Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Eu folosesc iarna jante de tabla la Passat de zece ani, sunt multumit, acum am luat la fel si la Octavia. Tot pentru mers la ski :)

Cele de vara cu care a venit echipata (in saptamana 48) au fost folosite doar 10 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

 

Cei care aveti deja varianta Elegance, geamurile sunt intr-o tenta anume ? este optionala sau e standard ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E optional sunset - 135EUR.

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tenta au standard toate geamurile. Doar tenta mai inchisa e optionala cu Sunset

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca vrei cu adevarat geamuri nai inchise, nu iti comanda cu sunset si puneți folie omologata. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei care au luat in leasing ce recomandati intre porsche leasing si unicredit

 Porsche - DAE 7,29

               - Dobanda fixa 6.19%

la Unicredit nu am informatii

puteti detalia putin cei care stapaniti mai bine contabilitatea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tenta au standard toate geamurile. Doar tenta mai inchisa e optionala cu Sunset

 

de exemplu, la test-drive masina respectiva avea geamurile in tenta verde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan_qwery: eu pana la urma am facut de la Unicredit, pt Porsche leasing nu aveam 6 luni vechime.

 

La un avans de circa 8000€, si restul pana la ~24.000+€ am luat de la eie pe o perioada de 5 ani.

 

Ca valoare am iesit mai bine decat cu un credit de nevoi personale, insa la suma ramasa parca prin leasing pierdeam sub 2000€, prin credit undeva pe la 2500€.

 

Parca astea au fost la mine cifrele, daca doresti mai multe detalii iti pot da concret in cursul saptamanii cand ajung sa ma uit peste acte ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFtopic  - despre firmele de leasing.

povesti de speriat sunt despre toate firmele de leasing, dar printre acestia Porsche este foarte ok. Am lucrat cu ei mult timp si chair eu am avut masina luata prin ei, totul fara probleme.

E drept, nu am intarziat nicio rata in 5 ani. Asa ca cei care hulesc practicile de recuperare dupa 5 rate neplatite, sa stea cuminti ca nu au dreptate si nu aici se vede profesionalismul si corectitudinea acestor firme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUN.

Asa gandesc si eu.

Referitor la anvelope, am cateva nelamuriri.

am ales pentru octavia ''mea'' Jante aliaj usor Minoris 6.5x16"

cu ce sunt mai prejos sau mai presus cele de 17'' sau 18'' ?

aduc avantaje mersului cu masina sau sunt doar pt desig ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jante mai "mari" inseamna cauciucuri mai "mici/subtiri"

 

La orice denivelare, cu cat cauciucurile sunt mai subtiri, cu atata le simti mai tare.

 

Detin 215 / 40 ZR17 pe un polo cross si iti spun ca le simti mult mai tare decat la cele de iarna de exemplu: 185/60 R15- in cazul acestor anvelope este mult mai confortabil drumul fata de cele de vara :)

 

Eu pe skoda au comandat 17 Teron, mi-au placut cum arata.

 

Ah da, sa nu uitam, ca cu cat jantele sunt mai mari, si costul anvelopelor devine tot mai "dragut". Nu are rost sa intru in detalii cat a fost un set de anvelope noi, insa poti lua in considerare si asta, daca vei tine masina mai mult de 4 ani

 

Edit: typos*

Modificat de ToniM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jantele pe 17 dau mai bine pe masina, dar cele pe 16 sunt mai indicate, avand in vedere faptul ca octavia este o masina destul de rigida, iar dc ai pe spate suspensie semi independenta e mai incomoda decat rs ul meu cu jante pe 18...

am avut la fosta jante minoris si masina arata bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Cei care aveti deja masina cu banda decorativa crom pentru geamurile laterale si nu va convine fiindca isi schimba aspectul in timp, nu o puteti inlocui cu cea standard, neagra?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care aveti deja masina cu banda decorativa crom pentru geamurile laterale si nu va convine fiindca isi schimba aspectul in timp, nu o puteti inlocui cu cea standard, neagra?

Ba da, se poate...contra sumei modice de aprox...2000 lei. In conditiile in care am platit 100 eur pe acea optiune...sa mai platesc acum alti 450 eur mi se pare de porc :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Va rog sa ramaneti ON TOPIC!

Discutiile despre Porsche Leasing au fost mutate in topicul dedicat.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este sa ca nu se justifica jantele mai mari de 16" decat  daca pui pret suficient de mare pe aspect.

Simplist si atat cat ma pricep plusurile si minusurile la jantele de 17/18 sunt

avantaje:

aspect mult mai dragut

o stabilitate mai buna (afirmatia este teoretica si cred ca la conditii obisnuite de condus nu se simte)

dezavantaje:

pretul (si daca nu iti iei jante separate de iarna pe 16" atunci diferenta o va fi resimtita ceva mai "bine")

mai rigide pe drumuri (ca si in cazul stabilitatii nu sunt convins ca diferenta aceasta se simte la un condus normal)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru acele ornamente de crom...singura solutie e sa iti speli singur masina, fara spuma activa.

Vad zilnic pe strazi masini parcate, in trafic sau chiar la spalatorii auto cu aceste ornamente crom, masini la mana a7-a, vechi de prin 2000 fara niciun pic de uzura (la ornamentele crom ma refer). Oare sa fie fabricate si din alte materiale mai rezistente in timp?

Eu ma voi risca sa le pun fiidca pe topaz-brown cu interior crem dau bine. La spalatorie am sa le atrag atentia sa nu le spele, decat sa le stearga cu o carpa umeda sau cu clin de geamuri. Eu cred ca o spalatorie buna cu angajati experimentati stie cum sa procedeze in aceste situatii. In rest masina o sa stea in garaj cat nu e folosita, dat fiind ca nu e singura pe care o voi conduce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un crom frumos e binevenit oricarei masini. Dar in exces sau oriunde nu-i e locul, e de [cenzurat] .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La exterior nu as recomanda.

 

LE: mai demult se facea altfel si cromul ala, era mai rezistent. Acum se face doar ca sa ia ochii, ca in rest- lucru facut doar ca sa fie. Sa ne uitam la ornamentele de la Dacia 1300?! Arata foarte bine si dupa 30 de ani, daca nu au fost tinute in sare. La masinile noi nu mai e nevoie. Puneti banda neagra, nu va complicati cu ornamente cromate la usi, ca sunt multi colegi patiti. Si nu ii costa tocmai ieftin ca sa refaca aspectul.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru acele ornamente de crom...singura solutie e sa iti speli singur masina, fara spuma activa.

Vad zilnic pe strazi masini parcate, in trafic sau chiar la spalatorii auto cu aceste ornamente crom, masini la mana a7-a, vechi de prin 2000 fara niciun pic de uzura (la ornamentele crom ma refer). Oare sa fie fabricate si din alte materiale mai rezistente in timp?

Eu ma voi risca sa le pun fiidca pe topaz-brown cu interior crem dau bine. La spalatorie am sa le atrag atentia sa nu le spele, decat sa le stearga cu o carpa umeda sau cu clin de geamuri. Eu cred ca o spalatorie buna cu angajati experimentati stie cum sa procedeze in aceste situatii. In rest masina o sa stea in garaj cat nu e folosita, dat fiind ca nu e singura pe care o voi conduce.

Exact ca tine am gandit si eu...ideea e ca ala da cu spuma pe toata masina...n-ai cum sa eviti zona cromata oricat ai vrea tu. O sa ai numai nervi si dureri de cap...asculta pe cineva patit :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte ornamentele erau din metal si cromul prindea mai bine, asta din prezent este un plastic ordinar pe care cromul nu mai rezista atat de bine. Parerea mea este ca indiferent cat ai proteja aceste chedere cromate tot se strica, mai ales iarna : gheata, sare..... Mi-ar fi placut pe masina daca ar fi rezistat dar din pacate calitatea si pretul la o eventuala inlocuire m-au determinat sa nu le bifez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu cateva intrebari legate de scaunele sport:

- cat de mult afecteaza vizibilitatea pentru locurile din spate faptul ca tetiera este integrata in spatar?

- faptul ca tetiera este integrata afecteaza cumva comfortul in zona gatului si capului, te obliga sa stai cu capul mai aplecat in fata?

- cum este sustinerea laterala, ajuta vreun pic?

- cat de comode sunt la drum lung?

Stau acum in dilema pentru noua Octavia pe care trebuie sa o comand daca sa iau interior standard bej + tapiterie partial piele sau scaune sport cu cusatura gri (fara piele din pacate, nu exista optiunea), de aici nevoia de clarificari. Plus dilema Albastru Denim vs Metal Grey. :) Plus dracusorii ca sistemul Bolero nou (cu ecran mai mare, MirrorLink si SmartGate) nu este disponibil inca pe Octavia, se pare ca va deveni disponibil de-abia din saptamana de productie 22/2015. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca zilele trecute a incarcat buhnici un video in care zicea ca pasagerii din spate nu o sa vada prea mult in fata... cat la confort... nu s-au Plans. ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu te grabesti cu comanda, a mea ajunge in prima sapatamana din februarie, apoi si plec cu ea la drum lung + concediu schi, iti voi putea da apoi un feedback legate de ele.

 

Eu la test-drive am condus si scaune "simple", si cele "sport", insa suportul lateral mi-a placut mai mult la cele "sport" - benchmark-ul a venit cand viitoarea sotie a stat in dreapta mea, si a spus ca ii este ok si la gat, nu s-a plans -culmea-

 

@culoare: poate sunt subiectiv, insa albastru denim mi se pare prea "comun" ;)

 

Daca crezi ca te poti "rabda", pot oferi atuncea un feedback mai concret de drum lung, pe autostrada + serpentine in 2 persoane timp de 2 saptamani. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!