Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Va rog sa depasiti discutiile comparative cu privire la pietele pe care se vinde masina - topicul este despre sfaturi de achizitie. Daca aveti sfaturi de achizitie concrete dintr-o alta tara anume cu avantaje in pret/echipari, sunt binevenite. In alte arii avem colegi care s-au incumetat sa cumpere masinile din Polonia, Ungaria etc. pentru asemenea avantaje. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După lungi așteptări azi a fost ziua cea mare. Octavia 1.4, comanda data pe 31.07.2017, fabricata pe 19 septembrie, așteptat Rabla si ridicată azi de la dealer.

Vreau sa multumesc tuturor pentru ajutor si informatii, voi reveni în câteva zile cu un topic in sectiunea Mașina mea.

Referitor la clever pack pentru Scout aveti dreptate. Clever pack este valabil doar pentru varianta de echipare Style. 

 

20171024_155100.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+ eleron ;) 

@tetea, Felicitari! +1 recomand rodajul ca la carte :) Drumuri mii fara probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tetea dupa niste km sa revii cu niste concluzii referitoare la motorizarea 1.4 tsi. Zic asta pt ca si tu ca si mine ai avut 1.9 tdi iar apoi am trecut la 1.4 tsi, care e cu totul altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! :)

@deenman pot sa-ti zic de acum ca este diferenta mare intre 1.9 tdi (105cp) si 1.4 tsi.

Diferenta am sesizat-o de la test drive când am avut ocazia să o calc.

Săptămâna viitoare o sa fac cateva drumuri mai lungi si o sa revin cu impresii. 

 

 

 

IMG-20171024-WA0011.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
în urmă cu 16 ore, Doc Morelli a scris:

Intre timp va reamintesc ca ..., sta singurel ...

Urmatorul post de genul celui citat si editat, va atrage si sanctiuni cu suspendarea dreptului de a posta.

Forumul are definita o sectiune speciala dedicata anunturilor de vanzare, cumparare, prestari servicii si este vizibila doar membrilor logati pe forum. Este interzisa postarea unui anunt de acest gen in orice alta arie.


Postarea anunturilor in aria rezervata acestora este o facilitate oferita membrilor pentru a se ajuta intre ei si nu constituie un scop al acestui forum. De aceea vor fi descurajate orice tentative de acest gen, iar depistarea unor membri a caror inscriere pe forum a avut acest scop (postarea de anunturi) va duce la stergerea/ban-area contului/IP-ului respectiv.

Aria comerciala este ceva mai jos, cu regulament strict.

Mulutmesc,

Razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am postat un anunt de vanzare propriu, o reclama. Aici este topicul de sfaturi de achizitie si exact asta am facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello lume, 

 

De ceva vreme tot cochetez pe forumuri și mărturisesc că aci am găsit cele mai utile informații. Aș dori să vă rog frumos să veniți cu sfaturi sau confirmări/infirmări pentru unele nelămuriri/idei pe care le am. Mașina anterioară am achiziționat-o pe fugă și nu aș mai vrea să fac asta. Vă mulțumesc de pe acum pentru timpul acordat!

Doresc să achizitonez o Skoda Octavia 1.4 TSI cu DSG ( am avut diesel cu cutie manuală înainte, doresc altceva) și chiar astăzi dimineață am și fost la PBN. în urma configurației mele care era la 28821 Euro, după ce a pus reducerea de la clever pack,  plus 3.5% din partea lor, am ajuns la 25891 Euro. Dar deja am scos din configurație scaunele sport și cârligul ( aici mi s-a spus ca aș ieși mai ieftin daca pun după în cazul în care doresc).

A. 

Acum, pe mine mă tentează de asemenea și 4x4, dar am văzut că pe benzina e musai cu 1.8 TSI. Aici mă sperie consumul ce ar putea surveni față de 1.4 TSI, FWD, având în vedere faptul că 6 ani am condus diesel. Încă nu sunt hotărât daca 4x4 sau FWD. Am citit păreri, și din ce am concluzionat, 4x4 te ajută pe serpentine și iarna și pe ploaie în cazuri să spunem în care forțezi nota. Însă eu timp de 6 ani, cu FWD și fără ESP nu am avut probleme de alunecat în curbe, sau pe serpentine sau alte probleme de genul, DAR îmi place feeling-ul de 4x4. Per total nu am găsit suficiente argumente pro și contra.  În București circul foarte rar cu mașina, mă folosesc de metrou/uber/taxify cât pot, ieșeam doar în weekend-uri sau în timpul săptămânii când aveam nevoie.( sunt din Arad) și făceam însă multe drumuri lungi. Dar în Arad, Timișoara foloseam mult în oraș căci acolo am casă și  nema metrou. Și nu plănui să mai stau mulți ani aici în B, dar o câțiva, puțini, da.

B.   

Apoi, mai pe scurt:

1. Am înțeles că motorul 1.4 TSI are distribuție pe lanț, cei cu km mulți au probleme? La 1.8 TSI e asemenea?

2. DCC merită sau ba? Din nou, oscilez, din ce am înțeles eu,  diferență ar fi doar între sport si confort.

3. Se mai face rodaj la mașinile noi?

4. Sistemul audio Canton își merită banii? Dl de la rep azi spunea că nu merită, am ascultat 30 de secunde azi într-o Skoda dar a rămas fără baterie :| 

5. Nu sunt fan și nu mi-am propus, dar întreb, căci un prieten care e fan Germania și fan GPL, sugera GPL. Merită? Știu că elimină garanția mașinii.

 

Mulțumesc mult de înțelegere. Cheers !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M- am gindit un pic inainte de a-ti aproba postul , tot ce ai intrebat s-a discutat aici deci intrebarile nu-si prea mai au rostul. Ca sa nu ramai totusi ne ajutat, o sa-ti raspund pe scurt.

A: 4wd e bun cind nu il ai si nu e vorba de dinamica (ma indoiesc ca ajuta in situatii normale de condus) ci e vorba de situatii speciale (asfalt alunecos, zapada, ploaie, tractezi remorca, barca etc.). Cel mai puternic argument pentru 1.8 TSI cu 4wd este ca vine cu DSG6. DSG7 cu ambreiaje uscate de pe 1,4 si 1.8 TSI e complet nerecomandat, de ce, te invit sa studiezi forumul.

B:

1. Nu. E curea. Gaseasti informatia pe forum.

2. Nu prea dar e chestie de gust. Eu il am si nu prea il folosesc, in plus se pare ca amortizoarele sunt mult mai putin fiabile decit cele standard.

3. Nu, se recomanda 2500 de km in care sa nu faci excese.

4. Depinde cit esti de meloman, eu nu prea sunt si standardul mi se pare ok iarasi.

5. Uita de GPL la masina noua cu 4 ani garantie - o sa te ruinezi la cea mai mica problema tehnica, plus ca nu vei avea acces la kulanz si remedieri facute extragarantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ValeriuC Salut,

Din experienta proprie cu doua Octavia 3, si avand in vedere pretul de lista la care te incadrezi - 28000, as incerca sa iau:

1. Obligatoriu o masina cu suspensie independenta. Asta te forteaza la:  4x4 cu orice motor sau 1.8 TSI M6 / DSG. Restul motoarelor nu beneficiaza de suspensie independenta, deci sunt mai putin rafinate pe drumurile noastre.

2. M-as feri de DSG7 pentru lipsa de fiabilitate si as sari direct la DSG 6.

Incearca sa iti configurezi un Style 1.8 TSI M6 sau 4x4 si renunta la Canton, scaune piele / Alcantara, carlig (poti adauga ulterior), navigatie, camera video. Decat DCC mai bine o suspensie independenta.

De asemenea, poti veni la o intalnire VWforum sa discuti live cu noi.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A: daca bugetul iti suporta diferenta de pret pana la 1.8 tsi 4x4, inclusiv diferenta de consum, nu ai ce pierde. Dar gandeste-te ca e un 4x4 bazat pe FWD, adica spatele intra doar dupa ce fata pierde aderanta, nu e activ constant.

B: 1. Toate motoarele tsi de pe octavia 3 sunt pe curea.

    5. Pe motoarele cu injectie directa, gpl-ul e foarte scump, de la 1000 euro de sus, si merge cu un amestec de 20-40% benzina (in functie de nevoie), deci economia nu mai e chiar asa  mare. Plus ca daca te gandesti deja la gpl, mergi direct pe diesel pentru ca se pare ca pentru tine este primordial consumul. Asa nu ramai fara garantie la masina si alte neajunsuri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vdragos Da, am luat în calcul eventualitatea de a nu-mi aproba, cum ziceam, am gasit multe informații pe alocuri.

Mulțumesc mult, pentru că ai aprobat. (Da, sunt noob în ale formurilor)

Mi-a prins bine o confirmare directă din partea voastră!  Merci băieți, fac cinste cu niște prăjituri/plăcinte a la bunica cu prima ocazie!

@Doc MorelliMerci de invite, cu siguranță voi veni, am văzut că e săptămânal.

@mihai.onu94 Da, am facut acum o configurare, după specificațiile precizate de voi + ceea ce îmi doresc și mă încadrez. 

Voi prezenta din nou această ofertă, sunt curios ce reducere voi primi.

Totuși ezit pe partea de consum. Deși din ce ați spus voi, deduc că merită un consum nițel crescut în favoarea unor alte probleme tehnice?

Mă încântă ideea de 4x4, dar văd că vine și cu "greutate" :D  Și da, vine cu DSG 6 doar la 4x4 văd că.

 După cum se poate vedea în micul screenshot. ( sau de aici: http://az749841.vo.msecnd.net/sitesdede/alv1/0be0ed2b-f39d-4f69-ae9c-cad40466399e/SKO40-062-17_HK_Octavia_FL_171023.f9c4dad59552b2160c959b129d429d36.pdf )

Și 1.8 TSI 4x4 DSG 6 e cel mai poluant :o.

Știți cumva dacă și la acest motor de 1.8 e funcția de oprire a clinidrilor?

 

Merci anticipat!

 

Screen Shot 2017-10-30 at 23.41.32.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, aproape 26.000 pe un 1.4 TSI, mi se pare destul de mult. Asa cum spunea si @Doc Morelli eu as renunta la DCC, piele, Canton, navigatie, as mai adauga si renuntarea la trapa daca ai luat-o in considerare. 
Despre feelingul 4x4, da este prezent chiar si in oras pe uscat :), o sa iti schimbi stilul de condus, sa vezi ce placut este sa accelerezi puternic la intrarea in curbe, evident in limitele bunului simt :), o sa-l simti din plin la accelerarile pe serpentine si la eventualele iesiri in soft road, eu , in nemernicia mea :) am urcat pana la cabana ciucas sa ma edific ce poate haldexul de pe skoda, a urcat foarte frumos si fara probleme. (nu iti recomand insa asta, nici eu nu as mai face-o a doua oara).
Cu siguranta ajuta si in conditii mai grele de drum, umezeala, mazga, zapada, astept prima iesire cu zapada sa ma edific mai bine.
Pe de alta parte, daca esti o persoana care te gandesti mai mult la consum, vad ca vii de pe diesel si iei in considerare si gpl, mai bine ramai la 1.4 TSI sau eventual in extremis, un 2.0 TDI 4x4 de 150 CP daca vrei tractiune integrala.
1.8 TSI 4x4 este o combinatie super faina dar si consuma mai ales daca te fatai mult prin oras, eu in bucuresti, la orele de varf, nu vad consum mai mic de 12-13%, in zilele mai lejere pot scadea la 10%. In afara orasului este altceva, de regula, 7-8% la mers in forta sau chiar 6-6.5%  daca mergi linistit.
Musai sa bifezi ACC, FA, Bolero + SmartLink

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai.onu94Nu toate motoarele TSI sunt pe curea, cele din seria 1.8 TSI si 2.0 TSI sunt pe lant, pentru ca sunt din gama de performanta. Doar 1.0, 1.2, 1.4 si 1.5 TSI sunt pe curea. Oricum 1.8 TSI nou nu are nicio problema chiar daca este pe lant. Fostele 1.2 si 1.4 de pe Octavia 2 erau problematice.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La momentul asta poate ar fi indicat sa astepti si sa iei noul motor 1.5 TSI. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nicio veste oficiala de la Skoda referitor la introducerea noului 1.5 TSI. Si oricum, parca nu vrei sa cumperi un motor nou, avand in vedere istoricul VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

26000 EUR este mult din punctul meu de vedere pt 1.4 chiar si pentru 1.8 TSI M6. Eu cand am luat masina (pre face-lift) erau disponibile o serie de pachete cu care o puteai dota binisor la un pret decent.

Din pacate 1.8 TSI nu mai intra la rabla din cauza plafonarii emisiilor asa ca pierzi si bonusul ala.

DSG pe TSI fara 4X4 este problematic, in functie de exploatare. Gasesti pe forum informatii despre DSG7.

1.8 TSI nu e cel mai frugal. In Bucuresti cam 12 la un trafic "normal", 14-15 in aglomeratie. Rar sub 10l/100km. In exterior consuma decent: 6-8%. Cum s-a mai spus... daca iei in considerare GPL atunci 1.8 TSI nu este pentru tine.

 

Modificat de zorro00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ValeriuC Motoarele TSI de la Skoda nu au implementata functia de dezactivare a cilindrilor. Doar pe 1.4 TSI 150 la SEat , VW si Audi. Oricum ACT-ul intra la mers pe tempomat deci in oras nu stiu cat se simte.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu ACT pe Kodiaq, deci are si Skoda. Si ACT-ul nu intra doar pe tempomat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 minutes ago, Doc Morelli said:

@ValeriuC Motoarele TSI de la Skoda nu au implementata functia de dezactivare a cilindrilor. Doar pe 1.4 TSI 150 la SEat , VW si Audi. Oricum ACT-ul intra la mers pe tempomat deci in oras nu stiu cat se simte.

 

Nici la VW nu mai e pe 1.4 150, doar pe 1.5 din cate stiu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

28 minute în urmă, Doc Morelli a scris:

@ValeriuC Motoarele TSI de la Skoda nu au implementata functia de dezactivare a cilindrilor. Doar pe 1.4 TSI 150 la SEat , VW si Audi. Oricum ACT-ul intra la mers pe tempomat deci in oras nu stiu cat se simte.

 

Modul 2 cilindri intra mereu, cum se ia piciorul de pe acceleratie trece in 2 cilindri. Chiar si in acceleratie usoara fara sarcina sta in 2. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci pot presupune că e mai recomandat cu DSG 6 și inevitabil 4x4 în favoarea DSG 7 cu alte posibile probleme mecanice?

Și da,  din ce am mai citit aici pe forum, nu intră la rabla, sper totuși la un discount favorabil.

Am configurat și 2.0 TDI cu 150 cp si 4x4, și iese nițel mai scump.

Și din ce văd da, doar la 4x4 intră DSG 6.

Am și atașat ceea ce am configurat. 3 modele diferite. 

Config 3 x Skoda.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rugamintea sa nu o dam in versus. Decizia de cumparare o iei tu, nu o supui la vot, noi aici doar clarificam aspecte care nu sunt clare in restul forumului. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poti renunta la DSG si alegi o manuala M6 curata, cuplata la un 1.8 TSI. Rafinata, ieftina si buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi la Skoda cu gandul ca vei obtine reduceri semnificative...o sa fii tare dezamagit. In ultimul timp se dau reduceri mai mari la VW decat la Skoda...

Mie nu imi vine sa cred cat au dat in preturi in ultimul timp cei de la Skoda... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!