Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Sincer, in comparatia asta, te astepti ca cineva sa iti raspunda 1.4 Tsi Dsg7 cand o compari cu un motor mai performant, cutie mai buna si 4x4...
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sincer, ma astept sa raspunda cineva, intrucat de combinatia 1.4 TSI+DSG 7 stie multa lume, insa de cea 1.8TSI + DSG 6 nu stiu cati au si ma astept sa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorizare, cutie si tractiune cum vrei tu

 

si mai e colegul @CristiALF care are Golf Alltrack in aceeasi combinatie

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Merci de sfat si link-uri.

Pe colegul osultez cu Octavia Scout 1.8 TSI il gasisem; alltrack-ul nu. Parerea mea e ca au km prea putini cu ele sa se manifeste vreun defect sau o problema (gen consum de ulei etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite si aici. se pare ca e problema cu caseta de directie

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e bine. Inseamna ca scad preturile si se poate negocia ce e pe stoc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Legat de motorul 1.0 TSI 115cp, am facut o mica investigatie si am constatat ca este present doar pe Skoda Octavia si pe VW Golf (si acolo, pe primele 2 echipari).

In rest, se foloseste motorul de 1.2 TSI pe  Fabia, Rapid la Skoda si pe Polo, Golf, Beetle, Jetta la VW.

Asta ma duce cu gandul ca 1.0 TSI a fost introdus pe Skoda (probabil pentru teste in cadrul grupului VW), iar 1.2 TSI a fost scos de pe Octavia pentru ca se "canibaliza" fiind in acelasi range de putere/cuplu/pret.

A luat cineva motorul de 1.0 TSI pentru a ne impartasi impresii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin 1.0 TSI DSG 110cp insa pe o Ibiza, se comporta ok, insa nu stiu cum ar fi pe alta caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2016. 09. 30. at 10:56 AM, sltraian said:

Legat de motorul 1.0 TSI 115cp, am facut o mica investigatie si am constatat ca este present doar pe Skoda Octavia si pe VW Golf (si acolo, pe primele 2 echipari).

In rest, se foloseste motorul de 1.2 TSI pe  Fabia, Rapid la Skoda si pe Polo, Golf, Beetle, Jetta la VW.

Asta ma duce cu gandul ca 1.0 TSI a fost introdus pe Skoda (probabil pentru teste in cadrul grupului VW), iar 1.2 TSI a fost scos de pe Octavia pentru ca se "canibaliza" fiind in acelasi range de putere/cuplu/pret.

A luat cineva motorul de 1.0 TSI pentru a ne impartasi impresii?

Salut! Este pe forumul softpedia la sectia jurnal de bord un tip cu Octavia 3 1.0TSI. Tipul este foarte multumit de masina, dar este un impatimit al motoarelor mici si merge mai mult la consum unde scoate niste consumuri de bate si 1.6TDI la mers fin. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motorul de 1.0 TSI 115cp pe Octavia in echipare Style cu cutie manuala 6 trepte. Motorul este OK, l-as compara cu un aspirat de 1.6, consumul înafară daca se merge liniștit este foarte bun, pe un drum gl-buc pe autostrada A2 si retur am obținut o medie de 5,6 l/100km cu clima pornită. In cei 2800km pe care ii am cu mașina de la achiziție am reușit o medie pe termen lung de 5,9l/100km. În oraș pe drumuri scurte nu reusesc consumuri prea bune deoarece până începe sa scadă sa se încălzească motorul și să scadă consumul ajung la destinație si de obicei obțin un consum mediu de la pornire de 8l/100km. Până intră turbina(aprox 2000rot/min) motorul se simte anemic, dar odată intrată turbina motorul este destul de sprinten.

Pentru alte întrebări vă stau la dispoziție.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si eu cu atentie acest forum si m-am hotarat ca la inceputul anului sa achizitionez o skoda octavia 1.4 tsi configuratia style cu ceva optiuni in plus, cel mai probabil cutie manuala (m-ar tenta si o cutie automata). Parcurg cam in jur de 25-30mii km pe an, fac naveta 80km/zi pe o sosea impecabila. Pentru cine a achizitionat recent aceasta masina in configuratii mai mult sau mai putin apropiate cam ce discount se mai obtine la cumparare? In afara de discounturile la optiuni unde sunt actiuni ale importatorului. Eu sunt din Suceava si exista si aici un dealer Skoda. Am inceput sa ma documentez si acest forum imi este de ajutor. mi-ar placea sa ma duc oarecum pregatit cu ceva informatii sa stiu cum sa pun problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am concluzionat eu, in general discounturile nu prea depasesc ~8% la Skoda. Eu personal consider 8% un discount foarte bun care nu e usor de atins. Asta la dealerii mari din Bucuresti. Din ce am vazut pe forum, in tara dealerii dau discount mai mic.

Este o concluzie generala din ce am citit pe aici. Posibil sa mai fie si exceptii dar asta depinde de multi factori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aba181: configureaza-ti masina si apoi trimite pe mail la dealeri din toata tara, vezi unde obtii cel mai mare discount. Probabil in Bucuresti. Nu vei avea de facut decat un drum, cand iei masina, restul poti rezolva pe mail. Negociaza, negociaza, negociaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strategia descrisa de @Norman am aplicat-o si eu prin Ianuarie. Cel mai bun pret l-am obtinut din Bucuresti, in categoria de discount mentionata de @zorro00. Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspunsuri. asa am sa fac. cam asta ar fi configuratia mea!

Automobilul dumneavoastra  Pret

Octavia Style 1.4 TSI 
Benzina / 1.4l / 110 kW/150 CP / Manuala, 6 trepte / 4-usi 
Consum combustibil oficial: 5.1l/100km
Emisii CO2: 118g/km
Oxizi de azot (NOx): 0,035g/kmEUR19.377,60

Culoare exterior
Topaz BrownEUR354,-

Tapiterie Stofa - scaune sport
Culoarea tapiteriei: Gri
Mocheta: Negru
Plansa de bord: Negru - Negru
 

Pachete promotionale

***CleverPack Style***DetaliiEUR1.168,80

Pachet Design StyleEUR0,-

Functionalitate si confort

Radio-MP3-player Bolero, MIB2DetaliiImagineEUR76,80

Optionale suplimentare

Actiune CleverPackEUR-950,-

Actiune pachet Design StyleEUR-300,-

Duze stropitoare parbriz incalziteEUR24,-

Front AssistantEUR256,80

Iluminare spatiu pentru picioareDetaliiEUR12,-

Jante aliaj usor Teron 7Jx17"EUR230,40

Pachet sport Dinamic:DetaliiEUR226,80

Parbriz incalzitImagineEUR170,40

Pregatire telefon cu BluetoothEUR111,60

Priza 230 VDetaliiEUR84,-

Proiectoare de ceata fumuriiEUR14,40

Protectie podea portbagaj cu fata dublaDetaliiImagineEUR39,60

Roata de rezerva de uz temporarEUR0,-

Senzori parcare spateImagineEUR302,40

Set plase in compartiment portbagajImagineEUR46,80

Sound System CantonDetaliiImagineEUR405,60

SunSetDetaliiEUR128,40

Volan sport multifunctionalDetaliiImagineEUR115,20

Total:EUR21.895,60

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎05‎.‎10‎.‎2016 at 18:31, aba81 a scris:

...m-am hotarat ca la inceputul anului sa achizitionez o skoda octavia 1.4 tsi configuratia style cu ceva optiuni in plus,... Parcurg cam in jur de 25-30mii km pe an, fac naveta 80km/zi pe o sosea impecabila....

...Eu sunt din Suceava.... 

La Km mentionati amortizezi diesel-ul in 1-1,5 ani, cel mult, si ai si valoare de revanzare mai mare, plus alte avantaje.

O alta intrebare putin OT, unde este in jud. Suceava un drum impecabil pe 40Km?

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva comentarii daca imi permiti:

- roata de rezerva de uz temporar: in standard ai rota de rezerva normala. Vrei neaparat temporara? Hmm... sau poate asa vine la jante de 17" ?

- pachetull design: daca ai elemente cromate la exterior (in jurul geamurile) ar fi cam de evitat. Multi colegi au reclamat ca se matuiesc/degradeaza repede si arata urat apoi. Se pare ca solutiile de la spalatorii nu se impaca cu materialul din care sunt facute aceste ornamente.

- scaune sport: le-ai testat? nu stiu ce gabarit ai dar daca esti "voluminos" :) s-ar putea sa ti se para prea stranse pe corp. Mie mi se par ok cele standard, au sustinere laterala bunicica.

 

Nu vreau sa te influentez in vreun fel. Fiecare isi configureaza masina cum vrea, doar sa nu ai surprize neplacute pentru ca nu stiai de unele chestii.

Modificat de zorro00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- cand optezi pt jante pe 17" automat te obliga la rezerva de uz temporar -> probabil trebuiau sa faca economie si ei

- eu as renunta la pachetul de chrom si eventual la Canton (tine de gusturi aici) si as pune probabil ILA si Oglinzi exterioare cu efect antiorbire -> le-ai aprecia mai mult cred

- scaunele sport sunt destul de confortabile la drum lung -> nu sunt sport in adevaratul sens al cuvantului (Recaro like)

 

Pare o configurare echilibrata. Mult succes in alegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e smecheria sa configurezi pachetele alea specifice Style, ca la mine se invarte configuratorul in cerc ?! Tre' sa selectezi intai suspensie sport sau ceva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc tuturor pentru indicatii. 

la scaune sport m-am bazat pe ceea ce am citit pe forum. nu am testat decat scaunele normale. Am 1.8m si 77kg si nu cred ca ar fi o problema sa nu incap in ele. Canton am ales pentru ca am vazut ca e recomandat datorita calitatii auditiei. Ascult si acasa muzica la un sistem hi fi mult mai scump ca cel de pe masina si m-am gandit ca s-ar apropia cat se cat de cerintele mele acest Canton. 

La oglinzi exterioare cu efect antiorbire m-am gandit si eu. Credeti ca in loc de senzori parcare spate merita camera pt mers inapoi?Parca era mai ieftina :) Eu am folosit doar senzori pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alegerea camerei se pare ca te obliga sa pui si senzori de parcare.

Eu nu regret alegerea Cantonului. Are un sunet mai curat decat sonorizarea de baza.

Recomand sa iei in calcul KESSY. Este una din dotarile pe care le apreciez foarte mult pe masina mea.

Nu am oglinzile exterioare cu efectul antiorbire. Dar la cea interioara este super. Imaginea capata tonuri verzui in functie de cat de puternice sunt farurile celor din spate. Cred ca daca ai asa ceva si pe oglinzile laterale nici proiectorul lui Batman nu te mai deranjeaza:cool: Totusi iti va trebui mult mai multa atentie la schimbarea benzii caci se schimba modul in care apreciezi distanta fata de celelalte masini din spate. Banuiesc ca dupa o perioada de acomodare iti va veni natural dar la inceput cred ca o sa fie derutant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa senzori de parcare, daca vrei camera trebuie sa selectezi si navigatie; nu merge doar pe Bolero. Pana la urma totul tine de buget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa ramai linistit cu senzorii pe spate pentru ca isi fac treaba, mai ales pe un sedan mai lung.

Alege oglinzile exterioare cu efect antiorbire(88euro) si ochii tai iti vor multumii noaptea. Iti spun din proprie experienta, degeaba ai efect antiorbire la oglinda interiora daca din laterale o sa fii oricum orbit. Eu am optiunea si nu am intalnit situatie sa ma derenjeze vreun coleg din traffic care statea in spatele meu, indiferent cat de prost avea reglate farurile (nici faza lunga din spate nu derenjeaza). La schimbarea benzii nu ai probleme pentru ca farurile se vad oricum, dar nu te mai orbesc. Daca esti strans cu bugetul "setul de plase" si "protectia podea" se pot achizitiona si ulterior la preturi similare.

As mai pune si Smartlink (135euro) si nu treci de 22k , pentru eventualitatea in care o sa apara suportul de Waze si o sa-l poti avea integrat pe display-ul Bolero, momentan ai doar Google Maps / Apple Maps si alte cateva aplicatii suportate. 

 

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎10‎/‎5‎/‎2016 at 6:31 PM, aba81 said:

cam ce discount se mai obtine la cumparare

8% e foarte ok, eu am primit si 8,5% fara negocieri, dar probabil difera in functie de cum achizitionezi masina, etc...

Pasul 1: Sfat la negociere: cere oferte doar la dealer-ii din Bucuresti si nu te obosi cu cei din provincie.

Pasul 2: Vezi care e cea mai buna oferta din cele 3 primite. Printeaz-o si mergi cu ea la ceilalti dealeri sa-ti faca o contra-oferta mai buna. Apoi ia cea mai buna contra-oferta si mergi cu ea la dealerul de la care ai printat initial cea mai buna oferta sa-ti faca si el o contra-oferta. Daca o sa poata sa-ti dea mai putin e perfect, daca nu inseamna ca si-au atins pragul maxim ;)

Pasul 4: sa-ti faca un discount si pentru service-ul la ei (piese si manopera).

PS: te apuci de negociere doar in momentul in care esti pregatit sa si semnezi contractual, altfel ceri doar o oferta ca sa-ti faci o idee.

Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!