Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Incalzirea parbrizului se face inainte de plecare, ca sa inlaturi gheata prin topire si apoi sa cureti cu stergatoarele, in timp ce diuzele incalzite functioneaza in mers si "au grija" sa poti stropi cu lichid geamul si la temperaturi sub cea de inghet. In timpul mersului nu folosesti incalzirea in parbriz, ci dezaburirea lui prin ventilatie - in felul asta nu mai ingheata, deci nu are rost sa-l incalzesti electric (oricum parca am citit in carte ca incalzirea parbrizului tine un timp limitat).

 

Deci, in principiu, diuzele incalzite si parbrizul incalzit nu se folosesc simultan - nu vad de ce vrei sa stropesti parbrizul cand este acoperit cu gheata, mai bine lasi rezistenta s-o topeasca, si intre timp se incalzesc si diuzele. Ceea ce inseamna ca au rost totusi ambele, dar nu impreuna.

 

In ce ma priveste, imi amintesc intr-o iarna am facut cu Passatul un drum Baia Mare - Sibiu, era destul de frig, probabil lichidul era combinat cu ce mai ramasese din cel de vara, si pe la Turda au inghetat diuzele. M-am chinuit sa le incalzesc "manual" si nu e deloc placut. Plus ca trebuie sa scoti lichidul vechi, ca alfel ingheata din nou in mers, de la curentul de aer rece in miscare.

 

Pentru parbriz inghetat eu pana acum am folosit spray de dezghetat, nu imi place sa razuiesc cu racleta. Iarna asta om vedea cum e cu parbrizul incalzit.

Modificat de adig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Sunt pe cale să achiziționez o Skoda Octavia 3 1.2 TSI 105 M6. Am nevoie de câteva păreri despre cum se descurcă această motorizare în depășiri. Momentan am un Renault Scenic 1.5 DCI de 110CP și nu mă prea pot baza pe el, iar dacă tot îmi iau mașină nouă, n-aș vrea să fiu pus în aceeași situație. Am testat la dealerul din Oradea, O2 cu aceeași motorizare și mi-a plăcut, la un test sumar. De asemenea, am testat O3 cu 1.6 TDI, iar impresia a fost că se mișcă incomparabil mai bine decât Scenic-ul meu, deși are cu 5 cai mai puțin. Vă mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adig ce spray de dezghetat foloseai ?

Sigur mi as fi pus si eu pe 1.2 u meu incalzirea parbrizului

Daca mergea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintr-asta:

http://racleta-gheata.compari.ro/prevent/spray-dezghetare-parbriz-prevent-p173874383/

Il folosesc si acum, la fiecare masina am un tub in compartimentul din usa (invelit intr-o carpa, sa nu zdrangane)  + o racleta din cauciuc (just in case) + o perie pentru zapada. Si (ca sa fie eficient 100%) masinile, mai putin cea de servici, le tin in garaj.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspunsuri... :)) Am dat avansul și în maxim 2 săptămâni voi fi și eu, proaspăt proprietar de O3 1.2 TSI Elegance Topaz Brown, cu ceva dotări suplimentare (Radio-CD & MP3-player Bolero MIB,  Scaune fata incalzite,  Stergator luneta,  Volan multifunctional,  SunSet, Pregatire GSM Confort cu Bluetooth,  Afisaj Maxi-DOT color,  Intelligent Light Assistant,  Iluminare spatiu pentru picioare) - ce am găsit pe stoc.

Nu am avut posibilitatea să fac un test drive cu O3 1.2 TSI, dar am rugat un prieten cu experiență și a fost foarte încântat. Tot îmi spunea că nu-i vine să creadă că e 1.2 benzină. Îmi spunea că a testat și Ecoboost-ul de 1l de la Ford, pe Focus, dar că TSI-ul se simte mult mai fâșneț. I-a plăcut în mod deosebit volanul turtit.

Mie mi-a plăcut și O2FL cu 1.2-ul, chiar dacă n-am mai condus de mult o benzinară și am avut doar diesel de 6 ani încoace. Sper să nu fiu dezamăgit și să revin cu poze cât mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm, foarte maRE INCREDERE in prietenul tau care a testat-o pt. tine

aceeasi culoare o vreau si eu

nu-i asa ca-i deosebita ?

:bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Am mare încredere în el :). Din punctul meu de vedere, Topaz Brown e cea mai frumoasă nuanță de pe O3. Pusesem ochii pe una care avea în plus senzori de parcare, dar era Race Blue și nu-mi plăcea atât de mult. Șansa a făcut ca aceea să se vândă, iar cea maro să rămână pentru mine. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Katada

Felicitări pt achiziție. Sper sa-ți satisfacă asteptările acest motor. Pentru mine a fost si este o surpriza plăcuta. Fiecare dintre noi are așteptări diferite așa ca e greu sa ai o părere obiectiva. Te așteptam cu păreri după ce intri in posesia ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc! Abia aștept să mă duc după ea. Probabil spre sfârșitul săptămânii viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASTA E masina  

intr-adevar, culoarea e superba, iar cu crem la interior e chiar deosebita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nice! A mea e fără xenon și e neagră în interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place foarte mult; inainte de a comanda, in august, a fost o decizie grea de luat...

 

Pe primele doua locuri, la egalitate au fost topaz brown/bej/ornament interior lemn si moon white/negru/ornament silver.

 

Eu am comandat albul, pe criterii care tin doar de gusturi... daca ma pun din nou in aceeasi situatie, poate as comanda maro...:) am ales asa pentru ca eu cred ca la combi se potriveste mai bine alb, berlina merge mai bine maro. Bejul interior se intretine mai greu, etc.

 

Oricum ar fi, sa ai noroc sa mearga bine si sa te duca sanatos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc mult! Albul se afla și în topul meu, chiar înainte de Racing Blue. Topaz Brown era numărul 1 și am avut noroc să găsesc una care să aibă și dotările dorite, pe stoc. Ca și aspect, bej-ul arată extraordinar la interior, dar nu vrei să vezi cum arată o mașină de familie cu interior bej, după 4-5 ani de exploatare, mai ales dacă-ți place să porți blugi :). Am avut piele bej într-un Saab 9-3 pe care l-am ținut 4 ani și, deși pielea se întreține ușor, când am dat mașina, pielea era bej-albăstrui pe scaunul șoferului... Apropo de Saab, interiorul skodei mi se pare net superior saabului. Chiar dacă Saab-ul era din 2005, fiind o marcă premium, finisajele erau puțin sub mărcile premium germane, dar nu cu mult. Feeling-ul pe care l-am avut la volan în Skoda, e extrem de aproape de cel din Audi A4 din 2010, iar motorul 1.2 TSI (testat pe O2FL) mi se pare că trage aproape de 1.8 TFSI de 120cp de pe acel A4, cel puțin în oraș.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat ai platit avansul?

o iei in leasing ?

pe persoana fizica?

cat o sa fie rata/luna ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, am plătit 1000 EUR+TVA avans și o iau pe firmă, cash. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Gata, am reusit sa ma hotarasc si luni 15.12.2014 am platit avansul pt o Octavia 3 Elegance (echiare ce contine deja in pachetul standard Elegance: tapiterie partial piele, maxidot color, hild hold, jante Teron 17",pachet crom, senzori parcare spate+ fata, stergator spate, GPS Amundsen + alte maruntisuri) , motor 2.0 TDI, priza 230, geamuri fumuri, faruri bi-xenon cu leduri pt iluminare ziua, culoare alba !

Versiunea Elegance difera de cea din RO , comanda a fost facuta in Franta !

 

Sa auzim numai de bine !

Modificat de arla
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să o stăpânești sănătos și sute de mii de kilometri fără evenimente neplăcute! Cum sunt prețurile în Franța, în comparație cu cele din România?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

saptamana trecuta -10.12- am dat si eu avansul pentru masina. Dealer-ul mi-a comunicat ca in 10 zile ma va contacta pentru data de livrare - masina pe comanda, nu din stoc.

 

Configurarea este urmatoarea:

 

Octavia Elegance 1.6 TDI
Motorina / 1.6l / 77 kW/105 CP / 5 Gang / 4-usi
Consum combustibil oficial: 3.8l/100km
Emisii CO2: 99g/km
Culoare exterior Moon White
Tapiterie Stofa - scaune sport Culoarea tapiteriei: Rosu
Mocheta: Negru Plansa de bord: Negru - Negru
***CleverPack Elegance***
    Faruri Bi-Xenon, Adaptive Frontlight System, controlul dinamic al unghiului de iluminare, instalatie spalare faruri, Day Light cu tehnologie LED
    Scaune fata incalzite         
***Pachet Design Elegance***
    scaune fata sport cu tapiterie specifica,
    volan sport, 3 spite (fara comenzi pentru radio sau telefon)
    ornamente praguri interioare
    banda decorativa crom pentru geamurile laterale
DAB - receptie audio digitala         
Duze stropitoare parbriz incalzite         
Jante aliaj usor Teron 7x17"         
Oglinzi exterioare pliabile electric cu iluminarea spatiului de intrare in masina si efect antiorbire
Parbriz incalzit     
Pregatire GSM Confort cu Bluetooth comanda vocala
Priza 230 V in consola mediana spate (max. 150 W)
Proiectoare de ceata fumurii         
Protectie podea portbagaj cu fata dubla (textil/cauciuc)
Roata de rezerva de uz temporar
Senzori parcare spate     Imagine
Sistem de navigatie Columbus MIB cu afisaj color, touch-screen, unitate DVD si 2 x SD card slot, harti Europa incluse, afisaj Maxi-DOT color
Stergator luneta         
Volan multifunctional (comenzi radio si telefon) in 3 spite imbracat in piele incl. pachet sumar piele (schimbator viteze, maneta frana de mana)

 

Comanda a fost deja facuta, deci nu mai am ce schimba.

 

Insa as avea nevoie de un sfat: am auzit ca acea banda decorativa crom -de la geamuri- se matuieste si se face urat in timp. Are careva o solutie "incercata" deja cu care as putea evita acest "efect" ?

 

Multumesc anticipat!

PS: De asemenea, daca stiti un model de jante de 16 aliaj care arata bine -pentru iarna-, as aprecia un heads up. Cele de pe site nu ma prea incanta (http://skoda.ro/files/ro/box/picdownload/177109380.pdf / http://skoda.ro/files/ro/box/picdownload/2128910176.pdf)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru acele ornamente de crom...singura solutie e sa iti speli singur masina, fara spuma activa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarisit inca una "moon white"... sunt curios cum arata cu interior sport!

 

Comanda o mai poti schimba, eu am schimbat volanul dupa 2 saptamani. Nu prea inteleg de ce ti-au dat 10 zile pentru confirmarea saptamanii de livrare, mie mi-au spus a doua zi dupa ce am platit avansul.

 

Daca pentru rotile de iarna vrei aliaj, exista Star http://www.porsche-inter-auto.ro/accesorii/Janta-aliaj-Star-16-Skoda-Octavia-2013-5E0071494A8Z8.

Eu am pus cauciucuri de iarna pe jante de tabla KFZ si sunt multumit asa.

 

Felicitari si asteptare usoara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adig: jantele star le au si la accesorii pe site (vezi cele doua linkuri anterioare), insa arata ok ?

 

Cat despre moon white, cu interiorul flush negru si scaunele rosii sport, astept si eu, oricum o data ce va fi livrata voi posta si jucaria completa cu poze ^^

 

Arata ok cele Star ? Mie din poze imi pareau cam micute :( Rezista ok iarna ? Au ceva strat pt sare etc`?

 

Ms again ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima vedere preturile in Franta sunt mult mai mari decat in RO (de ordinul miilor de euro ), dar dupa negocieri atroce poti ajunge la un pret asemanator cu cel din Romania ! Spre exemplu pretul pe care am reusit sa-l negociez in Franta este doar cu cateva sute de euro mai mare decat pretul negociat in Ro (aceeasi masina cu aceleasi dotari !) Iar daca din diferenta asta scadem banii pe care ii pierd la schimbul valutar + costul drumului pentru a aduce masina in Franta, ramane doar o diferenta de vreo 200 de euro !

Modificat de arla
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Arata ok cele Star ? Mie din poze imi pareau cam micute :( Rezista ok iarna ? Au ceva strat pt sare etc`?

 

 

Mie personal nu-mi plac, dar sunt cele care le propune producatorul ca si jante de iarna. Atentie, sunt 6J16, permit si montarea de lanturi. Poti insa sa alegi orice alt model din gama, dar vor fi 6.5J16. Strat suplimentar protector la sare eu nu cred ca au vreunele, de aceea (si nu numai) se practica sistemul cu jante de tabla pentru iarna. Daca vrei sa le protejezi in plus, la poti dejanta si vopsi in timpul verii, samd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adig: stiu producatori (de exemplu Enzo) care au jante de "iarna" acreditate de TÜV Germania. De aceea si intrebam.

 

Si eu pe moment pe un Polo9N3 Cross cu MTM practiv 17 vara aliaj si tabla+capace pentru iarna, fiind sceptic la utilizarea de Aliaj pe iarna, nu pentru cat ninge in ultimul timp in tara, ci pentru concediul anual la schi :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!