Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Nu te inseli. Optiunea este o noutate pentru Octavia. Probabil disponibila cu MY2017.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, ToniM said:

O intrebare stupida din partea mea: ce diferenta in "confort" exista intre 1.0 ... 1.2 ... 1.4 .... Aceeasi intrebare as indrasni si la capitolul directie.... Nu e aceeasi suspensie ?!? Nu e acelasi sistem de directie ?!? Personal, in afara de diferenta de kg care ar putea avea influenta asupra celor 2 aspecte de mai sus, ai mei 2 neuroni nu leaga A de B :(

Multumesc anticipat pentru elucidarea acestui mister pentru mine.

Raspunsul meu a fost la intrebarea colegului (asa cum a formulat-o el). Am reusit totusi (fara nicio problema) sa inteleg la ce s-a referit chiar daca nu s-a exprimat in cel mai fericit mod.

Si in caz ca unii nu au inteles ce a intrebat: diferenta la confort - era vorba despre jante 16" vs 17".

Si in caz ca unii nu au inteles ce am raspuns: da, este o diferenta de confort (chestie subiectiva) intre jante 16" vs 17". Si da, este o diferenta (mai mult sau mai putin perceptibila) la acceleratii si feelingul directiei in functie de jantele pe care le folosesti. Dupa cum am spus, se aplica aceeasi logica ca in cazul tuturor modelelor si motorizarilor:)

Consider ca daca vrei sa ajuti pe cineva, il ajuti si gata, lasi ironiile si nu te legi de orice maruntis. Cum ar fi ca acum sa incepem sa vanam si greseli gramaticale, de topica sau punctuatie?

Sper ca am elucidat misterul:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de lamuriri, Zorro00. Ai inteles perfect la ce ma refeream si ai raspuns punctual. Ca unii forumisti o iau "off-road" e treaba lor, elegant e sa nu se raspunda la "intrebari stupide" si atat. Sincer acum, cand e vorba sa bag 17 000 de euro intr-o masina, pot sa intreb si diferenta senzoriala la nivel de tapiterie fata de O2 daca am chef, cu atat mai mult daca e vorba de ceva ce  afecteaza confortul (ipotetic).

Revenind on-topic, da, pentru a beneficia de discountul de 300 euro trebuie bifate si jantele...pentru ca Sun Set, volan tesit si praguri oricum vroiam sa iau, jantele erau singurele de care ma lipseam, insa necesita a fi bifate pentru a obtine discountul (toate acele dotari care ar fi 590, le obtin cu 290). Si, bineinteles, cand spun confort, ma refer in primul rand la suspensii, dar si la confortul general dat de masina (directie, promptitudine in comenzi...daca la 1.8 si poate chiar la 1.4 nu s-ar simti diferenta la jante, imi imaginez ca la 1.0 s-ar simti). In alta ordine de idei, poate dealerul sa imi ofere jante Velorum pe 16" in schimbul celor pe 17" plus un mic bonus (gen eleron, covorase etc). Daca nu, atunci poate un forumist va fi interesat de schimb

Modificat de mednick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta pe care o platesti efectiv nu e de 300 de euro, ci de vreo 70 de euro. Acum depinde cum privesti lucrurile:

-jante 16, pachet sport Dynamic, SunSet: + 301,2 euro

-jante 17, pachet sport Dynamic, SunSet: +231,6 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, mednick a scris:

Multumesc de lamuriri, Zorro00. Ai inteles perfect la ce ma refeream si ai raspuns punctual. Ca unii forumisti o iau "off-road" e treaba lor, elegant e sa nu se raspunda la "intrebari stupide" si atat. Sincer acum, cand e vorba sa bag 17 000 de euro intr-o masina, pot sa intreb si diferenta senzoriala la nivel de tapiterie fata de O2 daca am chef, cu atat mai mult daca e vorba de ceva ce  afecteaza confortul (ipotetic).

Poti sa-mi explici ce ai vrut sa spui aici? Ca asa cum e acum suna cam urat sa fiu sincer, cel putin partea cu cheful...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la partea cu judecatul din partea unor colegi a anumitor nelamuriri referitoare la jante, confort pe care le-am ridicat aici, catalogandu-le (indirect ce-i drept) drept "stupide" si luandu-le in derizoriu. Din cate am observat, sectiunea se adreseaza sugestiilor de configurare/achizitie a O3, deci putem pune ce intrebari ni s-ar parea noua relevante. Ca unii dintre colegi nu le considera asa/nu le inteleg rostul e treaba lor si, mai ales, dreptul lor sa se abtina de la ironii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia a deviat pornind de la o neintelegere. Errare humanum est. Sa revenim la :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O oarecare schimbare de optica: se mai adauga un discount Smart bonus de 700 euro pe langa cei 1300 initiali, deci -2000 plus discountul dealerului, ceea ce face din varianta O3 Smart ceva foarte tentant. Si m-as incadra la 1.4 tsi 150 cp cu urmatoarele optionale: maxi dot color, banda crom, senzori spate, geamuri el spate, bolero, iluminare picioare, duze incalzite, tempomat, SunSet, volan multifunctional plus 4 difuzoare suplimentare in EXACT acelasi pret cu O3 Style 1.0 TSI cu aceleasi optionale comune (are in plus Clever pack, nu si Dynamic la care as renunta) si niste dotari de serie minore in plus (cotiera spate, catvision, oglinzi pliabile si senzori ploaie etc..de care ma pot lipsi).

Ce recomandati? Mai ales posesorii de 1.4 TSI-150 cp (banuiesc ca sunt destui pe aici...consumul urban ma intereseaza si fiabilitatea, de reprize si acceleratii sunt convins ca nu se compara)

Multumesc!

Modificat de mednick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era vorba sa inlocuiasca motorul de 1.4 cu 1.5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Probabil mai sunt pe stoc 1.4 tsi 150 cp..., dintre cele 2 clar 1.4. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, cristiansen077 said:

Probabil mai sunt pe stoc 1.4 tsi 150 cp..., dintre cele 2 clar 1.4. 

Se pot inca lansa comenzi de fabricatie pentru 1.4, nu doar ce este pe stoc.

Am testat azi pe un Golf motorasul de 1.0. Ei bine, nu stiu cum se face, dar cei 115 cai se simt cam 135. Pana in 2500 zici ca e un motor absolut banal si nu stii daca are 86,105 sau 115 cp. Dupa 2500-3000 rpm efectiv simti cum te baga in scaun si trage frumos si sanatos pana la 6000. O surpriza extrem de placuta (pe Octavia vor mai trece minim 2 luni bune pana sa vina pe drive motoare de 1.0). Am vrut sa imi fac o impresie si am ramas cu una excelenta. Daca nu va avea probleme de fiabilitate, va fi hit la vanzari.

Modificat de mednick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2016. 05. 26. at 5:08 PM, andreutzu said:

Nu era vorba sa inlocuiasca motorul de 1.4 cu 1.5?

Motorul 1.5TSI in prima varianta se va pune deocamdata doar pe Golf si si asta cel mai probabil din toamna...si abia dupa vor urma ceilalti, deci nu aveti frica mai sunt pe stoc 1.4TSI 150CP cu miile :) . Un motor bun de altfel :) 

On 2016. 05. 26. at 3:46 PM, mednick said:

O oarecare schimbare de optica: se mai adauga un discount Smart bonus de 700 euro pe langa cei 1300 initiali, deci -2000 plus discountul dealerului, ceea ce face din varianta O3 Smart ceva foarte tentant. Si m-as incadra la 1.4 tsi 150 cp cu urmatoarele optionale: maxi dot color, banda crom, senzori spate, geamuri el spate, bolero, iluminare picioare, duze incalzite, tempomat, SunSet, volan multifunctional plus 4 difuzoare suplimentare in EXACT acelasi pret cu O3 Style 1.0 TSI cu aceleasi optionale comune (are in plus Clever pack, nu si Dynamic la care as renunta) si niste dotari de serie minore in plus (cotiera spate, catvision, oglinzi pliabile si senzori ploaie etc..de care ma pot lipsi).

Ce recomandati? Mai ales posesorii de 1.4 TSI-150 cp (banuiesc ca sunt destui pe aici...consumul urban ma intereseaza si fiabilitatea, de reprize si acceleratii sunt convins ca nu se compara)

Multumesc!

Eu precis m-as baga la 1.4TSI de 150CP, avem is familie si se misca al naibii de frumos, este silentios etc... insa si echiparea style are partile sale bune... de ezemplu in cazul meu, acolo este cotiera spate, cea ce in sine nu ar fi nu stiu ce...dar daca ai cotiera ai si orificiu portbagaj, ideal pentru schiuri sau alte obiecte lungi fara sa fi obligat sa rabatezi un spatar sau doua. Ideal la drum lung cu 3-4 persoane in masina. De exemplu pentru mine este un must have mai ales iarna (urasc tot ce este pe deasupra masinii, deci si portschiurile sau sicriele alea pe post de portbagaj) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca se apropie momentul final in care trebuie sa lansez comanda si imi rasar tot felul de idei citind paginile forumului, va intreb sincer cat de fiabile sunt farurile Bi-Xenon LED ( de fapt tot ansamblul, inclusiv sistemul lor de spalare). Am vazut un anumit numar de probleme pe forum si, tinand cont ca sunt scumpe la achizitie, as vrea sa stiu daca merita sa iau Style doar pentru ele.  Pentru ca, desi arata senzational, diferenta de 1500 euro e semnificativa. Mentionez ca nu voi merge mult noaptea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt un posesor al unei masini cu anul de fabricatie 2013 (prin luna Mai a ajuns) si vreau sa spun ca de cate ori ploua mai multicel (adica umezeala pe un timp mai indelungat) am probleme cu farul din partea dreapta... Ori becul xenon ori becul de pozitii imi este stins iar in bord imi zice ca e ars. Ele nu se aprind decat daca opresc si repornesc motorul, deci becurile nu au nicio problema.

La reprezentanta degeaba ma duc, ca daca am oprit si repornit motorul problema dispare. Iar pe ei ii stim cu totii, daca se reaprinde becul, ma trimit la plimbare.

In rest, am avut la acelasi far dreapta, un bec xenon care mai intai s-a ingalbenit, apoi s-a ars de tot... Schimbat pe garantie.

Cu sistemul de spalare nu am avut nicio problema. Folosesc foarte des stropitorul (consum cam la 2 saptamani un bidon de 5 litri)

Ca parte pozitiva, noaptea se vede foarte bine sistemul de iluminare xenon. Mai conduc si celalta masina din familie (O2 cu halogen) si e diferenta.
Iar ca incheiere, din punct de vedere estetic, farurile xenon sunt mult mai atractive decat cele obisnuite halogen. Pentru cine pune pret pe asa ceva , ca pana la urma vorbim de 1500 euro totusi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posesor din februarie 2015. Actual 44.xyz km in bord. Nu am avut nici o problema cu ele, venit de pe o Mazda 3 din 2010 si un Polo 9N3 Cross din 2007, nu se compara vizibilitatea pe noapte. Cu sistemul de spalare am schimbat pe garantie "pompa" de pe partea soferului, acea duza nu mai reintra de tot la loc.

Si...da...daca pui accent pe "vizual" arata mai bine :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Daca poti suporta cei 1500e extra, merita din plin. Siguranta (lumina superioara halogenelor indiferent de firma lor) plus aspectul day light...plus ca la revanzare vei obtine un pret mai bun, comparativ cu una fara xenon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba ca acesti 1500 euro ar fi ultimii mei bani, ci de cat merita cu adevarat aceasta dotare (10% din valoarea masinii in plus-sunt doar niste faruri), mai ales in conditiile in care am auzit probleme de fiabilitate la ele. Plus ca dupa ce nu se mai renteaza Casco (>5 ani vechime, ca peste 8 ani oricum nu mai ai cum sa iti faci), te va ustura scump in caz ca ti-o gasesti atinsa in vreo parcare cu farul spart. Insa nota la exterior ii creste cu 2/10 cu aceste faruri. Repet, eu nu merg deloc frecvent noaptea ca sa apreciez la justa valoare calitatea luminii (maxim 2 drumuri extra urbane nocturne in ultimii 4 ani ).

Referitor la valoarea de revanzare, nu e mare castig...ma indoiesc ca cineva va da nu cu 1500, ci cu 700 euro mai mult pe o masina de 7 ani (cam atat am de gand sa o tin) doar pt ca are Xenon Led. Si oricum, eu cand iau o masina nu ma gandesc la ce vrea potentialul cumparator la revanzare, ca altfel s-ar vinde doar dieseluri masini noi.

Multumesc pentru sugestii si mai astept si altele.

Referitor la Maxi dotul color, doar designul difera sau are si vreo functie, doua in plus? (cum are de exemplu computerul "Premium" de pe Golf/Jetta fata de cel monocrom "PLus")

Modificat de mednick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Iti configurezi masina dupa o statistica sau dupa dorintele tale? Tine-ti bine banii la portofel sau pune alte optionale legate de comfort sau de ce nu o motorizare mai sus.

Iti iei masina pentru ochii lumii? Din cate stiu tu esti in masina, tu esti la volan! 

Raspunde-ti tu la intrebarile acestea si o sa ai raspunsul daca merita xenon+led. Poti cere informatii despre una sau alta, sigur vei primi raspunsuri mai mult sau mai putin relevante, dar nu uita ca tu platesti masina, nu noi.

Eu nu am luat xenon, nu eram dispus sa dau banii aceia in plus, am configurat masina spre confort/siguranta decat spre putere/look. Am mers destul si pe intuneric, drumuri slab luminate si pot spune ca nu m-a surprins niciodata - evident adaptand viteza la conditiile de drum/iluminare.

Succes in alegere!

Modificat de warlock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor celor de aici!

 

 

Fac precizarea că sunt pe cale să achizționez o Skoda Octavia propulsată de un 1.4 tsi. Mașina este comandată încă de pe 4 aprilie și de pe 26 mai este la Curtici dar... din păcate... n-o pot ridica pentru că am optat achiziționarea acesteia prin programul "Rabla" și acesta încă nu a început sau cel puțin nu poți face nimic în acest sens mai devreme de 15 iunie.

Din cele spuse de dealer, referitor acest ”program” și procedurile care trebuie îndeplinite, livrarea se va face undeva după 22 iunie. Acesta a fost termenul inițial la contractare (săptămâna 26), dar s-a revenit asupra acestuia (săptămâna 23, adică la începutul lunii ăsteia), după confirmarea de producție. Apoi, ”datorită” rablei, tot sfârșitul lunii rămâne. Costul acesteia este undeva la 19.800 euro. Cu reducerea de la dealer, CleverPack-ul, de 1000 de euro și programul ”Rabla”, am scos-o la 17.300. E o economie și trebuie să aștept.

Întrebarea mea, vizavi de faptul că cei mai mulți de aici sunt în măsură să ofere sfaturi pentru achiziție, ce părere aveți despre această motorizare? Eu personal nu mă prea pricep însă înainte de a face comanda mașinii pe care tocmai v-am amintit-o, am urmărit foarte multe forumuri de profil unde se dezbătea problema motorizării, la Skoda, cu bunele și mai puțin bunele fiecăreia în parte. Menționez de la început că mașinile pe motorină nu mă prea interesează și ca atare nu am luat în calcul niciun astfel de motor. Nici cele cu DSG, mașina comandată fiind una manuală cu 6 rapoarte. De ce spus asta? Pentru că nu fac mai mult de 10-15.000 km pe an și marea majoritatea rulajului îl fac în oraș, în Bucureștiul ăsta aglomerat, iar dci, tdi-urile sunt sensibile la un astfel de regim de funcționare. Dețin un Opel Astra H, 1.9 tdi, sport, cu care merge mai mult soția, și cu care am avut nenumărate probleme din cauza unui asmenea regim de funcționare (galerie de admisie schimbată iar acum tre' s-o schimb din nou și costă 2.200 de lei, cu EGR și altele câteva), mașina de serviciu este un logan 1.5 dci pe care tot în oraș îl folosesc și cu care, la fel, am avut probleme, mai ales cu injectoarele și turbina. Pe lângă Astra mai am un Logan 1.6 mpi din 2009 cu care, surpriză, nu am avut nicio problemă pe partea de mecanică dar nici pe cea de caroserie. A fost una dar am pus-o pe seama materialului compozit și anume mi s-a desprins toba de eșapament, cea mică, din suporți, din cauza ruginirii acestora și pe care am rezolvat-o sudându-le. În rest, nimic. Ăsta este și motivul pentru care am optat pentru benzină, desigur, la asta a contat și sfatul dealerilor, 3 la număr, care mi-au recomandat, pentru oraș, benzina. (Cică motoarele pe motorina poluează mai mult și din cauza asta câteva din orașele europene le cam interzic).

 

 

Octavia comandată este o berlină, gri metalizat, varianta Style, jante Minoris pe 16'' (nu am configurat-o cu jante pe 17'' la sfatul dealerului, acesta mi-a făcut precizarea că astfel de jante deranjează un pic confortul în mașină la gropi pentru că șocurile sunt preluate altfel din cazua balonului anvelopei ceva mai mic și pentru că pe Astra am de 17'' și așa-i, la traversarea liniei de tramvai sau la gropi mă cam deranjează), la care am cerut câteva ”opționale”, nu foarte multe pentru că standard are, zic eu, destule. Acestea sunt, pe lângă ClevarPack Style (Bi-xenon, Adaptive Frontlight System, controlul dinamic al unghiului de iluminare, Day Light LED, scaune față încălzite), volan multifuncțional îmbrăcat în piele, geamuri spate și lunetă în nuanță închisă, senzori parcare spate, pregătire telofon cu Bluetooth, proiectoare de ceață fumurii, Bolero MIB2 de 6.5” (Columbus-ul era, și este, destul de scump, 1.200 euro parcă, și chiar nu merită dacă nu-l folosești des, sfat dealer), elemente suplimentare protecție șasiu, iluminare spațiu picioare față/spate.

Referitor la motorizarea tsi, se tot zvonește că este hulpav la consum și că turbina mănâncă ulei mult. Adevărat sau sunt doar fumigene? Bănuiesc că are o mare influență în acest așa-zis consum și stilul de conducere. (Al meu este unul normal și are ca scop și protejarea mașinii). Conduc de ceva timp și un VW Polo 1.2 tsi, 90 cp (de serviciu) de care pot spune că îmi place cum se mișcă. Este destul de sprinten. Acesta este din octombrie 2015 și are 19.000 de km făcuți numai în oraș (uneori alergat, alteori nu și utilizat de mai mulți șoferi), și la care i-am completat cam 2 litri de ulei până acum. Consumul, este măricel dacă-l alerg. Dacă nu, rezonabil.

 

 

Este diferență sesizabilă între 1.2 tsi, 105 cp, și 1.4 tsi, 150 cp, la Octavia, la demaraj dar și ”tragerea” caroseriei? Care-i diferența de putere, la cuplu cel puțin, între 1.4 tsi, cu același număr de kw, și 2.0 tdi? Fizic vorbind și nu tehnic. Mai exact, există șansa cu motorizarea de 1.4 tsi, mașina plină și clima pornită, să-mi ”moară” motorul la deal ori să mi se pară anemic coparativ cu cel tdi?

Nu sunt vitezoman și nici nu sufăr de complexul ”primului pleacat de la semafor” ori al celui ofuscat că-i depășit, nu mă intereseaz asta ci doar vreau să știu dacă alegera făcută, 1.4 tsi, 150 cp, nu mă va dezamăgi în rampe când sunt cu familia în vacanță la munte și că aceasta nu trage la deal. Sunt 150 cp totuși.

E un sentiment destul de neplăcut să ții ”în spate” o coloană întreagă, care nu te poate depăși, că ai mașina ”leneșă”.

 

Vă mulțumesc frumos!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, mednick said:

Referitor la Maxi dotul color, doar designul difera sau are si vreo functie, doua in plus?

Din cate am citit pe forum, e vorba doar de diferenta color-monocrom.

Cine nu vrea/poate sa dea bani pe xenon, are ca alternativa becuri halogen mai bune (de exemplu Philips X-treme Vision). Ca sa fie cu adevarat eficiente, masina ar trebui totusi dotata cu spalator de faruri. Eu am avut asa ceva pe Jetta si se simtea clar diferenta fata de cele stock.

Daca insa bugetul este limitat si nu tii neaparat la portbagajul imens al Skodei Octavia, exista si alte marci concurente cu un raport pret-dotari mai bun. De fapt cu importatori/dealeri deschisi la discounturi mult mai generoase ;)

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub unele aspecte discuția cam deviază. Cum n-am mătura la îndemână o să vă rog să rămâneți la subiect. Deja este destul de mult de curățat și este păcat de efortul investit în "butonat". ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andreescu77 la 150CP nu se mai simte mare diferență între accelerațiile la deal sau pe drum drept, dacă nu ești foarte atent, e tot pe acolo. La 90CP știu că se simte într-adevăr o diferență destul de mare.

Sau să spun altfel, diferența care se simte la 90CP la 100km/h se face simțită abia pe la 150-180km/h la 150CP. Asta e impresia mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andreescu77sa o stapanesti sanatos si fara probleme. Eu zic ca ai ales corect motorul pe benzina. Daca 1.0 TSI ar fi avut mai multa vechime, ar fi fost o alegere mai buna pentru oras, dar noutatea aduce si riscul aparitiei unor probleme.

De asemenea, parerea mea este ca ai ales corect si rotile, avand in vedere ca Octavia are suspensie spate semi-rigida. Este drept, eu fac comparatie cu semi-rigida de la Seat-ul meu (unde probabil setarea e mai "sportiva"), dar care la capitolul confort nu ma prea multumeste pe drumurile din Romania, pe zi ce trece tot mai proaste.

Eu am avut o Jetta 1.4 TSI (mk5) cu motor 1.4 TSI 122 CP, de care am fost foarte multumit. Desi Jetta mea era mai grea decat actuala generatie Octavia, motorul ala se descurca cu brio desi avea 28 CP si 50 Nm mai putin.

Pe spritmonitor consumul mediu este pe la 6.8-6.9 l/100 km. Eu zic ca e un consum bun, de exemplu in comparatie cu 1.5 Ecoboost 150 CP de la Ford care e pe la o medie de 7.6-7.7 l/100 km.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladp, bănuiam cele comfirmate de tine (repet, sunt 150 cp totuși), dar părerea avizată a unui deținător al unui astfel de motor, contează mult.

Mulțumesc!

Întrebarea am adresat-o în contextul în care am tot auzit discuții vizavi de motorizarea diesel (cilindree mare) versus benzină (cilindree ceva mai mică), și mai ales faptul că dieselul ar ”trage” mai bine decât cel pe benzină, amândouă motorizările având același număr de cp.

Aici, după cum am spus, interesul meu este ca mașina, plină, și de bagaje și de pasageri, cu clima pornită, să nu-mi creeze emoții, în limita capacității cilindrice și a numărului de Kw desigur, și să-mi pară rău de achiziție. Nu pot spune că o voi folosi des încărcată astfel, dar eram curios de cum s-ar comporta.

Michael, mașina respectivă am ales-o pentru că îmi place foarte mult designul, personal mi se pare cel mai reușit la Octavia (modelele ”futuriste” nu mă atrag din cauza faptului că acest trend este unul care nu ține cont de utiliate ci mai degrabă doar de a ”fi altfel” iar ”altfel” nu înseamnă întotdeauna și mai bun), și pentru spațiul imens pe care-l are. Având copil, preșcolar, avem nevoie, ca și familie, de acest spațiu pe care ți-l oferă un astfel de autoturism. Motorizarea am ales-o, după cum spuneam, în urma multor ”frămânări interioare” (și a consultării forumurilor de profil), pentru a avea un raport întreținere/costuri/consum/putere/fiabilitate, optim.

Configurarea este făcută în așa fel să nu fac rabat de la lucrurlie utile mie și să renunț la cele care nu-mi trebuie și pe care aș cheltui niște bani degeaba.

Mulțumesc pentru urări! Sper și eu că alegerea făcută este cea mai bună mai ales că tehnologia tot face progrese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andreescu 77: uite ca eu desi am Leon insa este facut pe aceasi caroserie MQB ca si Octavia deci si kilogramele tot se cam leaga... Uite ca eu am 2.OTDI de 15O CP si 34O Nm si tata are masina identica dar 1.4TSI de 15O CP 25ONm cum o sa ai tu. Diferente sunt si nu sunt. Ca si reprize etc.. stau cam in acelasi oala doar ca o redau diferit. 1.4TSI este mai sprinten in oras...mai ales la plecatul de pe loc, oricum dupa mine este o motorizare reusita si are putere deplina. Si are doua fete... daca mergi linistit cu el ... poate comnsuma la fel de putin ca TDI-ul... doar ca daca te dai la el... poate consuma mult mai mult (ca si pilda... acum doua saptamani am urcat pe autostrada cu consum de 4.6% tata si eu am avut 4.9 la al meu TDI. Dupa coborare cu tempomat setat la [moderat] eu am avut 5.2% si tata 6.6%) Ca si feeling desi dieselul are cutie foarte lunga , in afara orasului se simte acel cuplu in plus.... in oras insa te misti mult mai fin si mai fasnet cu TSI-ul. Eu zic ca ai ales bine motorizarea. TDI-ul simte mai putin daca masina este incarcata mai tare. Dar asta era de asteptat .  Asteptare usoara iti doresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!