Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Aveau 200Nm si 115 cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma astept ca in zona de turatii apropiate de relanti (sub 1500RPM), zona in care te afli in situatiile descrise de tine, sa se simta faptul ca ai doar 1L si 3 pistoane, fiindca nu ai inca presiune pe turbo.

Dupa ce intra turbo, este alta poveste, cum o spun si cifrele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, aici e zona de sfaturi de achizitie, despre motoare se discuta in alta parte. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doc Morelli

Pentru cei care amana comanda pentru a astepta modificarile oficiale aferente versiunii MY2019 sau pentru motoare pe benzina ceva mai potente decat 1.5 TSI ori pentru combinatia imbatabila DSG umed + Benzina + AWD, se pare ca de abia la toamna, dupa culesul strugurilor, va veti putea delecta pe configurator cu MY2019.

https://www.briskoda.net/forums/topic/447745-my19-date-confirmed/

Cauza principala ? Evident, cresterea brusca a cererii pentru TSI in detrimentul TDI, precum si introducerea GPF pe toate motoarele TSI.

 

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am observat recent ca se poate opta pe configuratorul online pentru camera video spate fara a fi fortat la Navigatia Columbus sau Amundsen. Cand am comandat masina anul trecut, camera video era conditionata de navigatie (+700 Euro). Asadar, un pas inainte pentru alegerea sistemelor de siguranta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, te obliga doar la Senzori spate/fata, Bolero si Smartlink.

Dar au disparut 2.0TDI, 1.2TSI, 1.8TSI, 4x4, LK si RS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, iar in ritmul asta motoarele noi mai puternice cu cefertecare WLTP cred ca apar direct pe Octavia 4, care este deja anuntata semi-oficial cu MY2020.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/26/2018 at 11:07 AM, razvan.ac said:

Intr-adevar, te obliga doar la Senzori spate/fata, Bolero si Smartlink.

Dar au disparut 2.0TDI, 1.2TSI, 1.8TSI, 4x4, LK si RS.

Fara stergator spate? Camera video are un mic spalator si de aia era consitionata si de existenta stergatorului spate.

Legat de navigatie, poate or fi imbunatatit hardware-ul la Bolero si accepta intrare video si de asta a disparut legatura cu navigatia...

Oricum, un pas inainte, probabil au pierdut multi clienti care nu au mai luat camera din cauza costurilor aditionale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate Bolero-urile au intrare video, sunt aceleasi unitati ca Media System Plus de la Seat si Composition Media de la VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara stergator. Dar au pastrat conexiune USB spate doar cu scrumiera. 

Doua schimbari tarzii din pacate pentru unii. :(  Nu mai zic de AirCare.

Astept sa fac update software la reprezentanta cand primesc pe stoc masca de usa, poate vine cu schimbarea culorii in functie de iluminarea ambientala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

41 minutes ago, SwatKat said:

Fara stergator spate? Camera video are un mic spalator si de aia era consitionata si de existenta stergatorului spate.

Legat de navigatie, poate or fi imbunatatit hardware-ul la Bolero si accepta intrare video si de asta a disparut legatura cu navigatia...

Oricum, un pas inainte, probabil au pierdut multi clienti care nu au mai luat camera din cauza costurilor aditionale

 

Pe vremea aceea in alte tari se putea opta pentru RVC + Bolero fara probleme. Si mie mi s-a parut absurd, iar investitia intr-un sistem cu navigatie mi se parea oarecum inutila, luand in considerare dezvoltarea AA/CarPlay.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ce cuprind actiunile Smart si Smart+ Pe O3 Fl ?!

Ma tot chinui si nu gasesc pe nicaieri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se pare ca pana la urmatorul MY change, Octavia va ramane doar cu 3 motoare: 1.0 TSI, 1.5 TSI si 1.6 TDI. A aparut brosura oficiala MY2019 cu preturile actualizate pentru UK si cu aceasta okazie a disparut chiar si 2.0 TDI. Deci zero sanse anul acesta de Scout, vRS, echiparea L&K si alte bunaciuni.

http://www.skoda.co.uk/SiteCollectionDocuments/downloads/brochures/octavia_pricing_specs.pdf

Asadar, se cam adeveresc zvonurile ca motoarele noi mai performante cu cefertecare WLTP se amana de fapt pana la urmatoare generatie Octavia 4 si Golf 8.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur vor mai intra ceva motorizari, dar va mai dura ceva vreme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic .... m-am uitat (de curiozitate) in configurator la Skoda Cehia ... OK .. Scout nu mai este ... dar la Octavia Combi este noul motor de 2.0 TSI de 190 CP ... este si 2.0 TDI (si TSI-ul si TDI-ul pe non-4x4 si pe 4x4 si TDI-ul este si la 150 CP si la 184 CP). Ba mai mult ..... vad ca acum este (din nou) si pe 1.6 TDI versiune 4x4 .... (nu mai fusese asa de la O3 non-FL). Probabil ca variaza in functie de tara .... pisici .. cine stie .. ??!!!

skoda.jpg

skoda1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot in acelasi configurator este si scout-ul cu 2.0 tsi 140 kw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 17 ore, Doc Morelli a scris:

Se pare ca pana la urmatorul MY change, Octavia va ramane doar cu 3 motoare: 1.0 TSI, 1.5 TSI si 1.6 TDI. A aparut brosura oficiala MY2019 cu preturile actualizate pentru UK si cu aceasta okazie a disparut chiar si 2.0 TDI. Deci zero sanse anul acesta de Scout, vRS, echiparea L&K si alte bunaciuni.

Nici in Germania nu se poate comanda altceva decat 1.0 TSI de 115 cai, 1.5 TSI-ul de 150 sau 1.6 TDI-ul de 116. L&K este disponibil, insa doar cu TSI-ul, cu transmisie manuala sau automata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Configuratorul de Cehia nu este cel mai la zi. UK si Germania primesc intotdeauna primele noutatile Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Doc Morelli ... am zis ca fiind configuratorul de la Cehia (za mother and za father a lu Skoda) ... o fi actualizat. Si m-a mai derutat faptul ca vechiul 1.8 TSI nu mai era disponibil ... in schimb fiind disponibil noul 2.0 TSI de 190 CP. Aia e .... probabil ca or baga si motoare mai puternice (gen 2.0 TSI si/sau 2.0 TDI) peste vreo luna ... doua !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Sunt si eu nou pe acest forum, am ajuns pe acest forum deoarece doresc sa cumpar o Skoda Octavia 3.

Pana acum am doua configuratii 88XZWX si 6ZPJC8 , astept sugestii/critici la ceea ce am configurat, ce ar merita sa mai pun sau sa scot?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as pune in ordinea asta:

1. Cruise Adaptiv, functioneaza perfect si pe cutie manuala.

2. Asistent parcare, are senzorii 3600 si asistentul la mersul cu spatele. Mi se pare chiar mai util decat asistentul de parcare propriu-zis.

3. Parbriz incalzit si volan incalzit.

4. Renunta la pachetul de drumuri grele. Mergi pe jante pe 17, se simte latimea de 225 pentru stabilitatea masinii.

5. Tot ce tine de Clever Pack.

6. Ce mai ai tu nevoie ...

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc de raspuns, am sa tin cont de sugestii.

Eu m-am gandit si la Sound System Canton, merita sa investesc 418Euro in asa ceva? 

Dar volanul sport multifunctional ar fi ok din punct de vedere functional, sau este doar aspectul de el?

 

Apropo merita sa cumpar masina din Germania, din punct de vedere al calitatii ? Zilele astea am sa primesc o oferta din Germania.

 

Modificat de nellusb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat esti de pretențios si ce buget ai. Pentru mine este ok sistemul de sunet standard. De banii aia eu am ales parbriz încălzit si incalzire scaune spate. Cel mai bine mergi la reprezentanța si testează pe cel standard, vezi dacă te mulțumește. 

Volanul sport l-am ales si eu pentru aspect si te ajuta sa intri/iesi mai usor din mașină, eu având 1.90 m.

Partea proasta este ca nu poti pune incalzire si ACC la volanul sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se vede cine ce prioritati are :) pentru mine de exemplu incalzirea in scaunele spate e o cheltuiala inutila fiindca masina noastra e ocupata in 99,8% din timp doar de 2 persoane.

@nellusb: m-as mira ca o masina din Germania configurata identic cu una din Romania sa fie mai ieftina. Iar subiectul calitatii pentru masinile livrate in est vs. cele pentru vest a fost dezbatut si ras-dezbatut. Hai sa zicem ca ramane la aprecierea subiectiva a fiecaruia, fiindca n-a fost nici confirmat nici infirmat cu dovezi concrete, s-au aruncat doar pareri si impresii sub forma de argumente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Canton-ul e cam o gluma trista. Mai degraba iti faci singur un sistem audio dupa.Singura restrictie va fi ca va trebui sa il montezi in reprezentanta, in rest the sky is the limit. Depinde si cat de pretentios esti la audio.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!