar entry leveluri peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au epuizat stocurile de elegance, mai toata lumea cauta nivelul acela de dotare, este rezonabil dpdv calitate/pret.

 

Acum o sa aduca foarte multe 1.2 tsi si 1.6 tdi Style, parere mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu regret ca am ales motorul si ca o sa faca frumos... am stat mult sa aleg intre 1.4 tsi, 1.8 tsi si 2.0 tdi... 1.4 mi s-a parut echilibrat din toate punctele de vedere, costuri de exploatare, taxe, etc

Eu am considerat ca 1.8 este cam mare pt. Bucuresti si pt. Romania, plus 1000 E la achizitie, plus ceva consum in plus, care devine important in timp, plus costuri de exploatare putin mai mari (taxe, asigurari, revizii/reparatii).

Despre TDI nu pot comenta, ca nu m-a interesat niciodata.

Asa incat apreciez totusi ca am ales intelept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu drive test pe un Leon 1.4 tsi 150 cp... foare reusit si fasnet motorul.

 

Faptul ca merge in 2 cilindri cand nu-l calci pe coada... iar este un lucru laudabil.

 

Singurul semn de intrebare ar fi la fiabilitate... timpul le va rezolva pe toate :D

 

Off topic: Ma oftic ca n-am prins si eu bolero gen 2... 6.5" in loc de 5.8"... that's life :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poolshark1981

Pentru cei care isi fac griji de lipsa puterii la 1,4 tsi 150cp le transmit sa stea linistiti ca sunt mai mult decta suficienti. Eu am O2 break cu facelift 1.4 tsi 122 cp si masina se comporta exemplar ( si credeti-ma ca la 5000 de km pe luna nu am luxul de a merge la consum). Mai am si eu un pic de asteptat pana la upgradeul de 150 cp.  :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CrS1985: Daca nu-ti pare rau pentru Smartgate, as zice sa nu-ti para rau nici pt. 1,8 cm in minus la diagonala.

 

Despre motor, nu cred ca cel de 1.4 TSI - 150 c.p. de pe Octavia 3 va avea tehnologia ACT cu 2 cilindri.

 

A reusit cineva sa afle datele tehnice ale noilor motorizari ?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

- "atentie la nr. de km pentru Diesel": e treaba fiecaruia, poate unora le place sa simta forta unui motor la turatii joase, chiar daca nu fac acei kilometri anual ca sa fie si rentabil dieselul, poate nu au probleme cu costurile :)

- "DSG neaparat": poate unii prefera "mestecatul" in cutie si click-ul aferent

+999999999 la ideile astea doua, in sfarsit mai vad pe cineva care are curaj sa mai zica si asta - mi s-a acrit de cat am auzit 'ia 1.2/1.4 TeSeI' daca faci maxim 20k, e na ca unii fac 15-17-18k pe an si tot TeDeI vor pt ca le place diesel, iar DSG nu e neaparat, am condus pe Passat si mi se pare boring rau, adorm la volan.

 

Am condus si 1.2TSI si 1.6TDI. Ca si placere a condusului nu exista comparatie.Cuplul TDI-ului face diferenta. Asta zic eu insa.Poate altcuiva ii place mai mult TSI-ul.Varietate si diversitate. Insa postulate de genul DSG neaparat, benzina neaparat s.a.m.d sunt extrem de subiective. Asa pot sa zic si eu ca nu vad rostul echiparii cu Xenon in conditiile in care costa foarte mult si daca se strica il mai platesti odata.Toate astea pentru niste leduri, un aspect frumos si o lumina alba si puternica pentru 5% din timp in care merg noaptea.

 

Si din pmdv 1.6 este mai bun si mai cinstit in comparatie cu 1.2 tsi, DSG-ul este o optiune care tine strict de preferinte, nu este un must. Insa cand vine vorba de xenon, chiar trebuie sa fim obiectivi si sa recunoastem ca este net superior in comparatie cu halogenul. Nu este o optiune de design(chiar daca arata f bine), ci de utilitate/performanta. Trebuie sa acceptam si evolutia :)

Pe principiul este scump si poate se strica, hai sa ne cumparam televizor cu lampi pentru ca este ieftin de reparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poolshark1981

1.4 tsi 150 cp nu are ACT (sincer din ce am citit pe alte forumuri din strainatate nici nu e nu stiu ce pierdere). Am inteles de la mai multi colegi de ai mei care au trecut deja de la 1.4 tsi 122 la 1.4 tsi 140 cp ca este o diferenta sesizabila in in bine la consum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat sa nu bage si pe Octavia ACT din moment ce pe Leon este. ACT-ul acum este mult mai rafinat si intra in modul 2 cilindri aproape instant la fiecare decelerare sau la mers constant.

La consum cred ca este diferenta si fara ACT. Personal n-am simtit mare lucru la capitolul performanta intre 122 si 150.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni sau sa incepem un versurs benzina vs diesel, dar .. am condus si eu 1.6 Tdi si nu mie se pare mai bun decat 1.2 Tsi. Daca vrei sa simti "forta" iti iei 2.0 Tdi .

E strict parerea mea dar in afara de cuplul de 250 Nm care ii ofera un avantaj in oras la turatii mici si f.mici , unde 1.2 e gatuit (pana in 2300 rpm) nu vad un avantaj in a avea 1.6 Tdi. Macar daca avea 6 trepte de viteza, te ajuta sa ti turatia jos pe autostrada.

Nu e mai fasnet nici pe hartie , nici un realitate, nici la acceleratie nici la reprize. 

Oricum nu cred ca merita 2500E in plus fata de 1.2Tsi (in aproape orice configuratie), bani pe care nu prea ti scoti din consum decat dupa 100.000-150.000 km. Si daca il conduci subturat mai ai "bonusuri" cum ar fi problemele cunoscute pentru un diesel (DPF&..). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, 1.2 TSI este mai fasnet, insa personal consider mai cinstit/potrivit motorul pe caroseria O3. Este o parere personala.

Modificat de Frnm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar oare de ce este asa scump 1.6tdi fata de 1.2tsi daca nu e bun de nimic? Nici pe mine nu m-a impresionat asa mult la drive test acest 1.6 dar 1.2 mi s-a parut si mai lesinat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!