Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Suna bine! Daca te uiti pe hartie, o sa vezi ca masina asta face aprox 11sec 0-100... Nu e racheta, dar nici "submotorizata"!

 

Fa un test drive macar de 1 ora si o sa renunti la preconceptia targului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2TSI 105Cp se simte bine. De sunat suna bine. Si, da face suta sub 11sec. Dar nu asta e relevant. Mergi la test si te convingi. Du-o si undeva sa vezi cum e pe urcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Nu prea suna bine 1.2 TSI pe Octavia 3 (Combi sau nu), dar totusi, cei care aveti acest motor pe aceasta masina, cum se simte? Pare submotorizata, asa cum pare pe hartie? Multumesc.

salut.

 

eu asa ceva pe un leon ST (combi) cu DSG 7. sunt foarte multumit de ea. am mers si cu masina incarcata full si cu 4 persoane si s-a descurcat admirabil, am putut face depasiri in forta si am mers lejer cu 100-120 km/ora. asa ca nu mi se pare submotorizata. eu in general merg cu portbagajul plin 90% si doi adulti si un copil in masina. din puctul acesta de vedere este suficient acest motor. in oras consumul este destul de bun. acum de cand a venit frigul nu mai pot sa scad sub 8.5 l/100 km dar toata vara am mers in jur de 8 si chiar 7.5 in weekend. la drum lung imi consuma intre 5.5 si 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ati primit cumva carnet service? Eu am primit manual masina + infotainment si un fel se serviceplan, dar fara clasicele pagini albe cu patratele de bifat pentru ulei, aer, etc. Am intrebat dealerul (stealerul :P) si mi-au zis ca la revizii se genereaza o fisa in format electronic care ramane in sistem, si colectia astora inlocuieste carnetul de service. Este adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect asa am fost si eu informat nu mai exista carnetul de service este dar in format electronic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu rezerva ca m-am dat cu 1.2tsi doar de doua orin in test drive-uri si inca o dat la un drum de 150km as spune urmatoarele:

-motorul l-am simtit ca trage mai bine ca un 1.6 aspirat si sub un 1.8 aspirat - sper ca aceasta comparatie sa te ajute.

-la o utilizare normala - fara pretentii sportive- nu ar trebui sa ai probleme

- daca vrei ceva similar cu un 18 aspirat  (sau poate ceva peste) mergi pe 1.4 tsi (daca ramanem in zona benzianarelor).

-legat de consum nu as face prea multe discutii: mie 1.2tsi nu mi s-a parut semnificativ sub 1.4tsi dar asta poate si pentru ca nu eram obisnut cu acel motor si e posibil sa il fi fortat putin.

 

revenind la intrebarea ta: In opinia mea, ca un om ce vine de pe un astra 1.6 115cp, mie 1.2tsi nu mi s-a parut subdimensionat.

 

Despre fiabilitate .....ramane ca viitorul sa ne raspunda tuturor daca tsi-urile actuale sunt sau nu o alegere buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea, duzele incalzite nu le vad rostul daca ai bifat parbriz incalzit,detectorul de oboseala nu cred ca marita la fel si light asistant . In rest ai ales o configuratie buna eu nu as renunta la sistemul Columbus am pe masina si merita fiecare banut (adevarat ca nu este ieftin) . Succes in gasirea unei configuratii pe gustul tau .

 

duzele incalzite sunt extrem de utile iarna cand burniteaza sau ninge si ai parbrizul uscat si trebuie sa stropesti ca sa nu se facă mâzgă pe parbriz cand mergi noaptea prin curbe cu masini care te orbesc din fata si carute, biciclisti si pietoni nesemnalizati pe margine. E vitala optiunea asta care nu se gaseste la multe masini de rand.

  Mai ganditi-va si la viata voastra si a celorlalti in loc de cilindree mare, confort sau alte chestii fara de care se poate traii foarte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect! Mare dreptate ai. Ca posesor de Octavia cu duze si parbriz incalzit, nici acum nu imi dau seama cum am putut circula ani de zile pe timp de iarna fara aceasta optiune (duze parbriz incalzite) :bom: . Noroc ca a aparut aceasta optiune si altele asemeea, ca altfel ar fi fost vai de capul nostru,  nici nu am mai nimeri cheia in contact... :winter:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Va anunt cu bucurie ca dupa o saptamana de framantari si explorari, am lansat astazi comanda pentru masina. 
 
Cu ajutorul lui mariusd4 (caruia ii multumesc inca o data) si incurajat de comentariile voastre am comandat pana la urma masina la Metrotehnica, unde am primit un discount de 5% + un set complet de roti de iarna (care cf. catalogului ar fi vreo 470 EUR) si de care as fi avut oricum nevoie. Pe scurt ar iesi un discount de 7.1% cu care sunt mai mult decat bucuros... mai ales gandidu-ma ca acum o saptamana eram la 3.7% :-)
 
Scriind acest mesaj mi-am dat seama ca nu v-am spus niciodata ce configuratie am ales de fapt... Ei bine, am luat motorul 1.2 TSI 105CP (M6) pentru ca e arhisuficient pentru drumurile pe care le planuiesc in urmatorii ani (care nu trec de 15.000 km/an) in conditii in care nu am nevoie de mai multa putere. 
 
Optionalele sunt mai mult orientate spre functional decat spre estetic:
  • Faruri Bi-Xenon > pt. ca voi fi confruntat cu destule drumuri noaptea
  • Parking Assistant + Hill Hold Control > pt. ca vreau sa o conduca si sotia masina (plus cei 4 senzori suplimentari sunt utili si la parcarea manuala)
  • Front Assistant > pt. ca traiesc mereu cu obsesia ca intr-o clipa de neatentie m-as putea trezi "pupandu-l" pe cel din fata (desi nu mi s-a intamplat niciodata)
  • Scaune fata incalzite / Duze stropitoare parbriz incalzite > pt. ca iarna sunt minunate
  • Bolero + GSM/Bluetooth/USB/AUX + Volan (radio & telefon) > pt. a avea confortul unei cat mai bune conectivitati
  • Afisaj Maxi-DOT color > din deformatie profesionala ... nu suport ecranele care imi aduc aminte de anii '80-'90; in plus ar fi contrastat cu eleganta display-ului Bolero
  • Stergator de luneta > l-am luat mai putin pentru a curata mizeria, cat burnita/zapada/ploaia cand vremea e oribila
  • Elemente suplimentare protectie sasiu > pt. ca traim in Romania ;-)
  • Protectie spatare scaune fata > pt.ca stiu ce poate face fiu-miu cu picioarele
  • Priza 230V > ca sa isi incarce fiu-miu iPad-ul cand mergem la drum lung
  • Iluminare spatiu pentru picioare > pt. ca tot timpul scap ceva pe jos si innebunesc cautand
  • Detectare oboseala sofer > pt.ca era ieftin si sunt curios cat de destept e
  • Alarma > pt. ca m-au sfatuit calduros toti prietenii (desi eu am in continuare indoieli ca ajuta cu adevarat)
  • Simply Clever > pentru covorul de portbagaj cu 2 fete
 
Asadar de azi am intrat in cubul celor care isi exerseaza rabdarea asteptand "masinuta" si sperand desigur ca va veni mai repede decat a fost estimat :-)
 
Va multumesc inca o data tuturor celor care m-ati ajutat cu sfaturi, si care m-ati incurajat sa nu imi limitez cautarea la dealerii locali.

 

 

Felicitari pentru optionale si pentru comanda, banuiesc ca ai primit-o deja.  Tot de la Metrotehnica International am primit si eu cel mai bun discount.

Am trimis cereri de oferta la vreo 7 dealeri skoda.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am platit-o pe 23.09. si mi s-a spus ca va fi la Targoviste miercuri sau joi, 1,2 octombrie. Pe factura apare serie sasiu, serie motor. Sper sa nu am probleme cu termenul de livrare, dar.... N-am crezut ca o sa devin nerabdator la varsta mea, dar se pare ca m-am inselat. 

 

Ai primit discount bun de la cei de la Targoviste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

368 euro vopseaua. Am dorit pachet drumuri grele si Bolero. Altceva nu am nevoie, pe Elegance sunt destule. Si am dat Skoda veche la buy-back... Si voucher.

Modificat de Alunakis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la skoda pachet drumuri grele insemna un scut de tabla fata de restul care au de plastic

cel de la logan e cu muuult mai gros si nu se cheama  +pachet de drumuri grele+

in fine, eu nu o iau cu aceasta optiune, nu merg pe drum neasfaltat

cine are culoarea maro/a.k.a.Topaz Brown sau sistemul Canton ce poate sa spuna mai mult decat detalierea subtire de pe site skoda.

la mine va fi tapiterie crem si nu cred ca va da bine cu alb sau albastru exterior

Modificat de bogdan_qwerty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pachet dr grele inseamna masina inaltata cu 1.5 cm, arcuri putin mai tari, scuturi de plastic pe dedesupt (motor, cabluri ...masina e captusita toata)

Scut tabla nu se mai pune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce mi-a spus mie dealerul, drumuri grele inseamna scut tabla si alt tip de amortizoare ce iti inalta garda la sol cu aprox 1.5cm. Nici eu nu l-am luat...mi s-a parut inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tabla nu se mai pune!

Amortizoarele sunt identice, arcurile sunt mai tari sa tina masina in curbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am vrut sa imi pun pachet drumuri grele numai ptr scutul metalic dar cand am fost la dealer sa dau comanda mi-a zis ca numai pentru rusia mai pun scuturi metalice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raman la parerea mea duzele incalzite nu le vad rostul la un parbriz incalzit. Am circulat in conditii de iarna mazga si spala foarte bine solutia de iarna desigur daca nu pui de aia de 10 lei bidonul de 5 litrii de la Selgros . Tocmai ca tin la viata mea am luat un motor mai mare vin de pe un 1.5 dci 100 Cp care nu este un motor rau dar pentru Romania (tara fara autostrazi) trebuie sa ai pe ce te baza intr-o depasire .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul Canton este foarte ok, eu cred ca este sensibil peste sistemul audio standard. Si ar si trebui sa fie, avand in vedere amplificatorul aditional si alte difuzoare. Difuzorul central care apare in mijlocul bordului mi se pare ca face cea mai mare diferenta. Subwoofer-ul este si el ok, dar nu te astepta la minuni (are totusi difuzor cu diametru mic).

 

In schimb am ajuns sa patesc si eu ca cei din UK, dupa un timp a inceput sa-mi zbarnaie acoperirea difuzorului din usa dreapta-fata la volume mari sau melodii cu bas puternic.

 

In concluzie, daca esti (ceva) mai audiofil decat media, Canton-ul merita bifat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zbarnaiala in usa dreapta fata o am si eu de ceva vreme, dar deocamdata nu as vrea sa o duc la desfacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raman la parerea mea duzele incalzite nu le vad rostul la un parbriz incalzit. Am circulat in conditii de iarna mazga si spala foarte bine solutia de iarna desigur daca nu pui de aia de 10 lei bidonul de 5 litrii de la Selgros . Tocmai ca tin la viata mea am luat un motor mai mare vin de pe un 1.5 dci 100 Cp care nu este un motor rau dar pentru Romania (tara fara autostrazi) trebuie sa ai pe ce te baza intr-o depasire .

.

Omule, tocmai aici e problema, ai parbrizul încălzit iar duzele acoperite cu gheață.

Cum stropești tu parbrizul cu lichid dacă duzele sunt acoperite de gheată și cum te ajută parbrizul incălzit la treaba asta?

Mai bine ar fi umed sa poți folosi ștergătoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cică am duze încălzite la O2, nu văd de ce ai renunta la ele pe O3. Costă așa mult duzele alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut Meganul 8 ani si in toti acesti ani nu a avut duzele bolcate de gheata . Nu are rost sa ne contram fiecare ramane cu parerea lui daca simteam nevoia bifam optiunea care oricum nu era foarte scumpa . Eu personal ma descurc fara aceste duze incalzite . Am luat parbriz incalzit sa nu mai dau cu racleta si cu aceasta ocazie sa zgarii  parbrizul .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu am avut duze clasice până la O2, dar se mai întâmpla să mai înghețe. Acum e ok. Un parbriz încălzit face toți banii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un parbriz încălzit face toți banii!

face! dar pe 1.2 cica nu se putea, ca tare as fi vrut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am inteles, 1.2 tsi are un alternator mai mic care probabil nu poate genera suficient curent pentru a adauga un parbriz incalzit si a nu ceda altceva in timpul functionarii lui. Taiere de costuri, asta e.

 

Si eu sunt f multumit de parbrizul incalzit si e una din optiuni pe care as alege-o din nou si o recomand si altora.

 

Offtopic: Asta e si unul din motivele pentru care se vrea trecerea la un sistem electric auto de 48V, care poate genera suficient curent electric pentru sisteme noi multimedia, turbine actionate electric, dar si lucruri aditionale mari consumatoare de curent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!